![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#821
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Pure porno
![]() ![]() -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#822
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 06 January 2011 Skąd: Gloucester ![]() |
co za potwór i jeszcze turbooo
![]() |
|
|
![]()
Post
#823
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 May 2009 Skąd: Jelenia Góra ![]() |
Masakra, 5 lat bym myslał i bym nie wymyślił, żeby tak turbo upchać
![]() |
|
|
![]()
Post
#824
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Przy jakimś odpukać dzwonie przodem może być lipa...oby było ich najmniej
![]() -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#825
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
dlaczego nie zostawiliście seryjnego kolektora ssącego z RS6 ?
|
|
|
![]()
Post
#826
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
bo nie bylo...
-------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#827
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
![]() ![]() ![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#828
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
A ja od siebie dodam, że:
- jest meeega cicho - poziom A8 D2 - jest jeszcze bardziej ciasno niz na zdjeciach -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#829
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: KrK/RbK ![]() |
Ten sylikon do filtra rządzi
![]() -------------------- Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)
|
|
|
![]()
Post
#830
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Coś mi się wydaje że tam się wszystko stopi pod maską, troszkę dużo tych rur wydechowych ... ale to się okaże .
Do tej budy to (przerost formy nad treścią ) ale to jest moje zdanie . -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#831
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
pod maska jest taki przeplyw powietrza podczas jazdy, ze nie ma sie o co martwic. Kolanko z turbiny bedzie owiniete x2 bandazem + kubraczek na turbine. Nie powinno byc problemu.
Nie ma czegos takiego jak "przerost formy nad trescia"... chyba ze motocykl z silnikiem od Vipera ![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#832
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
pięknie pasuje ;-)
|
|
|
![]()
Post
#833
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Nie wygląda to dobrze
|
|
|
![]()
Post
#834
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
dlaczego?
-------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#835
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
a gdzie jest złącze elastyczne , za silnikiem ?
to "down" pipe jak owiniecie bandazem to juz całkiem oprze sie pomiedzy kielichem a głowicą, myslałem że wydech pojdzie od razu na doł pod przednie koło ![]() projekt bardzo fajny front mount turbo , powodzenia w strojeniu ! -------------------- |
|
|
![]()
Post
#836
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 25 February 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
pewnie chodzi o umiejscowienie downpipe'a tak blisko cewek i wszystkiego innego
|
|
|
gość_mati199_* |
![]()
Post
#837
|
![]() |
Ten Downpipe, to może co nieco potopić, jak i chyba ogranicza przepływ, bo za szeroki to on chyba nie jest.
Nie lepiej poprowadzić go w górę przez maskę lub w dół w zderzak/błotnik ? |
|
|
![]()
Post
#838
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 25 February 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
dokładnie- wyjść 4 calami przed przedni koło
będzie chłodniej pod maską, więcej miejsca wolnego, lżej o dobre 15kg ...i pewnie nie będzie mega cicho ![]() |
|
|
![]()
Post
#839
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT en Downpipe, to może co nieco potopić, jak i chyba ogranicza przepływ, bo za szeroki to on chyba nie jest. Nie lepiej poprowadzić go w górę przez maskę lub w dół w zderzak/błotnik ? Wszystko bedzie owiniete badnazem + masa oslon termicznych, to 1. a 2 jesli dla ciebie 3" w tym projekcie to mało to ![]() ![]() CYTAT a gdzie jest złącze elastyczne , za silnikiem ? Tak, na dole zaraz pod glowica mozna powiedziec. CYTAT "Przerost formy nad trescia" To mnie dokumentnie rozwaliło ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#840
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 13 June 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Wszystko bedzie owiniete badnazem + masa oslon termicznych, to 1. a 2 jesli dla ciebie 3" w tym projekcie to mało to ![]() ![]() Będziecie dawać jakieś otwory wentylacyjne w masce? Jak ma się wysokość zamontowanego 4,2 V8 do 2.2? Powinien być trochę niższy, ale czy to wyraźna różnica? -------------------- 1991 S2 Coupe - było
2001 IS200 - jest |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 00:56 |