Shoutbox 0 nowych PW 


56 Stron V  « < 36 37 38 39 40 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Nissan 200sx S13 - V8T 4.2 40v, 76mm Turbo, powered and tuned by BRmotoRS (???KM/???Nm@0,95 bar)
noorec
post Tue, 22 May 2012 - 23:20
Post #741


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





CYTAT(dżordżyk @ Tue, 22 May 2012 - 22:26) *
Albo dla tych którzy nie chcą tryliona KM i robienia nieziemskich wyników którymi będą się wszyscy zachwycali na forum, a po prostu chcą mieć szybką zabawkę wink.gif To tak na luzie napisane, nie trzeba zaciskać pięści wink.gif



Eee nie gadaj. Zobacz ile ma GTO u siebie, prawie 300 z litra smile.gif u mnie jest ponad 200 z litra.


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 22 May 2012 - 23:20
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Maciu$
post Tue, 22 May 2012 - 23:32
Post #742


Super User
Dołączył: Sat, 05 July 2008
Skąd: Białystok





V8 + HX52? wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 23 May 2012 - 00:53
Post #743


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(noorec @ Tue, 22 May 2012 - 23:20) *
Eee nie gadaj. Zobacz ile ma GTO u siebie, prawie 300 z litra smile.gif u mnie jest ponad 200 z litra.



O to wlasnie mi chodzi , ze moze nie jest tak hop zrobic wynik w tej motorowni,ale jak juz cos sensownego uda sie ulepic to mozna katowac,katowac, posypie sie skrzynia , zrobia sie luzy na na ukladzie ,a motorowania dalej bangla. Wiem ze 2,2 od gto nie ma latwo , bo kazdy kto przyjedzie , chce zobaczyc jak to sie odpycha , samochod systematycznie dostaje wpierdol i to brutalnie .. i bangla wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujek_kamil
post Wed, 23 May 2012 - 01:05
Post #744


Super User
Dołączył: Sun, 21 February 2010
Skąd: Poznań, Iława





CYTAT(Fawor @ Tue, 22 May 2012 - 23:05) *
ojej, nastepny setup nie pokazal nic i znowu wylatuje...masz Ty chlopie cierpliwo$c tongue.gif


Wciąż nie zobaczyliśmy Twojej Hondy na forum, więc uwaga nie na miejscu... Gdzieś jest/była, podobno zrobiła bardzo wysokie 12 raz i nigdzie poza allegro jej chyba nie widziałem... Na pewno nie na nocnych i nie na mieście wieczorami... Nie to co ulep z BRmotoRS... 609KM i lipa bo nie było na zawodach bo właściciel chce jeszcze więcej?

W każdym projekcie znajdujesz jakieś "ale" nie dając możliwości wypowiedzi w sprawie swojego super setupu bo po prostu go nie ma na forum(why?)... NO OFFENCE wink.gif

Dla mnie osobiście ten projekt jest opowieścią jak można się związać z autem i ciągle iść do przodu. Nie zawsze racjonalnie ale co z tego - jakby miało być racjonalnie siedziałoby w nim japońskie seryjne serce z @#$@ a nie mocą.

Ode mnie szacunek za wytwałość smile.gif


--------------------
Corsa A C20LET 314KM, 494NM ---> ex wujkowóz
Kadett E C20XET - 262KM, 371NM ---> ex pocieszacz
Combo gleba i 9" alu - żonowóz
Corsa A 3.2V6 231KM, 320NM - daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@ffcio
post Wed, 23 May 2012 - 02:00
Post #745


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 December 2007
Skąd: Dominican Republic





Racjonalność z tuningiem ma mało wspólnego wink.gif


--------------------
BRmotoRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 23 May 2012 - 07:37
Post #746


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Ale panowie to 2.2 miało 570 ,a raz nawet 609 koni. Mało?
Nie chciało przyjąć wiecej i tyle smile.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raku
post Wed, 23 May 2012 - 07:45
Post #747


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: Otrębusy





Widzisz Specu, tylko nie chodzi o to, aby zrobić jak najwyższy wynik, wykres w ramkę i na ścianę, a silnik na złom.
Raczej komentarz jest dlatego, że silnik został nadmuchany, wypluło xxxKM.

Czyli mowa jest o nietrwałości setupu. Z tą ilością KM nic i nigdzie nie pokazał, a już jest plan na wymianę serducha.
Co akurat nie jest niczyją winą. wink.gif


--------------------
..:: Tipo HF turbo ::..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eskol
post Wed, 23 May 2012 - 09:05
Post #748


Frequent User
Dołączył: Thu, 06 January 2011
Skąd: Gloucester





ale co tam w tym 2.2 sie zepsuło tak naprawde i w trakcie czego, wieksze doładowanie hmm tłok sie rozpadł ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 23 May 2012 - 09:24
Post #749


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





wlasnie nie rozumiem troche podejscia, mial byc szal i jazda na cwiare, hoosiery kupiony, a tu zong. Remoncik szybki i jazda, naprawade nie potrafie tego pojac - bez obrazy do kierownika ale tym sposobem nigdy nie pojezdzisz.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Wed, 23 May 2012 - 10:04
Post #750


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





no , dalej , powiedz Hortex co tam w 2.2T się wysypało? Korba wyszła bokiem ?


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Wed, 23 May 2012 - 10:28
Post #751


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





A nie boicie się, że bardziej męski silnik też się podda?? Lepiej byłoby chyba zrobić coś raz a dobrze...


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Wed, 23 May 2012 - 10:44
Post #752


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





Silnik upalany przez prawie 5000km - najpierw na 2,2 bar (500+ KM), pozniej 1,9 bar (466KM) a na koncu na 1,9 bar na stage 2 (580KM) - wszystko banglalo dopoki nie zalozylismy w pospiechu przed Bemowem kola zamachowego helixa, ktore fabrycznie jest wywazone na ZERO... po czym po przejechaniu spokojnie na hamownie zaczela stukac panew. Jak sie pozniej okazalo, trzeba wywazac uklad korbowodowy razem z kolem zamachowym, zeby to dzialalo - nie mialem tez srub ARP mocujacych wal... pewnie to tez mialo jakis wplyw.

Naprawa silnika to jest troche monet, wraz z wywazeniem, przygotowaniem nowego bloku, itd.... Te pieniadze + kasa za graty daje calkiem niezly kapital, za ktory moge wstawic silnik ktory mi da TAKIE parametry w TAKIM zakresie, jaki mi bardziej odpowiada (praktycznie zero turbo dziury przy 600+ KM/700Nm, nie mowiac juz o tym ze nastepny silnik nie bedzie praktycznie wyzylowany przy takich liczbach, nawet bedzie seryjny.

Mozna oczywiscie walczyc dalej z 2.2t, zeby poprawic wykres od strony uzytecznosci mocy, itd. ale to sie liczy ze zrobieniem calej glowicy (okolo 10k PLN dodatkowe). Majac do wyboru inna, tansza opcje dla mnie sprawa jest jasna.

Nie zapominajmy, ze auto mialo byc na tor... Troche zboczylem z tego kursu w pogoni za moca. Duzo sie nauczylismy, bylo "fajnie" ale chcialbym teraz wiecej jezdzic niz stac autem w garazu.


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Wed, 23 May 2012 - 11:43
Post #753


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





dobre 2 lata temu pisałem o wyważaniu a raczej rozważaniu 2.2T i to właśnie Guzior jako jeden z nielicznych się wypowiadał ze wie gdzie i wie kto to robi dobrze itd ... czy jak przyszedł zestaw wyważony na "0" jego rozważenie naprawdę kosztowało więcej niż 200-250pln ?? powodzenia z nowym silnikiem oby poszło lepiej...


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Wed, 23 May 2012 - 11:48
Post #754


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





Guzik mowil mi, ze moze byc problem - zeby bylo jasne. Ja mialem zbyt duze cisnienie na Bemowo.

Zycie...


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Wed, 23 May 2012 - 11:53
Post #755


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Czyli v10tt czy jakiś hamerykanskie v8?


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_michalbtl_*
post Wed, 23 May 2012 - 12:05
Post #756









2jz-gte?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Wed, 23 May 2012 - 12:05
Post #757


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
dobre 2 lata temu pisałem o wyważaniu a raczej rozważaniu 2.2T i to właśnie Guzior jako jeden z nielicznych się wypowiadał ze wie gdzie i wie kto to robi dobrze itd ... czy jak przyszedł zestaw wyważony na "0" jego rozważenie naprawdę kosztowało więcej niż 200-250pln ?? powodzenia z nowym silnikiem oby poszło lepiej...

Tak, i dalej wiem kto robi to dobrze, czyli kranobrodzka, ale jak juz Tomek napisal, było parcie na upalanie. A ja nie chciałem rozwazac samego zamachu "z dupy" bo to by tez do konca nic nie dało, bo mamy kute korby i tłoki o innej masie niz seria, a z przodu koło pasowe z 60-2 smile.gif Takze wazenie zamachu na "sucho" to jest sztuka dla sztuki.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Wed, 23 May 2012 - 12:25
Post #758


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





teraz to juz nic nie rozumiem czyli od poczatku nic nie ważyliście ?? inne korby i tloki i wiedzac ze wszystko jest " nie tak" poskladales motor?? a na koniec skoro jest złożone wszystko źle to i kolo zamachowe może byc na "0" ohmy.gif


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Wed, 23 May 2012 - 14:26
Post #759


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Tak. Bo kuta korba i tlok nie maja zadnego znaczenia akurat na jego zajechanie, bo silnik podawal w takim konfigu naprawde od kuta upalania, i kilkanascie innych silnikow na kutych gratach i seryjnych zamachach dalej podaje bezawaryjnie w pyte km. A ze byla napinka na upalanie, to nie wazylem zamachu, bo trzeba bylo skladac "na juz".
Mało tego, wał korbowy zalozylismy bez mierzenia o godzinie 4 w nocy, przy czym pojechalismy po niego o 1, i byl wyjety z komorki pod schodami, gdzie przelezal 2 lata. Pompa oleju natomiast pochodzi z jakiejs starej 10cio zaworowki ktora lezakowala pod plotem 3 lata i w cylindrach miala pelno piachu i lisci, wyjelismy ja kolo 23, wymylismy i zalozylismy.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Div
post Wed, 23 May 2012 - 17:32
Post #760


Frequent User
Dołączył: Fri, 30 October 2009
Skąd: Kraków





Guzior - Sorry, ale właśnie teraz pokazałeś jak się nie powinno robić, co gorsza, ustąpiłeś klientowi, wiedząc że to co jest robione będzie do dupy, albo przynajmniej procent szansy ze sie zjebie jest wybitnie wysoki.
Tak się nie robi, tylko dlatego, że nikt nie będzie pamiętał że to klient Ci kazał tak zrobić, tylko że Ty poskładałeś na trupach silnik i oddałeś klientowi.
Sam sobie pod tyłkiem dołek kopiesz. A po co, czy jest to warte tego?
Klient wie że na swoje życzenie zajechał motor, ale reszta świata będzie pamiętać Ciebie i to że to od Ciebie silnik padł, bo robiłeś po łebkach.


--------------------
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Go to the top of the page
 
+Quote Post

56 Stron V  « < 36 37 38 39 40 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 13:14