![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
w takim razie co sprawilo ze wybor padl na turbo z TS ? stosunek parametry/cena? Druga opcja byl Garrett GT35R z wiekszym lagiem i wyzsza cena. Przy tej konfiguracji GT35R byl przerostem formy nad trescia. Tutaj lag ma byc jak najmniejszy przy mocach grubo ponad 400KM, wiecej mocy w tym aucie mija sie z celem - stad wybor padl na HX35. -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
dzieki za odpowiedzi
![]() -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Dzisiaj Nissan wreszcie doczekał sie na swoją kolej (a nie jest to łatwe, przy nawale roboty jaki mamy):
Silnik spowrotem spotkał sie ze skrzynią: ![]() I wygląd pod maską zmieniłe się z: ![]() na ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Po konsultacji z Tomkiem, 3 fotki Nissana troche lepszej jakosci, coby pokazac jak auto wygląda (kurz mozna wymazac sobie w photoshopie): ![]() ![]() ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Kolektory juz spawane, jeszcze docieranie i w sobote OGIEN
![]() Byleby suche drogi byly... -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Tomek - sorry za brak fotek, ale zapie*dol jest straszny, i nie mam nawet sily tych fotek robić. Jutro cos porobie, bo mam zamiar podgonic troche.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Spoko, w koncu turbina swoje wazy
![]() ![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
No, bardzo dobrze wyspawany kolektor. Jestem pod wrazeniem! Turbina zdeko wieksza niz poprzednia
![]() Czekam na dolotowy tera. Keep up the good work! ![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
niezła robota
![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
I ssący:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() A własciwie jego połowa. Jutro dojdze druga komora, krocce podcisnien, krokowca, wtryskow itp. No i zdjecia lepszej jakosci, bo nie zabralem aparatu do pracy. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
No ladnie ladnie. Zdjecia rzeczywiscie malo wyrazne, ale widac ze pomysl masz dobry
![]() Ta rura sie zweza w strone piatego cylindra, czy to tylko zludzenie optyczne (2 zdjecie od lewej). Jak chcesz polaczyc ta druga komore? -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Zludzenie. Pierwsza rura sie nie zweza.
Jak? Najpier musze z rury zwinac redukcje (co nie bedzie latwe), a potem wyciac z jednej i drugiej pasek o tej samej grubosci i pospawac. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
topszz, to ja poczekam na nastepne zdjecia
![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
Druga rura będzie się zwężać w kierunku ostatniego garnka. Musisz uważać , żeby ten kolektor nie oparł się o servo, bo wygląda na grubego Frankensztajna.
-------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
bedzie pod serwem
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Jako ze w nissanie nie dziala predkosciomierz, musialem kupic cos w zastepstwo. Dziasiaj przyszlo:
![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
fajna rzecz ten predkościomierz, szukam do siebie takiego VDO do kompletu... zaleta że w kazdej skrzyni czy kołach mozna go skalibrować... ten wspólpracuje z GPSem ?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
To jest GPS sam w sobie. Ma rowniez funkcje pomiaru czasu na 1/4, 0-100 i kilka innych.
Szczegolowe dane: http://www.speedhut.com/custom_gauge_descr..._number-826.htm -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Jak robisz te okrągłe zakonczenia i "trąbki" wew. kolektora??.
Wygląda jak kopia najmocniejszych kolektorów 20vTurbo ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 02:36 |