Shoutbox 0 nowych PW 


56 Stron V  « < 45 46 47 48 49 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Nissan 200sx S13 - V8T 4.2 40v, 76mm Turbo, powered and tuned by BRmotoRS (???KM/???Nm@0,95 bar)
szeniman
post Fri, 29 Jun 2012 - 18:27
Post #921


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





nie wydaje mi sie ze to jest holset za 600zł


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 29 Jun 2012 - 18:27
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
noorec
post Fri, 29 Jun 2012 - 18:53
Post #922


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Moj HX35 kosztowal podobne pieniadze i zyje do dzisiaj, a nawet nie wiem ile tysiecy mil mial nalatane w Cumminsie, z ktorego Texanczyk go wytargal...
Nie raczyl nawet obtluc zaschnietej texanskiej ziemii biggrin.gif
Wiec mozecie Panowie mowic wiele o tej suszarce ale 500KM zrobi, malo kosztuje i jest niezajebywalna!



--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specnaz14
post Fri, 29 Jun 2012 - 19:32
Post #923


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006





No ale to nie Garrett przeciez. tongue.gif Zaraz ktos napisze ze wnetrze nie takiej jakosci jak w S4:)smile.gif
Ja czekam az wleci nowy silniczek i pokazecie jak to bedzie napedzac ta S13:) To rozumiem juz bedzie docelowy silnik raczej? I nie bedziecie juz sprawdzac wytrzymalosci tej konfiguracji?? W jakie moce bedziecie tutaj celowac? Jeśli było wspominane o tym to sorry ale gdzies mi uciekło widoczniej.
Pozdrooo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Fri, 29 Jun 2012 - 21:38
Post #924


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(specnaz14 @ Fri, 29 Jun 2012 - 19:32) *
No ale to nie Garrett przeciez. tongue.gif Zaraz ktos napisze ze wnetrze nie takiej jakosci jak w S4:)smile.gif
Ja czekam az wleci nowy silniczek i pokazecie jak to bedzie napedzac ta S13:) To rozumiem juz bedzie docelowy silnik raczej? I nie bedziecie juz sprawdzac wytrzymalosci tej konfiguracji?? W jakie moce bedziecie tutaj celowac? Jeśli było wspominane o tym to sorry ale gdzies mi uciekło widoczniej.
Pozdrooo


Docelowo będzie 40v z RS6 c5 wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Fri, 29 Jun 2012 - 22:01
Post #925


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





akurat fakt wysadzenia silnika nie jest wyznacznikiem dobrej sprezarki - co zreszta udawadnia przykład powyzej smile.gif
zreszta sam budowniczy wozu twierdzi ze nei jest najszczesliwsza ale byl problem z miejscem i powstalo takie cos blizej nieokreslone.
do tego nowego silnika trzeba zalozyc jakies dwa hx35 z małymi zeliwami na wydechu i bedzie jak trzeba.


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledziu
post Fri, 29 Jun 2012 - 22:55
Post #926


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





CYTAT(noorec @ Fri, 29 Jun 2012 - 14:25) *
A co dokladnie chcialbys "gmerac" przy holsecie zeby go "dostosowac"?


Jak kupowaliśmy holseta hx w PL to myśleliśmy że będzie to samo co ktoś nam proponował z UK, później się okazało że ten z UK pomimo że był hx35 to różnił się od naszego hx35 wirnikiem i częścią gorącą. Mieliśmy dalej rozkminiać temat ale olaliśmy bo osoba która nam polecała holsety sama z nimi zerwała, trzeba tez wspomnieć że turbina była nowa i po jednej wycieczce na Ułęż zatarła się ale to może być zwykły pech.
Przy holsecie nie ma co sie patrzeć czy wyszło 500 czy 1000KM tylko jak wstaje i jak gaśnie.
Rozmawiałem też z Panem który orientował sie w serwisie Manna i sam nie wiedział skąd różnice między niby takimi samymi HXami, obstawiał że to jakś własna twórczość, dodał że problemy z oddawaniem mocy mogą wynikać z różnicy stopnia sprężania diesel docelowy a benzyniak tuningowy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak101
post Sat, 30 Jun 2012 - 01:07
Post #927


User
Dołączył: Tue, 07 February 2012





Holsety HX35 są różniste. Sukcesem jest znależć dobrą muszlę wydechową - bez wżerów , odpowiednio rozpiłować wejście do muszli spalin i maksymalnie przybliżyć muszlę do wirnika. Pasta polerska i jedziemy, a wszystko rozchodzi się o mikrony. Grodż na żyletkę . Sytuacja wygląda podobnie z muszlą zimną. Wybieramy materiał by osadzić muszlę głębiej, a póżniej papier scierny i dopracowujemy moment zbliżający łopatki do muszli, zachowując przy tym dokładność i precyzję. Wywalamy oring uszczelniający muszlę , bo to nieszczelne i niedokładne dziadostwo i kleimy na silikon. Ot taka ręczna robota, ale efekty są zauważalne. Dla bardziej wymagających można wirnik strony zimnej zrobić na błysk - jak to widziałem w tych grckich projektach na 1000KM. Oczywiście holset jest tak toporny, że nie traci całkowicie wyważenia.

Jednak kluczową sprawą jest znalezienie holseta najstarszego- czyli wyjętego gdzieś z amerykańca, nie żadne z iveco i nie nowe. One naprawdę potrafią dać kopa dołem i utrzymać Nm górą. Te nówki z allegro się do nich nie umywają.
Holset to taki kompromis pomiędzy wytrzymałością i efektem - idealne turbo dla ludzi którym coś wpadnie w dolot i wyleci wydechem, albo sonda egt się upali i poszarpie wirnik wydechowy.
Tanio , solidnie i wytrzymale , ale z ograniczonymi możliwościami.

Co do projektu to popieram chłopaków w całej okazałości i szerokości sprawy.


--------------------
S4 2.2T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sat, 30 Jun 2012 - 09:12
Post #928


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





tak, hx35 jest chyba 3 rodzaje z tego co sie orientowalem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Sat, 30 Jun 2012 - 10:12
Post #929


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Holsetów są setki. Trzeba umieć wybrać.


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sat, 30 Jun 2012 - 10:23
Post #930


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





chyba miec farta, bo jakos nie zauwazylem w zadnym temacie na temat holsetow, jakis konkretnych informacji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 30 Jun 2012 - 10:29
Post #931


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Do 42 najlepsza robote robi hx52 - i to jest niezaprzeczalne. Natomiast nissanek jest juz w gdansku, wczoraj jeszcze przed wyjazdem ukrecił przegub na drugiej polosi. Ale ze zaplecze czesci audi mamy dos spore, to wymienilismy w pol godziny i ogien. Na stage 1,5 wjedzie dyfer od s2 na przegubach 108mm z torsenem i customowe, grubsze polosie (audiolowskie nie daja rady smile.gif )


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Sat, 30 Jun 2012 - 10:30
Post #932


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Nie bede sie sprzeczal czy ktoś ma wiedze czy nie, ale dobieranie spreżarki na farta daje takie efekty jak powyzej.


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 30 Jun 2012 - 10:30
Post #933


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
tak, hx35 jest chyba 3 rodzaje z tego co sie orientowalem.

Holsetow hx35 sa 2 rodzaje ssania (7 i 8 lopatek) oraz ok 15 roznych rozmiarowo muszli wydechowych smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 30 Jun 2012 - 10:34
Post #934


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
ale dobieranie spreżarki na farta daje takie efekty jak powyzej.

Nieee, u nas srezarka byla dobrana do 20vt - a muszla wydechowa wjechala od kkk jeszcze ze starym silnikiem.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledziu
post Sat, 30 Jun 2012 - 13:06
Post #935


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





Takie celowanie na oko może przynieść mierny efekt, tym bardziej że wiele osób po prostu kupuje nową sztukę z oznaczeniem dorabia flansze i montuje, a to co jest w środku średnio go interesuje. Efekt jet taki że wypluło 600KM dostępne w przez 04,sec czyli motorownia działa na zasadzie on/off no ale na papirku zacny wynik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Sat, 30 Jun 2012 - 13:22
Post #936


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





jakie przełożenie ma dyfer który chcecie zapakować ?


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sat, 30 Jun 2012 - 13:57
Post #937


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(ledziu @ Sat, 30 Jun 2012 - 13:06) *
Takie celowanie na oko może przynieść mierny efekt, tym bardziej że wiele osób po prostu kupuje nową sztukę z oznaczeniem dorabia flansze i montuje, a to co jest w środku średnio go interesuje. Efekt jet taki że wypluło 600KM dostępne w przez 04,sec czyli motorownia działa na zasadzie on/off no ale na papirku zacny wynik.

Przez ile??

moc powyżej 500KM miałeś zawsze od ok 4500 obr/min ...a powyżej 700Nm było od 4200 do 5800 potem niewiele mniej wszystko na 1 big turbo i silniku 3,7 .
Przy 2000 obr miałeś 300Nm ...więc raczej tym autem dało się jeżdzić na codzień wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sat, 30 Jun 2012 - 18:37
Post #938


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





wrócil do gdanska z nowym silnikiem po strojeniu na 0,8?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 30 Jun 2012 - 21:41
Post #939


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





tak, ale na 0,5 bara - turbo dymi, sadzi baki i nie chce wiecej zapakowac na motorze 4,2. Spiacy jedzil i mowi ze jezdzilo tak samo na barze z silnikiem 3,7. Niebawem wieksze eksperymentalne turbo.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Sun, 01 Jul 2012 - 02:06
Post #940


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





No to teraz pozostaje czekać na kolejny, bezawaryjny stage


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post

56 Stron V  « < 45 46 47 48 49 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 02:27