Shoutbox 0 nowych PW 


56 Stron V  « < 30 31 32 33 34 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Nissan 200sx S13 - V8T 4.2 40v, 76mm Turbo, powered and tuned by BRmotoRS (???KM/???Nm@0,95 bar)
sebek-c20xe
post Thu, 29 Mar 2012 - 22:28
Post #621


Super User
Dołączył: Tue, 26 June 2007
Skąd: Grudziądz





Gratki smile.gif teraz tylko potestować i oby bezawaryjnie. Jezeli auto bardziej na 1/4 mili to z charakterystyką nie jest zle... no chyba ze bedziesz redukował jak w f&f do -5 Mam nadzieje do zobaczenia na bemowie.

Pozdrawiam


--------------------
corsa a c20... 11,1 ET
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 29 Mar 2012 - 22:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
eskol
post Fri, 30 Mar 2012 - 00:14
Post #622


Frequent User
Dołączył: Thu, 06 January 2011
Skąd: Gloucester





hx50 taki kibel objedzie dosc sporo super spręzarke gt35 , dobree heh laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 30 Mar 2012 - 08:26
Post #623


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





2 bary bo konczy sie paliwo...
Jak zamontujemy 2 boscha i 10 waz to damy mu wiecej ognia smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 30 Mar 2012 - 09:02
Post #624


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(eskol @ Fri, 30 Mar 2012 - 00:14) *
hx50 taki kibel objedzie dosc sporo super spręzarke gt35 , dobree heh laugh.gif


no tak, jak juz porównywać HX50 to raczej z GT40

przeciez taka locha nie bedzie wstawać przy 3000 rpm w silniku 2.2, skoro duzo mniejsze HX35 na dobre budzi sie przy 4000

pomysł z kompresorem dla mnie bez sensu, nawet ze sprzegłem.. to auto do zabawy, jak nie wypada z doładowania po zmianie biegu to jest OK, wszystko co ponizej to zakres "bezuzytecznych" obrotów

Hortex zadowolony, zrealizował (prawie) swój cel wiec o co chodzi ?

każdy moze sobie zrobić 2.2T na 800KM kompresor+turbo i pokazać powerband od 3000 do 8000 rpm, pełno takich przecież mamy wink.gif łatwo sie pisze, trudniej wydać kilkadziesiąt tys. PLN żeby zrobić taki projekt

jak dojdą catcamsy to sie powerband poszerzy ale w góre bo chyba o to chodzi ? smile.gif

nawet jak bedzie niska 11 na Bemowie to i tak znajdzie sie jakies ale smile.gif

ps. pamietam jakies chyba greckie evo (chyba z 800KM) które kręciło sie do 11000 rpm i tam ogien był zdaje sie od 7000 rpm - goscie z wiedza i zapleczem prawie z F1 tak popsuli fajny silnik wink.gif





--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Fri, 30 Mar 2012 - 10:32
Post #625


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





CYTAT(guzior @ Thu, 29 Mar 2012 - 21:13) *
Tylko ze hx50 nadmucha i 900koni a gt35 juz nie tongue.gif


+1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Fri, 30 Mar 2012 - 10:53
Post #626


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





CYTAT(dżordżyk @ Thu, 29 Mar 2012 - 21:32) *
Nie ma co porównywać tych turbin, bo jedna to kibel z dużym wiatrakiem która wstanie zanim się skończą obroty w 2.2T, a druga to dobra turbosprężarka.


Ludzie są już za bardzo wybredni i rozpieszczeni. Szkoda tylko, że co drugi tu nie ma tych 1000KM wstające przy 1500Rpm laugh.gif wink.gif

no cóż jak w naszej polityce krytykować i udawać znawce jest strasznie łatwo ale już samemu zaproponować idealne zmiany lub idealny setup to już nikt nie potrafi a tymbardziej zaprezentować.......ot taki lajf poprzez prezentowane wzorce przez nasze kochane media...


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nevada
post Fri, 30 Mar 2012 - 11:30
Post #627


Forum Killer
Dołączył: Tue, 25 February 2003
Skąd: Gdańsk





CYTAT(cowboy @ Fri, 30 Mar 2012 - 09:02) *
ps. pamietam jakies chyba greckie evo (chyba z 800KM) które kręciło sie do 11000 rpm i tam ogien był zdaje sie od 7000 rpm - goscie z wiedza i zapleczem prawie z F1 tak popsuli fajny silnik wink.gif


zakres 4000 obrotów "ognia" to chyba nie najgorzej- co? wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 30 Mar 2012 - 11:40
Post #628


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(nevada @ Fri, 30 Mar 2012 - 11:30) *
zakres 4000 obrotów "ognia" to chyba nie najgorzej- co? wink.gif


tam raczej jest 8000-11000 rpm, moze ktoś znajdzie jakis wykres, był temat tu na forum ale nie moge znaleźć





a jak u Hortexa bedzie po wałkach od 5000 rpm (450NM) do 7500 rpm to bedzie bieda ?

porównując do engeenieringu tych greckich evo nie ma co wink.gif ale tam nikt nie narzeka ze do 7 krpm nic sie nie dzieje wink.gif

EDIT - znalazłem wykresy:

http://forums.evolutionm.net/evo-dyno-tuni...ine-2007-a.html







moze niech nasi forumowi znawcy napiszą do extreme tunersów z dobrymi radami ? smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m!xeR
post Fri, 30 Mar 2012 - 11:58
Post #629


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 August 2007
Skąd: Kraków





Ciśnie mi się na usta albo raczej na palce drwina, że to EVO to taka kupa bo zakres użytecznych obrotów jest właściwie nieużyteczny, że trzeba wysoko kręcić żeby jechało biggrin.gif ale mam wrażenie, że większość tutaj wykpiwających ten projekt odnosi się do filmiku po którym bądź co bądź ale nie widać żeby auto robiło szał. To wcale nie musi oznaczać, że cyferki są tylko papierowe i auto nie jedzie ale skoro właściciel/tuner wrzuca filmik który obiektywnie pokazuje kaszane to trudno się dziwić reakcji. Bardzo prawdopodobne, że gdyby filmik był "normalny" to byłyby same ochy i achy. Mnie się projekt podoba mimo, że pewnie nie jest na szczycie listy projektów które śledzę.
Natomiast porównywania do greckiego EVO są mocno nietrafione bo niestety ale na filmikach u Tsikisa widać, że to auto jedzie a na filmiku z Nysy widać tylko leniwie wspinająca się do góry wskazówkę obrotomierza i jeszcze wolniej poruszający się prędkościomierz, wszystko to przez zaledwie kilka sekund i to w dodatku w mocno średniej jakości. Nagrajcie coś w lepszej jakości, coś dłuższego, coś ze zmianą biegów a na pewno opinie i komentarze ludu będą inne (a chyba o nie chodzi kiedy prezentuje się auto na forum).


--------------------
e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone
scirocco r dsg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 30 Mar 2012 - 12:27
Post #630


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(m!xer @ Fri, 30 Mar 2012 - 11:58) *
Ciśnie mi się na usta albo raczej na palce drwina, że to EVO to taka kupa bo zakres użytecznych obrotów jest właściwie nieużyteczny, że trzeba wysoko kręcić żeby jechało biggrin.gif ale mam wrażenie, że większość tutaj wykpiwających ten projekt odnosi się do filmiku po którym bądź co bądź ale nie widać żeby auto robiło szał.


auto które nie trzeba kręcić wysoko żeby jechało to TDI, każdy kto zna wzór na moc i podstawy fizyki wie że trzeba kręcić wysoko auta żeby jechały, wiec albo jesteśmy na forum taxiarzy że jedzie od dołu i pali 5L albo na forum racingowym
nie jest to też forum o kinematografii zeby sie zastanwaić nad jakości filmiku wink.gif

jak bedzie auto skonczone, to mozliwe że bedzie jakiś film lepszej jakości - z tego co jest wrzucone, ja nie widze nic.. wiec nie krytykuje bo tam nic nie widać.. jednak kreski na wykresie są czytelne i jak Guzior pisze ze nie wypada z boostu po zmianie biegu to jest OK

dla mnie jak po wałkach i dodatkowej pompie bedzie pod 700KM i rev limiter na 7600 rpm to bedzie malilna, i auto które w Drag RWD moze konkurować z BMW PMNa, wiec trzymam kciuki a nie marudze ze filmik słaby wink.gif
wystep na Bemowie zweryfikuje wszystko i oby obyło sie bez awarii i była trakcja wink.gif

EOT z mojej strony


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m!xeR
post Fri, 30 Mar 2012 - 13:14
Post #631


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 August 2007
Skąd: Kraków





Hmmm, wysoko a wysoko to dwa zupełnie różne zakresy obrotów. Dla usera TDI 7k to już jest wysoko, dla mnie i pewnie dla większości 11k rpm to już b. wysoko. Trochę słabo na żartobliwe stwierdzenie że evo trzeba kręcić do 11k rpm bo inaczej nie jedzie stawiać zarzut nie znajomości elementarnej wiedzy. Zwróć uwagę, że na samym początku podkreślam, że to drwina skierowana do tych którzy wykpiwali powerband Nysy.


--------------------
e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone
scirocco r dsg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Fri, 30 Mar 2012 - 17:10
Post #632


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





Beda filmy z GoPro jak odbiore auto, spoko loko.

Waleczki...





we wtorek hamowanie.


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sat, 31 Mar 2012 - 09:51
Post #633


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Bedzie ogien, prezentują się zacnie smile.gif , ciekawe ile wyjdzie ..


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak101
post Sat, 31 Mar 2012 - 11:24
Post #634


User
Dołączył: Tue, 07 February 2012





No teraz to nyska pojedzie. 8000 obrotów i będzie malinowo o ile chłopaki wiedzą w którą stronę, którym wałkiem przekręcić, a okazuje się , że nie jest to takie banalne.


--------------------
S4 2.2T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 31 Mar 2012 - 12:04
Post #635


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
okazuje się , że nie jest to takie banalne.

U Speca wystarczyło pół godziny na rolkach smile.gif

PS. Do wałków dostajesz ustawienia na ktorych wg producenta powinny działac najlepiej. Wałki juz sa tak ustawione, na lekkiej hydraulice. Do tego auto odpalone jest na EMU. W poniedziałek ciag dalszy dłubania i wymiana układu paliwowego. Az mi sie nie chce smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak101
post Sat, 31 Mar 2012 - 12:19
Post #636


User
Dołączył: Tue, 07 February 2012





U Speca akurat jest wolnossący silnik, a to całkiem odwrotnie. Ale jak są już ustawione to git.
No jak Ci się nie chce - będzie przecież rekord tego kraju rolleyes.gif


--------------------
S4 2.2T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 31 Mar 2012 - 12:38
Post #637


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
U Speca akurat jest wolnossący silnik, a to całkiem odwrotnie. Ale jak są już ustawione to git.

Wałkami krecisz tak, żeby była jak nawyzsza moc w jak najszerszym zakresie. Czy to wolnossak czy turbo tongue.gif

CYTAT
No jak Ci się nie chce - będzie przecież rekord tego kraju

No taki jest zamiar. Zobaczymy jak to sie zachowuje na tych wałkach, ale jak przewalimy 7 z przodu dla samego wyniku (na droge zdjemiemy, nie ma co Tomkowi obciazac nadmiernie auta tak 650 wystarczy) to bedziemy baaardzo happy smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
santacruz
post Tue, 03 Apr 2012 - 01:50
Post #638


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 September 2010
Skąd: oslo





gratki za opis prac krok po kroku,
pogon za ULTIMATE power & FUN




--------------------
2cool4ya
bmw e23 728i 1984 lpg
hvitlok.no
macademy.no
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eskol
post Thu, 05 Apr 2012 - 10:36
Post #639


Frequent User
Dołączył: Thu, 06 January 2011
Skąd: Gloucester





wink.gif cos tam sie dzieje , jak tam wałki sie juz kręcą ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 05 Apr 2012 - 10:47
Post #640


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





no własnie , GTO cos narzekał na te catcamsy...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

56 Stron V  « < 30 31 32 33 34 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 10:18