![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#421
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Hortex 3 bieg jest już całkiem fajny
![]() W tym setupie chętnie bym się złapał Różową ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#422
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Doładowanie jest 1,8 bara w calym zakresie.
CYTAT A patrz ten Darek z Lublina lata dalej na 2 barach A patrz, ja mam info od niego ze konczy odbudowywac silnik po jezdzie na takim booscie ![]() ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#423
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
A patrz, ja mam info od niego ze konczy odbudowywac silnik po jezdzie na takim booscie ![]() ![]() Ale co on zrobił tym autem w Lublinie: wykończył wszystkie mocne samochody, dopiero poległ na jakiś corvettach i porschakach . Silnik odbudowuje, bo kolektor ssący się skończył i listwa paliwowa zawiniła. Ale setup był wzorowy jak na pb 95. Co, jak poza mapą kompresora ? Przecież jeszcze trzy strony temu nissan chodził na 2,4 bara i miałbyć boost up na 2,6 bara ![]() ![]() ![]() ![]() Z zapłonem to wiem , że mocno przesadził. -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#424
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Turbo cala zime dmuchalo 2,2 i 2,4 bar (ok. 3000 km). Jakis czas latalem na 2,6 niechcacy i wszystko zylo. Jednak lepiej miec STALE doladowanie w calym zakresie niz 2,2 bar spadajace do 1,8 - stad te zmiany. Stage 2 bedzie na muszli pozwalajacej dmuchac powyzej 2 bar do odcinki. A setupy ktore robia szal ale zabijaja silniki, sa poprostu bezsensu.
-------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#425
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Lepiej późno niz później z takimi wnioskami
![]() Co do filmów to raz - strasznie długie zmiany biegów, dwa - nie powtarzalne starty i 3 - Holsety mają jednak strasznego laga po zmianie biegów. Słychać przepaść przy wkręcaniu sie po shifcie między evo i Toba. Nigdy w życiu bym HX50 na Twoim miejscu nie założył. -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#426
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Biegi zmieniam dlugo, bo raz - nie ma synchro na 2 biegu, dwa - 3 bieg wchodzi po skosie i trzeba celowac zeby go wbic (spudlowanie powoduje zniszczenie wodzikow), trzy - sprzeglo raz trzymalo, raz nie.
Co do zmiany biegow, to kwestia uspawania nowych lap i ustawienia silnika w takim polozeniu jak jest w serii (teraz jest prostopadle do podloza) - bedziemy to robic przy 2 stage'u. Co do laga, to owszem bo odcinka jest na 7000 obr. Jak bedzie na 7500 to problem zniknie. -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#427
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
chodzi mi o laga, nie spoola..co z tego ze jest 500KM jak naładowanie boosta po zmianie każdego biegu trwa pól sekundy.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#428
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
Może flatshift by pomógł ?
|
|
|
![]()
Post
#429
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Pomogł by napewno i jest nawet podlaczony, ale Hortex nie pozwolil testowac a jak przylecial z norwegii to wsiadl w samochod i pojechal do 3city.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#430
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
na flatshifta to trzeba najpierw silnik dobrze ustawic, bo sie zaraz skrzynie na rynku wtornym skoncza
![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#431
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Ot co. Testować Flata przy urywających się wodzikach nie jest chyba zbyt rozsądne. A jakieś GTX35 byłoby rozsądne jak najbardziej..
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#432
|
|
User Dołączył: Mon, 01 February 2010 ![]() |
o kurde te 3B pracuje jak jakieś rb26det
![]() |
|
|
![]()
Post
#433
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Bedzie HX50 bo Holsety to pancerniaki, ktorym nie szkodzi nawet polewanie rozgrzanej do czerwonosci muszli woda z wiadra
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#434
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
no fakt... w sumie lepiej lac wode niz patrzec jak auto sobie plonie i spiewac kumbaja
![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#435
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Bojów ciąg dalszy...
Body juz pomalowane, jeszcze tylko progow brakuje. Wiem wiem, z ta opona z tylu wyglada mega slabo ![]() ![]() Shot at 2011-12-12 ![]() Shot at 2011-12-12 ![]() Shot at 2011-12-12 ![]() Shot at 2011-12-12 ![]() Shot at 2011-12-12 ![]() Shot at 2011-12-12 ![]() Shot at 2011-12-12 Przy okazji, udalo mi sie kupic za mega dobra cene odelzony, wywazony wal z korbami Scat'a i panewami ACL Race, do zestawu dochodzi lekkie stalowe kolo zamachowe Fidanza. ![]() Shot at 2011-12-12 ![]() Shot at 2011-12-12 ![]() Shot at 2011-12-12 Niedlugo auto zostaje odeslane na lawecie na stage 2... najprawdopodobniej zamiast HX50 wejdzie GT35R, A/R 0.86. -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#436
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Mogłeś całe auto pomalować bo trochę odcienie się nie zgrywają. Ale poza tym kozak
![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#437
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Na kazdej osi jest felga 9,5x18", ET12. Jest plan, zeby na tyle byla 10,5 na ET10, ale nie wiem czy jest sens, bo na 9,5 spokojnie wchodzi 285. Szerszy kapec wcale nie poprawia juz trakcji...
Teraz na tyle sa zapiete 265/45 MT jakies semi drag cos tam - lepiej kleja niz R888 285/30. -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#438
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
Gdzie był obrabiany ten wał? jaka różnica w wadze?
|
|
|
![]()
Post
#439
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Niedlugo auto zostaje odeslane na lawecie na stage 2... najprawdopodobniej zamiast HX50 wejdzie GT35R, A/R 0.86. o, czyżby jakieś wpływy forumowe? ![]() ![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#440
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Na obecnym setupie zrobilem w tym sezonie ponad 3000km upalania, az sie sprzeglo poddalo - slabo jestes poinformowany.
Zadne rewolucje. Poprawki i konieczne zmiany, nikt tutaj o wynik na papierze nie walczy. Trzeba poprawic teraz kilka rzeczy, ustawic silnik w pozycji w jakiej powinien byc, wtryski, turbo i porzadne sprzeglo z kolem zamachowym, zeby w koncu sie auto odpychalo jak powinno. Mocowo chcialbym miec cos kolo 520KM/650Nm... jednak bardziej interesuje mnie przebieg momentu i mocy. Wal byl obrabiany na Krasnobrodzkiej, Guzik wie dokladnie ile kg ubylo. -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 00:38 |