![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#741
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Albo dla tych którzy nie chcą tryliona KM i robienia nieziemskich wyników którymi będą się wszyscy zachwycali na forum, a po prostu chcą mieć szybką zabawkę ![]() ![]() Eee nie gadaj. Zobacz ile ma GTO u siebie, prawie 300 z litra ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#742
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 05 July 2008 Skąd: Białystok ![]() |
V8 + HX52?
![]() |
|
|
![]()
Post
#743
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Eee nie gadaj. Zobacz ile ma GTO u siebie, prawie 300 z litra ![]() O to wlasnie mi chodzi , ze moze nie jest tak hop zrobic wynik w tej motorowni,ale jak juz cos sensownego uda sie ulepic to mozna katowac,katowac, posypie sie skrzynia , zrobia sie luzy na na ukladzie ,a motorowania dalej bangla. Wiem ze 2,2 od gto nie ma latwo , bo kazdy kto przyjedzie , chce zobaczyc jak to sie odpycha , samochod systematycznie dostaje wpierdol i to brutalnie .. i bangla ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#744
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 February 2010 Skąd: Poznań, Iława ![]() |
ojej, nastepny setup nie pokazal nic i znowu wylatuje...masz Ty chlopie cierpliwo$c ![]() Wciąż nie zobaczyliśmy Twojej Hondy na forum, więc uwaga nie na miejscu... Gdzieś jest/była, podobno zrobiła bardzo wysokie 12 raz i nigdzie poza allegro jej chyba nie widziałem... Na pewno nie na nocnych i nie na mieście wieczorami... Nie to co ulep z BRmotoRS... 609KM i lipa bo nie było na zawodach bo właściciel chce jeszcze więcej? W każdym projekcie znajdujesz jakieś "ale" nie dając możliwości wypowiedzi w sprawie swojego super setupu bo po prostu go nie ma na forum(why?)... NO OFFENCE ![]() Dla mnie osobiście ten projekt jest opowieścią jak można się związać z autem i ciągle iść do przodu. Nie zawsze racjonalnie ale co z tego - jakby miało być racjonalnie siedziałoby w nim japońskie seryjne serce z @#$@ a nie mocą. Ode mnie szacunek za wytwałość ![]() -------------------- Corsa A C20LET 314KM, 494NM ---> ex wujkowóz
Kadett E C20XET - 262KM, 371NM ---> ex pocieszacz Combo gleba i 9" alu - żonowóz Corsa A 3.2V6 231KM, 320NM - daily |
|
|
![]()
Post
#745
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
Racjonalność z tuningiem ma mało wspólnego
![]() -------------------- BRmotoRS
|
|
|
![]()
Post
#746
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Ale panowie to 2.2 miało 570 ,a raz nawet 609 koni. Mało?
Nie chciało przyjąć wiecej i tyle ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#747
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: Otrębusy ![]() |
Widzisz Specu, tylko nie chodzi o to, aby zrobić jak najwyższy wynik, wykres w ramkę i na ścianę, a silnik na złom.
Raczej komentarz jest dlatego, że silnik został nadmuchany, wypluło xxxKM. Czyli mowa jest o nietrwałości setupu. Z tą ilością KM nic i nigdzie nie pokazał, a już jest plan na wymianę serducha. Co akurat nie jest niczyją winą. ![]() -------------------- ..:: Tipo HF turbo ::..
|
|
|
![]()
Post
#748
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 06 January 2011 Skąd: Gloucester ![]() |
ale co tam w tym 2.2 sie zepsuło tak naprawde i w trakcie czego, wieksze doładowanie hmm tłok sie rozpadł ?
|
|
|
![]()
Post
#749
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
wlasnie nie rozumiem troche podejscia, mial byc szal i jazda na cwiare, hoosiery kupiony, a tu zong. Remoncik szybki i jazda, naprawade nie potrafie tego pojac - bez obrazy do kierownika ale tym sposobem nigdy nie pojezdzisz.
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#750
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
no , dalej , powiedz Hortex co tam w 2.2T się wysypało? Korba wyszła bokiem ?
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#751
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
A nie boicie się, że bardziej męski silnik też się podda?? Lepiej byłoby chyba zrobić coś raz a dobrze...
-------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#752
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Silnik upalany przez prawie 5000km - najpierw na 2,2 bar (500+ KM), pozniej 1,9 bar (466KM) a na koncu na 1,9 bar na stage 2 (580KM) - wszystko banglalo dopoki nie zalozylismy w pospiechu przed Bemowem kola zamachowego helixa, ktore fabrycznie jest wywazone na ZERO... po czym po przejechaniu spokojnie na hamownie zaczela stukac panew. Jak sie pozniej okazalo, trzeba wywazac uklad korbowodowy razem z kolem zamachowym, zeby to dzialalo - nie mialem tez srub ARP mocujacych wal... pewnie to tez mialo jakis wplyw.
Naprawa silnika to jest troche monet, wraz z wywazeniem, przygotowaniem nowego bloku, itd.... Te pieniadze + kasa za graty daje calkiem niezly kapital, za ktory moge wstawic silnik ktory mi da TAKIE parametry w TAKIM zakresie, jaki mi bardziej odpowiada (praktycznie zero turbo dziury przy 600+ KM/700Nm, nie mowiac juz o tym ze nastepny silnik nie bedzie praktycznie wyzylowany przy takich liczbach, nawet bedzie seryjny. Mozna oczywiscie walczyc dalej z 2.2t, zeby poprawic wykres od strony uzytecznosci mocy, itd. ale to sie liczy ze zrobieniem calej glowicy (okolo 10k PLN dodatkowe). Majac do wyboru inna, tansza opcje dla mnie sprawa jest jasna. Nie zapominajmy, ze auto mialo byc na tor... Troche zboczylem z tego kursu w pogoni za moca. Duzo sie nauczylismy, bylo "fajnie" ale chcialbym teraz wiecej jezdzic niz stac autem w garazu. -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#753
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
dobre 2 lata temu pisałem o wyważaniu a raczej rozważaniu 2.2T i to właśnie Guzior jako jeden z nielicznych się wypowiadał ze wie gdzie i wie kto to robi dobrze itd ... czy jak przyszedł zestaw wyważony na "0" jego rozważenie naprawdę kosztowało więcej niż 200-250pln ?? powodzenia z nowym silnikiem oby poszło lepiej...
-------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#754
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Guzik mowil mi, ze moze byc problem - zeby bylo jasne. Ja mialem zbyt duze cisnienie na Bemowo.
Zycie... -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#755
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Czyli v10tt czy jakiś hamerykanskie v8?
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
gość_michalbtl_* |
![]()
Post
#756
|
![]() |
2jz-gte?
|
|
|
![]()
Post
#757
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT dobre 2 lata temu pisałem o wyważaniu a raczej rozważaniu 2.2T i to właśnie Guzior jako jeden z nielicznych się wypowiadał ze wie gdzie i wie kto to robi dobrze itd ... czy jak przyszedł zestaw wyważony na "0" jego rozważenie naprawdę kosztowało więcej niż 200-250pln ?? powodzenia z nowym silnikiem oby poszło lepiej... Tak, i dalej wiem kto robi to dobrze, czyli kranobrodzka, ale jak juz Tomek napisal, było parcie na upalanie. A ja nie chciałem rozwazac samego zamachu "z dupy" bo to by tez do konca nic nie dało, bo mamy kute korby i tłoki o innej masie niz seria, a z przodu koło pasowe z 60-2 ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#758
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
teraz to juz nic nie rozumiem czyli od poczatku nic nie ważyliście ?? inne korby i tloki i wiedzac ze wszystko jest " nie tak" poskladales motor?? a na koniec skoro jest złożone wszystko źle to i kolo zamachowe może byc na "0"
![]() -------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#759
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Tak. Bo kuta korba i tlok nie maja zadnego znaczenia akurat na jego zajechanie, bo silnik podawal w takim konfigu naprawde od kuta upalania, i kilkanascie innych silnikow na kutych gratach i seryjnych zamachach dalej podaje bezawaryjnie w pyte km. A ze byla napinka na upalanie, to nie wazylem zamachu, bo trzeba bylo skladac "na juz".
Mało tego, wał korbowy zalozylismy bez mierzenia o godzinie 4 w nocy, przy czym pojechalismy po niego o 1, i byl wyjety z komorki pod schodami, gdzie przelezal 2 lata. Pompa oleju natomiast pochodzi z jakiejs starej 10cio zaworowki ktora lezakowala pod plotem 3 lata i w cylindrach miala pelno piachu i lisci, wyjelismy ja kolo 23, wymylismy i zalozylismy. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#760
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 30 October 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Guzior - Sorry, ale właśnie teraz pokazałeś jak się nie powinno robić, co gorsza, ustąpiłeś klientowi, wiedząc że to co jest robione będzie do dupy, albo przynajmniej procent szansy ze sie zjebie jest wybitnie wysoki.
Tak się nie robi, tylko dlatego, że nikt nie będzie pamiętał że to klient Ci kazał tak zrobić, tylko że Ty poskładałeś na trupach silnik i oddałeś klientowi. Sam sobie pod tyłkiem dołek kopiesz. A po co, czy jest to warte tego? Klient wie że na swoje życzenie zajechał motor, ale reszta świata będzie pamiętać Ciebie i to że to od Ciebie silnik padł, bo robiłeś po łebkach. -------------------- "Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 13:14 |