![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
kolego określ moc w jaka celujesz, takie wypytywanie to droga do nikąd
u mnie w ATD jest zrobione 220 KM i 402 Nm zmieniono (mogę Ci na PW wyszczególnić ceny, równiez przeróbki na turbo z ARL): BigT(by MR Motors), pompowtryski al, czesc dolotu od filtra powietrza z kwasówki (el-tec), fmic (el-tec), DP 3", wydech przelotowy dwa tłumiki 2.5'' (el-tec), map sensor do 2 bar, flansza zamiast EGR (el-tec), kolektor ssący ASZ, zewnetrzna chłodnica oleju Mocal (MR Motors), sprzęgło jednomas + G60 (sachs) + BMC OTA, wywalone wszystkie plastiki pomiędzy filtrem powietrza, a dolotem do turbo (nie hamowałem na tym setupie) -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Może na początek zrób tylko program, naucz się ogarniać to co masz i jak bedzie ci mało stopniowo zwiększaj sobie moc. Bo szybko ci się znudzi, a napisałeś,że chcialbyś tym autem jezdzić kilkanaście lat
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
w sumie to Ci mogę wrzucić 3 swoje wykresy:
ATD po programie (cip-tuning) 145 KM 296 Nm ATD + ARL + przeróbka 180 KM 350 Nm ATD + GT22V + przeróbka 220 KM 400 Nm -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 October 2005 Skąd: Trojmiasto ![]() |
Na poczatku zapraszam na rozmowe...czego oczekujesz i ile mozesz $ przeznaczyc.
Zrobimy pomiary na hamowni i diagnostyke...okaze sie czy caly ten misternie ulozony plan bedzie mial racje bytu. ![]() Z tego co widze chcesz miec ciag z niskich obr i nie lubisz katowac "u gory" wiec .. slabo widze zakladanie duzych turbin. Co do skrzyni to przerobka na 6 bieg to nie jest hop siup ale calkiem wykonalne. Zreszta.. na miejscu pogadamy. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
CYTAT Co do skrzyni to przerobka na 6 bieg to nie jest hop siup ale calkiem wykonalne. a nie lepiej GGU? -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
kazda skrzynia 5 to pyta w porownaniu z 6
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#27
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
również twierdzę, że bzdura (po 260 nie mam zamiaru jeździć) - http://www.sachsperformance.com/EU/sachs-r...organischen.htm + cena skrzyni + cena montażu, jak naprawdę w GGU 3000 obr/min @ 180 Km/h wystarcza, jak dla mnie bezsens sie w moim przypadku pakować w 6 biegów zwłaszcza jeżdząc po mieście robiąc trasę max co dwa miesiace po 300 km i cena sprzęgła od g60 jest śmieszna
-------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
k-meal jak miales 6k2 to pakowanie skrzyni 6 tam to byly koszta. zalezy co kto chce. po co vw robi skrzynie 6 w mocnych motorach.
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#30
|
![]() |
jesli chodzi o mnie, to przyjemniej jezdzilo mi sie na 5 w 6k2 niz 6 w fabii. nawet gdybym mial miec wymieniona skrzynie za darmo, to nie chcialbym szostki.
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 21 November 2010 ![]() |
jesli chodzi o mnie, to przyjemniej jezdzilo mi sie na 5 w 6k2 niz 6 w fabii. nawet gdybym mial miec wymieniona skrzynie za darmo, to nie chcialbym szostki. a to nie jest tak ze te przełożenia poprostu są dłuższe ? nie znam przełożeń a btw. nie moge znaleźć mk4 i silniku ATD jaką ma skrzynie ? |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
a to nie jest tak ze te przełożenia poprostu są dłuższe? W polo/ibizie jest skrzynia GGU, taką jak ja założyłem do siebie (po tym jak zmieliłem tą z ATD) i jestem bardzo zadowolony 5 bieg 100 km/h 1800 obr/min, 4 bieg 100 km/h 2200 obr/min, przy 180 km/h jest około 3100-3200 obr/min. -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 13 December 2009 Skąd: Rogoźnik ![]() |
std1984 ty masz u siebie Gt22V z T4 2.5 151km ? W razie czego też słuze pomocą, bo mam podobny setup do kolegi std, ale jeszcze przed strojeniem. Tyle, że ja mam do tego skrzynie 6biegów, a siedzi to wszystkie w golfie mk3
-------------------- Golf 2 syncro project
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
std1984 ty masz u siebie Gt22V z T4 2.5 151km ? W razie czego też słuze pomocą, bo mam podobny setup do kolegi std, ale jeszcze przed strojeniem. Tyle, że ja mam do tego skrzynie 6biegów, a siedzi to wszystkie w golfie mk3 moje gt22V pochodzi z 270 cdi i przy mocy pod 250 Km (z metanolem) daje rade ![]() -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 13 December 2009 Skąd: Rogoźnik ![]() |
Aha. Myślałem że gt22v występowały tylko w t4 2.5, a w cdi były gt2256v czy jakoś tak.
-------------------- Golf 2 syncro project
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
User Dołączył: Fri, 27 April 2007 ![]() |
Std podeślij aktualny wykres
![]() |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Wykres mam na 214 KM i 390 Nm, oraz z metanolem na 228 KM i 418 Nm. Program na zawody jest na 240+ Km i ponad 440 Nm nie mam go i nigdzie nie zamieszczę
![]() Tak jeździ: http://www.youtube.com/watch?v=iAX8qQO3QU8 -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
User Dołączył: Fri, 27 April 2007 ![]() |
A jakie czasy robiłeś na tym słabszym setupie?
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
14.6 z pełny, środkiem nie ogarniając startów.
15.2 na 18 przy 200 km i 370 Nm kompletnie nie ogarniając startów. -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 April 2008 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 10:01 |