![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
User Dołączył: Wed, 30 July 2008 Skąd: Wawa ![]() |
Może się naraże fanom Audi ale te wszystkie A5/S5/RS5 to wyglądają jak 3 coupe zaszpachlowane na gładko + przebudowane lampy.
A tak serio to zastanawiam się co w tych nowych samochodach tyle waży i jak długo zachowa się tendencja powiększania aut z modelu na model. Szczęśliwie specjaliści od opon nie spią bo inaczej to już dawno nie dałoby się jeździć. A co do silników to mamy obecnie ciekawą sytuacje Audi jakby zmierzało w kierunku N/A w topowych wersjach za to M'ki maja coraz cześciej turbo - ciekawe co z tego wyniknie. |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
A co do silników to mamy obecnie ciekawą sytuacje Audi jakby zmierzało w kierunku N/A w topowych wersjach za to M'ki maja coraz cześciej turbo - ciekawe co z tego wyniknie. Taaa szczególnie w S4 TFSI i RS6 ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
User Dołączył: Wed, 30 July 2008 Skąd: Wawa ![]() |
Co wnosi Twoj post do tego co napisałem wyzej? Biorac pod uwage ze tam jest "jakby zmierza" a nie "calkowicie zastapilo turbo na rzecz N/A" to chyba niewiele.
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Wnosi tyle że te topowe modele są doładowane i tylko i aż tyle peace
![]() Ps. A co wnosi że jest podobny do 3 coupe? ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Super User Dołączył: Mon, 19 November 2007 ![]() |
z tym v8 NA to przecież nie jest oficjalne stanowisko AG tylko spekulacje dziennikarzy, podparte "jakimiś" tam przeciekami, poczekajmy te x dni do Genewy 2010. Możliwe że AG specjalnie rzuciło jakiś przeciek do sieci aby było głośno o marce (co nie jest jakąś nowością w przypadku producentów aut), a redaktorzy doprawili sobie teorie, co ma być pod maską.
Z nowych S/RS to przecież wszystkie są doładowane, vide: tt-s/rs , rs6 , s4/s5. |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak by było doładowane V8 to by był strzał w 10-ke!
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
User Dołączył: Wed, 30 July 2008 Skąd: Wawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Eski i Rski tyle ważą bo są właściwie wyposażane we wszystkie dodatki jakie są dostępne obecnie na rynku, do tego napęd quattro który wiadomo że waży. Jak ktoś chce to może sobie wymontować skórzane podgrzewane kubełki, klimatyzacje, otwierany dach itd itd itd ale to już nie bedzie eska. Dla mnie następcą dawnych w miarę lekkich esek/rsek (chociaż nawet S2 ważyła pod półtorej tony ze skórzaną tapicerką i szyberdachami itd) uważam TTRs, doładowany silnik, autko mniejsze i pewnie dające dużą frajdę z jazdy, większe eski typu S4,S5,S6 i ich odpowiedniki RS to poprostu szybkie dość wygodne auta z pełnym wyposażeniem które mogą być jezdzone codziennie i które co jakiś czas można troche przepałować. Jeszcze jedno, po zmianie wydechu, odelzeniu troche auta i kilku zmianach w silniku S2 nie dało się nim jezdzić na codzien, gdybym dał je Żonie to by mnie z domu wyrzuciła bo twarde, głosne i lipa...obecnym zupełnie niezmodyfikowanym S4 Zonka jezdzi do pracy codziennie od pół roku i nie narzeka.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#50
|
![]() |
Eski i Rski tyle ważą bo są właściwie wyposażane we wszystkie dodatki jakie są dostępne obecnie na rynku, do tego napęd quattro który wiadomo że waży. Jak ktoś chce to może sobie wymontować skórzane podgrzewane kubełki, klimatyzacje, otwierany dach itd itd itd ale to już nie bedzie eska. Dla mnie następcą dawnych w miarę lekkich esek/rsek (chociaż nawet S2 ważyła pod półtorej tony ze skórzaną tapicerką i szyberdachami itd) uważam TTRs, doładowany silnik, autko mniejsze i pewnie dające dużą frajdę z jazdy, większe eski typu S4,S5,S6 i ich odpowiedniki RS to poprostu szybkie dość wygodne auta z pełnym wyposażeniem które mogą być jezdzone codziennie i które co jakiś czas można troche przepałować. Jeszcze jedno, po zmianie wydechu, odelzeniu troche auta i kilku zmianach w silniku S2 nie dało się nim jezdzić na codzien, gdybym dał je Żonie to by mnie z domu wyrzuciła bo twarde, głosne i lipa...obecnym zupełnie niezmodyfikowanym S4 Zonka jezdzi do pracy codziennie od pół roku i nie narzeka. I na tym to polega jest to szybkie auto ale nie mistrz 1 mili, tak więc jest to model kierowany do gości z "kasą" który niekoniecznie chcą jeździć w kubełku do pracy, tak więc zejdźmy trochę na ziemię. Ktoś napisał M3? Proszę Cię - nawet z DKG czuć jego wagę, a jestem przekonany patrząc obiektywnie że niestety dostanie solidne baty nie wspominając o codziennej jeździe. Jak jest słonko i plaża możemy gdybać, ale tutaj ciśniemy w pełnym programie. ![]() |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Wczoraj dałem się namówić na mały drag-race. Mój ocieżały S4 tip vs. A5 3.0tdi 245KM manual. Do konca jechaliśmy równo. Oba auta mają po 5,9 do 100. Moje waży 1830 , A5 - 1610. Wiec jeśli RS5 biedzie trochę cieższe i 200 KM wiecej..... dear god.....
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Przedni zderzak jak z japońskiej kreskówki, felgi bez szału ... spodziewałem się więcej. Powiem więcej - wizualnie S5 prezentuje się moim zdaniem lepiej.
![]() ![]() -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Piękny lansowóz
![]() -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 06 June 2005 ![]() |
Naprawdę zacne
![]() |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Lagadula przyjedz do W-wy to ci pokaze ze LPG w S4 to dobry pomysł i problemów z 3.0tdi mieć już nie będziesz (chociaż jesli A5 wazy 200kg mniej i miało by chipa to tez jest niezły killer)
![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie, nie mierzyłem. W ogóle to autem ostatnio nie jeżdżę - od połowy listopada stoi w garażu pod pokrowcem i czeka na wiosnę. Jeżdżę tylko raz na 2 tygodnie po garażu aby mi się nie zastało. Na zimę, do katowania po śniegu, kupiłem sobie WRXa ... S5 szkoda mi było :-)
-------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
Lagadula przyjedz do W-wy to ci pokaze ze LPG w S4 to dobry pomysł i problemów z 3.0tdi mieć już nie będziesz (chociaż jesli A5 wazy 200kg mniej i miało by chipa to tez jest niezły killer) ![]() prnit- ja bym sie chetnie sprawdzil ile Ci daje ten NX, bo jakis czas temu ciałem sie z Twoim wspólasem i mowil ze mial zakreconą butle.... ELB -przekozacki samochod!! -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
prnit- ja bym sie chetnie sprawdzil ile Ci daje ten NX, bo jakis czas temu ciałem sie z Twoim wspólasem i mowil ze mial zakreconą butle.... ELB -przekozacki samochod!! no jest kilka zasad jezdzenia z Nx'em wiec tak normalnie to przeciez nie jezdze z systemem włączonym cały czas, pozatym w taką pogodę co była to butle trzeba z 45 minut rozgrzewać więc nie jest to takie włączyć i jezdzic ![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
gość_Truskaw_* |
![]()
Post
#59
|
![]() |
A5 to rynkowy rywal dla BMW 3 coupe i CLK czy BMW 6 i CLa?
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Super User Dołączył: Mon, 19 November 2007 ![]() |
E coupe tzn CLK, BMW 3, IS-C.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 01 August 2025 - 21:20 |