Shoutbox 0 nowych PW 


11 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi RS5, Nowy sztos do lansu :)
BeeMiX
post Wed, 24 Feb 2010 - 01:38
Post #41


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





A będą dodawać taki zestaw czyszczący zawory? wink.gif



--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 24 Feb 2010 - 01:38
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
hshanek
post Wed, 24 Feb 2010 - 09:03
Post #42


User
Dołączył: Wed, 30 July 2008
Skąd: Wawa





Może się naraże fanom Audi ale te wszystkie A5/S5/RS5 to wyglądają jak 3 coupe zaszpachlowane na gładko + przebudowane lampy.

A tak serio to zastanawiam się co w tych nowych samochodach tyle waży i jak długo zachowa się tendencja powiększania aut z modelu na model. Szczęśliwie specjaliści od opon nie spią bo inaczej to już dawno nie dałoby się jeździć.

A co do silników to mamy obecnie ciekawą sytuacje Audi jakby zmierzało w kierunku N/A w topowych wersjach za to M'ki maja coraz cześciej turbo - ciekawe co z tego wyniknie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 24 Feb 2010 - 09:57
Post #43


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





CYTAT(hshanek @ Wed, 24 Feb 2010 - 09:03) *
A co do silników to mamy obecnie ciekawą sytuacje Audi jakby zmierzało w kierunku N/A w topowych wersjach za to M'ki maja coraz cześciej turbo - ciekawe co z tego wyniknie.


Taaa szczególnie w S4 TFSI i RS6 laugh.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hshanek
post Wed, 24 Feb 2010 - 10:33
Post #44


User
Dołączył: Wed, 30 July 2008
Skąd: Wawa





Co wnosi Twoj post do tego co napisałem wyzej? Biorac pod uwage ze tam jest "jakby zmierza" a nie "calkowicie zastapilo turbo na rzecz N/A" to chyba niewiele.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 24 Feb 2010 - 10:46
Post #45


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Wnosi tyle że te topowe modele są doładowane i tylko i aż tyle peace smile.gif
Ps. A co wnosi że jest podobny do 3 coupe? smile.gif peace


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rav.
post Wed, 24 Feb 2010 - 10:54
Post #46


Super User
Dołączył: Mon, 19 November 2007





z tym v8 NA to przecież nie jest oficjalne stanowisko AG tylko spekulacje dziennikarzy, podparte "jakimiś" tam przeciekami, poczekajmy te x dni do Genewy 2010. Możliwe że AG specjalnie rzuciło jakiś przeciek do sieci aby było głośno o marce (co nie jest jakąś nowością w przypadku producentów aut), a redaktorzy doprawili sobie teorie, co ma być pod maską.

Z nowych S/RS to przecież wszystkie są doładowane, vide: tt-s/rs , rs6 , s4/s5.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Wed, 24 Feb 2010 - 10:56
Post #47


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Jak by było doładowane V8 to by był strzał w 10-ke!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hshanek
post Wed, 24 Feb 2010 - 11:08
Post #48


User
Dołączył: Wed, 30 July 2008
Skąd: Wawa





CYTAT(specu @ Wed, 24 Feb 2010 - 10:46) *
Wnosi tyle że te topowe modele są doładowane i tylko i aż tyle peace smile.gif
Ps. A co wnosi że jest podobny do 3 coupe? smile.gif peace

Peace smile.gif - ostatnio jestem coś przewrażliwiony.

V8 TFSI ... i 500+ KM to byloby cos ... ale i tak wolalbym M biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Wed, 24 Feb 2010 - 11:44
Post #49


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Eski i Rski tyle ważą bo są właściwie wyposażane we wszystkie dodatki jakie są dostępne obecnie na rynku, do tego napęd quattro który wiadomo że waży. Jak ktoś chce to może sobie wymontować skórzane podgrzewane kubełki, klimatyzacje, otwierany dach itd itd itd ale to już nie bedzie eska. Dla mnie następcą dawnych w miarę lekkich esek/rsek (chociaż nawet S2 ważyła pod półtorej tony ze skórzaną tapicerką i szyberdachami itd) uważam TTRs, doładowany silnik, autko mniejsze i pewnie dające dużą frajdę z jazdy, większe eski typu S4,S5,S6 i ich odpowiedniki RS to poprostu szybkie dość wygodne auta z pełnym wyposażeniem które mogą być jezdzone codziennie i które co jakiś czas można troche przepałować. Jeszcze jedno, po zmianie wydechu, odelzeniu troche auta i kilku zmianach w silniku S2 nie dało się nim jezdzić na codzien, gdybym dał je Żonie to by mnie z domu wyrzuciła bo twarde, głosne i lipa...obecnym zupełnie niezmodyfikowanym S4 Zonka jezdzi do pracy codziennie od pół roku i nie narzeka.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Wed, 24 Feb 2010 - 12:43
Post #50









CYTAT(prnit @ Wed, 24 Feb 2010 - 11:44) *
Eski i Rski tyle ważą bo są właściwie wyposażane we wszystkie dodatki jakie są dostępne obecnie na rynku, do tego napęd quattro który wiadomo że waży. Jak ktoś chce to może sobie wymontować skórzane podgrzewane kubełki, klimatyzacje, otwierany dach itd itd itd ale to już nie bedzie eska. Dla mnie następcą dawnych w miarę lekkich esek/rsek (chociaż nawet S2 ważyła pod półtorej tony ze skórzaną tapicerką i szyberdachami itd) uważam TTRs, doładowany silnik, autko mniejsze i pewnie dające dużą frajdę z jazdy, większe eski typu S4,S5,S6 i ich odpowiedniki RS to poprostu szybkie dość wygodne auta z pełnym wyposażeniem które mogą być jezdzone codziennie i które co jakiś czas można troche przepałować. Jeszcze jedno, po zmianie wydechu, odelzeniu troche auta i kilku zmianach w silniku S2 nie dało się nim jezdzić na codzien, gdybym dał je Żonie to by mnie z domu wyrzuciła bo twarde, głosne i lipa...obecnym zupełnie niezmodyfikowanym S4 Zonka jezdzi do pracy codziennie od pół roku i nie narzeka.


I na tym to polega jest to szybkie auto ale nie mistrz 1 mili, tak więc jest to model kierowany do gości z "kasą" który niekoniecznie chcą jeździć w kubełku do pracy, tak więc zejdźmy trochę na ziemię. Ktoś napisał M3? Proszę Cię - nawet z DKG czuć jego wagę, a jestem przekonany patrząc obiektywnie że niestety dostanie solidne baty nie wspominając o codziennej jeździe. Jak jest słonko i plaża możemy gdybać, ale tutaj ciśniemy w pełnym programie. laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Fri, 26 Feb 2010 - 11:58
Post #51


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Wczoraj dałem się namówić na mały drag-race. Mój ocieżały S4 tip vs. A5 3.0tdi 245KM manual. Do konca jechaliśmy równo. Oba auta mają po 5,9 do 100. Moje waży 1830 , A5 - 1610. Wiec jeśli RS5 biedzie trochę cieższe i 200 KM wiecej..... dear god.....


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Fri, 26 Feb 2010 - 13:26
Post #52


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





Przedni zderzak jak z japońskiej kreskówki, felgi bez szału ... spodziewałem się więcej. Powiem więcej - wizualnie S5 prezentuje się moim zdaniem lepiej.




--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Fri, 26 Feb 2010 - 13:33
Post #53


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Piękny lansowóz wink.gif


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tropheuss
post Fri, 26 Feb 2010 - 13:40
Post #54


Rookie
Dołączył: Mon, 06 June 2005





Naprawdę zacne smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Fri, 26 Feb 2010 - 14:17
Post #55


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Lagadula przyjedz do W-wy to ci pokaze ze LPG w S4 to dobry pomysł i problemów z 3.0tdi mieć już nie będziesz (chociaż jesli A5 wazy 200kg mniej i miało by chipa to tez jest niezły killer) wink.gif Elb autko prezentuje się rewelacja..a takie pytanko czy moze mierzyłes je już na hamowni? i czy to prawda ze seria w S5 ma czasem nawęt więcej niż podają w katalogach? Z tego co pamiętam był jakiś wątek na audizine i wyniki wychodziły zacne (tyle ze to hamerykańskie hamownie i konie).


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Fri, 26 Feb 2010 - 15:49
Post #56


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





Nie, nie mierzyłem. W ogóle to autem ostatnio nie jeżdżę - od połowy listopada stoi w garażu pod pokrowcem i czeka na wiosnę. Jeżdżę tylko raz na 2 tygodnie po garażu aby mi się nie zastało. Na zimę, do katowania po śniegu, kupiłem sobie WRXa ... S5 szkoda mi było :-)


--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Fri, 26 Feb 2010 - 16:00
Post #57


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





CYTAT(prnit @ Fri, 26 Feb 2010 - 14:17) *
Lagadula przyjedz do W-wy to ci pokaze ze LPG w S4 to dobry pomysł i problemów z 3.0tdi mieć już nie będziesz (chociaż jesli A5 wazy 200kg mniej i miało by chipa to tez jest niezły killer) wink.gif Elb autko prezentuje się rewelacja..a takie pytanko czy moze mierzyłes je już na hamowni? i czy to prawda ze seria w S5 ma czasem nawęt więcej niż podają w katalogach? Z tego co pamiętam był jakiś wątek na audizine i wyniki wychodziły zacne (tyle ze to hamerykańskie hamownie i konie).



prnit- ja bym sie chetnie sprawdzil ile Ci daje ten NX, bo jakis czas temu ciałem sie z Twoim wspólasem i mowil ze mial zakreconą butle....



ELB -przekozacki samochod!!


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Fri, 26 Feb 2010 - 16:49
Post #58


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





CYTAT(the.wolf @ Fri, 26 Feb 2010 - 16:00) *
prnit- ja bym sie chetnie sprawdzil ile Ci daje ten NX, bo jakis czas temu ciałem sie z Twoim wspólasem i mowil ze mial zakreconą butle....



ELB -przekozacki samochod!!


no jest kilka zasad jezdzenia z Nx'em wiec tak normalnie to przeciez nie jezdze z systemem włączonym cały czas, pozatym w taką pogodę co była to butle trzeba z 45 minut rozgrzewać więc nie jest to takie włączyć i jezdzic wink.gif, napisz za miesiąc to sie chetnie sprawdze no problem. sorry za OT. Elb jak sprawdzisz autko to daj znać bo jestem bardzo ciekawy wyników na hamowni.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Truskaw_*
post Fri, 26 Feb 2010 - 18:49
Post #59









A5 to rynkowy rywal dla BMW 3 coupe i CLK czy BMW 6 i CLa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rav.
post Fri, 26 Feb 2010 - 19:14
Post #60


Super User
Dołączył: Mon, 19 November 2007





E coupe tzn CLK, BMW 3, IS-C.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 01 August 2025 - 21:20