![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 27 February 2008 Skąd: Gród Rzecha ![]() |
Bogatego Hansa z Genewy to wali. On chce mieć najwiekszy silnik na swojej ulicy albo w biurowcu. Dokładnie. Przeca osobie kupującej auto za 80 koła Euraszków potencjał tuningowy lata tu i ówdzie. Jeśli takowy osobnik będzie chciał polecieć grubiej z mocą, to obejdzie się bez lamentów, że nie da się zrobić programu za 500 papierów. Pojedzie do uznanego tunera i wybierze sobie jakiś "xxx hp kit" z suszarką lub kompresorem. Bogaci ludzie nie kupują z kalkulatorem w ręce. Proste jak parasol. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 September 2003 Skąd: Poznan ![]() |
no nie tylko A8 ma ten silnik. Q7 także posiada. w nowym A7 też on na 95% zagości. Q 7 to nie dla mnie ![]() ![]() 4.2 również V8 i do tego turbo, dla mnie bajka motor dla szybkiej limuzyny. Paweł -------------------- Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
--------------------------- --------------------------- |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Mr Boost Dołączył: Tue, 26 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Bogaci ludzie nie kupują z kalkulatorem w ręce. Proste jak parasol. Mysle ze jest dokladnie odwrotnie - kupuja "bardzo z kalkulatorem w rece". Tylko ze olewaja to czy to bedzie 4,2 Turbo czy 4,2 NA. Liczy sie to, ze jest to V8mka, o pojemnosci "prawie 5 litrow". 3.0 V6 brzmi juz zdecydowanie slabiej ![]() To tylko freaki motoryzacyjne patrza jak latwo mozna podkrecic silnik. Dla przecietnego uzytkownika takiego auta, wazne ze ma duza pojemnosc, i 450KM. |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 18 November 2004 Skąd: Lublin ![]() |
CYTAT Mysle ze jest dokladnie odwrotnie - kupuja "bardzo z kalkulatorem w rece". Tylko ze olewaja to czy to bedzie 4,2 Turbo czy 4,2 NA. Liczy sie to, ze jest to V8mka, o pojemnosci "prawie 5 litrow". 3.0 V6 brzmi juz zdecydowanie slabiej ![]() To tylko freaki motoryzacyjne patrza jak latwo mozna podkrecic silnik. Dla przecietnego uzytkownika takiego auta, wazne ze ma duza pojemnosc, i 450KM. 100% racji. Audi stworzylo fajny samochod, ktory kupujemy i zostawiamy tak jak jest bo jest juz na tyle super. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
a mnie jednak dziwi ze wsadzają w dzisiejszych czasach znowu V8, benzyna wiadomo ile kosztuje, wszedzie naokoło tylko o ekologi gadają, zmniejszają silniki do 1,2T w skodzie Superb
![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
oj chyba bedzie ciezko z ta srednia 12 ma 400.
-------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
![]() ![]() ![]() -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
to niech robi wysokie 12, czepiacie sie szybkiego autka
![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
A propos downsizingu, eko-terroryzmu etc.. Wiadomo, że tak zwanych "towarów luksusowych" to się nie ima, podobnie jak kryzysy i podobne drobnostki
![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Gdzieś czytałem jakiś czas temu,że audi również będzie dążyło do zmniejszenia pojemności i liczby cylindrów .I się zaczęło potwierdzać ...nowa s4 nie ma już 8 cylindrów tylko 6....następna ma mieć 4.Możemy tylko mieć nadzieje,żeby tego nie zrobili i wpakowali pod maskę chociaż "rzędową piatke"
![]() -------------------- quattro
|
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#91
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
według mnie niech sobie wsadzają co chcą, byle auto miało 350-400KM, quattro i dobre wyposażenie.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
według mnie niech sobie wsadzają co chcą, byle auto miało 350-400KM, quattro i dobre wyposażenie. Niestety ta moc musi cały czas rosnąć, bo auta cały czas tyją. Jakby komuś na prawdę zależało na ekologii to by zaczęli znów robić auta o masie w okolicach 1000 kg. W takiej budzie nawet 1.4 TSI 170 KM by robiło nieziemski przeciąg ![]() ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Na szczęściejest coraz lepiej w tym temacie.
Gdzieś ostatnio przeczytałem, że nowe Cayenne S, które będzie/jest prezentowane w Genewie zrzuciło aż 150kg. Peugeoty niektóre chyba też coś tam pogubiły. Nowe A8? Nie pamietam, ale też chyba coś. Także nareszcie idziemy w dobrym kierunku. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 27 February 2008 Skąd: Gród Rzecha ![]() |
VW chyba też walczy z nadwagą swoich modeli. Golf mk VI w porównaniu z Astrą J ma ca. 140 kg mniejszą masę własną. Niedość, że z silnikiem o podobnej mocy (odnoszę się do modeli z małymi doładowanymi benzynami) ma wyraźnie lepsze osiągi, to dodatkowo spala zauważalnie mniej paliwa. Statystyczny Kowalski nie wnika, z czego biorą się te różnice. Postrzega to jako triumf hype'owanej przez VW technologii TSI.
Sorka za OT. |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
Na szczęściejest coraz lepiej w tym temacie. Gdzieś ostatnio przeczytałem, że nowe Cayenne S, które będzie/jest prezentowane w Genewie zrzuciło aż 150kg. to samo tyczy się Touarega, bo to w sumie takie same samochody. -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
V8 to wymierający gatunek, więc dobrze mieć takiego w kolekcji. Może znajdzie się kiedyś pasjonat , który chętnie odkupi
![]() A jesli chodzi o oszczędność i ekologię. Rozmawiałem z kolegą z Poznania, pracującym z Arabii Saudyjskiej czy gdzieś tam, w pewnej rafinerii, a dokładnie jw laboratorium. Powiedział mi że kluczem do oszczędnośći i ekologi nie jest zmniejszanie silników, tylko sposób rafinacji paliwa, który zresztą już jest znany. Jakość uzyskanego paliwa powoduje że jego "kaloryczność" mogłaby zredukować zużycie nawet o 50%. Ale raczej nikomu nie jest na rękę sprzedaż takiego paliwa, bo szejkowie też chcą żyć. ![]() -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#98
|
![]() |
Dobra Dobra - w Poznaniu będzie jeździł już 1 w postaci RS5, więc na pewno pojawi się tu i uwdzie.
Odnośnie silnika - kto jest pasjonatem jak pisałem i lubi dobrze wyglądajacy i jeżdżący 4x4 lansowóz pojdzie w RS5 i będzie miał daleko w tyłku hjundaja w postaci Evo czy Sti, to inna liga (bez obrazy) ![]() 1. RS5 450Km - podejdziemy z tematem +20 soft, + 5-8 wydech i wsio 2 S5 453Km - podejdziemy z softem i może dociśniemy +8 wydechem i wsio. Są rozwiązania są ![]() ![]() Pozdr. |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Odnośnie silnika - kto jest pasjonatem jak pisałem i lubi dobrze wyglądajacy i jeżdżący 4x4 lansowóz pojdzie w RS5 i będzie miał daleko w tyłku hjundaja w postaci Evo czy Sti, to inna liga (bez obrazy) ![]() Wychodzę dokładnie z tego samego założenia. I nie tylko w przypadku RS5. Mając takie/tego typu auto lałbym na to, czy jakaś wydumka/wydmuszka będzie z przodu 2 długości do 200kmh. |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 17 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Tak jasne. tylko że jest wąska grupa ludzi dla których jednak na 1-szym miejscu jest performance/osiągi. I nie ma znaczenia czy budżet wynosi 50 tys PLN czy 500 tys PLN. Niektórzy z nas lubia rywalizację na każdym polu przez całe życie m.in "za kółkiem". I jednego wali że jedzie polonezem i go wyprzedza ferrari, drugi ma w poważaniu że jedzie ferrari i go wyprzedza honda, a trzeci jedzie porke i ma nerwa że go ustawiło do szeregu evo. I tej trzeciej grupy nie bagatelizujmy, ja myślę że ona powinna przeważać na tym forum.
-------------------- twins on board
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 08:21 |