Shoutbox 0 nowych PW 


11 Stron V  « < 7 8 9 10 11 >  
Reply to this topicStart new topic
> Audi RS5, Nowy sztos do lansu :)
Nikolas
post Thu, 04 Mar 2010 - 22:07
Post #161


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





A jak wygląda masa vs RS4?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 04 Mar 2010 - 22:07
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
the.wolf
post Thu, 04 Mar 2010 - 22:16
Post #162


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





jednak wyglada na to ze bedzie jechal smile.gif


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Thu, 04 Mar 2010 - 22:24
Post #163


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Ten niebieski to S a nie RS...

Jednak osiagi zapowiadaja sie ciekawie, will see


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Thu, 04 Mar 2010 - 22:28
Post #164


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





Z opisu wynika że jednak jest torsen, ale jakiś nowszy bardziej "zaciesniony"
CYTAT
The center differential has a new crown wheel disc sets to achieve higher blocking factors. This can be up to 85% of drive torque to the rear axle and run up to 70% on the front axle.

W połączeniu z aktywnym tyłem może być bardzo fajne rolleyes.gif



--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_KORU_*
post Thu, 04 Mar 2010 - 22:40
Post #165









CYTAT(K47 @ Thu, 04 Mar 2010 - 15:13) *
O modelu Audi z tematu powinni się wypowiadać osoby, które choć troche mają o tym pojęcia.

Ojacie coz za powszechnie spotykana arogancja. rolleyes.gif Dobra teraz moja kolej juz tlumacze sens mojej wypowiedzi zle sie wyrazilem a wyrazac powinno sie jasno i sensownie. Dlatego poprawie sie. wink.gif

CYTAT(Pablo vel 2hot @ Mon, 22 Feb 2010 - 01:19) *
Moim zdaniem może otrzymać 3.0 TFSI ale to nic nie jest przesądzone cool.gif

Dlatego Okreslilem RS5 jako najmocniejsza wersje ale chodzilo mi o wersje nadwoziowa i charakter jego przeznaczenia. Istnieje jeszcze model S5 a RS5 jest od niego mocniejszy a przynajmniej taki powinien byc ( Tak jest w przypadku S4 i RS4). Wlasnie dlatego nie moga do niego zamontowac 3.0 TFSI jak cos to takim silnikiem moglby byc np. 4.2 V8 TFSI i do tego 2 turbiny. Audi robi swietne V8-ki. To takie moje zdanie na ten temat. Zreszta kto sie poczuł urażony moja wczesniejsza wypowiedzią to bardzo dobrze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 05 Mar 2010 - 10:26
Post #166


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(KORU @ Thu, 04 Mar 2010 - 22:40) *
Wlasnie dlatego nie moga do niego zamontowac 3.0 TFSI jak cos to takim silnikiem moglby byc np. 4.2 V8 TFSI i do tego 2 turbiny. Audi robi swietne V8-ki. To takie moje zdanie na ten temat. Zreszta kto sie poczuł urażony moja wczesniejsza wypowiedzią to bardzo dobrze.


Juz to chyba pisałem... IMO ciekawą opcją byłoby 4.2 TFSI ale na kompresorze (podobnie jak 3.0 TFSI)

montaż 2 turbin, kilometry kanalizacji, ciepło pod maską a przede wszystkim koszty sa nieporównywalne niż w przypadku kompresora...

myslę że spokojnie taka jednostka mogła by mieć około 500KM z potencjałem na dłubnięcie softem w okolice 560


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Fri, 05 Mar 2010 - 22:25
Post #167


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





Są dostępne kompresory do 4.2 FSI - robią je m.in. MTM i ABT. Z 360KM robią 520-550KM. Gdyby dmuchnąć taki 450 konny silnik ...


--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KuziWrc
post Fri, 05 Mar 2010 - 22:47
Post #168


Rookie
Dołączył: Fri, 06 January 2006





Zasada działania centralnego dyfra w nowym RS5
http://www.youtube.com/watch?v=m4OWjX3tDYA&feature=sub
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Fri, 05 Mar 2010 - 23:23
Post #169


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Wynika z tego,ze to nie Torsen.
Co do skrzyni jeżeli tam jest tylko S-Tronic to to auto mi się mniej podoba. Wole klasyczne manuale dlatego pewnie wybrałbym nowe s5 +mody wink.gif

A blokada tylnego i przedniego mech. różnicowego jest elektroniczne


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Fri, 05 Mar 2010 - 23:52
Post #170


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(KuziWrc @ Fri, 05 Mar 2010 - 22:47) *
Zasada działania centralnego dyfra w nowym RS5
http://www.youtube.com/watch?v=m4OWjX3tDYA&feature=sub



Totalny wypas. Czekam tylko aż to wyjedzie na ulice.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sat, 06 Mar 2010 - 00:05
Post #171


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Nie wiem czy taki wypas..wypas to był jak układ był czysto mechaniczny......teraz na torze bedziesz palił klocki hamulcowe wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sat, 06 Mar 2010 - 00:18
Post #172


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





XXI wiek kiwi. A co pokaże na torzę to zobaczymy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spoon
post Sat, 06 Mar 2010 - 14:09
Post #173


Forum Homee
Dołączył: Fri, 02 May 2003
Skąd: Warszawa





System chyba analogiczny do pseudo-szpery z Golfa GTI (zamiast dawac moc na obciazone kolo, to hamuje to nieobciazone).
Moze to i bezpieczne, ale na pewno nie szybsze. W A6 TDI kombi-rewelacja, w RS5-porazka.

Niestety takie czasy...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Sat, 06 Mar 2010 - 21:19
Post #174


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





Gdyby nic nie dawał - to by nie stosowali. Tyle jeździli po różnych torach, że chyba mają stosowne dane ...


--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sat, 06 Mar 2010 - 23:20
Post #175


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





No tak ale czemu nie zostawili torsena II generacji jako centralny i tylny mechanizm różnicowy ....tylko poszli na łatwizne i zrobili coś na zasadzie EDS-u z C4 s6.Jak ktoś jeździł quattro z blokadą tylnego mostu,ew z wstawionym torsenem zamiast zwykłego-otwartego mechanizmu róznicowego ten wie jak auto fajnie lata bokami. Jak chcieli pójść w elektronike mogli zrobić elektro-hydrauliczną blokadę tylnego mechanizmu różnicowego ...a nie iść na łatwizne i wykorzystać stary ..znany od 30-lat ABS...do przyhamowywania kół
S-tronic przy braku możliwości wyboru manualu to kolejny minus.....nie mówcie ( jak to się często piszę na tym forum) ,ze to meskie rozwiązanie tongue.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Sun, 07 Mar 2010 - 10:01
Post #176


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





e tam, wszystkie rs-y sa meskie!

(tak przynajmniej wynika z podtytulow w dziale projekty)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Sun, 07 Mar 2010 - 10:02
Post #177


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Zaproponuj Loebowi , albo Kubicy, że założysz im do rajdówki / bolida skrzynie manualną z patykiem i sprzegłem.
Jak myslisz, jaki poziom technologiczny może prezentować ta skrzynia ? Z lat 70 ?


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Sun, 07 Mar 2010 - 10:02
Post #178


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(Elberoth @ Sat, 06 Mar 2010 - 21:19) *
Gdyby nic nie dawał - to by nie stosowali. Tyle jeździli po różnych torach, że chyba mają stosowne dane ...


Ale fakt jest niestety taki, że jest to zdecydowanie bardziej rozwiązanie które ma sprawić że nie zrobisz sobie krzywdy niż że pojedziesz dany tor w krótszym czasie.


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sun, 07 Mar 2010 - 13:35
Post #179


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(lagadula @ Sun, 07 Mar 2010 - 10:02) *
Zaproponuj Loebowi , albo Kubicy, że założysz im do rajdówki / bolida skrzynie manualną z patykiem i sprzegłem.
Jak myslisz, jaki poziom technologiczny może prezentować ta skrzynia ? Z lat 70 ?


Nie porównuj bolida i rajdówki do cywilnego samochodu klasy GrandTurismo wink.gif Chyba nie sądzisz ,ze skoro tam jest sekwencyjna zmiana biegów to konstrukcja bedzie choć trochę zbliżona do tej z Audi .
Skąd Ci się wzieły te lata 70 przy konstrukcji manualnej skrzyni biegów audi?? Skrzynia jest świeżo skonstruowana,weszło do produkcji wraz z nowym A4q,A5q( mechanizm różnicowy przedni obok dzwonu sprzegła zamiast za nim) wink.gif

Po za tym Ciekawe czy ta skrzynia przed zakrętem nawet w trybie manualnym pozwoli Ci jechać autem na 2,3 biegu na odcince przez 3-4s ,czy zapnie Ci kolejny bieg i straCisz moment tuż przed zakrętem


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dieppe
post Sun, 07 Mar 2010 - 14:19
Post #180


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010





kubica nim juz nie pojedzie.
powiedzial ze zgapili dyfuzor z przodu wink.gif

a w tajemnicy, ze bmw nie jechalo, ale jednak ladniejsze biggrin.gif




--------------------
Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Stron V  « < 7 8 9 10 11 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 08:24