Shoutbox 0 nowych PW 


56 Stron V  « < 46 47 48 49 50 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Nissan 200sx S13 - V8T 4.2 40v, 76mm Turbo, powered and tuned by BRmotoRS (???KM/???Nm@0,95 bar)
cieplak
post Sun, 01 Jul 2012 - 03:15
Post #941


Super User
Dołączył: Fri, 04 May 2007
Skąd: triocity





sracie zarem, a sprzet zaczal wreszcie mesko podawac, dupy nieurywa ale jest niezle, okolice tt3.2 turbo smile.gif


--------------------
mk2 vrt 4motion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 01 Jul 2012 - 03:15
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
s13owner
post Sun, 01 Jul 2012 - 03:57
Post #942


Super User
Dołączył: Tue, 03 January 2012





Jakei tu jest dziwne podejście... ktoś robi coś nowego, fajnego, ciekawego, a tu przypeirdalanie sie o awaryjność i "podejście" do tematu.... Nieotwierany sr tez potrafi wyjebac się raz na półroku i nikt z tego preoblemu nie robi... Ciekaw jestem kto z mędrków potrafiły wrzucić w bude s13 v8 od audi i jeszcze je uturbić żeby wypluło 500+! Takie projekty zawsze są troche metodą prób i błędów, a same silniki też nei są nowe więc jakeikolwiek narzekanie jest totalnym kłiprokło czy jak tam to się pisze... ;p
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledziu
post Sun, 01 Jul 2012 - 09:31
Post #943


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





CYTAT(kiwi @ Sat, 30 Jun 2012 - 13:57) *
Przez ile??

moc powyżej 500KM miałeś zawsze od ok 4500 obr/min ...a powyżej 700Nm było od 4200 do 5800 potem niewiele mniej wszystko na 1 big turbo i silniku 3,7 .
Przy 2000 obr miałeś 300Nm ...więc raczej tym autem dało się jeżdzić na codzień wink.gif


Miałem na myśli osoby które montują holsety bez sprawdzenia i bez zabiegów o których wcześniej mówiliśmy. Konkretnie w tym przypadku sądzę że świadomość jest wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Sun, 01 Jul 2012 - 09:52
Post #944


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





A ja mam pytanie co wy chcecie od holsetów? Czasem się sprawdzają czasem nie trzeba sprawdzić organoleptycznie. Zauważcie ,że 2x holset 50 siedzi w Camaro VTG Blachy smile.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sun, 01 Jul 2012 - 11:56
Post #945


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(specu @ Sun, 01 Jul 2012 - 10:52) *
Zauważcie ,że 2x holset 50 siedzi w Camaro VTG Blachy smile.gif

i zyje smile.gif czyli jak widac da sie, trzeba umiec smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eskol
post Sun, 01 Jul 2012 - 13:35
Post #946


Frequent User
Dołączył: Thu, 06 January 2011
Skąd: Gloucester





fura zapierdziela jak wsciekla pewnie a tu o holsety spory heh smile.gif

jakis filmik wrzudzcie rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledziu
post Sun, 01 Jul 2012 - 15:20
Post #947


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





CYTAT(specu @ Sun, 01 Jul 2012 - 09:52) *
A ja mam pytanie co wy chcecie od holsetów? Czasem się sprawdzają czasem nie trzeba sprawdzić organoleptycznie. Zauważcie ,że 2x holset 50 siedzi w Camaro VTG Blachy smile.gif


Fajnie powiedziane składam motorownie i albo wyjdzie albo nie wyjdzie. Nic nie chcemy od holsetów bo sa zajebiste tylko wiedza o nich jest minimalna ponieważ producent nie przewidział ich dodatkowej roli natomiast przy GT od początku do końca wszystko wiadomo bo to producent planował. Jak wkładałem 2JZ to zanim dobrałem turbine to oblukałem kilkanaście wykresów z hamow. z GT w konkretnym setupie, wybierając to co mi odpowiada najbardziej, a przy holsie jak by było??? gdzie nawet to samo oznaczenie ma 10 parametrów.....a moim wyznacznikiem miałby być camaro VTG bo ma holsety i słyszałem od Zdzicha że ten słyszał od Rycha że jest ok wink.gif każde sprawdzenie organoleptyczne kosztuje czas i pieniądze wolę dobrze zaplanować i jeździć niż wiecznie się zastanawiać i trzymać lawetę po której użycu holset wyjdzie więcej niż garrett.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Patriq
post Sun, 01 Jul 2012 - 15:39
Post #948


User
Dołączył: Tue, 19 June 2012
Skąd: Wwa





a co z turbinami Borg Warner/Schwitzer?


--------------------
track e36+b234+hx35 in progress :))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eskol
post Sun, 01 Jul 2012 - 16:49
Post #949


Frequent User
Dołączył: Thu, 06 January 2011
Skąd: Gloucester





CYTAT(ledziu @ Sun, 01 Jul 2012 - 15:20) *
Jak wkładałem 2JZ to zanim dobrałem turbine to oblukałem kilkanaście wykresów z hamow. z GT w konkretnym setupie, wybierając to co mi odpowiada najbardziej, a przy holsie jak by było???


no własnie jak by byyło jaak pewnie blacha wie i jeszcze kilku innych wlascicieli poteznych projektów ,czy niee? a Te holsety sam to BRmotoRs sobie wymyslili biggrin.gif


Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@ffcio
post Sun, 01 Jul 2012 - 18:34
Post #950


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 December 2007
Skąd: Dominican Republic





śpieszę z odpowiedzią, że pomysłodawcą holsetów nie był BR smile.gif ktoś to wymyślił przed nimi biggrin.gif


--------------------
BRmotoRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sun, 01 Jul 2012 - 18:47
Post #951


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





w polsce jednym z pierwszych wozow (poprawcie mnie jak sie myle) byla chyba mazda mx-3 lukstera , ktora startowala w klasie street fwd. Mial 2.5l turbo wlasnie na jednym hx40. Pozniej zmienial zeliwo na mniejsze (16cm2 vs 14 lub 12). Wykres tez by taki, ze niuton pojawial sie przy 4500rpm, a moc zaczynala spadac kolo 6500rpm.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 01 Jul 2012 - 19:06
Post #952


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





O nie, zanim wyjechała ta mazda ja zajezdziłem swoje 20vTurbo na HX40, a koledze zamontowalismy hx35 w 400konnym s4 c4. Było to w hmm, 2008/2009 roku, a przed tymi autami na bank byly inne auta na hx-ach tongue.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sun, 01 Jul 2012 - 19:42
Post #953


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





troche powagi panowie, bo posty na temat auta byly usuwane a jakis syf jest tolerowany, dziwne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Sun, 01 Jul 2012 - 20:32
Post #954


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





Auto wczoraj do 5 nad ranem sie scigalo i bylo ostro upalane pod moja noga.

Wszystko dziala. Filmy byly krecone, jak je dostane to wrzuce.

Z rolki z 2 biegu z pomaranczowym Audi TT 3.2t z ProTurbo (chyba ze sie myle), jedzie leb w leb a na 4 biegu Nissan zaczyna wyprzedzac - wychodzi roznica oska a 4x4. Na dana chwile, tylko takie porownanie moge dac.

Pozdro dla chlopakow i Strazy granicznej laugh.gif happy.gif


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cieplak
post Sun, 01 Jul 2012 - 20:50
Post #955


Super User
Dołączył: Fri, 04 May 2007
Skąd: triocity





tt jest z compsportu


--------------------
mk2 vrt 4motion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Sun, 01 Jul 2012 - 22:50
Post #956


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





CYTAT(Hortex51 @ Sun, 01 Jul 2012 - 20:32) *
Auto wczoraj do 5 nad ranem sie scigalo i bylo ostro upalane pod moja noga.

Wszystko dziala. Filmy byly krecone, jak je dostane to wrzuce.

Z rolki z 2 biegu z pomaranczowym Audi TT 3.2t z ProTurbo (chyba ze sie myle), jedzie leb w leb a na 4 biegu Nissan zaczyna wyprzedzac - wychodzi roznica oska a 4x4. Na dana chwile, tylko takie porownanie moge dac.

Pozdro dla chlopakow i Strazy granicznej laugh.gif happy.gif

Nieźle, nieźle tt ma 511 koni i tam jest haldex wiec jak nie ma uśllizgu, to już raczej nie ma takich strat strat na napędzie.
Ps. miałeś zadzwonić jak dojedziesz wink.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NMR-Riders Kyle
post Sun, 01 Jul 2012 - 23:19
Post #957


Frequent User
Dołączył: Sat, 21 May 2011
Skąd: Mrągowo





CYTAT("specu")
tt ma 511 koni i tam jest haldex wiec jak nie ma uśllizgu, to już raczej nie ma strat na napędzie

Haldex Nie rozłącza się przy przegubach, a opór toczenia się metalu w cieczy (dyferencjału w oleju) i ruch masy nieresorowanej (przegubów, półosi, czy wału) to ogromne straty.

3mam kciuki za niezawodność projektu. Czekamy na filmiki!


--------------------
Simple is beautiful.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sun, 01 Jul 2012 - 23:35
Post #958


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(NMR-Riders Kyle @ Sun, 01 Jul 2012 - 23:19) *
Haldex Nie rozłącza się przy przegubach, a opór toczenia się metalu w cieczy (dyferencjału w oleju) i ruch masy nieresorowanej (przegubów, półosi, czy wału) to ogromne straty.

3mam kciuki za niezawodność projektu. Czekamy na filmiki!


+10 , ludzie miejcie swiadomość ze w haldexie nawet jak nie ma uślizgu to opory są dużo większe niż w fwd, a nawet większe niż w przypadku torsena co pokazuje praktyka. kto sprobowal zakrecic tylnim kołem na podnośniku w haldexie to wie o czym mowa.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Mon, 02 Jul 2012 - 07:44
Post #959


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Mea coulpa. Napisałem nie tak jak chciałem ,chodziło mi o to ,że straty są dużo mneijsze niż w stałym napędzie wink.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Mon, 02 Jul 2012 - 07:53
Post #960


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





własnie sa takie same - bo wszystko zapierdala czy tak czy tak smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post

56 Stron V  « < 46 47 48 49 50 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 02:24