![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
A jak wygląda masa vs RS4?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
jednak wyglada na to ze bedzie jechal
![]() -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#163
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Ten niebieski to S a nie RS...
Jednak osiagi zapowiadaja sie ciekawie, will see -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#164
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
Z opisu wynika że jednak jest torsen, ale jakiś nowszy bardziej "zaciesniony"
CYTAT The center differential has a new crown wheel disc sets to achieve higher blocking factors. This can be up to 85% of drive torque to the rear axle and run up to 70% on the front axle. W połączeniu z aktywnym tyłem może być bardzo fajne ![]() ![]() -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
gość_KORU_* |
![]()
Post
#165
|
![]() |
O modelu Audi z tematu powinni się wypowiadać osoby, które choć troche mają o tym pojęcia. Ojacie coz za powszechnie spotykana arogancja. ![]() ![]() Moim zdaniem może otrzymać 3.0 TFSI ale to nic nie jest przesądzone ![]() Dlatego Okreslilem RS5 jako najmocniejsza wersje ale chodzilo mi o wersje nadwoziowa i charakter jego przeznaczenia. Istnieje jeszcze model S5 a RS5 jest od niego mocniejszy a przynajmniej taki powinien byc ( Tak jest w przypadku S4 i RS4). Wlasnie dlatego nie moga do niego zamontowac 3.0 TFSI jak cos to takim silnikiem moglby byc np. 4.2 V8 TFSI i do tego 2 turbiny. Audi robi swietne V8-ki. To takie moje zdanie na ten temat. Zreszta kto sie poczuł urażony moja wczesniejsza wypowiedzią to bardzo dobrze. |
|
|
![]()
Post
#166
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Wlasnie dlatego nie moga do niego zamontowac 3.0 TFSI jak cos to takim silnikiem moglby byc np. 4.2 V8 TFSI i do tego 2 turbiny. Audi robi swietne V8-ki. To takie moje zdanie na ten temat. Zreszta kto sie poczuł urażony moja wczesniejsza wypowiedzią to bardzo dobrze. Juz to chyba pisałem... IMO ciekawą opcją byłoby 4.2 TFSI ale na kompresorze (podobnie jak 3.0 TFSI) montaż 2 turbin, kilometry kanalizacji, ciepło pod maską a przede wszystkim koszty sa nieporównywalne niż w przypadku kompresora... myslę że spokojnie taka jednostka mogła by mieć około 500KM z potencjałem na dłubnięcie softem w okolice 560 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#167
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Są dostępne kompresory do 4.2 FSI - robią je m.in. MTM i ABT. Z 360KM robią 520-550KM. Gdyby dmuchnąć taki 450 konny silnik ...
-------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]()
Post
#168
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 06 January 2006 ![]() |
Zasada działania centralnego dyfra w nowym RS5
http://www.youtube.com/watch?v=m4OWjX3tDYA&feature=sub |
|
|
![]()
Post
#169
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Wynika z tego,ze to nie Torsen.
Co do skrzyni jeżeli tam jest tylko S-Tronic to to auto mi się mniej podoba. Wole klasyczne manuale dlatego pewnie wybrałbym nowe s5 +mody ![]() A blokada tylnego i przedniego mech. różnicowego jest elektroniczne -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#170
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Zasada działania centralnego dyfra w nowym RS5 http://www.youtube.com/watch?v=m4OWjX3tDYA&feature=sub Totalny wypas. Czekam tylko aż to wyjedzie na ulice. |
|
|
![]()
Post
#171
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Nie wiem czy taki wypas..wypas to był jak układ był czysto mechaniczny......teraz na torze bedziesz palił klocki hamulcowe
![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#172
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
XXI wiek kiwi. A co pokaże na torzę to zobaczymy.
|
|
|
![]()
Post
#173
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
System chyba analogiczny do pseudo-szpery z Golfa GTI (zamiast dawac moc na obciazone kolo, to hamuje to nieobciazone).
Moze to i bezpieczne, ale na pewno nie szybsze. W A6 TDI kombi-rewelacja, w RS5-porazka. Niestety takie czasy... |
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Gdyby nic nie dawał - to by nie stosowali. Tyle jeździli po różnych torach, że chyba mają stosowne dane ...
-------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]()
Post
#175
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
No tak ale czemu nie zostawili torsena II generacji jako centralny i tylny mechanizm różnicowy ....tylko poszli na łatwizne i zrobili coś na zasadzie EDS-u z C4 s6.Jak ktoś jeździł quattro z blokadą tylnego mostu,ew z wstawionym torsenem zamiast zwykłego-otwartego mechanizmu róznicowego ten wie jak auto fajnie lata bokami. Jak chcieli pójść w elektronike mogli zrobić elektro-hydrauliczną blokadę tylnego mechanizmu różnicowego ...a nie iść na łatwizne i wykorzystać stary ..znany od 30-lat ABS...do przyhamowywania kół
S-tronic przy braku możliwości wyboru manualu to kolejny minus.....nie mówcie ( jak to się często piszę na tym forum) ,ze to meskie rozwiązanie ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#176
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
e tam, wszystkie rs-y sa meskie!
(tak przynajmniej wynika z podtytulow w dziale projekty) |
|
|
![]()
Post
#177
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Zaproponuj Loebowi , albo Kubicy, że założysz im do rajdówki / bolida skrzynie manualną z patykiem i sprzegłem.
Jak myslisz, jaki poziom technologiczny może prezentować ta skrzynia ? Z lat 70 ? -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#178
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Gdyby nic nie dawał - to by nie stosowali. Tyle jeździli po różnych torach, że chyba mają stosowne dane ... Ale fakt jest niestety taki, że jest to zdecydowanie bardziej rozwiązanie które ma sprawić że nie zrobisz sobie krzywdy niż że pojedziesz dany tor w krótszym czasie. -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#179
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Zaproponuj Loebowi , albo Kubicy, że założysz im do rajdówki / bolida skrzynie manualną z patykiem i sprzegłem. Jak myslisz, jaki poziom technologiczny może prezentować ta skrzynia ? Z lat 70 ? Nie porównuj bolida i rajdówki do cywilnego samochodu klasy GrandTurismo ![]() Skąd Ci się wzieły te lata 70 przy konstrukcji manualnej skrzyni biegów audi?? Skrzynia jest świeżo skonstruowana,weszło do produkcji wraz z nowym A4q,A5q( mechanizm różnicowy przedni obok dzwonu sprzegła zamiast za nim) ![]() Po za tym Ciekawe czy ta skrzynia przed zakrętem nawet w trybie manualnym pozwoli Ci jechać autem na 2,3 biegu na odcince przez 3-4s ,czy zapnie Ci kolejny bieg i straCisz moment tuż przed zakrętem -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#180
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 ![]() |
kubica nim juz nie pojedzie.
powiedzial ze zgapili dyfuzor z przodu ![]() a w tajemnicy, ze bmw nie jechalo, ale jednak ladniejsze ![]() ![]() -------------------- Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 08:24 |