![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#361
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
![]() Przedsezonowo wkładamy dyfer od Audi B3, zeby samochód wreszcie zaczał jezdzic do przodu a nie do tylu. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#362
|
|
Super User Dołączył: Thu, 21 February 2008 ![]() |
Blokada dyfra bedzie aktywna?
|
|
|
![]()
Post
#363
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Tak, bedzie blokowany z przycisku
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#364
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
trening startow
http://www.youtube.com/watch?v=KmCCUxmEx3g...der&list=UL http://www.youtube.com/watch?v=5fL-w4yAT_0...der&list=UL -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#365
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Wydaje mi się, czy faktycznie jest mniej mocy niz poprzednio?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#366
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Nie wiadomo ile jest dokladnie. Poprzednio bylo 2 bar doladowania, teraz jest 1,8 bara w calym zakresie. Jest o tyle lepiej, ze nie zrywa dziko trakcji.
-------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#367
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Widać po zachowaniu, że przebieg jets bardziej płynny. Czyli problem z peakującym WG rozwiązany?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#368
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Po głosie słychać że pasowało by go chwilę dłużej na 1 biegu zakręcić chociaż o tego tysiaczka bo po wrzuceniu dwójki jakby zmułka się wdawała... ???
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#369
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
nie startował z LC, pierwszy przejazd dużo lepszy, sam start ... kierownik musi sie ogarnąć tak jak w moim przypadku bo do takiej mocy trzeba się jednak ułożyć
-------------------- BRmotoRS
|
|
|
![]()
Post
#370
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Zadna zmulka sie nie wdaje. Caly czas idzie na pelnym booscie. Jedyne co to mozna dolozyc flatshifta.....
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#371
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Aktualny setup...
![]() Waga 1280kg z pelnym bakiem. http://www.youtube.com/watch?v=yog849DJOl0 http://www.youtube.com/watch?v=MCqny-O1j0c...feature=related Walki trzeba zmienic. -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#372
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
A mowilem od razu, ze lepiej mniej i z łagodniejszym przebiegiem to i silnik pożyje dłużej...Fajny poligon doświadczalny sobie tuner z Ciebie zrobił. No ale najważniejsze, ze wreszcie to jeździ w miarę bezawaryjnie.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#373
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Dźwięk 5-cio garówki jest mega
![]() Fajnie projekt się rozwija - nie tylko mocowo, ale też trakcyjnie. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#374
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Niesamowicie fajnie wam wstaje ten HX40 i wynik zacny, już nie ma takiego piku momentu obrotowego a moc stroi na bardzo przyzwoitym poziomie.
Czy auto będzie można zobaczyć w akcji na 1/4mili w Białej ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#375
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Tam wciaz siedzi HX35.
Silnik w tej specyfikacji pozyje nawet na 2,2 bar. Aktualne 1,85 bar jest podyktowane za mala muszla goraca turbiny i obawami przed brakiem trakcji. Jak widac trakcja jest, wiec mozna smialo isc wyzej, jednak na tej turbinie i serynjej glowicy nie ma to za bardzo sensu. 3 bieg... widac jak bardzo slabnie po ok 5500 rpm... http://www.youtube.com/watch?v=RFxP7rUexe8 -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#376
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
U nas siedzi HX35
![]() HX40 wjedzie na stage 2 CYTAT A mowilem od razu, ze lepiej mniej i z łagodniejszym przebiegiem to i silnik pożyje dłużej. Nie mialoby to znaczenia. Wiadomo co zabilo silnik poprzednio - przekorczenie, dosc znaczne, mapy turbiny w gornym zakresie obrotow. Silnik nie oproznial sie jak powinien. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#377
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
mniej mocy = mniej boosta = mniejsza szansa wyjscia poza mape
![]() -------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#378
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
mniej mocy = mniej boosta = mniejsza szansa wyjscia poza mape ![]() IMO duża mocy = duży boost = duży zakres mapy - oczywiście jeśli auto było strojone . Silnik zabić mogło jakieś przeładowanie przed czym mógłby uchronić boost cut na odpowiednim poziomie . pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#379
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 May 2007 Skąd: triocity ![]() |
mowa o czyms zupelnie innym - silnika niezabilo doladowanie bo mogl je przyjac tylko brak przeplywu na wydechu
-------------------- mk2 vrt 4motion
|
|
|
![]()
Post
#380
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
fuck , przeoczyłem że chodzi o mapy turbiny nie silnika
![]() pozdrawiam |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 06 July 2025 - 19:00 |