![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#381
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
kontynuując temat jak to sie objawa w praktyce ten brak opróżniania, co dokładnie zabija silnik ?
tak na czuja to przy małej części goracej turbiny spada moc i doładowanie... -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#382
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
wzrasta backpressure i cylinder się nie opróżnia do końca -> wzrasta temp mieszanki i możę powodować stukowe . Tak ja bym to widział
|
|
|
![]()
Post
#383
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT silnika niezabilo doladowanie bo mogl je przyjac tylko brak przeplywu na wydechu Dokladnie tak jest. CYTAT wzrasta backpressure i cylinder się nie opróżnia do końca -> wzrasta temp mieszanki i możę powodować stukowe . Tak ja bym to widział Stukowe nie - bo takowego nie bylo, nawet przy doladowaniach rzedu 2,6 bara w peaku ![]() EGT nie rosło o dziwo. Wygladalo to tak, ze w jednej czesci komory spalania (w naszym przypadku od strony ssacej) wymiana ładunku była licha, co poskutkowalo nadtopieniem wszystkich 5 tłoków, w tym samym miejscu. CYTAT tak na czuja to przy małej części goracej turbiny spada moc i doładowanie... Nie spada moc. Co widac w przypadku nissana. Moc utrzymuje sie na stalym poziomie. Boost do pewnego momentu tez idzie utrzymac. Ale potem ewidentnie sie zatyka, i o ile w peaku naładuje sie i 2,5 bara, to pod koniec boost spada i tak do tych 1,8 bara. Czyli koniec mapy kompresora. Mapy do turbiny wlasciwej dla naszego HX35 nie znalazlem.... -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#384
|
|
User Dołączył: Mon, 11 April 2011 ![]() |
Samochód był, jest i bedzie poligonem doświadczalnym. Co za stek bzdur , co za niestworzone diagnozy. Czy naprawde malo mocnych silnikow jezdzi na HX35 w tym kraju i w Europie.
Poza tym auto przyspiesza jakby mialo 330 KM Dla porownania tez hx35 http://www.youtube.com/watch?v=RICpOQbVrjQ |
|
|
![]()
Post
#385
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
zakopianin...
z czystej ciekawosci spytam, o jakich silnikach dokladnie piszesz? pokaz mi lepiej jakis film z rwd, a nie 4x4, bo to twoje porownanie jest slabe ![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#386
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
Dla porownania tez hx35 http://www.youtube.com/watch?v=RICpOQbVrjQ ![]() O ile dobrze kojarze auto z filmiku który wstawiłeś, miało ponad 800KM http://www.youtube.com/watch?v=vsEXuoCvABY -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#387
|
|
User Dołączył: Mon, 11 April 2011 ![]() |
Na bank 800 HP przy 7200 obrotów
![]() Hortex , ja rozumiem, że walczycie z trakcją, ale auto ewidentnie jest niewystrojone. Nie jestem znawcą 2.2 20V , ale obrotomierz porusza się dość sennie i ospale porównując do 1.8T 20V jeżdzących na HX35 o podobnej wadze aut , bo przecież twoje waży 1280kg. |
|
|
![]()
Post
#388
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
CYTAT Hortex , ja rozumiem, że walczycie z trakcją, ale auto ewidentnie jest niewystrojone. Nie jestem znawcą 2.2 20V , ale obrotomierz porusza się dość sennie i ospale porównując do 1.8T 20V jeżdzących na HX35 o podobnej wadze aut , bo przecież twoje waży 1280kg. I wnioskujesz to po krótkim filmiku na YT? ![]() Wyciągnij jeszcze szklaną kulę i zdalnie go wystrój... ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#389
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
pinin, wlasnie mialem o tym pisac...
byl juz taki co twierdzil, ze auto nie moze miec 730Nm (poprzedni setup), bo na hamowni sie slabo wkreca... nie tak jak te supry na filmach ![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#390
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Się tak wtrąciłem, sorki
![]() Na NT też śledzę wątek - fajnie, że projekt idzie w inną stronę niż ćwiartka, bo potencjał jest spory ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#391
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
i dla porownania S4 C4 z T67 na 2 barach Dalej uwazasz panie zakopianin ze rs2 z filmiku lata na hx35? Bo ewidentnie jest za szybkie jak na tak male turbo ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#392
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 06 January 2011 Skąd: Gloucester ![]() |
ten filmik ok wyzej ok 2sek szybciej od 0 do 200 sie rozpedza pewnie jakis wiekszy holset a nie hx35
|
|
|
![]()
Post
#393
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Troche aktualnych fot...
![]() Shot at 2011-09-15 ![]() Shot at 2011-09-15 ![]() Shot at 2011-09-15 ![]() Shot at 2011-09-15 ![]() Shot at 2011-09-15 ![]() Shot at 2011-09-15 ![]() Shot at 2011-09-15 ![]() Shot at 2011-09-15 ![]() Shot at 2011-09-15 ![]() Shot at 2011-09-15 ![]() Shot at 2011-09-15 ![]() Shot at 2011-09-15 ![]() Shot at 2011-09-15 ![]() Shot at 2011-09-15 ![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#394
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Użytkownik Jano ma dla ciebie kierunki do tego zderzaka jak chcesz.
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#395
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Filmik ze zmiany hamulcow na wieksze:
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#396
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 02 September 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
Pozwolicie, że zapytam: tylne błotniki były po obróbce blacharskiej i są aktualnie zapodkładowane?
Potrzebuję u siebie zrobić blacharkę tyłu jak najszybciej, a auto chcę malować całe dopiero na wiosnę. Lakiernik mi powiedział, że gołego podkładu nie można zostawić, bo "pije wodę" i on by to lakierował od razu. Więc jak to jest? -------------------- Audi A4 B5 1.9 TDI AFN // Suzuki SV650N K8 // Nissan Sunny GTi 5-doors
-------------------- "Kto hamuje, ten przegrywa" |
|
|
![]()
Post
#397
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: Otrębusy ![]() |
podejrzewam że są to laminaty.
![]() -------------------- ..:: Tipo HF turbo ::..
|
|
|
![]()
Post
#398
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
zanitowane,wiec szpachla nie popęka od wody.
|
|
|
![]()
Post
#399
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 02 September 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
Ah, dzięki, przez chwilę nawet myślałem, że może laminaty, ale później stwierdziłem, że to by było zbyt hardkorowe
![]() ![]() -------------------- Audi A4 B5 1.9 TDI AFN // Suzuki SV650N K8 // Nissan Sunny GTi 5-doors
-------------------- "Kto hamuje, ten przegrywa" |
|
|
![]()
Post
#400
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 10 November 2008 ![]() |
Bo to sa laminaty (poszerzające) nalozone na seryjne blotniki.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 01:13 |