![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#621
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 26 June 2007 Skąd: Grudziądz ![]() |
Gratki
![]() Pozdrawiam -------------------- corsa a c20... 11,1 ET
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#622
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 06 January 2011 Skąd: Gloucester ![]() |
hx50 taki kibel objedzie dosc sporo super spręzarke gt35 , dobree heh
![]() |
|
|
![]()
Post
#623
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
2 bary bo konczy sie paliwo...
Jak zamontujemy 2 boscha i 10 waz to damy mu wiecej ognia ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#624
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
hx50 taki kibel objedzie dosc sporo super spręzarke gt35 , dobree heh ![]() no tak, jak juz porównywać HX50 to raczej z GT40 przeciez taka locha nie bedzie wstawać przy 3000 rpm w silniku 2.2, skoro duzo mniejsze HX35 na dobre budzi sie przy 4000 pomysł z kompresorem dla mnie bez sensu, nawet ze sprzegłem.. to auto do zabawy, jak nie wypada z doładowania po zmianie biegu to jest OK, wszystko co ponizej to zakres "bezuzytecznych" obrotów Hortex zadowolony, zrealizował (prawie) swój cel wiec o co chodzi ? każdy moze sobie zrobić 2.2T na 800KM kompresor+turbo i pokazać powerband od 3000 do 8000 rpm, pełno takich przecież mamy ![]() jak dojdą catcamsy to sie powerband poszerzy ale w góre bo chyba o to chodzi ? ![]() nawet jak bedzie niska 11 na Bemowie to i tak znajdzie sie jakies ale ![]() ps. pamietam jakies chyba greckie evo (chyba z 800KM) które kręciło sie do 11000 rpm i tam ogien był zdaje sie od 7000 rpm - goscie z wiedza i zapleczem prawie z F1 tak popsuli fajny silnik ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#625
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#626
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
Nie ma co porównywać tych turbin, bo jedna to kibel z dużym wiatrakiem która wstanie zanim się skończą obroty w 2.2T, a druga to dobra turbosprężarka. Ludzie są już za bardzo wybredni i rozpieszczeni. Szkoda tylko, że co drugi tu nie ma tych 1000KM wstające przy 1500Rpm ![]() ![]() no cóż jak w naszej polityce krytykować i udawać znawce jest strasznie łatwo ale już samemu zaproponować idealne zmiany lub idealny setup to już nikt nie potrafi a tymbardziej zaprezentować.......ot taki lajf poprzez prezentowane wzorce przez nasze kochane media... -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#627
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 25 February 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#628
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
zakres 4000 obrotów "ognia" to chyba nie najgorzej- co? ![]() tam raczej jest 8000-11000 rpm, moze ktoś znajdzie jakis wykres, był temat tu na forum ale nie moge znaleźć a jak u Hortexa bedzie po wałkach od 5000 rpm (450NM) do 7500 rpm to bedzie bieda ? porównując do engeenieringu tych greckich evo nie ma co ![]() ![]() EDIT - znalazłem wykresy: http://forums.evolutionm.net/evo-dyno-tuni...ine-2007-a.html ![]() ![]() moze niech nasi forumowi znawcy napiszą do extreme tunersów z dobrymi radami ? ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#629
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 August 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Ciśnie mi się na usta albo raczej na palce drwina, że to EVO to taka kupa bo zakres użytecznych obrotów jest właściwie nieużyteczny, że trzeba wysoko kręcić żeby jechało
![]() Natomiast porównywania do greckiego EVO są mocno nietrafione bo niestety ale na filmikach u Tsikisa widać, że to auto jedzie a na filmiku z Nysy widać tylko leniwie wspinająca się do góry wskazówkę obrotomierza i jeszcze wolniej poruszający się prędkościomierz, wszystko to przez zaledwie kilka sekund i to w dodatku w mocno średniej jakości. Nagrajcie coś w lepszej jakości, coś dłuższego, coś ze zmianą biegów a na pewno opinie i komentarze ludu będą inne (a chyba o nie chodzi kiedy prezentuje się auto na forum). -------------------- e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone scirocco r dsg |
|
|
![]()
Post
#630
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Ciśnie mi się na usta albo raczej na palce drwina, że to EVO to taka kupa bo zakres użytecznych obrotów jest właściwie nieużyteczny, że trzeba wysoko kręcić żeby jechało ![]() auto które nie trzeba kręcić wysoko żeby jechało to TDI, każdy kto zna wzór na moc i podstawy fizyki wie że trzeba kręcić wysoko auta żeby jechały, wiec albo jesteśmy na forum taxiarzy że jedzie od dołu i pali 5L albo na forum racingowym nie jest to też forum o kinematografii zeby sie zastanwaić nad jakości filmiku ![]() jak bedzie auto skonczone, to mozliwe że bedzie jakiś film lepszej jakości - z tego co jest wrzucone, ja nie widze nic.. wiec nie krytykuje bo tam nic nie widać.. jednak kreski na wykresie są czytelne i jak Guzior pisze ze nie wypada z boostu po zmianie biegu to jest OK dla mnie jak po wałkach i dodatkowej pompie bedzie pod 700KM i rev limiter na 7600 rpm to bedzie malilna, i auto które w Drag RWD moze konkurować z BMW PMNa, wiec trzymam kciuki a nie marudze ze filmik słaby ![]() wystep na Bemowie zweryfikuje wszystko i oby obyło sie bez awarii i była trakcja ![]() EOT z mojej strony -------------------- |
|
|
![]()
Post
#631
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 August 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Hmmm, wysoko a wysoko to dwa zupełnie różne zakresy obrotów. Dla usera TDI 7k to już jest wysoko, dla mnie i pewnie dla większości 11k rpm to już b. wysoko. Trochę słabo na żartobliwe stwierdzenie że evo trzeba kręcić do 11k rpm bo inaczej nie jedzie stawiać zarzut nie znajomości elementarnej wiedzy. Zwróć uwagę, że na samym początku podkreślam, że to drwina skierowana do tych którzy wykpiwali powerband Nysy.
-------------------- e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone scirocco r dsg |
|
|
![]()
Post
#632
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Beda filmy z GoPro jak odbiore auto, spoko loko.
Waleczki... ![]() ![]() ![]() we wtorek hamowanie. -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#633
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Bedzie ogien, prezentują się zacnie
![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#634
|
|
User Dołączył: Tue, 07 February 2012 ![]() |
No teraz to nyska pojedzie. 8000 obrotów i będzie malinowo o ile chłopaki wiedzą w którą stronę, którym wałkiem przekręcić, a okazuje się , że nie jest to takie banalne.
-------------------- S4 2.2T
|
|
|
![]()
Post
#635
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT okazuje się , że nie jest to takie banalne. U Speca wystarczyło pół godziny na rolkach ![]() PS. Do wałków dostajesz ustawienia na ktorych wg producenta powinny działac najlepiej. Wałki juz sa tak ustawione, na lekkiej hydraulice. Do tego auto odpalone jest na EMU. W poniedziałek ciag dalszy dłubania i wymiana układu paliwowego. Az mi sie nie chce ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#636
|
|
User Dołączył: Tue, 07 February 2012 ![]() |
U Speca akurat jest wolnossący silnik, a to całkiem odwrotnie. Ale jak są już ustawione to git.
No jak Ci się nie chce - będzie przecież rekord tego kraju ![]() -------------------- S4 2.2T
|
|
|
![]()
Post
#637
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT U Speca akurat jest wolnossący silnik, a to całkiem odwrotnie. Ale jak są już ustawione to git. Wałkami krecisz tak, żeby była jak nawyzsza moc w jak najszerszym zakresie. Czy to wolnossak czy turbo ![]() CYTAT No jak Ci się nie chce - będzie przecież rekord tego kraju No taki jest zamiar. Zobaczymy jak to sie zachowuje na tych wałkach, ale jak przewalimy 7 z przodu dla samego wyniku (na droge zdjemiemy, nie ma co Tomkowi obciazac nadmiernie auta tak 650 wystarczy) to bedziemy baaardzo happy ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#638
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: oslo ![]() |
gratki za opis prac krok po kroku,
pogon za ULTIMATE power & FUN -------------------- 2cool4ya
bmw e23 728i 1984 lpg hvitlok.no macademy.no |
|
|
![]()
Post
#639
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 06 January 2011 Skąd: Gloucester ![]() |
![]() |
|
|
![]()
Post
#640
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
no własnie , GTO cos narzekał na te catcamsy...
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 10:18 |