![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
burski - padniety to moze tez byc jak sie zatrzyma w pozycji otwartej i ciagle leje.
-------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
Ecumaster działa, chociaż narazie niczym nie steruję, a jedynie podglądam sygnały, ustawiam skale i ucze sie programu.
W kolertorze wydeczowym umieszczony jest EGT i szerokopasmowa lalpda. Nie wiem dlaczego ale wczoraj wieczorem INNOVATE LC1 przestał dzialłać i brak z niego jakich kolwiek odczytow, a dioda kontrolna nie swieci w ogóle! Napiecie na bezpieczniku jest ;-( W miedzy czasie na ukończeniu jest projekt audio. Jednostka centralna to klayk - piekny DENON A100. Wzmacniacz Audison 209, a glosniki to trójdrożny DLS 6.3i irydium. Zdecydowalem sie na 3 drozny, bo vocal ginął przy otwartym dachu. Nauczylem sie samemu robic slupki z żywicy. ćhlopaki chcieli za dużo.... Ten oldsculowy, a zarazem najwyższej jakości zestaw, gra pięknie. |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Chętnie bym to zrobił, tylko jak przenieść wątek do innego działu?? Założyć tam nowy, wg wzoru. r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
Ecumaster działa, chociaż narazie niczym nie steruję, a jedynie podglądam sygnały, ustawiam skale i ucze sie programu. W kolertorze wydeczowym umieszczony jest EGT i szerokopasmowa lalpda. Nie wiem dlaczego ale wczoraj wieczorem INNOVATE LC1 przestał dzialłać i brak z niego jakich kolwiek odczytow, a dioda kontrolna nie swieci w ogóle! Napiecie na bezpieczniku jest ;-( W miedzy czasie na ukończeniu jest projekt audio. Jednostka centralna to klayk - piekny DENON A100. Wzmacniacz Audison 209, a glosniki to trójdrożny DLS 6.3i irydium. Zdecydowalem sie na 3 drozny, bo vocal ginął przy otwartym dachu. Nauczylem sie samemu robic slupki z żywicy. ćhlopaki chcieli za dużo.... Ten oldsculowy, a zarazem najwyższej jakości zestaw, gra pięknie. nie chce Ci zle wrozyc ale jesli okablowanie jest dobre to padl Ci kontroler |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
Witam,
Dokupiłem wtryski od XKR, intercooler i wiele części. Mam właściwie wszystko aby zacząć składać mój projekt. NIestety nie zacznę go dopuki nie dojdę z autem do łądu na fabrycznych rzeczach. Oto pierwsze pomiary z "hamowni" Ecumastera. ROZPACZ!!!!! Najpierw przykładowe ustawienia dla 3 biegu: ![]() Uploaded with ImageShack.us Pierwszy przejazd bieg 1: ![]() Uploaded with ImageShack.us Drugi przejazd bieg 1: ![]() Uploaded with ImageShack.us Pierwszy przejazd bieg 2: ![]() Uploaded with ImageShack.us Drugi przejazd bieg 2: ![]() Uploaded with ImageShack.us Przejazd na biegu 3: ![]() Uploaded with ImageShack.us Miałem jechać na hamownie i skonfrontować wyniki, jednak w tym wypadku nie ma chyba najmniejszego sensu. Pomiar przyśpieszenia od 0-100 wyniósł az 9.1 sekundy. Masakra. Ladnie ryczy, ładnie chleje, a nie jedzie!!!!! Nie mogę podać odczytów AFR bo sonda w miedzyczasie przestała działać. Samochód przez cały czas z lewej rury wydechowej dymi znacznie mocniej niż z prawej! Dziwne to bo wydech jest jak by X. Czyli na początku 2 kolektory wydechowe na każdy rzą cylindrów. W środku wspólna puszka. Dalej znów rozdwojenie wydechu i zakończenia po przeciwnych rogach pod zdeżakiem. Jak więc to możliwe że inaczej dymi?? Czy jest możliwość że w tej wspólnej puszcze są oddzielne konory i spaliny się nie mieszają czy 1 z końcowych części wydechu jest w jakiś sposób przytkana?? Doradzcie co robić??? CO mierzyć i jak? HELP!!!! ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
Przypominam że jest to 4.0 V8 jaguara z 1999 roku.
Spodziewana moc to 289KM @ 6100 oraz 290 Nm @ 4250. Silnik jest po kapitalnym remoncie. Jedno spostrzeżenie. Zwróćcie uwagę na wyniki przejazdów na 1 biegu. Pierwszy przejadz został za późno notowany jednak na 2 przejeździe widać jakąś anomalię. Idę powtórzyć przejazd na 1 biegu i będę łapać od samego dołu. |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Na 1 biegu to nie ma zbytnio sensu, musisz jechać na biegu którego przełożenie jest najbliższe 1 aby wyniki były wiarygodne.
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
A tak wygląda fragment loga i wygenerowana mapka na standardowych wartościach parametrow silnika.
![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us Co myślicie?? Czujnik Lambda znajduje się w prawej stronie silnika. W tej z której wydech daje znacznie mniej gazów.... |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
ty chyba naprawde chcesz ugotowac silnik
i cos masz namieszane w podlaczeniu nie ma wyjscia z przeplywki, obroty tez z kosmosu czyta jak widac w tabelce -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
ty chyba naprawde chcesz ugotowac silnik i cos masz namieszane w podlaczeniu nie ma wyjscia z przeplywki, obroty tez z kosmosu czyta jak widac w tabelce Dlaczego sądzisz że chcę ugotować silnik? Jak napisałem - nic jak narazie nie jest zmienione/ Coś jest mimo wszystko nie do końca jak powinno. Jeśli masz jakieś spostrzeżenia to pisz. Co do obrotów to są idealne. To co w tabelce to po wyłączeniu silnika. Z przepływki sygnał jest na analog1. Nie ma problemu z tym sygnałem. Analog2 nie wykożystany. Analog3 Innovate LC1 Analog4 TPS. Jesli możesz to podpowiedz co nie tak.... Patrząc na LOG. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
no wiem ze na anlogu 1 masz wejscie, a gdzie wyjscie? bo widze ze zero jest
o ugotowanie chodzilo mi o wysoki AFR -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
Z wyjścia nie korzystam na razie.
CO do wysokiego AFR to mam następujące przemyślenia. Załużmy że jeden lub wiecej z wtryskiwaczy w prawej stronie silnika zle dziala. Leje za malo. Komputer daje rozkaz podlania wiecej. Z racji tego że wtryskiwacz jest uszkodzony to i tak i tak jest mało i AFR cały czas jest wysoki. Z kolei z 2 strony - lewa część silnika zaczyna być przelewana i dlatego tak dymi i czuć nie dopaloną benzynę. Drugi wariant to na odwrót. W lewej stronie silnika uszkodzony wtryskiwacz, który cały czas przelewa. Komp prubuje korygować i zmniejsza dawke paliwa, ale i tak i tak uszkodzony wtrysk przelewa. Prawa strona z kolei po korekcji przez komputez leje za mało. Co sądzicie o tych scenariuszach? Macie inny pomysł? Jak to zweryfikować. Pomóżcie proszę, bo nic z mojego projektu nie wyjdzie....... ;( |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 May 2007 Skąd: z Kosmosu ![]() |
Najpierw obejrzyj swiece.one prawde powiedza....tak jak cyganka
![]() w razie watpliwosci daj wtryski specowi od czyszczenia albo kup nowe....albo remont glowicy/silnika. Z wyjścia nie korzystam na razie.
CO do wysokiego AFR to mam następujące przemyślenia. Załużmy że jeden lub wiecej z wtryskiwaczy w prawej stronie silnika zle dziala. Leje za malo. Komputer daje rozkaz podlania wiecej. Z racji tego że wtryskiwacz jest uszkodzony to i tak i tak jest mało i AFR cały czas jest wysoki. Z kolei z 2 strony - lewa część silnika zaczyna być przelewana i dlatego tak dymi i czuć nie dopaloną benzynę. Drugi wariant to na odwrót. W lewej stronie silnika uszkodzony wtryskiwacz, który cały czas przelewa. Komp prubuje korygować i zmniejsza dawke paliwa, ale i tak i tak uszkodzony wtrysk przelewa. Prawa strona z kolei po korekcji przez komputez leje za mało. Co sądzicie o tych scenariuszach? Macie inny pomysł? Jak to zweryfikować. Pomóżcie proszę, bo nic z mojego projektu nie wyjdzie....... ;( -------------------- Ciach...Babkę w piach.
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 May 2007 Skąd: z Kosmosu ![]() |
Niekoniecznie musi lac,moze przeciekac delikatnie,albo nie bedzie rozpylal tylko sikal jak z kranu.I wtedy dupa....Jak by nie bylo wtryski sa jednym z najwazniejszych elementow,miezy innymi od nich zalezy zycie silnika.
burski - padniety to moze tez byc jak sie zatrzyma w pozycji otwartej i ciagle leje.
-------------------- Ciach...Babkę w piach.
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
dziwie ci sie kolego
masz przemyslenia ze wtryskiwacze sa dupne a i tak dajesz mu w pedal ostro igrasz z silnikiem poprostu , i jak mnie pamiec nie myli po remoncie -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
dziwie ci sie kolego masz przemyslenia ze wtryskiwacze sa dupne a i tak dajesz mu w pedal ostro igrasz z silnikiem poprostu , i jak mnie pamiec nie myli po remoncie W servisie jaguara nie zdiagnozowano problemu z wtryskami. Mówili że coś nie tak z prawą stroną rozrządu nie zgodność na 8stopni.. Z mechanikiem otworzyliśmy silnik i sprawdziliśmy rozrzą zgodnie z instrukcją jaką dostałem od człowieka z kaliforni. Rozrząd ok.. Powiedzieli mi że to drobiazg. Teraz dopiero moje pomiary mnie przerażają.... Pozdrawiam. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 15:37 |