Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Doładowanie kompressorem silnika v8 Jaguara, Doładowanie XK8 kompressorem od nowego Audi S4
Sputnik
post Wed, 21 Apr 2010 - 21:19
Post #21


Super User
Dołączył: Fri, 01 July 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(Fishman @ Wed, 21 Apr 2010 - 11:45) *
Czy ktoś z was jest w stanie mi powiedzieć jakie są wtryski w następujących modelach samochodów. Ewentualnie podpowiedzieć jakiś katalog z wtryskiwaczami...

Chodzi o wtryskiwacze do:

jaguar xk8 4.0 N/A 1998
jaguar xk8 4.0 N/A 1999
jaguar xk8 4.0 supercharged 2002

Gdzie takich danych szukać?
Tylko nie odsyłajcie mnie prosze do serwisu....


Dopiero co zacząłem prace w serwisie , postaram sie dokopać do jakiś info.

pzdr


--------------------
QUATTRO ist fur sissies
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 21 Apr 2010 - 21:19
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Fishman
post Wed, 21 Apr 2010 - 21:58
Post #22


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





Panowie, dzięki za pomoc.

Sputnik, sprawdż przy okazji jakie jest standardowe ciśnienie na listwie przy tych trzech opcjach.
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Thu, 22 Apr 2010 - 12:30
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





Na moje wyważasz otwarte drzwi. To tak, jakbyś kupił Passata 1,8 20V i chciał mu zapiąć turbo. Mnóstwem rzeźby i przecierając szlaki metodą prób i wybuchów osiągniesz to, co możesz poprostu kupić jako gotowe, fabryczne.

No ale trzymam kciuki z całej siły, bo rzadko to modyfikowane auto.


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
burski
post Thu, 22 Apr 2010 - 12:47
Post #24


Super User
Dołączył: Thu, 13 September 2007
Skąd: Warszawa





CYTAT(Czacza @ Thu, 22 Apr 2010 - 12:30) *
Na moje wyważasz otwarte drzwi. To tak, jakbyś kupił Passata 1,8 20V i chciał mu zapiąć turbo. Mnóstwem rzeźby i przecierając szlaki metodą prób i wybuchów osiągniesz to, co możesz poprostu kupić jako gotowe, fabryczne.


Takie małe sprostowanie: "osiągniesz to, co możesz poprostu kupić jako gotowe, fabryczne" - prawie to osiągniesz. Jak wiadomo były takie projekty, nawet chyba na tym forum. Małym kosztem i bez grubego wejścia jest to awykonalne. Kto próbował wystroić coś takiego, ten wie czym to grozi.

CYTAT(Czacza @ Thu, 22 Apr 2010 - 12:30) *
No ale trzymam kciuki z całej siły, bo rzadko to modyfikowane auto.


No i ja też, bo może uda się zrobić coś ciekawego i niepowtarzalnego, ale szanse są małe.

Jeżeli ma być przyjemność z pracy nad tym to OK. Ale jak to zostanie złożone, to prędzej własciciela wk**wi, niż da przyjemność z jazdy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Thu, 22 Apr 2010 - 13:11
Post #25


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





CYTAT(Czacza @ Thu, 22 Apr 2010 - 12:30) *
Na moje wyważasz otwarte drzwi. To tak, jakbyś kupił Passata 1,8 20V i chciał mu zapiąć turbo. Mnóstwem rzeźby i przecierając szlaki metodą prób i wybuchów osiągniesz to, co możesz poprostu kupić jako gotowe, fabryczne.

No ale trzymam kciuki z całej siły, bo rzadko to modyfikowane auto.


Masz racje.

Ja jestem jednak bardzo przywiązany do tego samochodu i chce go pozostawić dla swoich wnuków...
TO niezwykłe auto. Przynajmniej ja tak to czuję. Jeśli jednak da się uleprzyć, a da się to zrobić to niech tak bedzie.
Z czasem pozmieniam równierz hamulce, zawieszenie itp.
Kompresor który zastosuje jest znacznie lepszym niż oryginał! Mniej mocy porzera i mniej nagrzewa powietrze. Liczę ze uda mi sie stworzyć coś lepszego nisz oryginalna R wersja.
Jednak najwarzniejszą rzeczą jest to że sam jestem inżynierem, ale w zupełnie innej dziedzinie. Projekt ten jest dla mnie wielkim wyzwaniem. To zabawa hobby, zdobywanie wiedzy i tworzenie czegoś.
Gdyby nie internet i rzyczliwi ludzie, nigdy bym się nawet za to nie zabrał....

Pozdrawiam.

Ps. Życzcie mi uniknięcia stuków ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Thu, 22 Apr 2010 - 13:39
Post #26


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





Ja zycze opanowania paliwa i zaplonu w takim stopniu, zeby codziennie dzialalo tak samo. Za poltora roku kupisz i tak silnik z kompresorem i elektronike do tego...


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
burski
post Thu, 22 Apr 2010 - 13:52
Post #27


Super User
Dołączył: Thu, 13 September 2007
Skąd: Warszawa





CYTAT(Colin @ Thu, 22 Apr 2010 - 13:39) *
Ja zycze opanowania paliwa i zaplonu w takim stopniu, zeby codziennie dzialalo tak samo. Za poltora roku kupisz i tak silnik z kompresorem i elektronike do tego...


I żeby palił dobrze zarówno na zimno jak i na ciepło, miał ok EGT a zarazem nie przelewał się na wolnych...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Thu, 22 Apr 2010 - 20:50
Post #28


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





No trzymam kciuki, ale za te same pieniądze, kupił bym wersję R, wyremontował silnik, przełożył wszystko do Twojej budy a potem zaczął się bawić w zmiany kompresora itp.

Bo przejście na oryginalną elektronikę z R i potem dostrojenie reszty, albo w ogóle SA i tak Cię czeka po pierwszym, lub drugim wysadzonym silniku.

Powodzenia! smile.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sputnik
post Thu, 22 Apr 2010 - 21:13
Post #29


Super User
Dołączył: Fri, 01 July 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(Fishman @ Wed, 21 Apr 2010 - 21:58) *
Panowie, dzięki za pomoc.

Sputnik, sprawdż przy okazji jakie jest standardowe ciśnienie na listwie przy tych trzech opcjach.
Z góry dziękuję i pozdrawiam.



We wszystkich przypadkach po 3 bary. Nie ma info co do wydajności wtrysków.

Pzdr


--------------------
QUATTRO ist fur sissies
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Thu, 22 Apr 2010 - 21:26
Post #30


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





CYTAT(Fishman @ Thu, 22 Apr 2010 - 13:11) *
Masz racje.

Ja jestem jednak bardzo przywiązany do tego samochodu i chce go pozostawić dla swoich wnuków...
TO niezwykłe auto. Przynajmniej ja tak to czuję. Jeśli jednak da się uleprzyć, a da się to zrobić to niech tak bedzie.
Z czasem pozmieniam równierz hamulce, zawieszenie itp.
Kompresor który zastosuje jest znacznie lepszym niż oryginał! Mniej mocy porzera i mniej nagrzewa powietrze. Liczę ze uda mi sie stworzyć coś lepszego nisz oryginalna R wersja.
Jednak najwarzniejszą rzeczą jest to że sam jestem inżynierem, ale w zupełnie innej dziedzinie. Projekt ten jest dla mnie wielkim wyzwaniem. To zabawa hobby, zdobywanie wiedzy i tworzenie czegoś.
Gdyby nie internet i rzyczliwi ludzie, nigdy bym się nawet za to nie zabrał....

Pozdrawiam.

Ps. Życzcie mi uniknięcia stuków ;-)


Myślę, że jeśli pobawiłbyś się samodzielnie w przekładkę bebechów z Rki do Twojego auta, i tak byłoby z tym dużo zabawy i dałoby Ci to dużo frajdy smile.gif Wtedy miałbyś np. od razu hamulce adekwatne do zwiększonej mocy auta. A to wszystko nie przeszkodziłoby Ci się dalej bawić np. z lepszym kompresorem, wyciskając jeszcze więcej mocy. To takie moje trzy grosze w temacie.

Powodzenia! smile.gif


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gh0ly
post Fri, 23 Apr 2010 - 22:41
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Sun, 02 May 2004
Skąd: Z centrum dowodzenia Światem





To ja Ci powiem abys odrazu kupil zapasowy dyfer poniewaz w R'ce nawet maja tendencje do padania jak sie wykorzystuje potencjal tego auta...


--------------------
Mini Cooper S - 2005r Full opcja , bezwypadek , 43000km | FOR SALE 36900zl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Sun, 25 Apr 2010 - 08:51
Post #32


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





Ok panowie. Odpuśćmy, widzę że decyzja zapadła. Jak będa konkretnie pytania o konkretne problemy techniczne, to postaramy się pomóc.


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Fri, 30 Apr 2010 - 07:50
Post #33


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





Dzisiaj mam do odbioru kompressor.
Jak narazie poczekam troszke z projektem, bo coś nie tak jest z obecną pracą silnika.
Czuć za bogatą mieszankę podczas postoju. Myślałem że lambda może padłą. Jak to zdiagnozować bo mam aż 4!!!
Drugi pomysł, to może 1 z wtrysków jast padnięty i przelewa jak to sprawdzić??

W serwisie komputer wskazał że rozrząd w prawej cześci silkika jest przesunięty o 8 stopni. Może to jest przyczyna??!!
Za godzinę widzę się z mechanikiem i musimy koniecznie sprawdzić rozrząd!!
Pozdrawiam.

Ps. Zaczynam mieć już dosyć, a to dopiero początek. Co do Swappa to w przyszłośći i tak kupię silnik i skrzynie od R oraz elektronike. Będzie to jednak już silnik 4.2 a nie 4.0. Obecny silnik to nauka i poligon doświadczalny!! Chcę ogarnąć ten temat!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
burski
post Fri, 30 Apr 2010 - 10:07
Post #34


Super User
Dołączył: Thu, 13 September 2007
Skąd: Warszawa





CYTAT(Fishman @ Fri, 30 Apr 2010 - 07:50) *
Dzisiaj mam do odbioru kompressor.
Jak narazie poczekam troszke z projektem, bo coś nie tak jest z obecną pracą silnika.
Czuć za bogatą mieszankę podczas postoju. Myślałem że lambda może padłą. Jak to zdiagnozować bo mam aż 4!!!
Drugi pomysł, to może 1 z wtrysków jast padnięty i przelewa jak to sprawdzić??

Padnięty raczej za mało, bądź wogóle by nie podawał.

CYTAT(Fishman @ Fri, 30 Apr 2010 - 07:50) *
W serwisie komputer wskazał że rozrząd w prawej cześci silkika jest przesunięty o 8 stopni. Może to jest przyczyna??!!

Tak
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Wed, 05 May 2010 - 00:18
Post #35


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





Więc tak:
Wycieki z silnika zlikwidowane. Ciekło z pod plastikowych pokryw zaworów. Mechanik tym razen dał więcej silikonu.
Rozrząd sprawdzony i był OK. Tak więc nie wiadomo co jest przyczyną za bogatej mieszanki.

Dzisiaj wstawiłem ECUMASTER DET 3. Nie wszystko jeszcze działa. Nie czyta zapłonu!! Czujniki AFR i EGT założone będą jutro.

W najbliższym czasie pojadę na hamownie i sprawdze czy AFR w obu rurach jest ten sam, czy z jednej strony nie przelewa. I porównam wyniki z AFR odczytywanego przez Innovate LC1.

Kompressor od AUDI S5 dotarł. Na razie przymierzałem na oko i jest szansa, że wejdzie bez modyfikowania maski ;-)
Trzeba będzie zbudować coś w rodzaju adapteru pomiędzy 6, a 8 cylindrami i wydłużyć ramię napędu komprwssora. To te najtrudniejsze zadania w tym projekcie.

Pozdrawiam.
Fishman.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sputnik
post Wed, 05 May 2010 - 21:23
Post #36


Super User
Dołączył: Fri, 01 July 2005
Skąd: Wrocław





Knock sensor jest ok?


--------------------
QUATTRO ist fur sissies
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Wed, 05 May 2010 - 23:46
Post #37


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





CYTAT(Sputnik @ Wed, 05 May 2010 - 21:23) *
Knock sensor jest ok?



Tak, raczej tak. Są 2 czujniki stuku.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Wed, 05 May 2010 - 23:52
Post #38


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





Wygląda na to, że wszystko się wydłuża. Na szczęście czasu mam mnustwo. W końcu wróciłęm po 7 miesiącach z pracy za granicą wiec teraz należy się wypoczynek - ambitne hobby.

Dzisiaj udało mi się zsynchronizować czytanie zapłonu przez Ecumaster.
AFR i EGT jeszcze nie gotowe. Podczas wymiany kolektora wydechowego pourywały się szpilki itp.

Jutro od rana dalej ruszam. Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Thu, 06 May 2010 - 00:08
Post #39


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





Może wątek w dziale projekty, taki z fotkami...


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Thu, 06 May 2010 - 00:52
Post #40


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





podziwiam Cie, że bawisz się w takie modzenie...ja bym osobiście odpuścił ten temat i dołożył do Rki, piszę to jako uzytkownik Rki z 01r......

P.S. ale życzę powodzenia (bo Jagi nie lubią kombinowania...)


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 06:00