![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#941
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 May 2007 Skąd: triocity ![]() |
sracie zarem, a sprzet zaczal wreszcie mesko podawac, dupy nieurywa ale jest niezle, okolice tt3.2 turbo
![]() -------------------- mk2 vrt 4motion
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#942
|
|
Super User Dołączył: Tue, 03 January 2012 ![]() |
Jakei tu jest dziwne podejście... ktoś robi coś nowego, fajnego, ciekawego, a tu przypeirdalanie sie o awaryjność i "podejście" do tematu.... Nieotwierany sr tez potrafi wyjebac się raz na półroku i nikt z tego preoblemu nie robi... Ciekaw jestem kto z mędrków potrafiły wrzucić w bude s13 v8 od audi i jeszcze je uturbić żeby wypluło 500+! Takie projekty zawsze są troche metodą prób i błędów, a same silniki też nei są nowe więc jakeikolwiek narzekanie jest totalnym kłiprokło czy jak tam to się pisze... ;p
|
|
|
![]()
Post
#943
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Przez ile?? moc powyżej 500KM miałeś zawsze od ok 4500 obr/min ...a powyżej 700Nm było od 4200 do 5800 potem niewiele mniej wszystko na 1 big turbo i silniku 3,7 . Przy 2000 obr miałeś 300Nm ...więc raczej tym autem dało się jeżdzić na codzień ![]() Miałem na myśli osoby które montują holsety bez sprawdzenia i bez zabiegów o których wcześniej mówiliśmy. Konkretnie w tym przypadku sądzę że świadomość jest ![]() |
|
|
![]()
Post
#944
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
A ja mam pytanie co wy chcecie od holsetów? Czasem się sprawdzają czasem nie trzeba sprawdzić organoleptycznie. Zauważcie ,że 2x holset 50 siedzi w Camaro VTG Blachy
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#945
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#946
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 06 January 2011 Skąd: Gloucester ![]() |
fura zapierdziela jak wsciekla pewnie a tu o holsety spory heh
![]() jakis filmik wrzudzcie ![]() |
|
|
![]()
Post
#947
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
A ja mam pytanie co wy chcecie od holsetów? Czasem się sprawdzają czasem nie trzeba sprawdzić organoleptycznie. Zauważcie ,że 2x holset 50 siedzi w Camaro VTG Blachy ![]() Fajnie powiedziane składam motorownie i albo wyjdzie albo nie wyjdzie. Nic nie chcemy od holsetów bo sa zajebiste tylko wiedza o nich jest minimalna ponieważ producent nie przewidział ich dodatkowej roli natomiast przy GT od początku do końca wszystko wiadomo bo to producent planował. Jak wkładałem 2JZ to zanim dobrałem turbine to oblukałem kilkanaście wykresów z hamow. z GT w konkretnym setupie, wybierając to co mi odpowiada najbardziej, a przy holsie jak by było??? gdzie nawet to samo oznaczenie ma 10 parametrów.....a moim wyznacznikiem miałby być camaro VTG bo ma holsety i słyszałem od Zdzicha że ten słyszał od Rycha że jest ok ![]() |
|
|
![]()
Post
#948
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 19 June 2012 Skąd: Wwa ![]() |
a co z turbinami Borg Warner/Schwitzer?
-------------------- track e36+b234+hx35 in progress :))
|
|
|
![]()
Post
#949
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 06 January 2011 Skąd: Gloucester ![]() |
Jak wkładałem 2JZ to zanim dobrałem turbine to oblukałem kilkanaście wykresów z hamow. z GT w konkretnym setupie, wybierając to co mi odpowiada najbardziej, a przy holsie jak by było??? no własnie jak by byyło jaak pewnie blacha wie i jeszcze kilku innych wlascicieli poteznych projektów ,czy niee? a Te holsety sam to BRmotoRs sobie wymyslili ![]() |
|
|
![]()
Post
#950
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
śpieszę z odpowiedzią, że pomysłodawcą holsetów nie był BR
![]() ![]() -------------------- BRmotoRS
|
|
|
![]()
Post
#951
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
w polsce jednym z pierwszych wozow (poprawcie mnie jak sie myle) byla chyba mazda mx-3 lukstera , ktora startowala w klasie street fwd. Mial 2.5l turbo wlasnie na jednym hx40. Pozniej zmienial zeliwo na mniejsze (16cm2 vs 14 lub 12). Wykres tez by taki, ze niuton pojawial sie przy 4500rpm, a moc zaczynala spadac kolo 6500rpm.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#952
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
O nie, zanim wyjechała ta mazda ja zajezdziłem swoje 20vTurbo na HX40, a koledze zamontowalismy hx35 w 400konnym s4 c4. Było to w hmm, 2008/2009 roku, a przed tymi autami na bank byly inne auta na hx-ach
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#953
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
troche powagi panowie, bo posty na temat auta byly usuwane a jakis syf jest tolerowany, dziwne.
|
|
|
![]()
Post
#954
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Auto wczoraj do 5 nad ranem sie scigalo i bylo ostro upalane pod moja noga.
Wszystko dziala. Filmy byly krecone, jak je dostane to wrzuce. Z rolki z 2 biegu z pomaranczowym Audi TT 3.2t z ProTurbo (chyba ze sie myle), jedzie leb w leb a na 4 biegu Nissan zaczyna wyprzedzac - wychodzi roznica oska a 4x4. Na dana chwile, tylko takie porownanie moge dac. Pozdro dla chlopakow i Strazy granicznej ![]() ![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#955
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 May 2007 Skąd: triocity ![]() |
tt jest z compsportu
-------------------- mk2 vrt 4motion
|
|
|
![]()
Post
#956
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Auto wczoraj do 5 nad ranem sie scigalo i bylo ostro upalane pod moja noga. Wszystko dziala. Filmy byly krecone, jak je dostane to wrzuce. Z rolki z 2 biegu z pomaranczowym Audi TT 3.2t z ProTurbo (chyba ze sie myle), jedzie leb w leb a na 4 biegu Nissan zaczyna wyprzedzac - wychodzi roznica oska a 4x4. Na dana chwile, tylko takie porownanie moge dac. Pozdro dla chlopakow i Strazy granicznej ![]() ![]() Nieźle, nieźle tt ma 511 koni i tam jest haldex wiec jak nie ma uśllizgu, to już raczej nie ma takich strat strat na napędzie. Ps. miałeś zadzwonić jak dojedziesz ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#957
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 21 May 2011 Skąd: Mrągowo ![]() |
CYTAT("specu") tt ma 511 koni i tam jest haldex wiec jak nie ma uśllizgu, to już raczej nie ma strat na napędzie Haldex Nie rozłącza się przy przegubach, a opór toczenia się metalu w cieczy (dyferencjału w oleju) i ruch masy nieresorowanej (przegubów, półosi, czy wału) to ogromne straty. 3mam kciuki za niezawodność projektu. Czekamy na filmiki! -------------------- Simple is beautiful.
|
|
|
![]()
Post
#958
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Haldex Nie rozłącza się przy przegubach, a opór toczenia się metalu w cieczy (dyferencjału w oleju) i ruch masy nieresorowanej (przegubów, półosi, czy wału) to ogromne straty. 3mam kciuki za niezawodność projektu. Czekamy na filmiki! +10 , ludzie miejcie swiadomość ze w haldexie nawet jak nie ma uślizgu to opory są dużo większe niż w fwd, a nawet większe niż w przypadku torsena co pokazuje praktyka. kto sprobowal zakrecic tylnim kołem na podnośniku w haldexie to wie o czym mowa. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#959
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Mea coulpa. Napisałem nie tak jak chciałem ,chodziło mi o to ,że straty są dużo mneijsze niż w stałym napędzie
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#960
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
własnie sa takie same - bo wszystko zapierdala czy tak czy tak
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 02:24 |