![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Panowie ale coolera nie robi sie tylko dla wyniku prawda ?. Co z tego ze wychodzi prawie 300 jak zdechnie w lato . Ja tam jestem zauroczony takimi mocnymi dieslami.
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
Kurde ładne te twoje A4 Patrox.....Jak ktoś juz rozkmini (wyda worek kasy) na to aby jak zrobić z tego silnika 400 - 450 KM bezawaryjnie to znowu przesiąde się na diesla
![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Kurde ładne te twoje A4 Patrox.....Jak ktoś juz rozkmini (wyda worek kasy) na to aby jak zrobić z tego silnika 400 - 450 KM bezawaryjnie to znowu przesiąde się na diesla ![]() Po co ? -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 30 December 2006 Skąd: Otrębusy ![]() |
Po co ? Żeby zlać to Twoje coś gnojowozem ![]() ![]() -------------------- [b]RS4[/b]
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Super User Dołączył: Fri, 18 May 2007 Skąd: Białystok ![]() |
Projekt zacny.
A Mastersowy 3,0TDi ile miał? -------------------- Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Żeby zlać to Twoje coś gnojowozem ![]() ![]() Ale Norbik priorytety Ci się pomyliły ![]() BTW, bedziesz na Elmocie ? -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Kurde Adas moze cos razem wspolnymi silami co ? Wtedy do body rs4 wkladam klekota hahaha
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 30 December 2006 Skąd: Otrębusy ![]() |
Ale Norbik priorytety Ci się pomyliły ![]() BTW, bedziesz na Elmocie ? Jasne,że bede. Ten gnojowóz to pomyłka stary, 2.7T to było odpowiednie auto i nie wiem po kiego się go pozbyłem. -------------------- [b]RS4[/b]
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
bo bylo stare i zmeczone upalaniem pod maximusem hehehe to byly czasy
![]() -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 06 April 2010 ![]() |
jaki orientacyjnie czas na 1/4 moze uzyskac taka sztuka
![]() |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Projekt zacny. A Mastersowy 3,0TDi ile miał? mastersowe A200 3.0 TDI ma juz nowego własciciela, nie wiadomo ile miał, ile teraz ma tez ale podobno VR6T lepiej masuje plegary ![]() kiedyś moim marzeniem tez był ten silnik, i wsadzenie go w lekką budę B2 quattro, ale jednak mi sie zmieniło ciekaw jestem kiedy voj2s zakonczy swój projekt B4 coupe 3.0 TDI bo tam jest szansa na 4 z przodu... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Chłopaki wy milicie pojęcia. To nie jest samochód dragowy ile koni by nie miał. Ten samochód jest jak RS4, jedzie bo jedzie ale szybkie nigdy nie będzie. I raczej nigdy nie zobaczycie go w wyścigach na 1/4 mili. Póki co seryjne RS4 wciąga bez problemu:)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cowboy- ta 4 z przodu co napisałeś nie jest taka łatwa do ogarnięcia jak ci się wydaje. Wojtek już w tej chwili nie ma miejsca na serwo a co dopiero na system twin turbo. Także watpliwe jest aby na jednym turbo pojawiła się w najbliższym czasie 4 z przodu. -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 23 June 2007 Skąd: Lublinozouki ![]() |
Dzięki Guluwroc za sprowadzenie na ziemię
![]() |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
gulu ja nie napisałem ze +400 jest łatwo osiągnąc albo że mi się tak wydaje
![]() z tego co pamietam kiedyś sie taka cyfra w tamtym projekcie przewineła, i skoro "podobno" juz w tym celu był modernizowany układ wtryskowy na wydajniejszy ... to chyba bedzie wiecej niz seria po chipie jak na razie nie wiadomo kiedy voj2s zakonczy prace wiec nie ma co dywagować.. a to że wciąga seryjne RS4 B6/B7 to nie dziwota jak sie zdarzają takie co mają -100KM w stosunku do serii....a tu niuton gniecie od dołu na maksa ![]() tak czy inaczej szkoda ze tego KKK nie mozna rozwiercić zeby z 1,7 Bara dmuchneło ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 02 January 2007 Skąd: Grabanów-Kolonia ![]() |
Masters miał podobno 320KM & 600Nm i egt 850st. i niesamowite przyspieszenie z tego co pisał.
![]() |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
User Dołączył: Fri, 27 April 2007 ![]() |
powiem tak 4xx z 3.0 tdi już pęklo w polsce...
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
CYTAT powiem tak 4xx z 3.0 tdi już pęklo w polsce... Jeśli z nitro to się nie liczy ! Taka moc to nie moc |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Super User Dołączył: Fri, 18 May 2007 Skąd: Białystok ![]() |
Masters miał podobno 320KM & 600Nm i egt 850st. i niesamowite przyspieszenie z tego co pisał. ![]() Właśnie o to mi chodziło,że kojarzyłem,że moc była nie wiele większa,a auto ganiało już dragowo.Tyle,że zagazowane było ![]() Tym bardziej gratulacje. -------------------- Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 02 January 2007 Skąd: Grabanów-Kolonia ![]() |
Widział ktoś może wykres tej wydmuszki Mastersa?
.. 4xxKM z 3.0tdi , chetnie o tym posłucham kolego.. ![]() |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 06 April 2010 ![]() |
nadal mam pytanie orientacyjnie zeby miec odniesienie jaki mniej wiecej czas ''urwie'' na 1/4
i jezeli nie jest to tajemnica prosilbym o PW z wycena ile kosztuje IC ile wydech i ile strojenie takiej sztuki bo wlasnie nad tym mysle pozdrawiam |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 10:40 |