![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#281
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Ale przecież chłopaki napisali że to wina Wastegata seryjnego z Holseta...
TAk wiec nie pozostaje nic innego jak na przejście na zewnętrznego.... Bo chyba nikt nie będzie to stroić mapy zapłonowej na minusie coby ograniczyć moment w piku ![]() Choć śmiesznie bo fabryczne mapy w Saabach są na minusie 0,5 do 3000obr.min dla doładowania powyżej 1,2 bara ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#282
|
|
User Dołączył: Mon, 14 July 2008 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#283
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 February 2004 Skąd: Trójmiasto ![]() |
ale chyba nie budujemy grubego motoru z duza turbiną zeby go potem ograniczac bo moze cos sie wysra. Hortex chciał grubo i ma grubo, taki silnik przydałby sie w audi S2 bo można by wykorzystać ten moment z dołu na pojeżdzawkach, albo wyscigach z rolki
![]() W lancerach na tor kazdy chce miec tyle momentu na wejsciu. -------------------- Powered by Red Evolution
|
|
|
![]()
Post
#284
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: zakopane ![]() |
prosze bardzo
![]() http://w586.wrzuta.pl/sr/d/75BwUrXFB68/silnik_audi_s2 http://w556.wrzuta.pl/sr/d/2GZYbWZDHhV/p1010552 -------------------- Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
|
|
|
![]()
Post
#285
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Waste zewnatrzny bedzie, jak bedzie wieksze turbo. I wtedy kreski będą łagodniejsze. Teraz ma byc tak a nie inaczej i tyle.
CYTAT aha zeby nie było.....nawet byłe auto nikolasa na dwóch duzych sprezarkach i na vemsie dało sie jakos wystroić zeby te kreski były łagodne tak ? Zapewniam Cie ze nie masz bladego pojecia o zagadnieniachn na jakich temat sie wypowiadasz. Na tym seryjnym Waste nie zrobisz tak, zeby boost byl na dole maly a góra utrzymal sie tak jak chcemy i "." -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#286
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
Staszek byłeś na jakiejś dupohamowni?
|
|
|
![]()
Post
#287
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: zakopane ![]() |
nie
-------------------- Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
|
|
|
![]()
Post
#288
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
CYTAT Zapewniam Cie ze nie masz bladego pojecia o zagadnieniachn na jakich temat sie wypowiadasz. Na tym seryjnym Waste nie zrobisz tak, zeby boost byl na dole maly a góra utrzymal sie tak jak chcemy i "." Ty za to masz tak duże pojęcie o tym co robisz ze postanowiłes się pochwalić autem które jest "wystrojone".....Gratulacje projektu ![]() |
|
|
![]()
Post
#289
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Dam CI 2,5k PLN, jak poprawisz mi mape boostu tak, zeby pod odcinką było dalej 1,9 bara, a moment nie narastal tak gwaltownie
![]() PS. Oczywiscie na tym waste co teraz jest. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#290
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: zakopane ![]() |
a moze to nie wina strojenia tylko wydajnosci turbosprezarki ?
-------------------- Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
|
|
|
![]()
Post
#291
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
żal wam dupe sciska, pogratulujcie Guzikowi i tyle, po co te niedzielne gadki ja bym zrobił tyle a ja to jeszcze więcej, dziecinada
-------------------- BRmotoRS
|
|
|
![]()
Post
#292
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 February 2004 Skąd: Trójmiasto ![]() |
nei jestem fanem tego projektu ale wg mnie cyfry i wykres sa nienajgorsze, tym bardziej ze to jest turbo od ciezarówki, wstaje bardzo sensownie. Ma wiele wykresów co prawda tylko EVO ale dla przykładu podam 2 bardzo podobne a auta strojone ponoc przez polską jak nei europejską czołówke, tak przynajmniej mówią.
![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us -------------------- Powered by Red Evolution
|
|
|
![]()
Post
#293
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 11 September 2010 Skąd: słupno ![]() |
no dobra kasa kasą.....ale to chyba nie o to w tym chodzi zeby dowalić na maxa az cos sie urwie.....chyba ze to ma byc soft destrykcyjny który słuzy do upierdalania podzespołów silników itp. ![]() aha zeby nie było.....nawet byłe auto nikolasa na dwóch duzych sprezarkach i na vemsie dało sie jakos wystroić zeby te kreski były łagodne tak ? I dzięki temu jego seryjny motor nie rozlecaiał się przy 600 HP. A co to Nikolas jakiś trend wyznaczył ? Nie rozumiem ? Mają go ludzie gonić ? |
|
|
![]()
Post
#294
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Mi się ten projekt bardzo podoba, urywa dupy, wymaga jednak małego dopracowania mechaniki, a powyższe wykresy... No cóż, przebieg mocy u góry jakby lepsiejszy.
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#295
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
-------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#296
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Kiwi, to nie jedyne zagraniczne forum na ktorym jest temat nissana
![]() Wczoraj przejechalismy nim do Gdanska w 8 godz. Na podcisnieniu bardzo przyjemnie sie jechalo. -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#297
|
|
User Dołączył: Sun, 04 January 2009 Skąd: Pińczów ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#298
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Ze w SRT Garage?
No bylo, bo jeszcze zmienialismy olej, podlaczalem ten spierdzielony lcd do vemsa itp itd a Kubus podnosnik mial zajety. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#299
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#300
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
W zwiazku z nuda dzisiajego dnia (bo ile mozna upalac seryjne S4 C4 po programie
![]() http://www.s2forum.com/forum/showthread.ph...7773&page=2 I wykres fury: http://images50.fotosik.pl/442/6dcee70a189bdf45med.jpg I cytacik: I also have some difficulties to manage the boost on dyno. On road it comes much earlier, and much more aggressive. Juz napisałem panu Jyrki Repo, ze aw69 jest zdania ze fura jest kiblowato wystrojona i ze musi to poprawic. A no i że musi brac przykład koniecznie z Audi Nikolasa, bo inaczej sie nie liczy. Czekam na odpowiedz Kurcze, przeciez ten peak momentu jest bez sensu, nie wiem co stroiciel chcial tym osiaganc i po co tak agresywnie wchodzi na ten boost ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 18:56 |