![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#661
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 May 2007 Skąd: triocity ![]() |
nam tez kelford ssacy w evo9 wyjechal razem z kolkiem przez obudowe rozrzadu 30km po zlozeniu silnika. pekl na kanalach zasilajacych miveca w olej. ciekaw jestem czy uda sie cos stwierdzic odnosnie tego walka, dobrze ze go niewsadzilismy do s2 tylko wam wyslalem heheheh:P:P
-------------------- mk2 vrt 4motion
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#662
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 24 December 2006 Skąd: 3CITY ![]() |
kurcze nie wiem jak to się dzieje że tu już wszyscy wiedzą dlaczego z wałkiem coś się stało... Kolego a gdzie ja napisalem ze wiem co sie stalo ? Zeby stwierdzic co sie stalo z walkiem z TDI PD byla zrobiona ekspertyza w firmie zajmujacej sie badaniami, spelniajacej standardy ISO i jeszcze cos tam tylko dlatego zeby Niemcy nie mieli jak sie wykrecic i przyjeli reklamacje. Ekspertyza byla robiona tylko dlatego ze podejrzewalem zle ustawienie pompowtryskiwaczy ale sie mylilem bo okazalo sie ze powierzchnia krzywki jest nieutwardzona (lub raczej nie wystarczajaco - byla nizsza od seryjnego walka). Jezeli chlopaki pisza ze ustawili i krecili kluczem przed odpaleniem to czemu nie mam im wierzyc ? Napisali ze nie pogielo zaworow , nie bylo wzmianki o rozwalonej hydraulice czyli typowego zjawiska przy kolizji zaworow z tlokiem ani o innym balaganie nie pisali a ze wszystkie reklamacje sa z zasady odrzucane dlatego napisalem ze bedzie "zglebiany "temat ustawienia dlatego nie bardzo widze czemu sie unosisz !? |
|
|
![]()
Post
#663
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
zrobilem kilka filmow z przyspieszania + starty... myslalem ze bedzie lepiej widac, ale widac slabo.
Ponizej pogladowe foto licznika, zeby bylo mniej wiecej wiadomo co i jak. Filmy za dnia wkleje pewnie dopiero z Bemowa. ![]() Efekt koncowy pod maska... ![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#664
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
kurcze, niechcący wykrakałem z tymi catcamsami ;( juz wiecej nie bede
ważne że sie wszystko szczesliwie skonczyło, a Hortex sie nie poddaje ![]() a filmiki na Bemowie mozna skręcić -------------------- |
|
|
![]()
Post
#665
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Moja oferta dotycząca profesjonalnego filmowania jest nadal aktualna. Pogadaj z Guzikiem, bo on zna szczegóły
![]() -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
|
|
|
![]()
Post
#666
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
mierzyles juz zapewne na 400, 11 walisz powtarzalne? ladnie to wyglada
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#667
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 15 October 2008 Skąd: Kamień Pomorski ![]() |
Tu macie BMW PMNa z podobną mocą i na pierwszym filmiku też nic nie widać ale słychać że jest przeciąg
![]() -------------------- FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport |
|
|
![]()
Post
#668
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
Hortexik czy ja dobrze widzę - nie próbowałeś startów z lancza z dwójki ?
-------------------- BRmotoRS
|
|
|
![]()
Post
#669
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Chłopaki jak chcecie żeby się widownia napalała to musicie serio popracować nad filmikiem
![]() Przykładowy filmik z neta. Nie widać zegarów, mało co widać, ale już po samych efektach dźwiękowych i nieco wizualnych włosy się jeżą i słychać, że auto fest zapierdala. Jak dla mnie filmik 1-sza klasa. http://www.youtube.com/watch?v=MFCzJ1qvMa8 Co nie znaczy oczywiście, że Hortexa Nissan nie jedzie. Po prostu kwestia odpowiedniego przygotowania do kręcenia. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#670
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 06 January 2011 Skąd: Gloucester ![]() |
moze nawet nie zapie..... ale i nakur..a
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#671
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
k64, hehe wlasnie zapomnialem zmierzyc... bardziej bylem skupiony na startach i ogarnianiu auta.
P@ffcio, lancz z dwojki nie dzialal bo byl za nisko. Odrazu sie dlawil. Natomiast 2 bieg z odciny to tylko chmura dymu. DeS, podaj oferte na PW. I filmik na ktorym popsulem juz 3 skrzynie.... Guzik wlasnie rozwiazuje problem chu...ego wybieraka + wjezdza jednak 2-sprzeglowy zestaw Helix'a. (zeby bylo jasne... NIE, nie dociagnalem do konca ani na 2 biegu ani na 3 biegu) -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#672
|
|
Super User Dołączył: Tue, 03 January 2012 ![]() |
Mi8 się wydaje że sa bardzo długie przełożenia w tym zestawie. Ile km masz na 2 przy 7tys?
|
|
|
![]()
Post
#673
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 18 January 2012 ![]() |
kibicuje temu projektowi ale powiem szczerze ze na tym filmiku pizda blada a nie auto jedzie jak na taka moc
|
|
|
![]()
Post
#674
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Na aktualnym setupie predkosci sa nastepujace:
7000 rpm 1st: 65 kmh 2nd: 121 3rd: 172 4th: 220 5th: 265 6th: 320 -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#675
|
|
User Dołączył: Wed, 10 February 2010 Skąd: Wałcz ![]() |
Jak dla mnie ładnie podaje, zwróćcie uwagę że prędkościomierz jest inaczej wyskalowany
-------------------- Chrysler Aspen 5.7HEMI
|
|
|
![]()
Post
#676
|
|
Super User Dołączył: Tue, 03 January 2012 ![]() |
No to mamy odp. Normalne s13 z ca na 2 robi niecałe 100km przy 7tys. Zawsze tak to wyglada na filmiku jak biegi sa długie, bo silnik sie lugo wkręca.
Swoją droga nei lepeij dać krótsyz dyfer? lag by był mneij odczuwalny? |
|
|
![]()
Post
#677
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Tez trzeba zaznaczyc, ze biegi zmieniam 7300-7400 obr. wiec te predkosci sa niewiele wyzsze.
apogeum, ja wczesniej 600 konnym autem nie jezdzilem, wiec nie mam punktu odniesienia. Jak dla mnie Nissan jest szybki... na codzien jezdze E60 M5 i moge powiedziec, ze BMW jest o wiele wolniejsze... ale tez nie uwazam ze to dobre porownanie, bo moc oddawana jest zupelnie inaczej, itd. s13owner, nie czuje potrzeby zmiany dyfra, jak juz cos robic z napedem, to sekwencyjny wybierak + dog box. Ogolnie to jestem w szoku, ze MT 265/40 Drag Radial II tak dobrze kleja... Na Hoosierach bedzie mozna strzelac z pelnego boosta cos czuje. -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#678
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
a myslalem ze masz hoosiery zalozone...
U mnie mialem 2 rozne dyfry , mega krotki (2bieg 80km/h) i aktualny (2bieg 110km/h) 1 i 2 bieg na dluzszym gorszy jest przy dobrej oponie i na 1/4 przy 400+ - srednio bylo 0,2sek gorsza sprawa tak srednio w porownaniu do krotkich biegow. Lodze sie ze przy wiekszych mocach, lepszych oponach bedzie lepiej bo poprostu na krotkim dyferku gdzie 1 bieg i 2 (80km/h) bylo ok ale na mecie na 4 biegu odcinka - wiec sam musisz wiedziec jak konczysz na 4 biegu 1/4 to ile masz na rpm? Bo nei wiem jak u ciebie ale u mnie mega strata zucac 5 bieg bo tam juz poprostu auto nie jedzie. ja stawiam przy dobrym wachlowaniu teraz 11 walisz , tylko poprostu dlugie biegi powodoja ze to tak widac . wiele jest setupow mocnych gdzie widac zarowno krotkie biegi i mega dobre czasy jak i dlugie biegi. sam musisz obadac -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#679
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
W audi mamy do wyboru 3 dyfry, z przełozeniami 3,89 (w nissanie), 4,11 i 4,31 czy 4,3X, niewazne. Jest wiec czym lawirowac
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#680
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
I nowe zabawki...
![]() ![]() ![]() Zamach w poniedzialek... -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 00:18 |