![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#581
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
przydałby się jakiś kompresor ,żeby dopompować trochę na dole ![]() i zabrac ze 40KM na górze ![]() to nie TDI że ma gnieść z dołu tylko auto do zabawy, teraz pewnie głównie na cwiartke szykowane myslicie ze Hortex wsadzając wiekszego Holseta nie wiedział o co chodzi ? ![]() -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#582
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Wałki CatCamsa w drodze, lekka hydraulika w drodze, regulowane kółko tez, jutro montaz swirll pota na 2 pompy itp itd
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#583
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 December 2008 Skąd: Poznań ![]() |
CYTAT abrac ze 40KM na górze OT meczy mnie to troche ostatnio, czy np. eaton m62 z elektrosprzeglem, w momencie gdy jest odciety przez elektrosprzeglo rowniez zabiera moc? EOT pzdr |
|
|
![]()
Post
#584
|
|
User Dołączył: Sun, 12 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
OT meczy mnie to troche ostatnio, czy np. eaton m62 z elektrosprzeglem, w momencie gdy jest odciety przez elektrosprzeglo rowniez zabiera moc? EOT pzdr oczywiscie -------------------- c4
|
|
|
![]()
Post
#585
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
auto ma trakcje po przepince na dwojke bo spada w dołek, ktory dopiero buduje max moment. Nie mowie, ze to zle rozwiązanie, ale chyba na tej turbinie trackday'owe zapędy zostały juz ostudzone?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#586
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Własnie nie spada
![]() ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#587
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
boost boostem. Wykres leci od 2 czy 3k az nabuduje pełne doladowanie no i widac, ze górka zaczyna narastac az do 5,5k, gdzie dopiero sie wygladza. Wiec po zmianie z 6,5 nie wpadacie w plaski moment tylko rosnący - nawet na pełnym booscie
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#588
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
3 bieg...
co do jazdy torowej, to zobaczymy jak bedzie wszystko dzialalo po walkach a pozniej po pelnym portingu, zaworach, itd. Jezeli po tych zabiegachnadal bedzie mul, to zapniemy najwyzej jakiegos GTX'a. -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#589
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
boost boostem. Wykres leci od 2 czy 3k az nabuduje pełne doladowanie no i widac, ze górka zaczyna narastac az do 5,5k, gdzie dopiero sie wygladza. Wiec po zmianie z 6,5 nie wpadacie w plaski moment tylko rosnący - nawet na pełnym booscie ![]() Właśnie lepiej byłoby jakby się wpadło w płaski moment już, bo wtedy turbo bardzo szybko nadmucha cały układ po zmianie biegu. Na tym setupie wiadomo auto tylko do 1/4 no i do tego się będzie nadawać bardzo dobrze bo pojedzie górą. Do czego innego już na pewno nie. Ja bym raczej się ukierunkował na strokera 2.5L + porting + zawory + hydraulika + wałki. Wtedy na 2.5L możnaby liczyć na lepsze wstawanie. Filmik bardzo słaby, niewiele na nim widać i nie można się nic ponapalać. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#590
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
3 bieg... co do jazdy torowej, to zobaczymy jak bedzie wszystko dzialalo po walkach a pozniej po pelnym portingu, zaworach, itd. Jezeli po tych zabiegachnadal bedzie mul, to zapniemy najwyzej jakiegos GTX'a. mhhh, kurde nie chce sie napinac ,ale jakos tak dziwnie to wyglada(tzn dziwnie jedzie) , zapodaj cos innego jak bedziesz mial chwile -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#591
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#592
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Właśnie lepiej byłoby jakby się wpadło w płaski moment już, bo wtedy turbo bardzo szybko nadmucha cały układ po zmianie biegu. no przeciez dokladnie o tym mowie, tylko w odwrotnym aspekcie ![]() Przy jakich obrotach byl wcisniety WOT na filmie? -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#593
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 July 2007 Skąd: Grudziądz ![]() |
Zabiera tyle mocy co lozysko na elektrosprzegle czyli tyle co nic. a rotory w dolocie się dematerializują ![]() -------------------- Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
|
|
|
![]()
Post
#594
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#595
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Cyferki nieziemskie jak na 2,2 silniczek
![]() Zakręcilibyście go chociaż do tych 7500 narazie ? Moment by spadał ale znacznie dłużej by się utrzymywał na wysokim poziomie ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#596
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#597
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
WOT przy 4000 (jesli nie wczesniej, nie pamietam), Krecone bedzie do 7500, jak dostanie wałki
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#598
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
do Alm Racing trochę brakuje
![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#599
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 06 January 2011 Skąd: Gloucester ![]() |
to jakie to bedą wałki ??jakie czasy ? czy to tajemnica bo jestem ciekaw?
![]() |
|
|
![]()
Post
#600
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
275/258 pod hydraulike
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 05:40 |