![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 November 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Patrox mam pytanie dot. twojego Audi.
Jak teraz ze spalaniem w Twoim aucie ? Jestem ciekaw czy ta modyfikacja zwiększyła znacznie spalanie a może zmniejszyła, nieznacznie. -------------------- don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
voj2us z tego co wiem celuje w 360ps
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 06 April 2010 ![]() |
czy ktos moze mnie uswiadomic jaki czas mniej wiecej na 1/4 i jakie koszta takich modyfikacji ????
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 02 January 2007 Skąd: Grabanów-Kolonia ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 14 August 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Na moje oko ten samochód robi czas w okolicach 14 sek. A co do kosztów to prosze o priw to podam. Witek ostatnio zrobił takie BMW na 300KM i 650Nm.
-------------------- ------------------------------------------
EcuProject Wrocław 509 696 100 513 39 93 63 502 730 289 |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
chcialbym 4 z przodu ale to jest to co bym chcial a nie to co wiem na 100% jak zrobic ... 360 tez bedzie milo a na powaznie 600Nm mozliwie dlugo
z serwem mam a raczej mialem problem wlasnie przez jedno turbo ( az sie prosi wlozyc wlasnie 2 bo po bokach mam miejsca do woli ) a nie chce sie ubierac na dzien dobry w dwa z powodu ktory zostal poruszony ...elektronika do KKK skoncze jak wyjade na urlop i oficjalnie mnie nie bedzie ...moze wtedy znajde 2 tygodnie czasu na ten samochod PS przepraszam za OT i gratki wyniku napewno te 600Nm lepiej masuje plecy niz 450 w budzie golfa4 -------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 14 August 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Wojtku, w twoim przypadku zmiana na aktuator hella jest duzo prostszy niż u mnie bo wielu rzeczy nie będziesz miał lub nie będa chodziły. Wystarczy drugi sterownik od A6, kilka kabelków do dużej wtyczki komputera , turbo garett które można rozwiercic na większe i po problemie. Bo i tak zapewne imo wywalisz. Ja mam za nowy samochód żeby odwalać takie rzeczy !!! Aktuatory hella mają sterowanie CIPOS a KKK stałę PWR i jest to całkiem inna zasada dziąłania aktuatora. Tak jak juz napisałem, korci mnie pogrzebać więcej ale nie mam takiej potrzeby bo na miasto i tak juz jest sporo a dragowym autet to nigdy nie będzie. Pozdrawiam
-------------------- ------------------------------------------
EcuProject Wrocław 509 696 100 513 39 93 63 502 730 289 |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 22 June 2007 ![]() |
a z osiągami do 335d po sofcie jak mu daleko?
macie może jakieś przemyślenia jak taki setup zniósłby automat? -------------------- Daily: Porsche Panamera GTS
4Fun: in progress... |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 14 August 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Wydaje mi się że ze startu Audi by wygrało o jakąs długoś ale potem BMW pojedzie ze względu na mniejsze opory toczenia. Automat zniesie 580NM i 600Nm tylko trzeba byłoby przeprogramowac sterownik skrzyni. -------------------- ------------------------------------------
EcuProject Wrocław 509 696 100 513 39 93 63 502 730 289 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 10:40 |