![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
IHI RHB5. Choć imo lepiej turbić 1,2 8/16v jak już radzili koledzy. jako ciekawostkę podam że tą turbine montowali do charady gtti - silnik 993cm3 turbo benzyna 3 cylindry 12 zaworów, czyli pewnie dała by rade do 900 -------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Ja bym nie szukał nic do tego silnika. Dlaczego - to już zostało napisane.
1.1/1.2 - z przepisów na takie silniki można niemal pracę doktorską napisać, a magisterską już na pewno. Z seryjnych części możesz poskładać odprężony silnik, a jak nie, to masz jeszcze frezowanie tłoków lub kanapki. I to jedno z 2 rozwiązań, które ma sens w cento. Drugim jest T-jet, ale to oddzielny rozdział. Jeszcze bym zrozumiał, gdyby była masa roboty i kasy przy swapie, ale części kosztują grosze, leżą na niemal każdym szrocie, a foto-porad i innych manuali jest istne zatrzęsienie zarówno po polsku, jak i w innych językach. Silniki wytrzymałe, rozpracowane w każdą stronę i co ważne - nawet przy konwersji na turbo są w miarę bezawaryjne. A rzeźba w 900ccm mija się z celem - więcej kasy utopisz, niż przy swapie na 1.1/1.2 i uturbieniu no i będziesz przodował w ilości wysadzonych silników na sr.pl ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Panowie cieniasJarekPawel chyba odpusciltemat bo juz nie odpisuje od paru ladnych dni
![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 ![]() |
po ajpi sie dojdzie
![]() -------------------- Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 28 January 2010 ![]() |
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
jako ciekawostkę podam że tą turbine montowali do charady gtti - silnik 993cm3 turbo benzyna 3 cylindry 12 zaworów, czyli pewnie dała by rade do 900 Jako, że ostatnio nie mam "szczęścia" do tematów o CC/SC trochę się boję to napisać, ale coś mi się obiło o uszy, że również w 2,5TD produkcji VM (Chrysler Voyager z Austrii). |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 16:38 |