![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#321
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
tu nie chodzi i niczyje auta tylko o mozliwosci i umiejetnosci strojenia, skoro setup jest zle dobrany (westgate) to sie zmienia (bo podobno kasy nie szkoda) a nie mowi ze wykres jest ok, taka niestety jest prawda, da sie to zrobic lepiej o czym bylo juz pisane ![]() ![]() pisząc gówno -przesadzasz ostro -to ze projekt jest home made a wykres nie jest płaski jak stół nie oznacza że osoba która budowała to auto i stroiła nie zrobiła tego z głową ..średnia moc i moment jest na dobrym poziomie....kurde nie wiem jak to jest Polska zawiść wychodzi chyba ( auto na zachodzie chwalone ). założę się ,że jakby robiła to auto inna osoba z forum ..a nie młody quzig ...to nie było tych docinek ![]() -------------------- quattro
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#322
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#323
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
pisząc gówno -przesadzasz ostro -to ze projekt jest home made a wykres nie jest płaski jak stół nie oznacza że osoba która budowała to auto i stroiła nie zrobiła tego z głową ..średnia moc i moment jest na dobrym poziomie....kurde nie wiem jak to jest Polska zawiść wychodzi chyba ( auto na zachodzie chwalone ). czlowieku do czego ty pijesz? co ja kogos obrazilem uzywajac przyslowia (tyczacego sie zle dobranego WG a nie pracy wykonanej nad autem)? nie wiem po co wprowadzasz sztucznie zamet? Dla mnei projekst jest bardzo ok a Guzior sam napisal jaka jest przyczyna tego ze tak wyglada wykres i ze da sie to zrobic lepiej. To wlasnie tacy ludzie jak ty tworza mity o tej zazdrosci itd. czego ja mialbym tu komus zazdroscic, jaka zawisc? |
|
|
![]()
Post
#324
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
czlowikeu do czego ty pijesz? co ja kogos obrazilem uzywajac przyslowia? nie wiem poi co wprowadzasz sztycznie zamet? Dla mnei projekst jest bardzo ok a Guzior sam napisal jaka jest przyczyna tego ze tak wyglada wykres i ze da sie to zrobic lepiej. To wlasnie tacy ludzie jak ty tworza mity o tej zazdrosci itd. czego ja mialbym tu komus zazdroscic? Nie rób osobistych wycieczek personalnych ...nie pisz o zazdrości ...a ni nie pisz o tym czego Ja nie napisałem -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#325
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
to wlasnie ty siejesz zamet, jak tak bardzo ci zalezy zebym dostal bana to pisz bezp. do moda a nie szczujesz tu na forum i obracasz kota ogonem, nigdzie nie napisalem ze projekt to gowno! ty to napisales!
|
|
|
![]()
Post
#326
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 11 September 2010 Skąd: słupno ![]() |
Guzior wiesz czym sie róznią mocne auta budowane do dragu od mocnych aut budowanych na ulice ? Odpowiedz sobie na to pytanie i wyciągnij jakies wnioski, zanim wleisz kolejny wykres z hujowymi przebiegami mocy/momentu. Rzeczywiście wykres jest fatalny. Nie powinni w ogóle jechac na hamownię. Jak śmieli wyjeżdzac tym z garażu. AW - zawsze możesz sprawdzic swoje ałdi z nyską. Może trochę zmieni Ci się światopogląd i poszerzą horyzonty. Gdzie było napisane, że to auto na ulice. Cały czas mam wrażnie, że to drift i 1/4 mili jest przeznaczeniem tego wozu. Moment obrotowy w tym silniku narasta straszliwie brutalnie i taki właśnie ma byc. Ma zwalac z nóg i oddzielac rdzeń kręgowy od kręgosłupa. Ma byc dziko i nieokiełznanie, agresywnie i piorunująco szybko -nagle. Narastanie brutalizmu podnieca i wydziela adrenalinę. Kierowca ma odnosic wrażenie, że jak już przeszedł pik i jest gdzieś w okolicach 4800 obrotów to dalej już będzie dobrze. Przeżyje, da radę dokręcic do końca. Ale biada temu co w tylnym napędzie nie przetrwa uderzenia max boostu. Super by było obejrzec jakiś film ze srodka, jak siły wyginają wskazówkę od prędkościomierza. Moim zdaniem jest to konkretny kandydat na niziuteniką dziesiątkę pod wpływem nitro w sezonie 2011. |
|
|
![]()
Post
#327
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
bardzo ładnie piszesz o tym no..... "narastającym podniecającym brutalizmie"
![]() |
|
|
![]()
Post
#328
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
to wlasnie ty siejesz zamet, jak tak bardzo ci zalezy zebym dostal bana to pisz bezp. do moda a nie szczujesz tu na forum i obracasz kota ogonem, nigdzie nie napisalem ze projekt to gowno! ty to napisales! jakiego Bana..człowieku...może Tobie coś innego się wyświetla na monitorze ![]() ![]() zluzuj już człowieku ...kosiniak nic do Ciebie nie mam i nie zalezy mi na tym ,ze byś dostał bana...nie jestem też konfiturą ...wiec znów się trochę rozpędziłeś .Przeczytaj sobie ten temat w poniedziałek na chłodno ..a zobaczysz czemu quzior pokazał przykład wykresu i możliwości s2 Ogólnie hortex sorry za OT -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#329
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Voj2s - widac malo wiesz. Znasz takie pojecie jak za twarda sprezyna?
Przy 4000 jest przeladowanie, bo spaliny nie potrafia napierac na waste z taka silą zeby go uchylac. Natomiast gora juz potrafia, wiec zeby utrzymac boost musi byc dobrze skrecona, co powoduje przeladowanie na dole. Jak nie zrozumiesz dalej lub bede mial cos rozwinac to powiedz. . Reszta panów, włascicieli grubych lansowozów - wykres jest chujowy bo moc jest ~stała? Czy ze co? Bo nie bardzo rozumiem? Przeciez to maksymalnie plaska moc pozwala na najefektywniejsze przyspieszanie. W tym aucie nie chodzi o elastycznosc, tylko o to ze maksymalnie mozliwie szybko nabieralo predkosci. A to wlasnie zapewnia wzglednie plaski wykres mocy. Ze nie jest zalozony waste jaki powinien byc? Moglby byc dawno temu, ale chcialem sprawdzic na co stac seryjny i udowodnic wszystkim forumowym koniobijcą i haterom ze na ori waste da sie ogarnac doladowanie i nie powodowac przeladowan na 3 bary. A po wykresach wyszlo, ze taka charakterystyka jest jak najbardziej sluszna do zapierdzielania, wiec taka zostala. Druga sprawa - dla ciemnogrodu ktory mysli ze holseta idzie kupic za 1500zł - tak idzie ale uzywke lub regenrowanego. Ten kosztowal 3100, hx40 bez waste to juz 3700 i ceny ida w gore wraz z wielkoscia. Zreszta nawet jakby kosztowal i 500zł, nie mialoby to wplywu. A forumowej gawiedzi i tak by przeszkadzalo, ze to nie garrett, hks ani inny wynalazek dla dzieci bogatych rodzicow tylko przemyslowe turbo. Ciekawe co bedzie mowione przy nastepnym aucie.... Mozna jeszcze zapytac - dlaczego takie turbo, i niebawe zmiana na wieksze. Bo plan byl na 400koni i 500 niuta w chwili zakupu turbo. Potem nas naszlo na srubowanie turbiny. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#330
|
|
User Dołączył: Wed, 17 November 2010 ![]() |
Ważne zeby był szybki do ogarniecia i sie nie psuł !
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#331
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Jak sie ruszy cos w temacie to moooooozeeee naskrobie. Narazie upalam biorce motoru na lpg po kopnym sniegu i jest fajnie
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#332
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
a wg mnie w dupie miec jakies pierdoly i isc dalej krok po krok bo jak juz ktos wspomniall to nie jest efekt finalny, nie jest zle
powodzenia -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#333
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
tak na prawdę to wykres w teorii jest zgodny z zasadami projektowania silników czyli np jadąc pod górę na odcince gdy brakuje siły napędowej...obroty spadają ale rośnie moment i znów mamy zapas by pokonac opory ruchu ![]() No niech będzie, ale nie do końca, bo moc nie powinna maleć ![]() Ale projekt jest bardzo fajny, wymaga lekkiego dopracowania, narazie wykres jest jaki jest, tyle na ten temat. To chyba nadal smród za pająkiem się ciągnie. PS Niech ktoś sprzątnie ten śmietnik, bo to jakaś żenada jest. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#334
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
Voj2s - widac malo wiesz. Znasz takie pojecie jak za twarda sprezyna? Przy 4000 jest przeladowanie, bo spaliny nie potrafia napierac na waste z taka silą zeby go uchylac. Natomiast gora juz potrafia, wiec zeby utrzymac boost musi byc dobrze skrecona, co powoduje przeladowanie na dole. Jak nie zrozumiesz dalej lub bede mial cos rozwinac to powiedz. no wiec dalej nie rozumiem , mowisz ze to spaliny decyduja o tym jaki jest boost ?? i nie da sie tego zrobic zeby kolo 4000rpm bylo tyle boostu co kolo 6000 ?? wiec Ci odpowiem wprost DA SIE !! propozycja 2.5kpln jest mocno smieszna i walcz sam albo olej i uznaj ze sie nie da... PS nie mam nic do Ciebie ani tego nissana ( wynik jak na 2.2T godny i tego nie podwazam ) nie mi oceniac Twoja wiedze, tak sie wam podoba tak macie .... -------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#335
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
No dobra, bo widze ze dalej nie wiesz o co chodzi
![]() Przy obecnym naciagu sprezyny: 4000 mam w pelni otwarte EBC (0% DC czyli cisnienie w dolocie napiera na waste caly czas) a przy 7000 juz mam je zamkniete (100% DC zeby cokolwiek ten boost utrzymac) i teraz nie dotykajac wogole mapy DC dla EBC jak zluzuje naciąg sprezyny, przy 4krpm mam mniejszy boost, ale gora spada on jeszcze bardziej. Wiec po mojemu (i nie tylko) ewidentnie widac tu wplyw actuatora na przebieg boostu a nie umiejetnosc napisania mapy. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#336
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
guzior dobrą reklame sobie zrobiłeś tym projektem i o to zapewnie Ci chodziło ;-) wynik super i nie za milion złotych ważne że szlaki do tej mocy ładnie przetarłeś i teraz jesteś oblatany w 2.2 20vt
![]() |
|
|
![]()
Post
#337
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Mam nadzieje ze nikt nie odbierze mojego posta jako atak albo cos, bo to ostatnio popularne sie stalo
![]() Guzior nie wiem czemu bronicie tego wykresu jak krzyza bo nie jest swietny. Cyferki sa spoko ale... Masz absurdalnie wysoki moment obrotowy w stosunku do tego co sie dzieje pozniej. Przeciez twoja moc rosnie do 5600 rpm a to przeciez jest moc na silniku a nie na kolach. Na kolach jest jeszcze gorzej bo wraz z obrotami rosna takze opory. Pewnie dopiero na wiosne (z trakcja) potestujesz sprzet i dojdziesz do wniosku ze cos w tym jest. Taki mega peak nm jest super ale do auta ktore ma 4x4 i startuje w rajdach i pojezdzawkach, wiec po prostu musi miec peak nm z dolu zeby wychodzilo z progu fajnie i np za beczka i ciasnymi winklami wychodzilo na 4 kapciach ![]() Pierwszy temat, do czego to auto jest? Sorry bo niedoczytalem wczesniej ![]() A co do westa to bedziesz mial przeprawe zeby to jakos usprawnic bo pewnie nie jest obliczony na takie cisnienie i przeplyw spalin i gora obrotow sie otwiera. Dlatego jak napinasz sprezyne mocniej to gora mocniej trzyma ale za to masz peak boostu wiekszy. Pozdro! -------------------- TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia. Zapraszamy! 5o4 oo8 238 |
|
|
![]()
Post
#338
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
No dobra, bo widze ze dalej nie wiesz o co chodzi ![]() Przy obecnym naciagu sprezyny: 4000 mam w pelni otwarte EBC (0% DC czyli cisnienie w dolocie napiera na waste caly czas) a przy 7000 juz mam je zamkniete (100% DC zeby cokolwiek ten boost utrzymac) i teraz nie dotykajac wogole mapy DC dla EBC jak zluzuje naciąg sprezyny, przy 4krpm mam mniejszy boost, ale gora spada on jeszcze bardziej. Wiec po mojemu (i nie tylko) ewidentnie widac tu wplyw actuatora na przebieg boostu a nie umiejetnosc napisania mapy. no i po tej wypowiedzi dla mnie wszystko jest jasne ...NIE DA SIE i niech tak zostanie EOT -------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#339
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
No niech będzie, ale nie do końca, bo moc nie powinna maleć ![]() Ale projekt jest bardzo fajny, wymaga lekkiego dopracowania, narazie wykres jest jaki jest, tyle na ten temat. To chyba nadal smród za pająkiem się ciągnie. PS Niech ktoś sprzątnie ten śmietnik, bo to jakaś żenada jest. Akurat wróciłem z wakacji miesięcznych ![]() Ten silnik w tej konfiguracji musi mieć taki przebieg momentu. Można to oczywiście poprawić stosując ostrzejsze wałki ( przynajmniej dwa regulowane kółka) , mocniejsze sprężyny zaworowe i mechanikę głowicy. Przy tak dużym przyspieszeniu prędkości obrotowej silnika każde minimalne opóżnienie ( zawory ) odbija się potęgująco na stratach. A im wyższa prędkość obrotowa tym gorsze napełnianie komory spalania, bo przepływy rosną, ale rosną także opory. Druga sprawa to wastegate- jest to najważniejszy zawór sterujący w doładowanym wysilonym silniku. Bez niego turbina jest niczym. Żle trochę Bart piszesz o tych spalinach uchylających zawór, ponieważ to nie one mają to robić , tylko ma robić to mapa działania zaworu sterującego WG. Jeżeli tak nie jest oznacza to , że sprężyna jest zbyt słaba, ma zbyt mały skok po utwardzeniu , średnica zaworu jest nieodpowiednia i lub wastegate trzeba wyprowadzić w ziemię , a nie w układ wydechowy zaraz za łopatkami turbo. Bo to powoduje wzrost ciśnienia w wedechu i blokuje wirnik zaburzając wirowe opuszczanie spalin strugą bocznego uderzania gazów. Ten silnik i turbina są w stanie dać jeszcze minimalnie dodatkowo 100KM i 100Nm. Tylko wtedy musicie już poszukać jakiegoś tytanu najlepiej w płynie , albo innego materiału nano , żeby namoczyć w nim półośki , dyfer i wał ![]() -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#340
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Oho zaczyna sie
![]() Cisnienie spalin otwiera wg, oczywiscie ze jest to zle wiec nie wiem co zle napisalem. P.S. Pajak ty przypadkiem nie miales skasowac konta na racingforum? -------------------- TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia. Zapraszamy! 5o4 oo8 238 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 02 July 2025 - 22:00 |