Shoutbox 0 nowych PW 


56 Stron V  « < 27 28 29 30 31 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Nissan 200sx S13 - V8T 4.2 40v, 76mm Turbo, powered and tuned by BRmotoRS (???KM/???Nm@0,95 bar)
guzior
post Tue, 27 Mar 2012 - 21:08
Post #561


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Seryjne wałki.
Catcams jak wiedzie to damy odcine wyzej smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 27 Mar 2012 - 21:08
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Wojtek_GTX
post Tue, 27 Mar 2012 - 21:13
Post #562


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Gratulacje - super wynik ale liczyłem że będziecie walić ponad 600 ;-) powodzenia


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Tue, 27 Mar 2012 - 21:16
Post #563


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





na ponad 600 nie wydal uklad paliwowy... no i te walki biedne


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak101
post Tue, 27 Mar 2012 - 21:20
Post #564


User
Dołączył: Tue, 07 February 2012





Gratulacje.


--------------------
S4 2.2T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Tue, 27 Mar 2012 - 21:21
Post #565


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





ale będzie grubiej ??


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Tue, 27 Mar 2012 - 21:24
Post #566


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





sie zobaczy jutro ;]

Jezeli jest trakcja na tych slabych Mickey Tompsonach to mozna isc wyzej, ale teraz trzeba powalczyc o lepszy przebieg (czyt. walki). Dla wyzszych mocy to juz warto sie w E85 pobawic.


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mobile
post Tue, 27 Mar 2012 - 22:27
Post #567


Frequent User
Dołączył: Tue, 29 August 2006
Skąd: Szczecin





nieźle ciąg przez 1000 obr. laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nevada
post Tue, 27 Mar 2012 - 22:29
Post #568


Forum Killer
Dołączył: Tue, 25 February 2003
Skąd: Gdańsk





to przy dobrze nagrzanym asfalcie może być spektakularnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goldi860628
post Tue, 27 Mar 2012 - 23:31
Post #569


Super User
Dołączył: Mon, 23 June 2008
Skąd: KrK/RbK





niezła niespodziewajka smile.gif gratki chłopaki


--------------------
 Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)   
Go to the top of the page
 
+Quote Post
novaauto
post Tue, 27 Mar 2012 - 23:42
Post #570


Frequent User
Dołączył: Sat, 05 June 2010
Skąd: ŁDZ





no zakres użytecznych obrotów to mały coś, do czego nadaje się auto z takim przebiegiem mocy/momentu ale tak poważnie ?? czy po zmianie biegu jak wypada z bostu to długa trza czekać na nowy "kop w plecy" smile.gif

p.s. cyferki ładne


--------------------
89" E30 Coupe M-Tech II M52B28
96" Civic 6 HB B16A2 ITB
86" RX-7 FC SR21VET EMU
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Tue, 27 Mar 2012 - 23:50
Post #571


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





Nie wypada z boostu po zmianie biegu.


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Wed, 28 Mar 2012 - 00:50
Post #572


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Cyferki fajne ale wykres już nie bardzo..
Jedziesz na bemowo? I czy zdazycie cos podzialac jeszcze do tego czasu?


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Blacha
post Wed, 28 Mar 2012 - 01:26
Post #573


Frequent User
Dołączył: Sun, 09 August 2009
Skąd: Dolny Śląsk





"Jedziesz na bemowo? I czy zdazycie cos podzialac jeszcze do tego czasu?"

Chłopaki nie mówcie bo to najzwyczajniej badanie konkurencii tongue.gif
A tak poważnie jako cichy fan tego projektu ciesze się że jest realna możliwość na 600+ na tym silniku, ten projekt pokazuje na ile stać te silniki i rodzimych tunerów biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Wed, 28 Mar 2012 - 07:26
Post #574


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Jest moc, gratulacje. Jeśli to setup na 1/4 i nie wypada z boostu po zmianie biegu, to ja nie widzę problemu.


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 28 Mar 2012 - 07:31
Post #575


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Jest grubo i auto ciągnie jak głupie!


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Wed, 28 Mar 2012 - 08:02
Post #576


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





Na Bemowie chce byc na 100%. Czy cos podzialamy jeszcze... raczej tak.


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
novaauto
post Wed, 28 Mar 2012 - 11:32
Post #577


Frequent User
Dołączył: Sat, 05 June 2010
Skąd: ŁDZ





to prosimy jakiś "on-board" jeśli można.


--------------------
89" E30 Coupe M-Tech II M52B28
96" Civic 6 HB B16A2 ITB
86" RX-7 FC SR21VET EMU
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Wed, 28 Mar 2012 - 14:53
Post #578


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





przydałby się jakiś kompresor ,żeby dopompować trochę na dole tongue.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
werladyn
post Wed, 28 Mar 2012 - 15:49
Post #579


User
Dołączył: Fri, 06 August 2010





podtrzymanie turba albo psikus nitra z dołu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Wed, 28 Mar 2012 - 16:29
Post #580


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Ale po co podtrzymanie turba jak nie wpieprza sie lag po przepince? Na zawody owszem bedzie, ale da sie jezdzic i bez niego smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post

56 Stron V  « < 27 28 29 30 31 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 12 July 2025 - 23:51