Shoutbox 0 nowych PW 


56 Stron V  « < 15 16 17 18 19 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Nissan 200sx S13 - V8T 4.2 40v, 76mm Turbo, powered and tuned by BRmotoRS (???KM/???Nm@0,95 bar)
kiwi
post Sun, 05 Dec 2010 - 21:26
Post #321


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(kosiniak @ Sun, 05 Dec 2010 - 21:16) *
tu nie chodzi i niczyje auta tylko o mozliwosci i umiejetnosci strojenia, skoro setup jest zle dobrany (westgate) to sie zmienia (bo podobno kasy nie szkoda) a nie mowi ze wykres jest ok, taka niestety jest prawda, da sie to zrobic lepiej o czym bylo juz pisane smile.gif. Z gowna bata nie ukrecisz smile.gif


pisząc gówno -przesadzasz ostro -to ze projekt jest home made a wykres nie jest płaski jak stół nie oznacza że osoba która budowała to auto i stroiła nie zrobiła tego z głową ..średnia moc i moment jest na dobrym poziomie....kurde nie wiem jak to jest Polska zawiść wychodzi chyba ( auto na zachodzie chwalone ).

założę się ,że jakby robiła to auto inna osoba z forum ..a nie młody quzig ...to nie było tych docinek dry.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 05 Dec 2010 - 21:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kosiniak
post Sun, 05 Dec 2010 - 21:26
Post #322


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(voj2s @ Sun, 05 Dec 2010 - 22:22) *
a ja chyba czegos nie wiem, nie rozumiem , nie umiem ...dlaczego WG przy 4000 rpm jest zly a przy 6000rpm jest dobry??


tak tylko twoj to nie stand alone, dlatego dobrym przykladem byla praca BRT nad autem Nikolasa smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sun, 05 Dec 2010 - 21:30
Post #323


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(kiwi @ Sun, 05 Dec 2010 - 22:26) *
pisząc gówno -przesadzasz ostro -to ze projekt jest home made a wykres nie jest płaski jak stół nie oznacza że osoba która budowała to auto i stroiła nie zrobiła tego z głową ..średnia moc i moment jest na dobrym poziomie....kurde nie wiem jak to jest Polska zawiść wychodzi chyba ( auto na zachodzie chwalone ).

czlowieku do czego ty pijesz? co ja kogos obrazilem uzywajac przyslowia (tyczacego sie zle dobranego WG a nie pracy wykonanej nad autem)? nie wiem po co wprowadzasz sztucznie zamet? Dla mnei projekst jest bardzo ok a Guzior sam napisal jaka jest przyczyna tego ze tak wyglada wykres i ze da sie to zrobic lepiej. To wlasnie tacy ludzie jak ty tworza mity o tej zazdrosci itd. czego ja mialbym tu komus zazdroscic, jaka zawisc?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sun, 05 Dec 2010 - 21:32
Post #324


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(kosiniak @ Sun, 05 Dec 2010 - 21:30) *
czlowikeu do czego ty pijesz? co ja kogos obrazilem uzywajac przyslowia? nie wiem poi co wprowadzasz sztycznie zamet? Dla mnei projekst jest bardzo ok a Guzior sam napisal jaka jest przyczyna tego ze tak wyglada wykres i ze da sie to zrobic lepiej. To wlasnie tacy ludzie jak ty tworza mity o tej zazdrosci itd. czego ja mialbym tu komus zazdroscic?


Nie rób osobistych wycieczek personalnych ...nie pisz o zazdrości ...a ni nie pisz o tym czego Ja nie napisałem


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sun, 05 Dec 2010 - 21:35
Post #325


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





to wlasnie ty siejesz zamet, jak tak bardzo ci zalezy zebym dostal bana to pisz bezp. do moda a nie szczujesz tu na forum i obracasz kota ogonem, nigdzie nie napisalem ze projekt to gowno! ty to napisales!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
knopers
post Sun, 05 Dec 2010 - 21:35
Post #326


Frequent User
Dołączył: Sat, 11 September 2010
Skąd: słupno





CYTAT(aw69 @ Sun, 05 Dec 2010 - 20:20) *
Guzior wiesz czym sie róznią mocne auta budowane do dragu od mocnych aut budowanych na ulice ? Odpowiedz sobie na to pytanie i wyciągnij jakies wnioski, zanim wleisz kolejny wykres z hujowymi przebiegami mocy/momentu.

Rzeczywiście wykres jest fatalny. Nie powinni w ogóle jechac na hamownię. Jak śmieli wyjeżdzac tym z garażu. AW - zawsze możesz sprawdzic swoje ałdi z nyską. Może trochę zmieni Ci się światopogląd i poszerzą horyzonty. Gdzie było napisane, że to auto na ulice. Cały czas mam wrażnie, że to drift i 1/4 mili jest przeznaczeniem tego wozu.
Moment obrotowy w tym silniku narasta straszliwie brutalnie i taki właśnie ma byc. Ma zwalac z nóg i oddzielac rdzeń kręgowy od kręgosłupa. Ma byc dziko i nieokiełznanie, agresywnie i piorunująco szybko -nagle. Narastanie brutalizmu podnieca i wydziela adrenalinę. Kierowca ma odnosic wrażenie, że jak już przeszedł pik i jest gdzieś w okolicach 4800 obrotów to dalej już będzie dobrze. Przeżyje, da radę dokręcic do końca. Ale biada temu co w tylnym napędzie nie przetrwa uderzenia max boostu.
Super by było obejrzec jakiś film ze srodka, jak siły wyginają wskazówkę od prędkościomierza.
Moim zdaniem jest to konkretny kandydat na niziuteniką dziesiątkę pod wpływem nitro w sezonie 2011.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Sun, 05 Dec 2010 - 21:44
Post #327


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





bardzo ładnie piszesz o tym no..... "narastającym podniecającym brutalizmie" smile.gif Spoko na wiosne mogę się sprawdzić z tą nyską
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sun, 05 Dec 2010 - 21:50
Post #328


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(kosiniak @ Sun, 05 Dec 2010 - 21:35) *
to wlasnie ty siejesz zamet, jak tak bardzo ci zalezy zebym dostal bana to pisz bezp. do moda a nie szczujesz tu na forum i obracasz kota ogonem, nigdzie nie napisalem ze projekt to gowno! ty to napisales!


jakiego Bana..człowieku...może Tobie coś innego się wyświetla na monitorze huh.gif ...gdyby nie ta nagonka z "podlasia' nie byłoby tej gadki ( cyt Twoje słowa"nigdzie nie napisalem ze projekt to gowno! ty to napisales!"---JA TO NAPISAŁEM -GDZIE I KIEDY CZŁOWIEKU huh.gif )


zluzuj już człowieku ...kosiniak nic do Ciebie nie mam i nie zalezy mi na tym ,ze byś dostał bana...nie jestem też konfiturą ...wiec znów się trochę rozpędziłeś .Przeczytaj sobie ten temat w poniedziałek na chłodno ..a zobaczysz czemu quzior pokazał przykład wykresu i możliwości s2

Ogólnie hortex sorry za OT


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 05 Dec 2010 - 22:44
Post #329


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Voj2s - widac malo wiesz. Znasz takie pojecie jak za twarda sprezyna?
Przy 4000 jest przeladowanie, bo spaliny nie potrafia napierac na waste z taka silą zeby go uchylac. Natomiast gora juz potrafia, wiec zeby utrzymac boost musi byc dobrze skrecona, co powoduje przeladowanie na dole. Jak nie zrozumiesz dalej lub bede mial cos rozwinac to powiedz.
.
Reszta panów, włascicieli grubych lansowozów - wykres jest chujowy bo moc jest ~stała? Czy ze co? Bo nie bardzo rozumiem? Przeciez to maksymalnie plaska moc pozwala na najefektywniejsze przyspieszanie. W tym aucie nie chodzi o elastycznosc, tylko o to ze maksymalnie mozliwie szybko nabieralo predkosci. A to wlasnie zapewnia wzglednie plaski wykres mocy.

Ze nie jest zalozony waste jaki powinien byc? Moglby byc dawno temu, ale chcialem sprawdzic na co stac seryjny i udowodnic wszystkim forumowym koniobijcą i haterom ze na ori waste da sie ogarnac doladowanie i nie powodowac przeladowan na 3 bary. A po wykresach wyszlo, ze taka charakterystyka jest jak najbardziej sluszna do zapierdzielania, wiec taka zostala.
Druga sprawa - dla ciemnogrodu ktory mysli ze holseta idzie kupic za 1500zł - tak idzie ale uzywke lub regenrowanego. Ten kosztowal 3100, hx40 bez waste to juz 3700 i ceny ida w gore wraz z wielkoscia. Zreszta nawet jakby kosztowal i 500zł, nie mialoby to wplywu. A forumowej gawiedzi i tak by przeszkadzalo, ze to nie garrett, hks ani inny wynalazek dla dzieci bogatych rodzicow tylko przemyslowe turbo. Ciekawe co bedzie mowione przy nastepnym aucie....
Mozna jeszcze zapytac - dlaczego takie turbo, i niebawe zmiana na wieksze. Bo plan byl na 400koni i 500 niuta w chwili zakupu turbo. Potem nas naszlo na srubowanie turbiny.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Korek91
post Sun, 05 Dec 2010 - 23:12
Post #330


User
Dołączył: Wed, 17 November 2010





Ważne zeby był szybki do ogarniecia i sie nie psuł ! biggrin.gif Takie moje zdanie biggrin.gif Guzior kiedy beda informacje na temat nowego projektu? biggrin.gif:D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 05 Dec 2010 - 23:18
Post #331


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Jak sie ruszy cos w temacie to moooooozeeee naskrobie. Narazie upalam biorce motoru na lpg po kopnym sniegu i jest fajnie biggrin.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Sun, 05 Dec 2010 - 23:45
Post #332


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





a wg mnie w dupie miec jakies pierdoly i isc dalej krok po krok bo jak juz ktos wspomniall to nie jest efekt finalny, nie jest zle
powodzenia


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Mon, 06 Dec 2010 - 00:21
Post #333


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(kiwi @ Sun, 05 Dec 2010 - 21:13) *
tak na prawdę to wykres w teorii jest zgodny z zasadami projektowania silników czyli np jadąc pod górę na odcince gdy brakuje siły napędowej...obroty spadają ale rośnie moment i znów mamy zapas by pokonac opory ruchu tongue.gif

No niech będzie, ale nie do końca, bo moc nie powinna maleć smile.gif
Ale projekt jest bardzo fajny, wymaga lekkiego dopracowania, narazie wykres jest jaki jest, tyle na ten temat.
To chyba nadal smród za pająkiem się ciągnie.

PS Niech ktoś sprzątnie ten śmietnik, bo to jakaś żenada jest.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Mon, 06 Dec 2010 - 01:01
Post #334


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





CYTAT(guzior @ Sun, 05 Dec 2010 - 22:44) *
Voj2s - widac malo wiesz. Znasz takie pojecie jak za twarda sprezyna?
Przy 4000 jest przeladowanie, bo spaliny nie potrafia napierac na waste z taka silą zeby go uchylac. Natomiast gora juz potrafia, wiec zeby utrzymac boost musi byc dobrze skrecona, co powoduje przeladowanie na dole. Jak nie zrozumiesz dalej lub bede mial cos rozwinac to powiedz.


no wiec dalej nie rozumiem , mowisz ze to spaliny decyduja o tym jaki jest boost ?? i nie da sie tego zrobic zeby kolo 4000rpm bylo tyle boostu co kolo 6000 ??

wiec Ci odpowiem wprost DA SIE !! propozycja 2.5kpln jest mocno smieszna i walcz sam albo olej i uznaj ze sie nie da...

PS nie mam nic do Ciebie ani tego nissana ( wynik jak na 2.2T godny i tego nie podwazam ) nie mi oceniac Twoja wiedze, tak sie wam podoba tak macie ....


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Mon, 06 Dec 2010 - 08:09
Post #335


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





No dobra, bo widze ze dalej nie wiesz o co chodzi wink.gif
Przy obecnym naciagu sprezyny:
4000 mam w pelni otwarte EBC (0% DC czyli cisnienie w dolocie napiera na waste caly czas) a przy 7000 juz mam je zamkniete (100% DC zeby cokolwiek ten boost utrzymac) i teraz nie dotykajac wogole mapy DC dla EBC jak zluzuje naciąg sprezyny, przy 4krpm mam mniejszy boost, ale gora spada on jeszcze bardziej.
Wiec po mojemu (i nie tylko) ewidentnie widac tu wplyw actuatora na przebieg boostu a nie umiejetnosc napisania mapy.



--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lightman
post Mon, 06 Dec 2010 - 09:50
Post #336


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: łódzkie





guzior dobrą reklame sobie zrobiłeś tym projektem i o to zapewnie Ci chodziło ;-) wynik super i nie za milion złotych ważne że szlaki do tej mocy ładnie przetarłeś i teraz jesteś oblatany w 2.2 20vt smile.gif 99% ludzi na tym forum byłoby happy z takich cyferek a reszta to malkontenci. Kto chce płaskiego przebiegu niech kupuje NA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brt
post Mon, 06 Dec 2010 - 10:26
Post #337


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





Mam nadzieje ze nikt nie odbierze mojego posta jako atak albo cos, bo to ostatnio popularne sie stalo smile.gif

Guzior nie wiem czemu bronicie tego wykresu jak krzyza bo nie jest swietny. Cyferki sa spoko ale...

Masz absurdalnie wysoki moment obrotowy w stosunku do tego co sie dzieje pozniej. Przeciez twoja moc rosnie do 5600 rpm a to przeciez jest moc na silniku a nie na kolach. Na kolach jest jeszcze gorzej bo wraz z obrotami rosna takze opory. Pewnie dopiero na wiosne (z trakcja) potestujesz sprzet i dojdziesz do wniosku ze cos w tym jest. Taki mega peak nm jest super ale do auta ktore ma 4x4 i startuje w rajdach i pojezdzawkach, wiec po prostu musi miec peak nm z dolu zeby wychodzilo z progu fajnie i np za beczka i ciasnymi winklami wychodzilo na 4 kapciach smile.gif Tu bedzie walka z trakcja w osce.

Pierwszy temat, do czego to auto jest? Sorry bo niedoczytalem wczesniej smile.gif

A co do westa to bedziesz mial przeprawe zeby to jakos usprawnic bo pewnie nie jest obliczony na takie cisnienie i przeplyw spalin i gora obrotow sie otwiera.
Dlatego jak napinasz sprezyne mocniej to gora mocniej trzyma ale za to masz peak boostu wiekszy.

Pozdro!


--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Mon, 06 Dec 2010 - 10:33
Post #338


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





CYTAT(guzior @ Mon, 06 Dec 2010 - 08:09) *
No dobra, bo widze ze dalej nie wiesz o co chodzi wink.gif
Przy obecnym naciagu sprezyny:
4000 mam w pelni otwarte EBC (0% DC czyli cisnienie w dolocie napiera na waste caly czas) a przy 7000 juz mam je zamkniete (100% DC zeby cokolwiek ten boost utrzymac) i teraz nie dotykajac wogole mapy DC dla EBC jak zluzuje naciąg sprezyny, przy 4krpm mam mniejszy boost, ale gora spada on jeszcze bardziej.
Wiec po mojemu (i nie tylko) ewidentnie widac tu wplyw actuatora na przebieg boostu a nie umiejetnosc napisania mapy.



no i po tej wypowiedzi dla mnie wszystko jest jasne ...NIE DA SIE i niech tak zostanie EOT


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Mon, 06 Dec 2010 - 10:39
Post #339


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





CYTAT(kompot @ Mon, 06 Dec 2010 - 00:21) *
No niech będzie, ale nie do końca, bo moc nie powinna maleć smile.gif
Ale projekt jest bardzo fajny, wymaga lekkiego dopracowania, narazie wykres jest jaki jest, tyle na ten temat.
To chyba nadal smród za pająkiem się ciągnie.

PS Niech ktoś sprzątnie ten śmietnik, bo to jakaś żenada jest.

Akurat wróciłem z wakacji miesięcznych smile.gif , a tu widzę kompotowi się odbija. Więc tak kolego - jak masz pisać teksty w stylu " jest jaki jest" to wsiądż na swoją wjerchowinę z awataru i odjedż, bez pożeganania w siną dal.
Ten silnik w tej konfiguracji musi mieć taki przebieg momentu. Można to oczywiście poprawić stosując ostrzejsze wałki ( przynajmniej dwa regulowane kółka) , mocniejsze sprężyny zaworowe i mechanikę głowicy. Przy tak dużym przyspieszeniu prędkości obrotowej silnika każde minimalne opóżnienie ( zawory ) odbija się potęgująco na stratach. A im wyższa prędkość obrotowa tym gorsze napełnianie komory spalania, bo przepływy rosną, ale rosną także opory.
Druga sprawa to wastegate- jest to najważniejszy zawór sterujący w doładowanym wysilonym silniku. Bez niego turbina jest niczym.
Żle trochę Bart piszesz o tych spalinach uchylających zawór, ponieważ to nie one mają to robić , tylko ma robić to mapa działania zaworu sterującego WG. Jeżeli tak nie jest oznacza to , że sprężyna jest zbyt słaba, ma zbyt mały skok po utwardzeniu , średnica zaworu jest nieodpowiednia i lub wastegate trzeba wyprowadzić w ziemię , a nie w układ wydechowy zaraz za łopatkami turbo. Bo to powoduje wzrost ciśnienia w wedechu i blokuje wirnik zaburzając wirowe opuszczanie spalin strugą bocznego uderzania gazów.
Ten silnik i turbina są w stanie dać jeszcze minimalnie dodatkowo 100KM i 100Nm. Tylko wtedy musicie już poszukać jakiegoś tytanu najlepiej w płynie , albo innego materiału nano , żeby namoczyć w nim półośki , dyfer i wał biggrin.gif


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brt
post Mon, 06 Dec 2010 - 10:52
Post #340


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





Oho zaczyna sie smile.gif

Cisnienie spalin otwiera wg, oczywiscie ze jest to zle wiec nie wiem co zle napisalem.


P.S. Pajak ty przypadkiem nie miales skasowac konta na racingforum?


--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post

56 Stron V  « < 15 16 17 18 19 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 02 July 2025 - 22:00