![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#261
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#262
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 02 September 2009 Skąd: WWY ![]() |
Aż się prosi o większe zawory i ostrzejsze wałki ale i tak jest mega
![]() |
|
|
![]()
Post
#263
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Czekamy do wiosny i jedzi9emy dalej, spoko.
PS. Pytanie moje brzmi - czy ktos zna, zhamowany, a nie przypuszczalny, najwiekszy moment obrotowy silnika 20vT z Polski? Bo cos mi sie dziwnie wydaje, ze Nissan jest w tej kwestii rekordzista, puki co. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#264
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: zakopane ![]() |
fajnie moment podciagniety . jakie macie swiece w nissanie bosche ? czy jakies zimniejsze od jakiego prosiaka ?
-------------------- Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
|
|
|
![]()
Post
#265
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Bosch
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#266
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Kurcze nie przychodzi mi żaden nissan z takim momentem przynajmniej wśród jednostek nissana łącznie z RB26/25 na czele...
Choć może Alanos w zakutym 350Z osiągną podobną wartość... ?? Tak czy siak grubo chłopaki, naprawdę wystrugali potforną moc i niuta z doładowanego, niezakutego 2,2 ![]() Skoro pokazane że się da to ja i tak wym postarał się zmniejszyć i spłaszczyć przebieg momentu np. cofając zapłon albo redukująć boost ale to trzeba by jakiegoś rozbudowanego EBC zapodać np. AVCR i zrobić progresywnie rosnący Boost. Tak żeby te 500-550KM było i jakieś 600Nm coby tył pędem dało radę to przenieść w końcu to nie przeinwestowane, wiecznie psujące się EVO w czteropędzie... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#267
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: zakopane ![]() |
silnik zakuty , seryjne korby by juz dawno wypadly przez miske
![]() -------------------- Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
|
|
|
![]()
Post
#268
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
moze sie nie znam ale moim zdaniem te auto nie jest wcale tak cudownie wystrojone ! Co z tych 700 Nm przy 4500 obr na co komu one tam potrzebne ? Chyba tylko po to zeby szybciej wyjebac motor i podzespoły przeniesienia napędu w kosmos ! Zwłaszcza ze przy odcince juz jest tylko 450 Nm....to sam dotyczy mocy 450 KM przy 7 tys. obr....Postaracje cie panowie bardziej.
P.S. Strzelcie overboost na 2,7 bara to bedzie 800 NM ![]() |
|
|
![]()
Post
#269
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
to fakt, generalnie te wyniki to w peaku sa :/
|
|
|
![]()
Post
#270
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 February 2004 Skąd: Trójmiasto ![]() |
zawsze wyniki sa podawane w peaku
![]() Wykres nie wyglada tak zle, myslałem ze bedzie duzo gorzej. -------------------- Powered by Red Evolution
|
|
|
![]()
Post
#271
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT moze sie nie znam ale moim zdaniem te auto nie jest wcale tak cudownie wystrojone ! Dawaj, pokaż mi kogos kto lepiej go wystroi na tym co jest. Chetnie udamy sie do niego na praktyki z fenomenalnego strojenia aut. Ciekawe kto nie potrafil wystroic Bullitowego Evo, skoro tez ma peak momentu a potem spada. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#272
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
NA tym co jest czyli na MBC nie da się wyeliminować tego Piku i robi się tak beznadziejnie jak u Bulita w EVO a u niego zdaje się siedzi chyba EBC...
Dlatego moim zdaniem warto odłożyć i zainwestować naprawdę kupę kasy i kupić APEXI AVCR, stroi się nim przebieg boostu intuicyjnie i bez laptopa i co naj istotneijsze w funkcji obrotów oaz można robić nim także korekty boostu w zależności o biegu na jakim się znajdujemy ![]() Np. Pierwszy bieg Boost bazowy -25%, bieg II baza - 15%, III - bara, IV i IV + 25% ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#273
|
|
User Dołączył: Mon, 14 July 2008 ![]() |
a jak nie ACVR ro chociaz HKS EVC
|
|
|
![]()
Post
#274
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2008 ![]() |
hhyhyhyyy widze ze sie wszyscy znają
![]() |
|
|
![]()
Post
#275
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Apexi bylo - ale sobie poszlo.
MBC tutaj nie ma - jest EBC sterowany z Vemsa, ale nastawa Wastegate-a z Holseta jest taka a nie inna, i przy w pelni otwartym EBC w okolicy narastania boostu wywala go w gore tak jak widac. Jak skrecimy waste na mniejszy boost, to pod odcinka tez jest mniej, przy zamkniety w pelni EBC. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#276
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
A mnie ciekawi czy hamownia ma jakiś przelicznik temp. zewnętrznej bo mierzyliście przy minus 7 stopni. Ciekawe ile pokazałoby przy +25
|
|
|
![]()
Post
#277
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
A mnie ciekawi czy hamownia ma jakiś przelicznik temp. zewnętrznej bo mierzyliście przy minus 7 stopni. Ciekawe ile pokazałoby przy +25 porównaj sobie korekcje obu przebiegow hamowane w róznych temperaturach - po prawej na wykresie kazda hamownia raczej cos takiego ma... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#278
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
CYTAT Ciekawe kto nie potrafil wystroic Bullitowego Evo, skoro tez ma peak momentu a potem spada. Pewne ten co go stroił.....Uważasz ze jak u bulita jest wystrzelony w kosmos pik momentu to auto jest poprawnie wystrojone i jego teorie ze sie nieda tego zrobić bo coś tam coś tam ? Jest taka sama kicha jak u was w nissanie.....To ze wasz 2,2T generuje tak zajebiste cyfry jest tylko i zasługą zajebistej mechaniki....Ale trzeba pamietac ze to tylko jakies 40 -50% sukcesu....bo grunt to jest dobre wystrojenie auto żeby jeździło długo i bezawaryjnie....a z takimi kreskami jak u was nie wróze mu długiej jazdy bezawari....Będzie pękać wszystko tak jak u Bullita aż w koncu dojdziecie do wniosku ze trzeba mu zmniejszyść moć bo brakuje PLN'ów na sprzęgła, skrzynie, dyfry itp. itd. |
|
|
![]()
Post
#279
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Miało być męsko i jest
![]() Na razie do wiosny tak ma być ,potem jak Hortex będzie chciał coś sie zmodzi... Chłopaki dadzą radę A kasa na szprzęgła ... Nie martw sie..... ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#280
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
no dobra kasa kasą.....ale to chyba nie o to w tym chodzi zeby dowalić na maxa az cos sie urwie.....chyba ze to ma byc soft destrykcyjny który słuzy do upierdalania podzespołów silników itp.
![]() aha zeby nie było.....nawet byłe auto nikolasa na dwóch duzych sprezarkach i na vemsie dało sie jakos wystroić zeby te kreski były łagodne tak ? I dzięki temu jego seryjny motor nie rozlecaiał się przy 600 HP. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 18:53 |