![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#301
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
ty chyba nie zrozumiales o co chodzilo AW? o to zeby te kreski i ich wynik(dajacy jakos konkretna wartosc) to nie byl sam peak. Chodzilo mu chyba o to zeby byl jakis zakres rpm w ktorych auto ta moc/moment trzyma. Ja np. nie wiem kto to jets Pan Jyrki? to jakis guru? wyznacznik trendow i rysowania wykresow? jak dla mnie przebieg mocy na tym jego wykresie jest dziwny, mocno pofalowany, aczkolwiek ja sie nie znam calkowicie, moze wypowie sie ktos kto ogarnia temat strojenia aut i nie uwaza sie za mistrza swiata? Zeby nie bylo ze bronie AW, ze sie znamy i w ogole i ze daze do jakiejs klotni, wrecz przeciwnie
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#302
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Chyba najwiekszy na swiecie guru od 20vT. Zrobil m. in. te auto:
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#303
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
ty chyba nie zrozumiales o co chodzilo AW? o to zeby te kreski i ich wynik(dajacy jakos konkretna wartosc) to nie byl sam peak. Chodzilo mu chyba o to zeby byl jakis zakres rpm w ktorych auto ta moc/moment trzyma. Ja np. nie wiem kto to jets Pan Jyrki? to jakis guru? wyznacznik trendow i rysowania wykresow? jak dla mnie przebieg mocy na tym jego wykresie jest dziwny, mocno pofalowany, aczkolwiek ja sie nie znam calkowicie, moze wypowie sie ktos kto ogarnia temat strojenia aut i nie uwaza sie za mistrza swiata? Zeby nie bylo ze bronie AW, ze sie znamy i w ogole i ze daze do jakiejs klotni, wrecz przeciwnie ![]() to ja sie wypowiem,nie jako ''adwokat'' Pana Guzika. wydaje mi sie,ze Guzik jasno napisal,ze turbina bedzie zmieniana,a projekt nie jest skonczony,tylko bedzie sie rozwijal. Poza tym chyba jasno widac,ze auto jest doinwestowane i nikt na nim nie oszczedza,wiec poczekajmy co sie wydarzy dalej ![]() |
|
|
![]()
Post
#304
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
my tu nie o inwestycji w auto tylko o strojeniu, nie wiem wiec do czego dazysz?
![]() |
|
|
![]()
Post
#305
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
zewnetrzy wastegate...
|
|
|
![]()
Post
#306
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#307
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#308
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Czy flansza od nowej turbiny jest taka sama jak od tej obecnej ?
|
|
|
![]()
Post
#309
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Zeby nie bylo ze repo pedalskie fury robi jeden mega onboard wg mnie
Jeszcze sie nie zastanawialem czy bedzie taka sama ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#310
|
|
User Dołączył: Sun, 04 January 2009 Skąd: Pińczów ![]() |
nei jestem fanem tego projektu ale wg mnie cyfry i wykres sa nienajgorsze, tym bardziej ze to jest turbo od ciezarówki, wstaje bardzo sensownie. Ma wiele wykresów co prawda tylko EVO ale dla przykładu podam 2 bardzo podobne a auta strojone ponoc przez polską jak nei europejską czołówke, tak przynajmniej mówią. ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us W USA da się zrobić "płaski" wykres ![]() ![]() http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=76972 |
|
|
![]()
Post
#311
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
W polsce i finlandii zapewne tez, ale trzeba umiec stroic auta....
Napisze w takim razie jeszcze jedno pw do Repo, zeby zwijał majdan bo sie nie nadaje ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#312
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 February 2004 Skąd: Trójmiasto ![]() |
-------------------- Powered by Red Evolution
|
|
|
![]()
Post
#313
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
CYTAT Napisze w takim razie jeszcze jedno pw do Repo, zeby zwijał majdan bo sie nie nadaje laugh.gif I nie ma znaczenia ze zrobil najszybsze quattro i najszybsze 20vT na swiecie. Widzisz Guzior coś w tym musi być bo Maciek z PM Motorsport też zbudował najszybsze S4 2,7 BiTurbo na świece i zwinął juz majdan ![]() Guzior wiesz czym sie róznią mocne auta budowane do dragu od mocnych aut budowanych na ulice ? Odpowiedz sobie na to pytanie i wyciągnij jakies wnioski, zanim wleisz kolejny wykres z hujowymi przebiegami mocy/momentu. |
|
|
![]()
Post
#314
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
CYTAT Poza tym chyba jasno widac,ze auto jest doinwestowane i nikt na nim nie oszczedza,wiec poczekajmy co sie wydarzy dalej smile.gif Jakby nie oszczędzali to by załozyli porządne turbo a nie jakiegos holseta z ciężarówki za 1500 zł....wiec mi nie mów ze to jest mega doinwestowany projekt ![]() |
|
|
![]()
Post
#315
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
Jakby nie oszczędzali to by załozyli porządne turbo a nie jakiegos holseta z ciężarówki za 1500 zł....wiec mi nie mów ze to jest mega doinwestowany projekt ![]() aw69,bez emocji. zauwaz jedna rzecz,tu jest opisana budowa tego projektu a nie opis gotowego. Nikt nie napisal,ze nie da sie lepiej;da sie ale na innym WG,ktorego nie ma sensu zmieniac juz na teraz,skoro ma wleciec nowe turbo. Na dobra sprawe zobacz,chlopaki moga wrzucic nowy WG i poprawic wykres.Ale w planach jest inne turbo,na pewno nie za 1,5kpln-i znow widac,ze nie oszczedza wlaciciel na aucie. |
|
|
![]()
Post
#316
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Jakby nie oszczędzali to by załozyli porządne turbo a nie jakiegos holseta z ciężarówki za 1500 zł....wiec mi nie mów ze to jest mega doinwestowany projekt ![]() Z całym szacunkiem do Twojej osoby ( podoba mi się s4 by aw69)...ale po co tak ciągniesz ten temat ....momentu jest bardzo dużo w tej nysie ...przebieg jest taki a nie inny ze względu na wastgate ...widziałem gorsze wykresy( kosiniak -o jakich falach piszesz ..jest peak pow. 4 tyś obr i tyle) ....tak na prawdę to wykres w teorii jest zgodny z zasadami projektowania silników czyli np jadąc pod górę na odcince gdy brakuje siły napędowej...obroty spadają ale rośnie moment i znów mamy zapas by pokonac opory ruchu ![]() Ciągle słysze porównania do auta Nikolasa ...przecież to forum nie nazywa się nikolasstreetracing.pl ( Nikolas bez urazy to nie jest skierowane do Ciebie)...i każdy wykres nie bedzie wyglądal jak w niebieskiej s4 -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#317
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
tu nie chodzi i niczyje auta tylko o mozliwosci i umiejetnosci strojenia, skoro setup jest zle dobrany (westgate) to sie zmienia (bo podobno kasy nie szkoda) a nie mowi ze wykres jest ok, taka niestety jest prawda, da sie to zrobic lepiej o czym bylo juz pisane
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#318
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#319
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
a ja chyba czegos nie wiem, nie rozumiem , nie umiem ...dlaczego WG przy 4000 rpm jest zly a przy 6000rpm jest dobry??
-------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#320
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
co wy z tym nikolasem ? Poprostu podalem wykres który był pod ręką i moglem szybko podlinkować....rownie dobrze moglem wkleić wykres swojego auta.
Dobra whatever.....niechce mi sie wiecej pisać żadnych wywodów wiec peace ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 16:15 |