Shoutbox 0 nowych PW 


11 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi RS5, Nowy sztos do lansu :)
Majki182
post Sun, 28 Feb 2010 - 22:42
Post #81


Frequent User
Dołączył: Wed, 27 February 2008
Skąd: Gród Rzecha





CYTAT(lagadula @ Sun, 28 Feb 2010 - 22:04) *
Bogatego Hansa z Genewy to wali. On chce mieć najwiekszy silnik na swojej ulicy albo w biurowcu.

Dokładnie. Przeca osobie kupującej auto za 80 koła Euraszków potencjał tuningowy lata tu i ówdzie. Jeśli takowy osobnik będzie chciał polecieć grubiej z mocą, to obejdzie się bez lamentów, że nie da się zrobić programu za 500 papierów. Pojedzie do uznanego tunera i wybierze sobie jakiś "xxx hp kit" z suszarką lub kompresorem.
Bogaci ludzie nie kupują z kalkulatorem w ręce. Proste jak parasol.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 28 Feb 2010 - 22:42
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
pawel20vt4
post Sun, 28 Feb 2010 - 22:52
Post #82


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 September 2003
Skąd: Poznan





CYTAT(Dred @ Sat, 27 Feb 2010 - 18:11) *
no nie tylko A8 ma ten silnik. Q7 także posiada.
w nowym A7 też on na 95% zagości.


Q 7 to nie dla mnie smile.gif dlatego też czekam z nieceprliwością na a7 4.2 TDI smile.gif

4.2 również V8 i do tego turbo, dla mnie bajka motor dla szybkiej limuzyny.


Paweł



--------------------
Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
---------------------------
---------------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javo
post Sun, 28 Feb 2010 - 22:54
Post #83


Mr Boost
Dołączył: Tue, 26 November 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(Majki182 @ Sun, 28 Feb 2010 - 22:42) *
Bogaci ludzie nie kupują z kalkulatorem w ręce. Proste jak parasol.



Mysle ze jest dokladnie odwrotnie - kupuja "bardzo z kalkulatorem w rece". Tylko ze olewaja to czy to bedzie 4,2 Turbo czy 4,2 NA. Liczy sie to, ze jest to V8mka, o pojemnosci "prawie 5 litrow". 3.0 V6 brzmi juz zdecydowanie slabiej wink.gif

To tylko freaki motoryzacyjne patrza jak latwo mozna podkrecic silnik. Dla przecietnego uzytkownika takiego auta, wazne ze ma duza pojemnosc, i 450KM.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
celinskip
post Sun, 28 Feb 2010 - 22:58
Post #84


Frequent User
Dołączył: Thu, 18 November 2004
Skąd: Lublin





CYTAT
Mysle ze jest dokladnie odwrotnie - kupuja "bardzo z kalkulatorem w rece". Tylko ze olewaja to czy to bedzie 4,2 Turbo czy 4,2 NA. Liczy sie to, ze jest to V8mka, o pojemnosci "prawie 5 litrow". 3.0 V6 brzmi juz zdecydowanie slabiej wink.gif

To tylko freaki motoryzacyjne patrza jak latwo mozna podkrecic silnik. Dla przecietnego uzytkownika takiego auta, wazne ze ma duza pojemnosc, i 450KM.

100% racji. Audi stworzylo fajny samochod, ktory kupujemy i zostawiamy tak jak jest bo jest juz na tyle super.



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Mon, 01 Mar 2010 - 11:42
Post #85


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





a mnie jednak dziwi ze wsadzają w dzisiejszych czasach znowu V8, benzyna wiadomo ile kosztuje, wszedzie naokoło tylko o ekologi gadają, zmniejszają silniki do 1,2T w skodzie Superb huh.gif no nic widocznie tak zdecydowali, RS5 nie jest ciezkie wiec powinno przy tych 450 robic srednią 12 na 1/4 mili co w aucie do jazdy na codzien daje radę. Ja moge się tylko cieszyc bo czym wiecej tych 4,2 na rynku to moze ceny kompressorow zaczna powoli spadać tak jak jest w przypadku kitów do np. 1,8T.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Mon, 01 Mar 2010 - 12:03
Post #86


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





oj chyba bedzie ciezko z ta srednia 12 ma 400.


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Mon, 01 Mar 2010 - 12:16
Post #87


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





laugh.gif laugh.gif laugh.gif srednie 12 to robi awd 1200kg o mocy ponad 350koni


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Mon, 01 Mar 2010 - 12:29
Post #88


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





to niech robi wysokie 12, czepiacie sie szybkiego autka laugh.gif


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Mon, 01 Mar 2010 - 22:51
Post #89


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





A propos downsizingu, eko-terroryzmu etc.. Wiadomo, że tak zwanych "towarów luksusowych" to się nie ima, podobnie jak kryzysy i podobne drobnostki smile.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Mon, 01 Mar 2010 - 23:32
Post #90


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Gdzieś czytałem jakiś czas temu,że audi również będzie dążyło do zmniejszenia pojemności i liczby cylindrów .I się zaczęło potwierdzać ...nowa s4 nie ma już 8 cylindrów tylko 6....następna ma mieć 4.Możemy tylko mieć nadzieje,żeby tego nie zrobili i wpakowali pod maskę chociaż "rzędową piatke" wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Tue, 02 Mar 2010 - 09:33
Post #91









CYTAT(kiwi @ Mon, 01 Mar 2010 - 23:32) *
nowa s4 nie ma już 8 cylindrów tylko 6....następna ma mieć 4.

a do kolejnej wsadza 3-cyl. 1,4 tdi. rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Tue, 02 Mar 2010 - 11:18
Post #92


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





według mnie niech sobie wsadzają co chcą, byle auto miało 350-400KM, quattro i dobre wyposażenie.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Tue, 02 Mar 2010 - 11:25
Post #93


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(prnit @ Tue, 02 Mar 2010 - 11:18) *
według mnie niech sobie wsadzają co chcą, byle auto miało 350-400KM, quattro i dobre wyposażenie.


Niestety ta moc musi cały czas rosnąć, bo auta cały czas tyją. Jakby komuś na prawdę zależało na ekologii to by zaczęli znów robić auta o masie w okolicach 1000 kg. W takiej budzie nawet 1.4 TSI 170 KM by robiło nieziemski przeciąg smile.gif ale jakoś nikomu się nie spieszy do tego pomysłu, bo trzeba poudawać że niby coś jest na rzeczy, ale dać ekologom zarobić i szejkom też rolleyes.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Tue, 02 Mar 2010 - 14:07
Post #94


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Na szczęściejest coraz lepiej w tym temacie.
Gdzieś ostatnio przeczytałem, że nowe Cayenne S, które będzie/jest prezentowane w Genewie zrzuciło aż 150kg.
Peugeoty niektóre chyba też coś tam pogubiły. Nowe A8? Nie pamietam, ale też chyba coś. Także nareszcie idziemy w dobrym kierunku.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Majki182
post Tue, 02 Mar 2010 - 15:33
Post #95


Frequent User
Dołączył: Wed, 27 February 2008
Skąd: Gród Rzecha





VW chyba też walczy z nadwagą swoich modeli. Golf mk VI w porównaniu z Astrą J ma ca. 140 kg mniejszą masę własną. Niedość, że z silnikiem o podobnej mocy (odnoszę się do modeli z małymi doładowanymi benzynami) ma wyraźnie lepsze osiągi, to dodatkowo spala zauważalnie mniej paliwa. Statystyczny Kowalski nie wnika, z czego biorą się te różnice. Postrzega to jako triumf hype'owanej przez VW technologii TSI.
Sorka za OT.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Tue, 02 Mar 2010 - 15:35
Post #96


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





CYTAT(kompot @ Tue, 02 Mar 2010 - 14:07) *
Na szczęściejest coraz lepiej w tym temacie.
Gdzieś ostatnio przeczytałem, że nowe Cayenne S, które będzie/jest prezentowane w Genewie zrzuciło aż 150kg.



to samo tyczy się Touarega, bo to w sumie takie same samochody.


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Wed, 03 Mar 2010 - 10:51
Post #97


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





V8 to wymierający gatunek, więc dobrze mieć takiego w kolekcji. Może znajdzie się kiedyś pasjonat , który chętnie odkupi biggrin.gif

A jesli chodzi o oszczędność i ekologię. Rozmawiałem z kolegą z Poznania, pracującym z Arabii Saudyjskiej czy gdzieś tam, w pewnej rafinerii, a dokładnie jw laboratorium. Powiedział mi że kluczem do oszczędnośći i ekologi nie jest zmniejszanie silników, tylko sposób rafinacji paliwa, który zresztą już jest znany. Jakość uzyskanego paliwa powoduje że jego "kaloryczność" mogłaby zredukować zużycie nawet o 50%. Ale raczej nikomu nie jest na rękę sprzedaż takiego paliwa, bo szejkowie też chcą żyć. laugh.gif


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Wed, 03 Mar 2010 - 10:59
Post #98









Dobra Dobra - w Poznaniu będzie jeździł już 1 w postaci RS5, więc na pewno pojawi się tu i uwdzie.

Odnośnie silnika - kto jest pasjonatem jak pisałem i lubi dobrze wyglądajacy i jeżdżący 4x4 lansowóz pojdzie w RS5 i będzie miał daleko w tyłku hjundaja w postaci Evo czy Sti, to inna liga (bez obrazy) wink.gif.

1. RS5 450Km - podejdziemy z tematem +20 soft, + 5-8 wydech i wsio
2 S5 453Km - podejdziemy z softem i może dociśniemy +8 wydechem i wsio.

Są rozwiązania są cool.gif a reszta niech śmiga dieslem biggrin.gif

Pozdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Wed, 03 Mar 2010 - 13:02
Post #99


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(Pablo vel 2hot @ Wed, 03 Mar 2010 - 10:59) *
Odnośnie silnika - kto jest pasjonatem jak pisałem i lubi dobrze wyglądajacy i jeżdżący 4x4 lansowóz pojdzie w RS5 i będzie miał daleko w tyłku hjundaja w postaci Evo czy Sti, to inna liga (bez obrazy) wink.gif .

Wychodzę dokładnie z tego samego założenia. I nie tylko w przypadku RS5. Mając takie/tego typu auto lałbym na to, czy jakaś wydumka/wydmuszka będzie z przodu 2 długości do 200kmh.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
izzy_rajder
post Wed, 03 Mar 2010 - 14:47
Post #100


Forum Killer
Dołączył: Thu, 17 July 2003
Skąd: Warszawa





Tak jasne. tylko że jest wąska grupa ludzi dla których jednak na 1-szym miejscu jest performance/osiągi. I nie ma znaczenia czy budżet wynosi 50 tys PLN czy 500 tys PLN. Niektórzy z nas lubia rywalizację na każdym polu przez całe życie m.in "za kółkiem". I jednego wali że jedzie polonezem i go wyprzedza ferrari, drugi ma w poważaniu że jedzie ferrari i go wyprzedza honda, a trzeci jedzie porke i ma nerwa że go ustawiło do szeregu evo. I tej trzeciej grupy nie bagatelizujmy, ja myślę że ona powinna przeważać na tym forum.


--------------------
twins on board
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 08:21