Shoutbox 0 nowych PW 


56 Stron V  « < 40 41 42 43 44 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Nissan 200sx S13 - V8T 4.2 40v, 76mm Turbo, powered and tuned by BRmotoRS (???KM/???Nm@0,95 bar)
Pan. B
post Thu, 21 Jun 2012 - 10:26
Post #821


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Pure porno smile.gif ostatnie foto idzie na tapete wink.gif


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 21 Jun 2012 - 10:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
eskol
post Thu, 21 Jun 2012 - 10:36
Post #822


Frequent User
Dołączył: Thu, 06 January 2011
Skąd: Gloucester





co za potwór i jeszcze turbooo biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Offczar
post Thu, 21 Jun 2012 - 12:05
Post #823


Super User
Dołączył: Wed, 06 May 2009
Skąd: Jelenia Góra





Masakra, 5 lat bym myslał i bym nie wymyślił, żeby tak turbo upchać biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Thu, 21 Jun 2012 - 12:09
Post #824


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Przy jakimś odpukać dzwonie przodem może być lipa...oby było ich najmniej wink.gif


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Thu, 21 Jun 2012 - 15:18
Post #825


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





dlaczego nie zostawiliście seryjnego kolektora ssącego z RS6 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Thu, 21 Jun 2012 - 15:46
Post #826


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





bo nie bylo...


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Fri, 22 Jun 2012 - 00:54
Post #827


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto










--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 22 Jun 2012 - 01:00
Post #828


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





A ja od siebie dodam, że:
- jest meeega cicho - poziom A8 D2
- jest jeszcze bardziej ciasno niz na zdjeciach


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goldi860628
post Fri, 22 Jun 2012 - 01:07
Post #829


Super User
Dołączył: Mon, 23 June 2008
Skąd: KrK/RbK





Ten sylikon do filtra rządzi tongue.gif


--------------------
 Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)   
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Fri, 22 Jun 2012 - 07:44
Post #830


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Coś mi się wydaje że tam się wszystko stopi pod maską, troszkę dużo tych rur wydechowych ... ale to się okaże .
Do tej budy to (przerost formy nad treścią ) ale to jest moje zdanie .


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Fri, 22 Jun 2012 - 08:17
Post #831


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





pod maska jest taki przeplyw powietrza podczas jazdy, ze nie ma sie o co martwic. Kolanko z turbiny bedzie owiniete x2 bandazem + kubraczek na turbine. Nie powinno byc problemu.

Nie ma czegos takiego jak "przerost formy nad trescia"... chyba ze motocykl z silnikiem od Vipera laugh.gif


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bielawa
post Fri, 22 Jun 2012 - 08:26
Post #832


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





pięknie pasuje ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Fri, 22 Jun 2012 - 08:30
Post #833


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Nie wygląda to dobrze
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Fri, 22 Jun 2012 - 08:35
Post #834


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





dlaczego?


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 22 Jun 2012 - 08:45
Post #835


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





a gdzie jest złącze elastyczne , za silnikiem ?

to "down" pipe jak owiniecie bandazem to juz całkiem oprze sie pomiedzy kielichem a głowicą, myslałem że wydech pojdzie od razu na doł pod przednie koło wink.gif

projekt bardzo fajny front mount turbo , powodzenia w strojeniu !


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nevada
post Fri, 22 Jun 2012 - 08:47
Post #836


Forum Killer
Dołączył: Tue, 25 February 2003
Skąd: Gdańsk





pewnie chodzi o umiejscowienie downpipe'a tak blisko cewek i wszystkiego innego
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mati199_*
post Fri, 22 Jun 2012 - 08:58
Post #837









Ten Downpipe, to może co nieco potopić, jak i chyba ogranicza przepływ, bo za szeroki to on chyba nie jest.
Nie lepiej poprowadzić go w górę przez maskę lub w dół w zderzak/błotnik ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nevada
post Fri, 22 Jun 2012 - 09:04
Post #838


Forum Killer
Dołączył: Tue, 25 February 2003
Skąd: Gdańsk





dokładnie- wyjść 4 calami przed przedni koło
będzie chłodniej pod maską, więcej miejsca wolnego, lżej o dobre 15kg
...i pewnie nie będzie mega cicho wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 22 Jun 2012 - 09:06
Post #839


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
en Downpipe, to może co nieco potopić, jak i chyba ogranicza przepływ, bo za szeroki to on chyba nie jest.
Nie lepiej poprowadzić go w górę przez maskę lub w dół w zderzak/błotnik ?

Wszystko bedzie owiniete badnazem + masa oslon termicznych, to 1. a 2 jesli dla ciebie 3" w tym projekcie to mało to blink.gif blink.gif

CYTAT
a gdzie jest złącze elastyczne , za silnikiem ?

Tak, na dole zaraz pod glowica mozna powiedziec.

CYTAT
"Przerost formy nad trescia"

To mnie dokumentnie rozwaliło biggrin.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darekwawa
post Fri, 22 Jun 2012 - 10:34
Post #840


Frequent User
Dołączył: Fri, 13 June 2008
Skąd: Warszawa





CYTAT(guzior @ Fri, 22 Jun 2012 - 09:06) *
Wszystko bedzie owiniete badnazem + masa oslon termicznych, to 1. a 2 jesli dla ciebie 3" w tym projekcie to mało to blink.gif blink.gif


Będziecie dawać jakieś otwory wentylacyjne w masce? Jak ma się wysokość zamontowanego 4,2 V8 do 2.2? Powinien być trochę niższy, ale czy to wyraźna różnica?


--------------------
1991 S2 Coupe - było
2001 IS200 - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post

56 Stron V  « < 40 41 42 43 44 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 00:56