![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#901
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Do 4.2 idzie ta sama turbina czy cos wiekszego?
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#902
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Wynik na 1.2 bar. Bylo krecone na 1.4 bar, bez zadnego rezultatu (moc i Nm te same), pozniej zejscie do 1.2 bar, jedno hamowanie i na drugim korba sie poddala.
![]() Na 1 bar byl wynik 575KM i 820Nm i na takim doladowaniu Guzik ostro upalal auto przez 400km. Teraz jest wieksza pojemnosc wiec bedziemy dmuchac 0,8 bar - wynik powinien byc podobny jak przy 1 bar na 3.7L 4.2 40v juz siedzi. Pozostajemy przy HX50@14cm2. -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#903
|
|
User Dołączył: Fri, 11 December 2009 Skąd: Poznań ![]() |
nie za mało 14 ?? ja mam 16 i wstaje przy 2800
|
|
|
![]()
Post
#904
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
16 niestety nie wejdzie gabarytowo... cos sie kiedys wymysli przy kolejnych modach, ale to juz po Audi S4 VR6T.
-------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#905
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Te Holsety wszystkie mają niemal identyczną charakterystykę: wolno wstają budują pika momentu po czym wszystko spada na łep na szyję...
Poszedł bym jednak na bardzo grubo i na bardzo bogato odczekał podkładał pół roku zaciskając pasa i do takiego silnika za 1000zł zamiast Holseta zapakował GT42, powinno wstawać lepiej i trzymać moment obrotowy do końca i pewno przy tym 1,2 bara wyszło z 700-730KM i z 850Nm co by już ładnie wyglądało ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#906
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Mozemy sprobowac z GT42... w sumie czemu nie. Ale trzeba pamietac ze te silniki same z siebie maja taka charakterystyke. Poza tym, zmieniajac turbo, osobiscie zmienilbym odrazu korby.
![]() 1998 4.2L V8, ABZ ![]() 1992 4.2L V8 ![]() 1990 3.6L V8 Krotko mowiac, z gowna tortu nie ukrecisz... nie ma sie co oszukiwac ![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#907
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No wiadomo nie będzie cudowanie patrząc na wykresy wolnossaków - w N/A Saabach jest podobnie powyżej 4500 spada wszystko ale z Turbo idzie to naprostować...
Ale nie wiadomo jak kiepski przepływ głowicy takie 4.2 40V by miało to na 1.2 bara musi wyjść przynajmniej 700KM z takiej suszarki ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#908
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
moc powinna isc do tych 5500-6000 obr a potem isc prosta kreska do odcinki - tak jpowinno byc prawidlowo w abz z turbo
niuton ma wstac na 1000 nm ![]() cos nei halo jest z tym turbem ze tak wysoko sie wszystko dzieje. -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#909
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
A przy 1000Nm nie będzie problemów z trakcją na hamowni u doktora ?
Takie wartości to do tej pory były zarezerwowane dla 4x4 Nissanów GTR po czipsach i paru innych kosmetycznych zmianach, a tu mamy napęd tylko na 1 oś... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#910
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Widzialem kiedys porownanie hx35 kontra gt30 na silniku BMW m50 i wygladalo to dokladnie jak tutaj.GT30 nie pikowalo tak i dluzej utrzymywalo plaski moment ,a hx robil peak i potem moment spadal dosc szybko.
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#911
|
|
User Dołączył: Fri, 11 December 2009 Skąd: Poznań ![]() |
zawsze morzna ustawic zaworek regulujący doładowanie zeby na wejsciu było np 0,8 bar i stopniowo rosnące do 1,2 wtedy idzie wmiarę utrzymac moc i momęt na holsecie
|
|
|
![]()
Post
#912
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
juz bylo hamowane ponad 1000 nm w ośce i nie było problemu
-------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#913
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
Lepiej było robić to 2.2T na duże moce, zrezygnowaliście z bdb dobrego silnika
|
|
|
![]()
Post
#914
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
nic nie zastąpi pojemności -> NM + spool
-------------------- [Honda Civic 320KM] [Audi S4 B5 500KM] [Skoda Octavia vRS 260KM]
|
|
|
![]()
Post
#915
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
No jasne ze zastapi - krotkie przelozenie glowne i odpowiednio przygotowany silnik moga dac nawet lepszy power band. Ale oczywiscie v8 latwiej zmusic do generowania 600KM niz 2.2
![]() Natomiast chcialbym wiedziec gdzie jest granica uzytkowa motoru, bo test zostal rozumiem przeprowadzony. -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#916
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Dziwie sie że tworzy się projekt, wywala sie na to kasę a potem montuje HolHXa psując efekt mozolnej pracy. Osobiście jeździłem RB25 HX35 a potem została włożona GT3076R i w charakterystyce oddawania mocy była przepaść na korzyść GT, podnieta taniością HX trwała chwile.
Z tego co sie orintuje to holset docelowo był stworzony do innej motorowni niz benzyniak, więc też trzeba przy nim trochę pogmerać. |
|
|
![]()
Post
#917
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Dziwie sie że tworzy się projekt, wywala sie na to kasę a potem montuje HolHXa psując efekt mozolnej pracy. Osobiście jeździłem RB25 HX35 a potem została włożona GT3076R i w charakterystyce oddawania mocy była przepaść na korzyść GT, podnieta taniością HX trwała chwile. Z tego co sie orintuje to holset docelowo był stworzony do innej motorowni niz benzyniak, więc też trzeba przy nim trochę pogmerać. A co dokladnie chcialbys "gmerac" przy holsecie zeby go "dostosowac"? -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#918
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
|
|
|
gość_mati199_* |
![]()
Post
#919
|
![]() |
CYTAT stworzony do innej motorowni niz benzyniak Do innej pojemności, bo to jest słowo klucz, dlaczego ta suszarka jest kijowa. |
|
|
![]()
Post
#920
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Panowie pamiętajmy za za jednego garretta mamy dwa holsety a chłopaki często gęsto kupują używane dmuchawki za 600zł i jeszcze na tym wysadzają silniki więc sorrry ale to nie ten przedział cenowy... Jedynie co bym spróbował to holseta na zmiennej geometrii...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 09:11 |