Shoutbox 0 nowych PW 


11 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi RS5, Nowy sztos do lansu :)
lagadula
post Tue, 23 Feb 2010 - 11:20
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





S5 wazy 1630 kg więc zdziwienia nie ma.


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 23 Feb 2010 - 11:20
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
simpson
post Tue, 23 Feb 2010 - 11:28
Post #22


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





CYTAT(Rav. @ Tue, 23 Feb 2010 - 10:47) *
To Audi ma 1 istotną wadę, pojawia się dopiero 3.5 roku po wyjściu zwykłego a5, co nie zmienia faktu że i tak wygląda bosko, m3 e92 przy tym wygląda jak cywilne auto.

Każdy RS pojawia się pod koniec produkcji modelu w kilku tyś egzemplarzy, nie to co M-ki rolleyes.gif


--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lazik
post Tue, 23 Feb 2010 - 12:50
Post #23


Frequent User
Dołączył: Tue, 14 October 2008
Skąd: BoatCity





A ja się boję, że będzie tak jak w przypadku M-ki, że S5 po wirusie może być szybsze od RS5,
jak to jest w przypadku M3 i 335i.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Tue, 23 Feb 2010 - 13:16
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





CYTAT(lazik @ Tue, 23 Feb 2010 - 12:50) *
A ja się boję, że będzie tak jak w przypadku M-ki, że S5 po wirusie może być szybsze od RS5,
jak to jest w przypadku M3 i 335i.


Chyba wirusie ptasiej grypy... Przeca to atmosferyczne silniki ?? Wiesz o czym mówimy ?

Edit: Rozumiem że mówisz o 3.0T ? To jaki przyrost może mieć, po wirusie ten silnik z 333 KM ?


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javo
post Tue, 23 Feb 2010 - 13:34
Post #25


Mr Boost
Dołączył: Tue, 26 November 2002
Skąd: Warszawa





kolo 400KM robia programem.

Ale nawet seria jest szybsza od RS4 wink.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_vti160_*
post Tue, 23 Feb 2010 - 13:46
Post #26









Szału nie zrobiło Audi jak za taką kase. 4.6 sek 100 to nie jest jakaś rewelacja.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Tue, 23 Feb 2010 - 14:35
Post #27









CYTAT(lazik @ Tue, 23 Feb 2010 - 12:50) *
A ja się boję, że będzie tak jak w przypadku M-ki, że S5 po wirusie może być szybsze od RS5,
jak to jest w przypadku M3 i 335i.


Audi S5 3.0 TFSI możemy zrobić na: 453KM i 525NM biggrin.gif

Możemy porównać jak ktoś ma, a 3.0 TFSI trzymają serię cool.gif

Pozdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Tue, 23 Feb 2010 - 17:34
Post #28


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Auto piękne rolleyes.gif . Szkoda ,ze nie 3,0TFSI dry.gif

Silnik pozwoliłby trochę lepiej wyważyć auto ,choć w a4 b8 i a5/s5 tragedii już nie ma ( układ napedowy dzięki przedniemu mechanizmowi różnicowego umieszczonego z boku cofniety o ok 10cm).

Można by było sobie pomazyć o RS5 z silnikiem R5 2,5 TFSI 450KM,wtedy nawiązałoby dźwiękiem silnika do kultowyc quattrówek z lat 80 i 90 rolleyes.gif

Co do nie trzymania mocy w Audi : Userzy powinni nagłośnić sprawe na całym świecie...może audi dałoby jakąś konkretną odpowiedź o co kaman .
Czy rs4 mimo nie trzymania mocy posiada katalogowe osiągi ??

Honda TypeR też z 200KM katalogowych mocy ma 180-185 ,ale osiągi trzyma wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Tue, 23 Feb 2010 - 18:29
Post #29


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Szkoda ze nie wszadzili tego co w RS6 V10T ;( byłby szał, chociaż te nowe V8 fsi już raczej trzymają moc.Myśle ze nie bedzie tak żle, zobaczcie jak jezdzi S5 Elberotha, przy +100 napewno wolne auto to nie będzie.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Macius
post Tue, 23 Feb 2010 - 18:46
Post #30


Super User
Dołączył: Sun, 29 December 2002
Skąd: Trójmiasto





czemu tylko jedna marka robi najladniejsze samochody swiata? wink.gif caly samochod przepiekny ale tyl miazdzy cyce rowno, co do silnika RS5 to widzialbym tam 3.0TFSI zrobione na 450KM ale to tylko moje dumanie, 2.5 R5 z TT-RS (swoja droga to dzwiek zajebisty i w TT robi robote) ale chyba jednak za maly litraz jak do takiej sporej kolumbryny i do tego ze znaczkiem RS.


--------------------
Pozdrawiam,
Maciek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cavaas
post Tue, 23 Feb 2010 - 18:46
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Sun, 31 August 2003
Skąd: Wrocław





heh zawsze zastanawia mnie czemu np. Audi w sekwencji stosuje "odwrócony" układ wyższy/niższy bieg przy lewarku rolleyes.gif


--------------------
AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było
teraz- STI bug
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Tue, 23 Feb 2010 - 20:06
Post #32


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Czerpie inspiracje z korzeni... smile.gif Auto śliczne.


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 23 Feb 2010 - 20:41
Post #33


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(kiwi @ Tue, 23 Feb 2010 - 17:34) *
Można by było sobie pomazyć o RS5 z silnikiem R5 2,5 TFSI 450KM,wtedy nawiązałoby dźwiękiem silnika do kultowyc quattrówek z lat 80 i 90 rolleyes.gif


R5 2.5 TFSI zostal pomyslany tak aby był instalowany w poprzek

3.0 TFSI na kompresorze jest znacznie krótszy i bedzie się auto lepiej prowadzić

ja bym tu widział 4.2 V8 na kompresorze +500KM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Tue, 23 Feb 2010 - 21:18
Post #34


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





Jest jedna bardzo duza wada tych samochodow (przynajmniej dla mnie). Sa niesamowicie ciezkie i coraz ciezsze sie stają. Co z tego ze bedzie nie wiadomo ile mocy jak ta mase i tak bedzie czuc.

Ja tam czekam na Sport Quattro.......moze bedzie R5TFSI i tak 1400kg.......hmmm


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 23 Feb 2010 - 21:27
Post #35


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(PatTDI @ Tue, 23 Feb 2010 - 21:18) *
Jest jedna bardzo duza wada tych samochodow (przynajmniej dla mnie). Sa niesamowicie ciezkie i coraz ciezsze sie stają. Co z tego ze bedzie nie wiadomo ile mocy jak ta mase i tak bedzie czuc.

Ja tam czekam na Sport Quattro.......moze bedzie R5TFSI i tak 1400kg.......hmmm


http://www.carmagazine.co.uk/Secret-new-ca...Quattro-050809/



ur quattro to bedzie kocur, jednak do swojego pierwowzoru nie ma podejścia....


żadnego.. sad.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Tue, 23 Feb 2010 - 21:30
Post #36


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





to fakt ....ale to audi i tak nie waży aż tak dużo . Jego poprzednicy audi s2 ABY ponad 1500kg,rs2 ponad 1600......jak by poszli tą drogą co opel auto ważyłoby z 2,5 tony....bo insignia opc - auto klasy średniej co prawda 4x4 turbo v6 waży o zgrozo ponad 2000kg dry.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 23 Feb 2010 - 21:35
Post #37


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





no nie, poprzednikiem ur quattro jest ur quattro, a to auto nie wazyło 1500kg wink.gif b4 jednak wazy około 200 kg więcej niz b2, nie mówiąc juz o sport quattro...



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JJacek
post Tue, 23 Feb 2010 - 21:53
Post #38


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





CYTAT(kiwi @ Tue, 23 Feb 2010 - 17:34) *
Auto piękne rolleyes.gif . Szkoda ,ze nie 3,0TFSI dry.gif

Silnik pozwoliłby trochę lepiej wyważyć auto ,choć w a4 b8 i a5/s5 tragedii już nie ma ( układ napedowy dzięki przedniemu mechanizmowi różnicowego umieszczonego z boku cofniety o ok 10cm).

Można by było sobie pomazyć o RS5 z silnikiem R5 2,5 TFSI 450KM,wtedy nawiązałoby dźwiękiem silnika do kultowyc quattrówek z lat 80 i 90 rolleyes.gif

Co do nie trzymania mocy w Audi : Userzy powinni nagłośnić sprawe na całym świecie...może audi dałoby jakąś konkretną odpowiedź o co kaman .
Czy rs4 mimo nie trzymania mocy posiada katalogowe osiągi ??

Honda TypeR też z 200KM katalogowych mocy ma 180-185 ,ale osiągi trzyma wink.gif


Rewelacji z innym silnikiem też nie należałoby by się spodziewać. 'Stare' v8 waży w okolicy 195 kg. Nowe 3.0 tfsi też waży około ~190. Może być krótsze, ale z drugiej strony sam osprzęt umieszczony jest u góry.

Co do 'trzymania mocy' nie żartuj. Na podstawie czego niby mieli skarżyć Audi/Honde? Na podstawie wyników ze zwykłych hamowni ? Gdzie nie wiadomo jak dokładnie jest przeliczana moc końcowa (w stosunku do normy to i tak będzie zawsze przybliżenie). Już nie mówiąc o nawiewie, który jest dość ważny, tak samo jak w przypadku silników doładowanych. Niech ktoś spróbuje wykonać pomiar na hamownii silnikowej i wtedy dopiero zacznie wysnuwać jakieś teorie. Jak na razie to czytam wyssane z palca dywagacje chłopaków z audizine.
A do worka silników 'nie trzymających mocy' dorzuć jeszcze najnowsze v8 w BMW M3.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Tue, 23 Feb 2010 - 21:55
Post #39


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Cowboy moja odpowiedż dotyczyła spostrzeżeń wagowych PatTDI wink.gif

Wiadomo ur bedzie miał swojego nastepce ...może z foto ,które zapodałeś wcześniej wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Wed, 24 Feb 2010 - 00:19
Post #40









CYTAT(PatTDI @ Tue, 23 Feb 2010 - 21:18) *
Jest jedna bardzo duza wada tych samochodow (przynajmniej dla mnie). Sa niesamowicie ciezkie i coraz ciezsze sie stają. Co z tego ze bedzie nie wiadomo ile mocy jak ta mase i tak bedzie czuc.

Ja tam czekam na Sport Quattro.......moze bedzie R5TFSI i tak 1400kg.......hmmm


Pat, jest to zaleta w przypadku dobrego rozłożenia masy, ponieważ w moim przypadku lubię jak czujesz auto a nie "latasz" jak jakąś popierdółką. W RS4 masa nie jest tak wyczuwalna w codziennej eksploatacji cool.gif ale jak chcesz poszaleć to wtedy zaczyna być problem np.: w takim RS6.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 15:18