![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Powoli zjezdzaja do mnie nowe graty: ![]() ![]() ![]() ![]() Skladanie klockow uniemozliwa brak panewek i uszczelek wszelakiej masci, ktore ida z niemiec. Kolektor wydechowy okazal sie nielicowac z glowica w stopniu jaki widac na zdjeciach: ![]() Najprawdopodbniej przez to turbo budzilo sie tak pozno. ee ja tam widze przedmuchy na jednym cylindrze wiec raczej niema tragedi ale moge zle widziec?, moze starczy jak ladnie zrobisz takie lagodne sciecia w kolektorze, takim malym wietrelkiem nie wiem jak to sie fachowo zaczyna, moj tez taki byl i nie pokrywal sie idealnie i zabieg wystarczyl edit: a teraz widze, jednak chyba raczej przespawac ![]() ladnie sie zapowiada -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 31 October 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Fazki
-------------------- <--LUKE-->
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Fazki dadza rade - spoko. Juz byly robione, ale za malo podebrane.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
No i mialo autko wyjechac szybko... jednak jak to bywa przy awariach tego typu wynalazkow, przy okazji zostaly poczynione pewne/grube zmiany - glownie przygotowanie silnika do przyjecia 2 bar doladowania.
Niebawem Guzior wklei jakies zdjecia z budowy, a juz w przyszlym miesiacu (taki jest plan) auto znowu wyjedzie bic rekordy predkosci ![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Zdjecia beda jutro. Dzisiaj nie dalem rady, a i tak do pozna robilismy.
Tomek - kiedy moge sie spodziewac turbiny? -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Jutro bedzie wyslana UPSem. Powinna byc na drugi dzien.
-------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Grunt, ze w High Definition
![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Nareszcie doszlo. Fajnie, ze w takiej konfiguracji
![]() ![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Silnik poskladany, zostalo zalozyc miske, ale jest problem zeby ja wymyc z resztek panewek. Pracujemy nad tym
![]() Na jednym zdjeciu widac jak gruba uszczelka wjechała do nysy. ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Cewki podejda do tej pokrywy zaworowej?
-------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Tak, dzisiaj mierzyłem
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
turbo twin scrol a kolektor non TS? tak ?
-------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
tak dokladnie
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
turbo twin scrol a kolektor non TS? tak ? Przy 5 garach nie ma możliwości TS ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
wiem bylo to pytanie poniekąd retoryczne
![]() tylko czy w takim wypadku twinscrol dalej spelnia swoją role? dalej turbo wczesniej wstaje ? -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa/Poznań ![]() |
Przy 5 garach nie ma możliwości TS : TAK
tylko czy w takim wypadku twinscrol dalej spelnia swoją role? : NIE przegrodę ostrzy się na żyletkę ... -------------------- MB W202
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
w takim razie co sprawilo ze wybor padl na turbo z TS ?
stosunek parametry/cena? -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Pewnie cena i możliwości ...przy tej muszli jest dość mały lag i dmuchnąć można sporo
-------------------- quattro
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 21:31 |