![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#401
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
przymiarka do stage 2...
![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#402
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
2 sztuki będą?
|
|
|
![]()
Post
#403
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
3
-------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#404
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 06 January 2011 Skąd: Gloucester ![]() |
pewnie jakies hx 40
![]() |
|
|
![]()
Post
#405
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
HX50, z muszlą wydechową od HX40
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#406
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 09 May 2008 ![]() |
a ten Hx50 to jakas wydumka z ta muszla wydechowa, czy ori ? bo nie ukrywam ze sam czegos takiego szukam
-------------------- Nissan 300ZX Z32 VH45DETT
Ford Focus RS MK3 |
|
|
![]()
Post
#407
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
ori Holset HX50 z muszla goraca 25, montowana w ciezarowkach Scania.
-------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#408
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 09 May 2008 ![]() |
dokladnie takiego holseta mialem u siebie, nie bylo to idealnie wystrojone i pewnie dlatego byl mega lag, turbo wstawalo okolice 6krpm przy 3litrowym silniku
-------------------- Nissan 300ZX Z32 VH45DETT
Ford Focus RS MK3 |
|
|
![]()
Post
#409
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
no jak miales z seryjna muszla 25cm2 to sie nie dziwie
![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#410
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 09 May 2008 ![]() |
no wlasnie mialem z seryjna, dlatego czekam na efekty jakie da u Ciebie zmiana muszli
-------------------- Nissan 300ZX Z32 VH45DETT
Ford Focus RS MK3 |
|
|
![]()
Post
#411
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Jednak mimo wszystko w 3L silnikach Holsety 50 na 25'tkach z twin scrollem wstaja najpozniej przy 5200. Przy dobrym kolektorze i strojeniu szwedzka Supra wstawala przy 4400... krecona do 9000.
My zmieniany goraca strone na o wiele mniejsza. Jakie beda tego efekty, dam znac. -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#412
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
hej, od czego jest chłodnica, raczej jaki to model, jaki wiatrak i czy musiałeś coś przerabiać pod R5?
dzieki za odpo G -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#413
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Chlodnica nie pamietam z czego ale do silnika 3B (chyba Audi 200).
2 ssace wiatraki Spal'a odpalane z czujnika badz recznie. -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#414
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
masz tylko tą jedną bez tej dodatkowej? oba wiatraki z czujnika załączają się razem? jaka jest temp w trakcie ostrej jazdy? nie ma problemów z chłodzeniem?
dzięki za odp -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#415
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Temp w trakcie jazdy - maks 87 stopni z tego co pamietam (termostat jest na 80st), wiatraki zalaczaja sie razem, nie ma zadnej dodatkowej chlodnicy.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#416
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Tak, przy manualnie zalaczonych na stale wiatrakach, max temp. przy ciaglym palowaniu to 87 stopni C.
-------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#417
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
dzięki
-------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#418
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
http://www.youtube.com/watch?v=ch1n_-voles&feature=feedu
Trzeba popracowac nad trakcja, synchro 2 biegu juz nie ma, sprzeglo ogolnie do wymiany. Wyjscie z progu chyba calkiem niezle. -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#419
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
baty baty baty...
http://www.youtube.com/watch?v=8I9kbEHVcnM http://www.youtube.com/watch?v=Rk3kQr8f5pg http://www.youtube.com/watch?v=v6-qHwNBIoc http://www.youtube.com/watch?v=q--usNATBv8 ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#420
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
No właśnie to jest to : tylny napęd duże turbo i zimny asfalt. Nie można wykorzystać potencjału. Hortex słyszałem, że zdjęli Ci chłopaki trochę doładowanie. Ile teraz jest ? 1,5 bara ? A patrz ten Darek z Lublina lata dalej na 2 barach
![]() Słyszałem , że Twoje auto ostatnimi czasy przechodzi ostre upalania i nawet bezawaryjnie. Tak trzymać . -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 01:11 |