![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
S5 wazy 1630 kg więc zdziwienia nie ma.
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
To Audi ma 1 istotną wadę, pojawia się dopiero 3.5 roku po wyjściu zwykłego a5, co nie zmienia faktu że i tak wygląda bosko, m3 e92 przy tym wygląda jak cywilne auto. Każdy RS pojawia się pod koniec produkcji modelu w kilku tyś egzemplarzy, nie to co M-ki ![]() -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 14 October 2008 Skąd: BoatCity ![]() |
A ja się boję, że będzie tak jak w przypadku M-ki, że S5 po wirusie może być szybsze od RS5,
jak to jest w przypadku M3 i 335i. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
A ja się boję, że będzie tak jak w przypadku M-ki, że S5 po wirusie może być szybsze od RS5, jak to jest w przypadku M3 i 335i. Chyba wirusie ptasiej grypy... Przeca to atmosferyczne silniki ?? Wiesz o czym mówimy ? Edit: Rozumiem że mówisz o 3.0T ? To jaki przyrost może mieć, po wirusie ten silnik z 333 KM ? -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Mr Boost Dołączył: Tue, 26 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
kolo 400KM robia programem.
Ale nawet seria jest szybsza od RS4 ![]() |
|
|
gość_vti160_* |
![]()
Post
#26
|
![]() |
Szału nie zrobiło Audi jak za taką kase. 4.6 sek 100 to nie jest jakaś rewelacja.
|
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#27
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Auto piękne
![]() ![]() Silnik pozwoliłby trochę lepiej wyważyć auto ,choć w a4 b8 i a5/s5 tragedii już nie ma ( układ napedowy dzięki przedniemu mechanizmowi różnicowego umieszczonego z boku cofniety o ok 10cm). Można by było sobie pomazyć o RS5 z silnikiem R5 2,5 TFSI 450KM,wtedy nawiązałoby dźwiękiem silnika do kultowyc quattrówek z lat 80 i 90 ![]() Co do nie trzymania mocy w Audi : Userzy powinni nagłośnić sprawe na całym świecie...może audi dałoby jakąś konkretną odpowiedź o co kaman . Czy rs4 mimo nie trzymania mocy posiada katalogowe osiągi ?? Honda TypeR też z 200KM katalogowych mocy ma 180-185 ,ale osiągi trzyma ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Szkoda ze nie wszadzili tego co w RS6 V10T ;( byłby szał, chociaż te nowe V8 fsi już raczej trzymają moc.Myśle ze nie bedzie tak żle, zobaczcie jak jezdzi S5 Elberotha, przy +100 napewno wolne auto to nie będzie.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 29 December 2002 Skąd: Trójmiasto ![]() |
czemu tylko jedna marka robi najladniejsze samochody swiata?
![]() -------------------- Pozdrawiam,
Maciek |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 31 August 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
heh zawsze zastanawia mnie czemu np. Audi w sekwencji stosuje "odwrócony" układ wyższy/niższy bieg przy lewarku
![]() -------------------- AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było teraz- STI bug |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Czerpie inspiracje z korzeni...
![]() -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Można by było sobie pomazyć o RS5 z silnikiem R5 2,5 TFSI 450KM,wtedy nawiązałoby dźwiękiem silnika do kultowyc quattrówek z lat 80 i 90 ![]() R5 2.5 TFSI zostal pomyslany tak aby był instalowany w poprzek 3.0 TFSI na kompresorze jest znacznie krótszy i bedzie się auto lepiej prowadzić ja bym tu widział 4.2 V8 na kompresorze +500KM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Jest jedna bardzo duza wada tych samochodow (przynajmniej dla mnie). Sa niesamowicie ciezkie i coraz ciezsze sie stają. Co z tego ze bedzie nie wiadomo ile mocy jak ta mase i tak bedzie czuc.
Ja tam czekam na Sport Quattro.......moze bedzie R5TFSI i tak 1400kg.......hmmm -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Jest jedna bardzo duza wada tych samochodow (przynajmniej dla mnie). Sa niesamowicie ciezkie i coraz ciezsze sie stają. Co z tego ze bedzie nie wiadomo ile mocy jak ta mase i tak bedzie czuc. Ja tam czekam na Sport Quattro.......moze bedzie R5TFSI i tak 1400kg.......hmmm http://www.carmagazine.co.uk/Secret-new-ca...Quattro-050809/ ![]() ur quattro to bedzie kocur, jednak do swojego pierwowzoru nie ma podejścia.... żadnego.. ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
to fakt ....ale to audi i tak nie waży aż tak dużo . Jego poprzednicy audi s2 ABY ponad 1500kg,rs2 ponad 1600......jak by poszli tą drogą co opel auto ważyłoby z 2,5 tony....bo insignia opc - auto klasy średniej co prawda 4x4 turbo v6 waży o zgrozo ponad 2000kg
![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
no nie, poprzednikiem ur quattro jest ur quattro, a to auto nie wazyło 1500kg
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 13 April 2006 ![]() |
Auto piękne ![]() ![]() Silnik pozwoliłby trochę lepiej wyważyć auto ,choć w a4 b8 i a5/s5 tragedii już nie ma ( układ napedowy dzięki przedniemu mechanizmowi różnicowego umieszczonego z boku cofniety o ok 10cm). Można by było sobie pomazyć o RS5 z silnikiem R5 2,5 TFSI 450KM,wtedy nawiązałoby dźwiękiem silnika do kultowyc quattrówek z lat 80 i 90 ![]() Co do nie trzymania mocy w Audi : Userzy powinni nagłośnić sprawe na całym świecie...może audi dałoby jakąś konkretną odpowiedź o co kaman . Czy rs4 mimo nie trzymania mocy posiada katalogowe osiągi ?? Honda TypeR też z 200KM katalogowych mocy ma 180-185 ,ale osiągi trzyma ![]() Rewelacji z innym silnikiem też nie należałoby by się spodziewać. 'Stare' v8 waży w okolicy 195 kg. Nowe 3.0 tfsi też waży około ~190. Może być krótsze, ale z drugiej strony sam osprzęt umieszczony jest u góry. Co do 'trzymania mocy' nie żartuj. Na podstawie czego niby mieli skarżyć Audi/Honde? Na podstawie wyników ze zwykłych hamowni ? Gdzie nie wiadomo jak dokładnie jest przeliczana moc końcowa (w stosunku do normy to i tak będzie zawsze przybliżenie). Już nie mówiąc o nawiewie, który jest dość ważny, tak samo jak w przypadku silników doładowanych. Niech ktoś spróbuje wykonać pomiar na hamownii silnikowej i wtedy dopiero zacznie wysnuwać jakieś teorie. Jak na razie to czytam wyssane z palca dywagacje chłopaków z audizine. A do worka silników 'nie trzymających mocy' dorzuć jeszcze najnowsze v8 w BMW M3. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Cowboy moja odpowiedż dotyczyła spostrzeżeń wagowych PatTDI
![]() Wiadomo ur bedzie miał swojego nastepce ...może z foto ,które zapodałeś wcześniej ![]() -------------------- quattro
|
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#40
|
![]() |
Jest jedna bardzo duza wada tych samochodow (przynajmniej dla mnie). Sa niesamowicie ciezkie i coraz ciezsze sie stają. Co z tego ze bedzie nie wiadomo ile mocy jak ta mase i tak bedzie czuc. Ja tam czekam na Sport Quattro.......moze bedzie R5TFSI i tak 1400kg.......hmmm Pat, jest to zaleta w przypadku dobrego rozłożenia masy, ponieważ w moim przypadku lubię jak czujesz auto a nie "latasz" jak jakąś popierdółką. W RS4 masa nie jest tak wyczuwalna w codziennej eksploatacji ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 15:18 |