Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> jakie Turbo do Seicento 900ccm
KAMILcom
post Tue, 02 Mar 2010 - 16:57
Post #21


Super User
Dołączył: Tue, 13 March 2007
Skąd: WGM





CYTAT(ju-by @ Mon, 01 Mar 2010 - 22:58) *
IHI RHB5. Choć imo lepiej turbić 1,2 8/16v jak już radzili koledzy.

jako ciekawostkę podam że tą turbine montowali do charady gtti - silnik 993cm3 turbo benzyna 3 cylindry 12 zaworów, czyli pewnie dała by rade do 900


--------------------
size is nothing... boost is EVERYTHING
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 02 Mar 2010 - 16:57
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
pinin
post Tue, 02 Mar 2010 - 22:43
Post #22


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Ja bym nie szukał nic do tego silnika. Dlaczego - to już zostało napisane.

1.1/1.2 - z przepisów na takie silniki można niemal pracę doktorską napisać, a magisterską już na pewno. Z seryjnych części możesz poskładać odprężony silnik, a jak nie, to masz jeszcze frezowanie tłoków lub kanapki. I to jedno z 2 rozwiązań, które ma sens w cento. Drugim jest T-jet, ale to oddzielny rozdział. Jeszcze bym zrozumiał, gdyby była masa roboty i kasy przy swapie, ale części kosztują grosze, leżą na niemal każdym szrocie, a foto-porad i innych manuali jest istne zatrzęsienie zarówno po polsku, jak i w innych językach. Silniki wytrzymałe, rozpracowane w każdą stronę i co ważne - nawet przy konwersji na turbo są w miarę bezawaryjne.

A rzeźba w 900ccm mija się z celem - więcej kasy utopisz, niż przy swapie na 1.1/1.2 i uturbieniu no i będziesz przodował w ilości wysadzonych silników na sr.pl laugh.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Wed, 03 Mar 2010 - 09:14
Post #23


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Panowie cieniasJarekPawel chyba odpusciltemat bo juz nie odpisuje od paru ladnych dni wink.gif


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dieppe
post Wed, 03 Mar 2010 - 10:50
Post #24


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010





po ajpi sie dojdzie biggrin.gif


--------------------
Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cieniasJP
post Wed, 03 Mar 2010 - 18:18
Post #25


Rookie
Dołączył: Thu, 28 January 2010





biggrin.gif właśnie jeszcze nie odpuściłem czytam wasze wypowiedzi na ten temat i rozmyślam, ale coraz bardziej jestem przekonany aby robić swap na 1.2 i z nim się bawić już w większą moc biggrin.gif dzięki panowie za wyrozumiałość i rady dzięki pozdro!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Wed, 03 Mar 2010 - 22:48
Post #26


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(KAMILcom @ Tue, 02 Mar 2010 - 17:57) *
jako ciekawostkę podam że tą turbine montowali do charady gtti - silnik 993cm3 turbo benzyna 3 cylindry 12 zaworów, czyli pewnie dała by rade do 900


Jako, że ostatnio nie mam "szczęścia" do tematów o CC/SC trochę się boję to napisać, ale coś mi się obiło o uszy, że również w 2,5TD produkcji VM (Chrysler Voyager z Austrii).
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 16:38