Shoutbox 0 nowych PW 


56 Stron V  « < 41 42 43 44 45 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Nissan 200sx S13 - V8T 4.2 40v, 76mm Turbo, powered and tuned by BRmotoRS (???KM/???Nm@0,95 bar)
piotras155
post Fri, 22 Jun 2012 - 10:48
Post #841


User
Dołączył: Fri, 11 December 2009
Skąd: Poznań





to mi się podoba oby coraz więcej takich projektów w PL ale ja wiem jak ty masz tam gorąco bo sam mam podobna budowę z V8 pozdro i jak największych wyników biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 22 Jun 2012 - 10:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
TJung
post Fri, 22 Jun 2012 - 13:30
Post #842


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT(Hortex51 @ Fri, 22 Jun 2012 - 08:35) *
dlaczego?

Chodzi mi głównie o temperaturę i umiejscowienie tego wszystkiego, ale rozumiem, że mało tam jest miejsca. Ten silikon od filtra też chyba trzeba będzie wymienić na rurę z nierdzewki, bo może go poprostu zasysać do środka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rychu
post Fri, 22 Jun 2012 - 14:36
Post #843


Frequent User
Dołączył: Thu, 09 March 2006





Trzymam kciuki za kozacki pomysł ale uważam że będziecie się musieli sporo napocić żeby termicznie to wszystko wytrzymało po zamknięciu maski
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Fri, 22 Jun 2012 - 14:48
Post #844


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





CYTAT(guzior @ Fri, 22 Jun 2012 - 09:06) *
To mnie dokumentnie rozwaliło biggrin.gif


Dokumentnie to wszystkich rozwali jak wóz spłonie z przegrzania lub jak silnik skończy jak jego poprzednik. Wiesz nie ma być co tak pewnym siebie bo klientów odstraszysz jak coś pójdzie nie tak ...


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Fri, 22 Jun 2012 - 15:11
Post #845


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





Ja nie rozumiem jednej rzeczy...

Mialem taki sam bandaz w 2.2t i po 15 min upalania, odrazu po otwarciu maski dalo rade polozyc reke na DP na dobre 3 sek. - wiec bandaz jako oslona termiczna dawal rade.
Teraz, jezeli owiniemy DP x2, to wydaje mi sie ze nie powinno byc zadnego problemu... czy cos mi umknelo?

Jest bardzo duzy wlot w zderzaku na IC, dodatkowo x2 wentylatory wyciagajace i maska podniesiona na mocowaniach dobre 4cm - co suma sumarum daje calkiem sluszna wentylacje komory silnika. Taki setup jest juz od 2 lat.

Ciezko o lepsza konfiguracje przeplywu w tym ukladzie i pozar jest tu bardzo malo prawdopodobny, jezeli bandaze nie sa nasaczone olejem.

Silikon na ssaniu turbiny powinien dac rade, z racji malej restrykcji ze strony stozka. Jezeli bedzie sie zapadal, to sie wstawi rure alu.


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 22 Jun 2012 - 15:15
Post #846


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
Wiesz nie ma być co tak pewnym siebie bo klientów odstraszysz jak coś pójdzie nie tak ...

To juz zostaw mnie. I nie chodzi o pewnosc siebie tylko o wyrazenie "przerost formy nad trescia" bo zupelnie nie wiem o co chodzi. I czym ten swap rozni sie od np. infinity vk45de?? Tamto tez jest przerost formy??? Albo 1uz-fe turbo - tez przerost formy.

CYTAT
bo może go poprostu zasysać do środka.

Nie ma mozliwosci zeby go zassało. Za twardy jest.

CYTAT
Dokumentnie to wszystkich rozwali jak wóz spłonie z przegrzania lub jak silnik skończy jak jego poprzednik.

Przeciez napisane jest dlaczego poprzedni silnik sie skonczył (nieywazenie) i po rozebraniu jest to juz pewne, bo wszystko inne jest "IGŁA". A czy spłonie z przegrzania - chyba jednak nie. Robilismy duzo "ciasniejsze projekty" i nic nie ploneło (np. speca corsa z kolektorem wydechowym idacym 5mm od gumy na maglu - i nic nie plonie), S4 na hx35 - z turbo kilka mm od plastikowego nadkola - tez nic nie płoneło.



--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Binio
post Sat, 23 Jun 2012 - 17:17
Post #847


User
Dołączył: Sun, 22 November 2009
Skąd: Łódź





Hortex , juz "na dniach" będziemy mieli maskę do S13 z wylotami nismo look, wiec jak coś to wiesz gdzie uderzyć wink.gif


--------------------
Usunięto komercyjną sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Sat, 23 Jun 2012 - 19:37
Post #848


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





Binio, zapodaj jakies zdjecia.

Taka ciekawostka.
Ewolucja, ktora zaczela sie w maju 2010 roku biggrin.gif

Narodziny w Technologic...


Pierwszy zabieg u Guzika... HX35@12cm2


Drugi zabieg u Guzika... HX35@12cm2 - zmniejszony boost.


Trzeci zabieg u Guzika... HX50@14cm2


Finalny setup... gdyby nie ten pospiech z zamachem, to pewnie byloby grubo ponad 600, bo nie zdazylismy zalozyc walkow CatCamsa... moze sie jeszcze kiedys skusze biggrin.gif


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 23 Jun 2012 - 22:38
Post #849


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(guzior @ Fri, 22 Jun 2012 - 09:06) *
Wszystko bedzie owiniete badnazem + masa oslon termicznych, to 1. a 2 jesli dla ciebie 3" w tym projekcie to mało to blink.gif blink.gif

3" wydech może niestety okazać zbyt ciasny by przekroczyć 1000KM o to za pewne chodzilo przedmówcy...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Sun, 24 Jun 2012 - 01:19
Post #850


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





Nissan po strojeniu.
Polos ukrecona laugh.gif . W tygodniu beda nowe, customowe. happy.gif

Ciekawe co piszesz, Ledziu.

1. Moj nissan przy 580KM i 670Nm trakcje mial od drugiego biegu na srednio dobrych semi slickach (http://www.youtube.com/watch?v=3b2G7pKj20k&feature=channel&list=UL).
2. Nie wiem jaki jest rozklad mas w tej chwili. Natomiast wiem, ze z 2.2t prowadzil sie jak gokart z tendencja do nadsterownosci. V8 sumarycznie jest lzejsze, wiec spodziewam sie jeszcze lepszego prowadzenia.
3. Nie chce byc zlosliwy, ale chcialbym zobaczyc palenie gumy przy 150kmh... Oczywiscie nie na oponach 205. Do dragu trzeba zakladac odpowiednie gumy, np. Hoosier'y - gwarantuje Ci, ze twoj kolega bedzie mial trakcje.
4. W drifcie nie smigam. Turbo dziura na 2.2t byla znaczna. Teraz jest znikoma. Nie ma problemu.
5. Latalem na oponach 285 R888, na koleinach, przy mocy 518KM i 720Nm. Z doswiadczenia wiem, ze da sie jezdzic. Trzeba tylko wiedziec co sie robi. Nie widze problemu.

Peace!






--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Sun, 24 Jun 2012 - 02:58
Post #851


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





mega sprawnie poszła ta wymiana silnika , jestem w szoku
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eden
post Sun, 24 Jun 2012 - 04:55
Post #852


User
Dołączył: Tue, 20 January 2009
Skąd: UK, within M25





CYTAT(DOHC @ Sun, 24 Jun 2012 - 02:58) *
mega sprawnie poszła ta wymiana silnika , jestem w szoku

+1 Gratulacje, normalnie takie rzeczy trwaja miesiacami tym bardziej ze malo sie robi tych silnikow w PL, a tu prosze biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ddziaduch
post Sun, 24 Jun 2012 - 08:00
Post #853


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 January 2011
Skąd: Gdańsk





Kozacka robota! Jak porównanie v8t vs 2.2t ?


--------------------
Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v.
Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v.
Jest:
Volvo V70 '98 T5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledziu
post Sun, 24 Jun 2012 - 09:24
Post #854


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





[quote name='Hortex51' post='996408' date='Sun, 24 Jun 2012 - 01:19']Nissan po strojeniu.
Polos ukrecona laugh.gif . W tygodniu beda nowe, customowe. happy.gif

Ciekawe co piszesz, Ledziu.

W sumie to co mam gadać. Lubię takie projekty, ale z boku, kiedy nie muszę martwić się że coś wyjdzie lub nie wyjdzie. Swoje sugestie opieram na doświadczeniach nie tylko moich ale też kolegów których autami sporo jeździłem. Osobiście jestem fanem 2JZów dlatego z uśmichem przyjmuje dłubanie przy innych motorowniach bo dojście w moim sprzęcie do 600km trwało 1/10czasu co inni tracą na dłubanie.
A że wynik będzie "do wszystkiego i do niczego" to pokaże życie, dokładnie tak jak mi pokazało gdzie też sobie zakładałem że za wszystko odpowiada moc.

Tak czy tak kibicuje i mam nadzieje że zobaczę Twoje auto w akcji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 24 Jun 2012 - 11:47
Post #855


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





wrazenie jest takie ze na 20vT nie dalo sie latac bokiem wyskakujac z ronda na 3 biegu - teraz juz sie da, a na felgach jest zajebisty jak dla mnie Mickey Thompson smile.gif

Bandaz angielski z re5pect.pl - jak do tej pory nie pracowałem na lepszym - nie kuje jak sie nawija, jest cienszy od stadardowego, białego, idealnie sie układa, nie strzepi, nie owija sie nim na mokro, nie wypala sie, nie smierdzi. Same plusy.

ledziu - nie wiesz o czym piszesz - tym autem zawsze dało sie jezdzic normalnie, niezaleznie od mocy. I nie działo sie nic z rzeczy ktore opisujesz - ani nie palil laczy do 150, ani nie stawiało go bokiem na zakretach, ani w koleinach niezbyt go rzuciało - moze jednak Twoj kolega ma cos nie tak z autem, skoro dzieja mu sie takie rzeczy. Wczoraj upalalem nissana 2 godziny, i jakos dalej, mimo wiekszego momentu obrotowego niz w 20V dalej nic sie nie dzieje. Auto przyspiesza nie palac laczy itp.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@ffcio
post Sun, 24 Jun 2012 - 14:04
Post #856


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 December 2007
Skąd: Dominican Republic





Guzik, nagrajcie z Syrem jakiś filmik jak to jeździ


--------------------
BRmotoRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
n0werek
post Sun, 24 Jun 2012 - 14:34
Post #857


Rookie
Dołączył: Wed, 30 January 2008
Skąd: Żyrardów





CYTAT(P@ffcio @ Sun, 24 Jun 2012 - 14:04) *
Guzik, nagrajcie z Syrem jakiś filmik jak to jeździ

Wczoraj miałem taki zamiar z Guzikiem ale zanim włączyłem aparat to już już było po ptokach tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@ffcio
post Sun, 24 Jun 2012 - 14:45
Post #858


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 December 2007
Skąd: Dominican Republic





wezmę kamerę jak będę jechał poniedziałek - wtorek i nagramy jak będzie jak smile.gif


--------------------
BRmotoRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
n0werek
post Sun, 24 Jun 2012 - 23:25
Post #859


Rookie
Dołączył: Wed, 30 January 2008
Skąd: Żyrardów





CYTAT(P@ffcio @ Sun, 24 Jun 2012 - 14:45) *
wezmę kamerę jak będę jechał poniedziałek - wtorek i nagramy jak będzie jak smile.gif

Paweł teraz to można nagrać tylko jak półoś klepie wachacz tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Słonik
post Mon, 25 Jun 2012 - 17:43
Post #860


Frequent User
Dołączył: Tue, 06 July 2010
Skąd: Łowicz





Niezle, a jeszcze kilka dni temu, kiedy to ja bylem, w zeszla niedziele? stal w kawalkach a tu juz poskladany i poloski ukreca.
Tempo macie zajebiste chlopaki.
Gratuluje.


--------------------
B4 Competition quattro 1.8 20VT
Go to the top of the page
 
+Quote Post

56 Stron V  « < 41 42 43 44 45 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 16:35