![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#921
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
nie wydaje mi sie ze to jest holset za 600zł
-------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#922
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Moj HX35 kosztowal podobne pieniadze i zyje do dzisiaj, a nawet nie wiem ile tysiecy mil mial nalatane w Cumminsie, z ktorego Texanczyk go wytargal...
Nie raczyl nawet obtluc zaschnietej texanskiej ziemii ![]() Wiec mozecie Panowie mowic wiele o tej suszarce ale 500KM zrobi, malo kosztuje i jest niezajebywalna! -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#923
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 ![]() |
No ale to nie Garrett przeciez.
![]() ![]() Ja czekam az wleci nowy silniczek i pokazecie jak to bedzie napedzac ta S13:) To rozumiem juz bedzie docelowy silnik raczej? I nie bedziecie juz sprawdzac wytrzymalosci tej konfiguracji?? W jakie moce bedziecie tutaj celowac? Jeśli było wspominane o tym to sorry ale gdzies mi uciekło widoczniej. Pozdrooo |
|
|
![]()
Post
#924
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
No ale to nie Garrett przeciez. ![]() ![]() Ja czekam az wleci nowy silniczek i pokazecie jak to bedzie napedzac ta S13:) To rozumiem juz bedzie docelowy silnik raczej? I nie bedziecie juz sprawdzac wytrzymalosci tej konfiguracji?? W jakie moce bedziecie tutaj celowac? Jeśli było wspominane o tym to sorry ale gdzies mi uciekło widoczniej. Pozdrooo Docelowo będzie 40v z RS6 c5 ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#925
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
akurat fakt wysadzenia silnika nie jest wyznacznikiem dobrej sprezarki - co zreszta udawadnia przykład powyzej
![]() zreszta sam budowniczy wozu twierdzi ze nei jest najszczesliwsza ale byl problem z miejscem i powstalo takie cos blizej nieokreslone. do tego nowego silnika trzeba zalozyc jakies dwa hx35 z małymi zeliwami na wydechu i bedzie jak trzeba. -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#926
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
A co dokladnie chcialbys "gmerac" przy holsecie zeby go "dostosowac"? Jak kupowaliśmy holseta hx w PL to myśleliśmy że będzie to samo co ktoś nam proponował z UK, później się okazało że ten z UK pomimo że był hx35 to różnił się od naszego hx35 wirnikiem i częścią gorącą. Mieliśmy dalej rozkminiać temat ale olaliśmy bo osoba która nam polecała holsety sama z nimi zerwała, trzeba tez wspomnieć że turbina była nowa i po jednej wycieczce na Ułęż zatarła się ale to może być zwykły pech. Przy holsecie nie ma co sie patrzeć czy wyszło 500 czy 1000KM tylko jak wstaje i jak gaśnie. Rozmawiałem też z Panem który orientował sie w serwisie Manna i sam nie wiedział skąd różnice między niby takimi samymi HXami, obstawiał że to jakś własna twórczość, dodał że problemy z oddawaniem mocy mogą wynikać z różnicy stopnia sprężania diesel docelowy a benzyniak tuningowy. |
|
|
![]()
Post
#927
|
|
User Dołączył: Tue, 07 February 2012 ![]() |
Holsety HX35 są różniste. Sukcesem jest znależć dobrą muszlę wydechową - bez wżerów , odpowiednio rozpiłować wejście do muszli spalin i maksymalnie przybliżyć muszlę do wirnika. Pasta polerska i jedziemy, a wszystko rozchodzi się o mikrony. Grodż na żyletkę . Sytuacja wygląda podobnie z muszlą zimną. Wybieramy materiał by osadzić muszlę głębiej, a póżniej papier scierny i dopracowujemy moment zbliżający łopatki do muszli, zachowując przy tym dokładność i precyzję. Wywalamy oring uszczelniający muszlę , bo to nieszczelne i niedokładne dziadostwo i kleimy na silikon. Ot taka ręczna robota, ale efekty są zauważalne. Dla bardziej wymagających można wirnik strony zimnej zrobić na błysk - jak to widziałem w tych grckich projektach na 1000KM. Oczywiście holset jest tak toporny, że nie traci całkowicie wyważenia.
Jednak kluczową sprawą jest znalezienie holseta najstarszego- czyli wyjętego gdzieś z amerykańca, nie żadne z iveco i nie nowe. One naprawdę potrafią dać kopa dołem i utrzymać Nm górą. Te nówki z allegro się do nich nie umywają. Holset to taki kompromis pomiędzy wytrzymałością i efektem - idealne turbo dla ludzi którym coś wpadnie w dolot i wyleci wydechem, albo sonda egt się upali i poszarpie wirnik wydechowy. Tanio , solidnie i wytrzymale , ale z ograniczonymi możliwościami. Co do projektu to popieram chłopaków w całej okazałości i szerokości sprawy. -------------------- S4 2.2T
|
|
|
![]()
Post
#928
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
tak, hx35 jest chyba 3 rodzaje z tego co sie orientowalem.
|
|
|
![]()
Post
#929
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Holsetów są setki. Trzeba umieć wybrać.
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#930
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
chyba miec farta, bo jakos nie zauwazylem w zadnym temacie na temat holsetow, jakis konkretnych informacji.
|
|
|
![]()
Post
#931
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Do 42 najlepsza robote robi hx52 - i to jest niezaprzeczalne. Natomiast nissanek jest juz w gdansku, wczoraj jeszcze przed wyjazdem ukrecił przegub na drugiej polosi. Ale ze zaplecze czesci audi mamy dos spore, to wymienilismy w pol godziny i ogien. Na stage 1,5 wjedzie dyfer od s2 na przegubach 108mm z torsenem i customowe, grubsze polosie (audiolowskie nie daja rady
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#932
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Nie bede sie sprzeczal czy ktoś ma wiedze czy nie, ale dobieranie spreżarki na farta daje takie efekty jak powyzej.
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#933
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT tak, hx35 jest chyba 3 rodzaje z tego co sie orientowalem. Holsetow hx35 sa 2 rodzaje ssania (7 i 8 lopatek) oraz ok 15 roznych rozmiarowo muszli wydechowych ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#934
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT ale dobieranie spreżarki na farta daje takie efekty jak powyzej. Nieee, u nas srezarka byla dobrana do 20vt - a muszla wydechowa wjechala od kkk jeszcze ze starym silnikiem. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#935
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Takie celowanie na oko może przynieść mierny efekt, tym bardziej że wiele osób po prostu kupuje nową sztukę z oznaczeniem dorabia flansze i montuje, a to co jest w środku średnio go interesuje. Efekt jet taki że wypluło 600KM dostępne w przez 04,sec czyli motorownia działa na zasadzie on/off no ale na papirku zacny wynik.
|
|
|
![]()
Post
#936
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
jakie przełożenie ma dyfer który chcecie zapakować ?
-------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#937
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Takie celowanie na oko może przynieść mierny efekt, tym bardziej że wiele osób po prostu kupuje nową sztukę z oznaczeniem dorabia flansze i montuje, a to co jest w środku średnio go interesuje. Efekt jet taki że wypluło 600KM dostępne w przez 04,sec czyli motorownia działa na zasadzie on/off no ale na papirku zacny wynik. Przez ile?? moc powyżej 500KM miałeś zawsze od ok 4500 obr/min ...a powyżej 700Nm było od 4200 do 5800 potem niewiele mniej wszystko na 1 big turbo i silniku 3,7 . Przy 2000 obr miałeś 300Nm ...więc raczej tym autem dało się jeżdzić na codzień ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#938
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
wrócil do gdanska z nowym silnikiem po strojeniu na 0,8?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#939
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
tak, ale na 0,5 bara - turbo dymi, sadzi baki i nie chce wiecej zapakowac na motorze 4,2. Spiacy jedzil i mowi ze jezdzilo tak samo na barze z silnikiem 3,7. Niebawem wieksze eksperymentalne turbo.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#940
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
No to teraz pozostaje czekać na kolejny, bezawaryjny stage
-------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 02:27 |