Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> Doładowanie kompressorem silnika v8 Jaguara, Doładowanie XK8 kompressorem od nowego Audi S4
bobr4
post Thu, 06 May 2010 - 01:10
Post #41


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





burski - padniety to moze tez byc jak sie zatrzyma w pozycji otwartej i ciagle leje.


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 06 May 2010 - 01:10
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Fishman
post Thu, 06 May 2010 - 07:56
Post #42


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





CYTAT(bobr4 @ Thu, 06 May 2010 - 01:10) *
burski - padniety to moze tez byc jak sie zatrzyma w pozycji otwartej i ciagle leje.


No właśnie i jak to zdiagnozować??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Thu, 06 May 2010 - 07:58
Post #43


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





CYTAT(Czacza @ Thu, 06 May 2010 - 00:08) *
Może wątek w dziale projekty, taki z fotkami...



Chętnie bym to zrobił, tylko jak przenieść wątek do innego działu??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Sat, 08 May 2010 - 09:26
Post #44


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





Ecumaster działa, chociaż narazie niczym nie steruję, a jedynie podglądam sygnały, ustawiam skale i ucze sie programu.
W kolertorze wydeczowym umieszczony jest EGT i szerokopasmowa lalpda.
Nie wiem dlaczego ale wczoraj wieczorem INNOVATE LC1 przestał dzialłać i brak z niego jakich kolwiek odczytow, a dioda kontrolna nie swieci w ogóle! Napiecie na bezpieczniku jest ;-(

W miedzy czasie na ukończeniu jest projekt audio. Jednostka centralna to klayk - piekny DENON A100. Wzmacniacz Audison 209, a glosniki to trójdrożny DLS 6.3i irydium. Zdecydowalem sie na 3 drozny, bo vocal ginął przy otwartym dachu. Nauczylem sie samemu robic slupki z żywicy. ćhlopaki chcieli za dużo....
Ten oldsculowy, a zarazem najwyższej jakości zestaw, gra pięknie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Sat, 08 May 2010 - 09:52
Post #45


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





CYTAT(Fishman @ Thu, 06 May 2010 - 07:58) *
Chętnie bym to zrobił, tylko jak przenieść wątek do innego działu??


Założyć tam nowy, wg wzoru.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grifter
post Mon, 10 May 2010 - 08:05
Post #46


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 September 2005





CYTAT(Fishman @ Sat, 08 May 2010 - 09:26) *
Ecumaster działa, chociaż narazie niczym nie steruję, a jedynie podglądam sygnały, ustawiam skale i ucze sie programu.
W kolertorze wydeczowym umieszczony jest EGT i szerokopasmowa lalpda.
Nie wiem dlaczego ale wczoraj wieczorem INNOVATE LC1 przestał dzialłać i brak z niego jakich kolwiek odczytow, a dioda kontrolna nie swieci w ogóle! Napiecie na bezpieczniku jest ;-(

W miedzy czasie na ukończeniu jest projekt audio. Jednostka centralna to klayk - piekny DENON A100. Wzmacniacz Audison 209, a glosniki to trójdrożny DLS 6.3i irydium. Zdecydowalem sie na 3 drozny, bo vocal ginął przy otwartym dachu. Nauczylem sie samemu robic slupki z żywicy. ćhlopaki chcieli za dużo....
Ten oldsculowy, a zarazem najwyższej jakości zestaw, gra pięknie.


nie chce Ci zle wrozyc ale jesli okablowanie jest dobre to padl Ci kontroler
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Mon, 10 May 2010 - 10:28
Post #47


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





CYTAT(grifter @ Mon, 10 May 2010 - 08:05) *
nie chce Ci zle wrozyc ale jesli okablowanie jest dobre to padl Ci kontroler


Już wszystko działa poprawnie. Faktycznie był problem z kabelkiem. Często pierwsze podłączenia robie prowizorycznie a jak się sprawdza, to lutuje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Fri, 21 May 2010 - 09:33
Post #48


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





Witam,
Dokupiłem wtryski od XKR, intercooler i wiele części. Mam właściwie wszystko aby zacząć składać mój projekt. NIestety nie zacznę go dopuki nie dojdę z autem do łądu na fabrycznych rzeczach.
Oto pierwsze pomiary z "hamowni" Ecumastera. ROZPACZ!!!!!

Najpierw przykładowe ustawienia dla 3 biegu:


Uploaded with ImageShack.us

Pierwszy przejazd bieg 1:



Uploaded with ImageShack.us

Drugi przejazd bieg 1:



Uploaded with ImageShack.us

Pierwszy przejazd bieg 2:



Uploaded with ImageShack.us

Drugi przejazd bieg 2:



Uploaded with ImageShack.us

Przejazd na biegu 3:



Uploaded with ImageShack.us


Miałem jechać na hamownie i skonfrontować wyniki, jednak w tym wypadku nie ma chyba najmniejszego sensu. Pomiar przyśpieszenia od 0-100 wyniósł az 9.1 sekundy. Masakra. Ladnie ryczy, ładnie chleje, a nie jedzie!!!!!

Nie mogę podać odczytów AFR bo sonda w miedzyczasie przestała działać. Samochód przez cały czas z lewej rury wydechowej dymi znacznie mocniej niż z prawej! Dziwne to bo wydech jest jak by X. Czyli na początku 2 kolektory wydechowe na każdy rzą cylindrów. W środku wspólna puszka. Dalej znów rozdwojenie wydechu i zakończenia po przeciwnych rogach pod zdeżakiem. Jak więc to możliwe że inaczej dymi?? Czy jest możliwość że w tej wspólnej puszcze są oddzielne konory i spaliny się nie mieszają czy 1 z końcowych części wydechu jest w jakiś sposób przytkana??

Doradzcie co robić??? CO mierzyć i jak?
HELP!!!! huh.gif huh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Fri, 21 May 2010 - 09:42
Post #49


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





Przypominam że jest to 4.0 V8 jaguara z 1999 roku.
Spodziewana moc to 289KM @ 6100 oraz 290 Nm @ 4250.
Silnik jest po kapitalnym remoncie.

Jedno spostrzeżenie. Zwróćcie uwagę na wyniki przejazdów na 1 biegu. Pierwszy przejadz został za późno notowany jednak na 2 przejeździe widać jakąś anomalię. Idę powtórzyć przejazd na 1 biegu i będę łapać od samego dołu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomiw
post Fri, 21 May 2010 - 10:03
Post #50


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009
Skąd: Kraków





Na 1 biegu to nie ma zbytnio sensu, musisz jechać na biegu którego przełożenie jest najbliższe 1 aby wyniki były wiarygodne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Fri, 21 May 2010 - 12:29
Post #51


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





A tak wygląda fragment loga i wygenerowana mapka na standardowych wartościach parametrow silnika.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Co myślicie??

Czujnik Lambda znajduje się w prawej stronie silnika. W tej z której wydech daje znacznie mniej gazów....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Fri, 21 May 2010 - 18:35
Post #52


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





ty chyba naprawde chcesz ugotowac silnik
i cos masz namieszane w podlaczeniu nie ma wyjscia z przeplywki, obroty tez z kosmosu czyta jak widac w tabelce


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Fri, 21 May 2010 - 19:53
Post #53


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





CYTAT(henry @ Fri, 21 May 2010 - 18:35) *
ty chyba naprawde chcesz ugotowac silnik
i cos masz namieszane w podlaczeniu nie ma wyjscia z przeplywki, obroty tez z kosmosu czyta jak widac w tabelce


Dlaczego sądzisz że chcę ugotować silnik? Jak napisałem - nic jak narazie nie jest zmienione/ Coś jest mimo wszystko nie do końca jak powinno. Jeśli masz jakieś spostrzeżenia to pisz.
Co do obrotów to są idealne. To co w tabelce to po wyłączeniu silnika.
Z przepływki sygnał jest na analog1. Nie ma problemu z tym sygnałem.
Analog2 nie wykożystany.
Analog3 Innovate LC1
Analog4 TPS.

Jesli możesz to podpowiedz co nie tak.... Patrząc na LOG.

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Fri, 21 May 2010 - 20:33
Post #54


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





no wiem ze na anlogu 1 masz wejscie, a gdzie wyjscie? bo widze ze zero jest
o ugotowanie chodzilo mi o wysoki AFR


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Fri, 21 May 2010 - 22:16
Post #55


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





Z wyjścia nie korzystam na razie.
CO do wysokiego AFR to mam następujące przemyślenia.
Załużmy że jeden lub wiecej z wtryskiwaczy w prawej stronie silnika zle dziala. Leje za malo. Komputer daje rozkaz podlania wiecej. Z racji tego że wtryskiwacz jest uszkodzony to i tak i tak jest mało i AFR cały czas jest wysoki. Z kolei z 2 strony - lewa część silnika zaczyna być przelewana i dlatego tak dymi i czuć nie dopaloną benzynę.

Drugi wariant to na odwrót. W lewej stronie silnika uszkodzony wtryskiwacz, który cały czas przelewa. Komp prubuje korygować i zmniejsza dawke paliwa, ale i tak i tak uszkodzony wtrysk przelewa. Prawa strona z kolei po korekcji przez komputez leje za mało.

Co sądzicie o tych scenariuszach? Macie inny pomysł? Jak to zweryfikować. Pomóżcie proszę, bo nic z mojego projektu nie wyjdzie....... ;(
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pucek
post Fri, 21 May 2010 - 23:33
Post #56


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 May 2007
Skąd: z Kosmosu





Najpierw obejrzyj swiece.one prawde powiedza....tak jak cyganka wink.gif
w razie watpliwosci daj wtryski specowi od czyszczenia albo kup nowe....albo remont glowicy/silnika.

CYTAT(Fishman @ Fri, 21 May 2010 - 22:16) *
Z wyjścia nie korzystam na razie.
CO do wysokiego AFR to mam następujące przemyślenia.
Załużmy że jeden lub wiecej z wtryskiwaczy w prawej stronie silnika zle dziala. Leje za malo. Komputer daje rozkaz podlania wiecej. Z racji tego że wtryskiwacz jest uszkodzony to i tak i tak jest mało i AFR cały czas jest wysoki. Z kolei z 2 strony - lewa część silnika zaczyna być przelewana i dlatego tak dymi i czuć nie dopaloną benzynę.

Drugi wariant to na odwrót. W lewej stronie silnika uszkodzony wtryskiwacz, który cały czas przelewa. Komp prubuje korygować i zmniejsza dawke paliwa, ale i tak i tak uszkodzony wtrysk przelewa. Prawa strona z kolei po korekcji przez komputez leje za mało.

Co sądzicie o tych scenariuszach? Macie inny pomysł? Jak to zweryfikować. Pomóżcie proszę, bo nic z mojego projektu nie wyjdzie....... ;(


--------------------
Ciach...Babkę w piach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pucek
post Fri, 21 May 2010 - 23:39
Post #57


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 May 2007
Skąd: z Kosmosu





Niekoniecznie musi lac,moze przeciekac delikatnie,albo nie bedzie rozpylal tylko sikal jak z kranu.I wtedy dupa....Jak by nie bylo wtryski sa jednym z najwazniejszych elementow,miezy innymi od nich zalezy zycie silnika.

CYTAT(bobr4 @ Thu, 06 May 2010 - 01:10) *
burski - padniety to moze tez byc jak sie zatrzyma w pozycji otwartej i ciagle leje.


--------------------
Ciach...Babkę w piach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Sat, 22 May 2010 - 07:48
Post #58


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





dziwie ci sie kolego
masz przemyslenia ze wtryskiwacze sa dupne a i tak dajesz mu w pedal ostro
igrasz z silnikiem poprostu , i jak mnie pamiec nie myli po remoncie


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Sat, 22 May 2010 - 09:08
Post #59


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





CYTAT(pucek @ Fri, 21 May 2010 - 23:39) *
Niekoniecznie musi lac,moze przeciekac delikatnie,albo nie bedzie rozpylal tylko sikal jak z kranu.I wtedy dupa....Jak by nie bylo wtryski sa jednym z najwazniejszych elementow,miezy innymi od nich zalezy zycie silnika.



JAK ZDIAGNOZOWAĆ WTRYSKI??!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Sat, 22 May 2010 - 09:13
Post #60


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





CYTAT(henry @ Sat, 22 May 2010 - 07:48) *
dziwie ci sie kolego
masz przemyslenia ze wtryskiwacze sa dupne a i tak dajesz mu w pedal ostro
igrasz z silnikiem poprostu , i jak mnie pamiec nie myli po remoncie


W servisie jaguara nie zdiagnozowano problemu z wtryskami. Mówili że coś nie tak z prawą stroną rozrządu nie zgodność na 8stopni.. Z mechanikiem otworzyliśmy silnik i sprawdziliśmy rozrzą zgodnie z instrukcją jaką dostałem od człowieka z kaliforni. Rozrząd ok..
Powiedzieli mi że to drobiazg. Teraz dopiero moje pomiary mnie przerażają....

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 15:37