Shoutbox 0 nowych PW 


56 Stron V  « < 44 45 46 47 48 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Nissan 200sx S13 - V8T 4.2 40v, 76mm Turbo, powered and tuned by BRmotoRS (???KM/???Nm@0,95 bar)
lukey
post Thu, 28 Jun 2012 - 23:25
Post #901


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Do 4.2 idzie ta sama turbina czy cos wiekszego?


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 28 Jun 2012 - 23:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Hortex51
post Thu, 28 Jun 2012 - 23:36
Post #902


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





Wynik na 1.2 bar. Bylo krecone na 1.4 bar, bez zadnego rezultatu (moc i Nm te same), pozniej zejscie do 1.2 bar, jedno hamowanie i na drugim korba sie poddala.



Na 1 bar byl wynik 575KM i 820Nm i na takim doladowaniu Guzik ostro upalal auto przez 400km.

Teraz jest wieksza pojemnosc wiec bedziemy dmuchac 0,8 bar - wynik powinien byc podobny jak przy 1 bar na 3.7L

4.2 40v juz siedzi.

Pozostajemy przy HX50@14cm2.


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotras155
post Thu, 28 Jun 2012 - 23:38
Post #903


User
Dołączył: Fri, 11 December 2009
Skąd: Poznań





nie za mało 14 ?? ja mam 16 i wstaje przy 2800
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Thu, 28 Jun 2012 - 23:39
Post #904


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





16 niestety nie wejdzie gabarytowo... cos sie kiedys wymysli przy kolejnych modach, ale to juz po Audi S4 VR6T.


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 28 Jun 2012 - 23:43
Post #905


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Te Holsety wszystkie mają niemal identyczną charakterystykę: wolno wstają budują pika momentu po czym wszystko spada na łep na szyję...
Poszedł bym jednak na bardzo grubo i na bardzo bogato odczekał podkładał pół roku zaciskając pasa i do takiego silnika za 1000zł zamiast Holseta zapakował GT42, powinno wstawać lepiej i trzymać moment obrotowy do końca i pewno przy tym 1,2 bara wyszło z 700-730KM i z 850Nm co by już ładnie wyglądało smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Fri, 29 Jun 2012 - 00:08
Post #906


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





Mozemy sprobowac z GT42... w sumie czemu nie. Ale trzeba pamietac ze te silniki same z siebie maja taka charakterystyke. Poza tym, zmieniajac turbo, osobiscie zmienilbym odrazu korby.


1998 4.2L V8, ABZ


1992 4.2L V8


1990 3.6L V8

Krotko mowiac, z gowna tortu nie ukrecisz... nie ma sie co oszukiwac wink.gif


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 29 Jun 2012 - 00:15
Post #907


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No wiadomo nie będzie cudowanie patrząc na wykresy wolnossaków - w N/A Saabach jest podobnie powyżej 4500 spada wszystko ale z Turbo idzie to naprostować...
Ale nie wiadomo jak kiepski przepływ głowicy takie 4.2 40V by miało to na 1.2 bara musi wyjść przynajmniej 700KM z takiej suszarki smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Fri, 29 Jun 2012 - 00:26
Post #908


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





moc powinna isc do tych 5500-6000 obr a potem isc prosta kreska do odcinki - tak jpowinno byc prawidlowo w abz z turbo
niuton ma wstac na 1000 nm smile.gif przy 3500 i potem lagodnei opasc.
cos nei halo jest z tym turbem ze tak wysoko sie wszystko dzieje.


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 29 Jun 2012 - 00:31
Post #909


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





A przy 1000Nm nie będzie problemów z trakcją na hamowni u doktora ?
Takie wartości to do tej pory były zarezerwowane dla 4x4 Nissanów GTR po czipsach i paru innych kosmetycznych zmianach, a tu mamy napęd tylko na 1 oś...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Fri, 29 Jun 2012 - 00:38
Post #910


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Widzialem kiedys porownanie hx35 kontra gt30 na silniku BMW m50 i wygladalo to dokladnie jak tutaj.GT30 nie pikowalo tak i dluzej utrzymywalo plaski moment ,a hx robil peak i potem moment spadal dosc szybko.


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotras155
post Fri, 29 Jun 2012 - 08:29
Post #911


User
Dołączył: Fri, 11 December 2009
Skąd: Poznań





zawsze morzna ustawic zaworek regulujący doładowanie zeby na wejsciu było np 0,8 bar i stopniowo rosnące do 1,2 wtedy idzie wmiarę utrzymac moc i momęt na holsecie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Fri, 29 Jun 2012 - 08:48
Post #912


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





juz bylo hamowane ponad 1000 nm w ośce i nie było problemu


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lightman
post Fri, 29 Jun 2012 - 11:57
Post #913


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: łódzkie





Lepiej było robić to 2.2T na duże moce, zrezygnowaliście z bdb dobrego silnika
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BurnOuT
post Fri, 29 Jun 2012 - 12:10
Post #914


Super User
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Warszawa





nic nie zastąpi pojemności -> NM + spool


--------------------
[Honda Civic 320KM] [Audi S4 B5 500KM] [Skoda Octavia vRS 260KM]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Fri, 29 Jun 2012 - 13:00
Post #915


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





No jasne ze zastapi - krotkie przelozenie glowne i odpowiednio przygotowany silnik moga dac nawet lepszy power band. Ale oczywiscie v8 latwiej zmusic do generowania 600KM niz 2.2 smile.gif Juz sam fakt, ze wywazenie 2.2 to misja na marsa a bez tego to jak jest kazdy widzial.

Natomiast chcialbym wiedziec gdzie jest granica uzytkowa motoru, bo test zostal rozumiem przeprowadzony.


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledziu
post Fri, 29 Jun 2012 - 13:10
Post #916


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





Dziwie sie że tworzy się projekt, wywala sie na to kasę a potem montuje HolHXa psując efekt mozolnej pracy. Osobiście jeździłem RB25 HX35 a potem została włożona GT3076R i w charakterystyce oddawania mocy była przepaść na korzyść GT, podnieta taniością HX trwała chwile.
Z tego co sie orintuje to holset docelowo był stworzony do innej motorowni niz benzyniak, więc też trzeba przy nim trochę pogmerać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Fri, 29 Jun 2012 - 14:25
Post #917


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





CYTAT(ledziu @ Fri, 29 Jun 2012 - 13:10) *
Dziwie sie że tworzy się projekt, wywala sie na to kasę a potem montuje HolHXa psując efekt mozolnej pracy. Osobiście jeździłem RB25 HX35 a potem została włożona GT3076R i w charakterystyce oddawania mocy była przepaść na korzyść GT, podnieta taniością HX trwała chwile.
Z tego co sie orintuje to holset docelowo był stworzony do innej motorowni niz benzyniak, więc też trzeba przy nim trochę pogmerać.


A co dokladnie chcialbys "gmerac" przy holsecie zeby go "dostosowac"?


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lightman
post Fri, 29 Jun 2012 - 16:35
Post #918


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: łódzkie





CYTAT(Colin @ Fri, 29 Jun 2012 - 13:00) *
Juz sam fakt, ze wywazenie 2.2 to misja na marsa a bez tego to jak jest kazdy widzial.

Dlatego lepiej tego nie ruszac i wtedy nie będzie problemu. Te silniki robią moce ale trzeba je robić z głową
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mati199_*
post Fri, 29 Jun 2012 - 17:18
Post #919









CYTAT
stworzony do innej motorowni niz benzyniak


Do innej pojemności, bo to jest słowo klucz, dlaczego ta suszarka jest kijowa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Fri, 29 Jun 2012 - 18:13
Post #920


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Panowie pamiętajmy za za jednego garretta mamy dwa holsety a chłopaki często gęsto kupują używane dmuchawki za 600zł i jeszcze na tym wysadzają silniki więc sorrry ale to nie ten przedział cenowy... Jedynie co bym spróbował to holseta na zmiennej geometrii...


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

56 Stron V  « < 44 45 46 47 48 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 09:11