![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 15 November 2006 Skąd: Warszawa/Poznan ![]() |
Co chciałeś wnieść swoim postem, zaznaczyć że masz wypasionego pheatona?
Simon nigdzie nie napisał że 4.2 nie mogło być super wyposażone, napisał że W12 napewno było a o 4.2 w takim wypasie może być ciężko -------------------- ___/==\*/==\___\ 75 nowy nabytek, wymaga trochę pracy
(Oo( =I= )oO) 123 perfect condition |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 24 January 2010 ![]() |
maxZ - wyluzuj trochę. Napisałem to apropo generalnie wyposażenia tych aut. Phaetona z najmniejszym silnikiem nie nazwałbym wypasionym
![]() CYTAT a o 4.2 w takim wypasie może być ciężko No właśnie niekoniecznie. I może Simon zacznie szukać 4.2 za to full opcji wyposażenia ? |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 22 October 2002 ![]() |
Do Phaetona sam się przymierzałem ale jak odpaliłem i posłuchałem jak w nim pracuje silnik v10 tdi to podziękowałem - jak w kamazie prawie
![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
No bo było szukać 4.2, polecałbym i w tej i w tej budzie...
-------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 27 January 2010 Skąd: Częstochowa ![]() |
Dzisiaj rozmawiałem z osobą, która serwisuje te auta i potwierdza się to co mówi ju-by, koszmarnie kosztowne naprawy silnika a zwłaszcza często padającej elektryki/elektroniki. Kolejny minus ale to już każdej A8 to szybki padające na naszych drogach tylne zawieszenie i jego bardzo wysoka cena części Co takiego tak często pada w A8 w tylnym zawieszeniu ?? Ciekawy jestem bo już trochę przejechałem i się zastanawiam co mnie może zaskoczyć ?? Ja bym był raczej ostrożny w głoszeniu takich teorii, kilka samochodów już miałem i powiem że zawieszenia A8 jest raczej trwałe. -------------------- RRS SDV6, Tesla M3LR, Tesla S 100D, Lexus GX460 offroad
|
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#26
|
![]() |
Nie wiem czy to ma znaczenie dla kupujacego, ale 4,2 w budzie Phaetona nie ma rewelacyjnych osiagow.
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 14 October 2007 Skąd: SMI ![]() |
Phaeton jest cięższy o jakieś 350 kilogramów.
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
User Dołączył: Wed, 10 December 2008 Skąd: W-wa ![]() |
W12 ma takie same osiągi jak S8 , 5,1 do 100, 450KM, i trochę wyższy moment od S8 przy tej samej masie. Biorąc pod uwagę możliwość kupienia takiego W12 za 1/2 ceny S8 ( które są co prawda troche nowsze) to jest to bardzo fajna opcja. S8 ma twardszy zawias i bardziej sportowe wykończenie, zwłaszcza środek jest zajebisty,ale z pod świateł czy na prostej nie ma różnicy a w kieszeni 7-8dyszek na gadżety z S-Line . Pewnie eksplo silnika i zawiechy W12 i S8 będą podobne, spalanie też .
-------------------- <i>B6 2,0 TDI CR DSG</i>
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 30 April 2010 ![]() |
Ale w W12 w przednich światłach są diodki a w S8 nie ma... Te diody naprawde dają jakieś 100 koni więc ja bym sie zastanowił
![]() A tak na poważnie... Ja bym brał W12 .. Motor podobno żywotniejszy, koszty zawieszenia w S8 a W12 nie różnią się jakoś diametralnie. Jedynie S8 jest niższe co w połączeniu z pięknymi 20" felami i polskimi drogami poprostu szybciej sie zmodyfikuje. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 19:55 |