![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 01 July 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Czy ktoś z was jest w stanie mi powiedzieć jakie są wtryski w następujących modelach samochodów. Ewentualnie podpowiedzieć jakiś katalog z wtryskiwaczami... Chodzi o wtryskiwacze do: jaguar xk8 4.0 N/A 1998 jaguar xk8 4.0 N/A 1999 jaguar xk8 4.0 supercharged 2002 Gdzie takich danych szukać? Tylko nie odsyłajcie mnie prosze do serwisu.... Dopiero co zacząłem prace w serwisie , postaram sie dokopać do jakiś info. pzdr -------------------- QUATTRO ist fur sissies
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
Panowie, dzięki za pomoc.
Sputnik, sprawdż przy okazji jakie jest standardowe ciśnienie na listwie przy tych trzech opcjach. Z góry dziękuję i pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Na moje wyważasz otwarte drzwi. To tak, jakbyś kupił Passata 1,8 20V i chciał mu zapiąć turbo. Mnóstwem rzeźby i przecierając szlaki metodą prób i wybuchów osiągniesz to, co możesz poprostu kupić jako gotowe, fabryczne.
No ale trzymam kciuki z całej siły, bo rzadko to modyfikowane auto. -------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Na moje wyważasz otwarte drzwi. To tak, jakbyś kupił Passata 1,8 20V i chciał mu zapiąć turbo. Mnóstwem rzeźby i przecierając szlaki metodą prób i wybuchów osiągniesz to, co możesz poprostu kupić jako gotowe, fabryczne. Takie małe sprostowanie: "osiągniesz to, co możesz poprostu kupić jako gotowe, fabryczne" - prawie to osiągniesz. Jak wiadomo były takie projekty, nawet chyba na tym forum. Małym kosztem i bez grubego wejścia jest to awykonalne. Kto próbował wystroić coś takiego, ten wie czym to grozi. No ale trzymam kciuki z całej siły, bo rzadko to modyfikowane auto. No i ja też, bo może uda się zrobić coś ciekawego i niepowtarzalnego, ale szanse są małe. Jeżeli ma być przyjemność z pracy nad tym to OK. Ale jak to zostanie złożone, to prędzej własciciela wk**wi, niż da przyjemność z jazdy. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
Na moje wyważasz otwarte drzwi. To tak, jakbyś kupił Passata 1,8 20V i chciał mu zapiąć turbo. Mnóstwem rzeźby i przecierając szlaki metodą prób i wybuchów osiągniesz to, co możesz poprostu kupić jako gotowe, fabryczne. No ale trzymam kciuki z całej siły, bo rzadko to modyfikowane auto. Masz racje. Ja jestem jednak bardzo przywiązany do tego samochodu i chce go pozostawić dla swoich wnuków... TO niezwykłe auto. Przynajmniej ja tak to czuję. Jeśli jednak da się uleprzyć, a da się to zrobić to niech tak bedzie. Z czasem pozmieniam równierz hamulce, zawieszenie itp. Kompresor który zastosuje jest znacznie lepszym niż oryginał! Mniej mocy porzera i mniej nagrzewa powietrze. Liczę ze uda mi sie stworzyć coś lepszego nisz oryginalna R wersja. Jednak najwarzniejszą rzeczą jest to że sam jestem inżynierem, ale w zupełnie innej dziedzinie. Projekt ten jest dla mnie wielkim wyzwaniem. To zabawa hobby, zdobywanie wiedzy i tworzenie czegoś. Gdyby nie internet i rzyczliwi ludzie, nigdy bym się nawet za to nie zabrał.... Pozdrawiam. Ps. Życzcie mi uniknięcia stuków ;-) |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Ja zycze opanowania paliwa i zaplonu w takim stopniu, zeby codziennie dzialalo tak samo. Za poltora roku kupisz i tak silnik z kompresorem i elektronike do tego...
-------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja zycze opanowania paliwa i zaplonu w takim stopniu, zeby codziennie dzialalo tak samo. Za poltora roku kupisz i tak silnik z kompresorem i elektronike do tego... I żeby palił dobrze zarówno na zimno jak i na ciepło, miał ok EGT a zarazem nie przelewał się na wolnych... |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
No trzymam kciuki, ale za te same pieniądze, kupił bym wersję R, wyremontował silnik, przełożył wszystko do Twojej budy a potem zaczął się bawić w zmiany kompresora itp.
Bo przejście na oryginalną elektronikę z R i potem dostrojenie reszty, albo w ogóle SA i tak Cię czeka po pierwszym, lub drugim wysadzonym silniku. Powodzenia! ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 01 July 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Panowie, dzięki za pomoc. Sputnik, sprawdż przy okazji jakie jest standardowe ciśnienie na listwie przy tych trzech opcjach. Z góry dziękuję i pozdrawiam. We wszystkich przypadkach po 3 bary. Nie ma info co do wydajności wtrysków. Pzdr -------------------- QUATTRO ist fur sissies
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Masz racje. Ja jestem jednak bardzo przywiązany do tego samochodu i chce go pozostawić dla swoich wnuków... TO niezwykłe auto. Przynajmniej ja tak to czuję. Jeśli jednak da się uleprzyć, a da się to zrobić to niech tak bedzie. Z czasem pozmieniam równierz hamulce, zawieszenie itp. Kompresor który zastosuje jest znacznie lepszym niż oryginał! Mniej mocy porzera i mniej nagrzewa powietrze. Liczę ze uda mi sie stworzyć coś lepszego nisz oryginalna R wersja. Jednak najwarzniejszą rzeczą jest to że sam jestem inżynierem, ale w zupełnie innej dziedzinie. Projekt ten jest dla mnie wielkim wyzwaniem. To zabawa hobby, zdobywanie wiedzy i tworzenie czegoś. Gdyby nie internet i rzyczliwi ludzie, nigdy bym się nawet za to nie zabrał.... Pozdrawiam. Ps. Życzcie mi uniknięcia stuków ;-) Myślę, że jeśli pobawiłbyś się samodzielnie w przekładkę bebechów z Rki do Twojego auta, i tak byłoby z tym dużo zabawy i dałoby Ci to dużo frajdy ![]() Powodzenia! ![]() -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 02 May 2004 Skąd: Z centrum dowodzenia Światem ![]() |
To ja Ci powiem abys odrazu kupil zapasowy dyfer poniewaz w R'ce nawet maja tendencje do padania jak sie wykorzystuje potencjal tego auta...
-------------------- Mini Cooper S - 2005r Full opcja , bezwypadek , 43000km | FOR SALE 36900zl
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Ok panowie. Odpuśćmy, widzę że decyzja zapadła. Jak będa konkretnie pytania o konkretne problemy techniczne, to postaramy się pomóc.
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
Dzisiaj mam do odbioru kompressor.
Jak narazie poczekam troszke z projektem, bo coś nie tak jest z obecną pracą silnika. Czuć za bogatą mieszankę podczas postoju. Myślałem że lambda może padłą. Jak to zdiagnozować bo mam aż 4!!! Drugi pomysł, to może 1 z wtrysków jast padnięty i przelewa jak to sprawdzić?? W serwisie komputer wskazał że rozrząd w prawej cześci silkika jest przesunięty o 8 stopni. Może to jest przyczyna??!! Za godzinę widzę się z mechanikiem i musimy koniecznie sprawdzić rozrząd!! Pozdrawiam. Ps. Zaczynam mieć już dosyć, a to dopiero początek. Co do Swappa to w przyszłośći i tak kupię silnik i skrzynie od R oraz elektronike. Będzie to jednak już silnik 4.2 a nie 4.0. Obecny silnik to nauka i poligon doświadczalny!! Chcę ogarnąć ten temat!!! |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Dzisiaj mam do odbioru kompressor. Jak narazie poczekam troszke z projektem, bo coś nie tak jest z obecną pracą silnika. Czuć za bogatą mieszankę podczas postoju. Myślałem że lambda może padłą. Jak to zdiagnozować bo mam aż 4!!! Drugi pomysł, to może 1 z wtrysków jast padnięty i przelewa jak to sprawdzić?? Padnięty raczej za mało, bądź wogóle by nie podawał. W serwisie komputer wskazał że rozrząd w prawej cześci silkika jest przesunięty o 8 stopni. Może to jest przyczyna??!! Tak |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
Więc tak:
Wycieki z silnika zlikwidowane. Ciekło z pod plastikowych pokryw zaworów. Mechanik tym razen dał więcej silikonu. Rozrząd sprawdzony i był OK. Tak więc nie wiadomo co jest przyczyną za bogatej mieszanki. Dzisiaj wstawiłem ECUMASTER DET 3. Nie wszystko jeszcze działa. Nie czyta zapłonu!! Czujniki AFR i EGT założone będą jutro. W najbliższym czasie pojadę na hamownie i sprawdze czy AFR w obu rurach jest ten sam, czy z jednej strony nie przelewa. I porównam wyniki z AFR odczytywanego przez Innovate LC1. Kompressor od AUDI S5 dotarł. Na razie przymierzałem na oko i jest szansa, że wejdzie bez modyfikowania maski ;-) Trzeba będzie zbudować coś w rodzaju adapteru pomiędzy 6, a 8 cylindrami i wydłużyć ramię napędu komprwssora. To te najtrudniejsze zadania w tym projekcie. Pozdrawiam. Fishman. |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 01 July 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Knock sensor jest ok?
-------------------- QUATTRO ist fur sissies
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
Wygląda na to, że wszystko się wydłuża. Na szczęście czasu mam mnustwo. W końcu wróciłęm po 7 miesiącach z pracy za granicą wiec teraz należy się wypoczynek - ambitne hobby.
Dzisiaj udało mi się zsynchronizować czytanie zapłonu przez Ecumaster. AFR i EGT jeszcze nie gotowe. Podczas wymiany kolektora wydechowego pourywały się szpilki itp. Jutro od rana dalej ruszam. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Może wątek w dziale projekty, taki z fotkami...
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
podziwiam Cie, że bawisz się w takie modzenie...ja bym osobiście odpuścił ten temat i dołożył do Rki, piszę to jako uzytkownik Rki z 01r......
P.S. ale życzę powodzenia (bo Jagi nie lubią kombinowania...) -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 06:00 |