![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#841
|
|
User Dołączył: Fri, 11 December 2009 Skąd: Poznań ![]() |
to mi się podoba oby coraz więcej takich projektów w PL ale ja wiem jak ty masz tam gorąco bo sam mam podobna budowę z V8 pozdro i jak największych wyników
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#842
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#843
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 09 March 2006 ![]() |
Trzymam kciuki za kozacki pomysł ale uważam że będziecie się musieli sporo napocić żeby termicznie to wszystko wytrzymało po zamknięciu maski
|
|
|
![]()
Post
#844
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
To mnie dokumentnie rozwaliło ![]() Dokumentnie to wszystkich rozwali jak wóz spłonie z przegrzania lub jak silnik skończy jak jego poprzednik. Wiesz nie ma być co tak pewnym siebie bo klientów odstraszysz jak coś pójdzie nie tak ... -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#845
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Ja nie rozumiem jednej rzeczy...
Mialem taki sam bandaz w 2.2t i po 15 min upalania, odrazu po otwarciu maski dalo rade polozyc reke na DP na dobre 3 sek. - wiec bandaz jako oslona termiczna dawal rade. Teraz, jezeli owiniemy DP x2, to wydaje mi sie ze nie powinno byc zadnego problemu... czy cos mi umknelo? Jest bardzo duzy wlot w zderzaku na IC, dodatkowo x2 wentylatory wyciagajace i maska podniesiona na mocowaniach dobre 4cm - co suma sumarum daje calkiem sluszna wentylacje komory silnika. Taki setup jest juz od 2 lat. Ciezko o lepsza konfiguracje przeplywu w tym ukladzie i pozar jest tu bardzo malo prawdopodobny, jezeli bandaze nie sa nasaczone olejem. Silikon na ssaniu turbiny powinien dac rade, z racji malej restrykcji ze strony stozka. Jezeli bedzie sie zapadal, to sie wstawi rure alu. -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#846
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT Wiesz nie ma być co tak pewnym siebie bo klientów odstraszysz jak coś pójdzie nie tak ... To juz zostaw mnie. I nie chodzi o pewnosc siebie tylko o wyrazenie "przerost formy nad trescia" bo zupelnie nie wiem o co chodzi. I czym ten swap rozni sie od np. infinity vk45de?? Tamto tez jest przerost formy??? Albo 1uz-fe turbo - tez przerost formy. CYTAT bo może go poprostu zasysać do środka. Nie ma mozliwosci zeby go zassało. Za twardy jest. CYTAT Dokumentnie to wszystkich rozwali jak wóz spłonie z przegrzania lub jak silnik skończy jak jego poprzednik. Przeciez napisane jest dlaczego poprzedni silnik sie skonczył (nieywazenie) i po rozebraniu jest to juz pewne, bo wszystko inne jest "IGŁA". A czy spłonie z przegrzania - chyba jednak nie. Robilismy duzo "ciasniejsze projekty" i nic nie ploneło (np. speca corsa z kolektorem wydechowym idacym 5mm od gumy na maglu - i nic nie plonie), S4 na hx35 - z turbo kilka mm od plastikowego nadkola - tez nic nie płoneło. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#847
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Hortex , juz "na dniach" będziemy mieli maskę do S13 z wylotami nismo look, wiec jak coś to wiesz gdzie uderzyć
![]() -------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#848
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Binio, zapodaj jakies zdjecia.
Taka ciekawostka. Ewolucja, ktora zaczela sie w maju 2010 roku ![]() Narodziny w Technologic... ![]() Pierwszy zabieg u Guzika... HX35@12cm2 ![]() Drugi zabieg u Guzika... HX35@12cm2 - zmniejszony boost. ![]() Trzeci zabieg u Guzika... HX50@14cm2 ![]() Finalny setup... gdyby nie ten pospiech z zamachem, to pewnie byloby grubo ponad 600, bo nie zdazylismy zalozyc walkow CatCamsa... moze sie jeszcze kiedys skusze ![]() ![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#849
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Wszystko bedzie owiniete badnazem + masa oslon termicznych, to 1. a 2 jesli dla ciebie 3" w tym projekcie to mało to ![]() ![]() 3" wydech może niestety okazać zbyt ciasny by przekroczyć 1000KM o to za pewne chodzilo przedmówcy... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#850
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Nissan po strojeniu.
Polos ukrecona ![]() ![]() Ciekawe co piszesz, Ledziu. 1. Moj nissan przy 580KM i 670Nm trakcje mial od drugiego biegu na srednio dobrych semi slickach (http://www.youtube.com/watch?v=3b2G7pKj20k&feature=channel&list=UL). 2. Nie wiem jaki jest rozklad mas w tej chwili. Natomiast wiem, ze z 2.2t prowadzil sie jak gokart z tendencja do nadsterownosci. V8 sumarycznie jest lzejsze, wiec spodziewam sie jeszcze lepszego prowadzenia. 3. Nie chce byc zlosliwy, ale chcialbym zobaczyc palenie gumy przy 150kmh... Oczywiscie nie na oponach 205. Do dragu trzeba zakladac odpowiednie gumy, np. Hoosier'y - gwarantuje Ci, ze twoj kolega bedzie mial trakcje. 4. W drifcie nie smigam. Turbo dziura na 2.2t byla znaczna. Teraz jest znikoma. Nie ma problemu. 5. Latalem na oponach 285 R888, na koleinach, przy mocy 518KM i 720Nm. Z doswiadczenia wiem, ze da sie jezdzic. Trzeba tylko wiedziec co sie robi. Nie widze problemu. Peace! ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#851
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
mega sprawnie poszła ta wymiana silnika , jestem w szoku
|
|
|
![]()
Post
#852
|
|
User Dołączył: Tue, 20 January 2009 Skąd: UK, within M25 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#853
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Kozacka robota! Jak porównanie v8t vs 2.2t ?
-------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#854
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
[quote name='Hortex51' post='996408' date='Sun, 24 Jun 2012 - 01:19']Nissan po strojeniu.
Polos ukrecona ![]() ![]() Ciekawe co piszesz, Ledziu. W sumie to co mam gadać. Lubię takie projekty, ale z boku, kiedy nie muszę martwić się że coś wyjdzie lub nie wyjdzie. Swoje sugestie opieram na doświadczeniach nie tylko moich ale też kolegów których autami sporo jeździłem. Osobiście jestem fanem 2JZów dlatego z uśmichem przyjmuje dłubanie przy innych motorowniach bo dojście w moim sprzęcie do 600km trwało 1/10czasu co inni tracą na dłubanie. A że wynik będzie "do wszystkiego i do niczego" to pokaże życie, dokładnie tak jak mi pokazało gdzie też sobie zakładałem że za wszystko odpowiada moc. Tak czy tak kibicuje i mam nadzieje że zobaczę Twoje auto w akcji. |
|
|
![]()
Post
#855
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
wrazenie jest takie ze na 20vT nie dalo sie latac bokiem wyskakujac z ronda na 3 biegu - teraz juz sie da, a na felgach jest zajebisty jak dla mnie Mickey Thompson
![]() Bandaz angielski z re5pect.pl - jak do tej pory nie pracowałem na lepszym - nie kuje jak sie nawija, jest cienszy od stadardowego, białego, idealnie sie układa, nie strzepi, nie owija sie nim na mokro, nie wypala sie, nie smierdzi. Same plusy. ledziu - nie wiesz o czym piszesz - tym autem zawsze dało sie jezdzic normalnie, niezaleznie od mocy. I nie działo sie nic z rzeczy ktore opisujesz - ani nie palil laczy do 150, ani nie stawiało go bokiem na zakretach, ani w koleinach niezbyt go rzuciało - moze jednak Twoj kolega ma cos nie tak z autem, skoro dzieja mu sie takie rzeczy. Wczoraj upalalem nissana 2 godziny, i jakos dalej, mimo wiekszego momentu obrotowego niz w 20V dalej nic sie nie dzieje. Auto przyspiesza nie palac laczy itp. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#856
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
Guzik, nagrajcie z Syrem jakiś filmik jak to jeździ
-------------------- BRmotoRS
|
|
|
![]()
Post
#857
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 30 January 2008 Skąd: Żyrardów ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#858
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
wezmę kamerę jak będę jechał poniedziałek - wtorek i nagramy jak będzie jak
![]() -------------------- BRmotoRS
|
|
|
![]()
Post
#859
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 30 January 2008 Skąd: Żyrardów ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#860
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 06 July 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
Niezle, a jeszcze kilka dni temu, kiedy to ja bylem, w zeszla niedziele? stal w kawalkach a tu juz poskladany i poloski ukreca.
Tempo macie zajebiste chlopaki. Gratuluje. -------------------- B4 Competition quattro 1.8 20VT
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 16:35 |