Shoutbox 0 nowych PW 


56 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Nissan 200sx S13 - V8T 4.2 40v, 76mm Turbo, powered and tuned by BRmotoRS (???KM/???Nm@0,95 bar)
guzior
post Wed, 01 Dec 2010 - 21:46
Post #261


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów










--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 01 Dec 2010 - 21:46
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Szydło
post Wed, 01 Dec 2010 - 21:53
Post #262


Frequent User
Dołączył: Wed, 02 September 2009
Skąd: WWY





Aż się prosi o większe zawory i ostrzejsze wałki ale i tak jest mega biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Wed, 01 Dec 2010 - 21:57
Post #263


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Czekamy do wiosny i jedzi9emy dalej, spoko.

PS. Pytanie moje brzmi - czy ktos zna, zhamowany, a nie przypuszczalny, najwiekszy moment obrotowy silnika 20vT z Polski? Bo cos mi sie dziwnie wydaje, ze Nissan jest w tej kwestii rekordzista, puki co.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
staszek 1
post Wed, 01 Dec 2010 - 22:20
Post #264


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: zakopane





fajnie moment podciagniety . jakie macie swiece w nissanie bosche ? czy jakies zimniejsze od jakiego prosiaka ?


--------------------
Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Wed, 01 Dec 2010 - 22:21
Post #265


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Bosch


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 02 Dec 2010 - 22:36
Post #266


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Kurcze nie przychodzi mi żaden nissan z takim momentem przynajmniej wśród jednostek nissana łącznie z RB26/25 na czele...
Choć może Alanos w zakutym 350Z osiągną podobną wartość... ??

Tak czy siak grubo chłopaki, naprawdę wystrugali potforną moc i niuta z doładowanego, niezakutego 2,2 smile.gif
Skoro pokazane że się da to ja i tak wym postarał się zmniejszyć i spłaszczyć przebieg momentu np. cofając zapłon albo redukująć boost ale to trzeba by jakiegoś rozbudowanego EBC zapodać np. AVCR i zrobić progresywnie rosnący Boost.

Tak żeby te 500-550KM było i jakieś 600Nm coby tył pędem dało radę to przenieść w końcu to nie przeinwestowane, wiecznie psujące się EVO w czteropędzie...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
staszek 1
post Thu, 02 Dec 2010 - 22:41
Post #267


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: zakopane





silnik zakuty , seryjne korby by juz dawno wypadly przez miske smile.gif


--------------------
Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Thu, 02 Dec 2010 - 22:48
Post #268


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





moze sie nie znam ale moim zdaniem te auto nie jest wcale tak cudownie wystrojone ! Co z tych 700 Nm przy 4500 obr na co komu one tam potrzebne ? Chyba tylko po to zeby szybciej wyjebac motor i podzespoły przeniesienia napędu w kosmos ! Zwłaszcza ze przy odcince juz jest tylko 450 Nm....to sam dotyczy mocy 450 KM przy 7 tys. obr....Postaracje cie panowie bardziej.


P.S. Strzelcie overboost na 2,7 bara to bedzie 800 NM smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Thu, 02 Dec 2010 - 22:54
Post #269


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





to fakt, generalnie te wyniki to w peaku sa :/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomas_M5
post Thu, 02 Dec 2010 - 23:12
Post #270


Super User
Dołączył: Tue, 10 February 2004
Skąd: Trójmiasto





zawsze wyniki sa podawane w peaku biggrin.gif chyba ze podajemy srednie.

Wykres nie wyglada tak zle, myslałem ze bedzie duzo gorzej.


--------------------
Powered by Red Evolution
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Thu, 02 Dec 2010 - 23:26
Post #271


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
moze sie nie znam ale moim zdaniem te auto nie jest wcale tak cudownie wystrojone !

Dawaj, pokaż mi kogos kto lepiej go wystroi na tym co jest. Chetnie udamy sie do niego na praktyki z fenomenalnego strojenia aut.


Ciekawe kto nie potrafil wystroic Bullitowego Evo, skoro tez ma peak momentu a potem spada.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 03 Dec 2010 - 02:49
Post #272


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





NA tym co jest czyli na MBC nie da się wyeliminować tego Piku i robi się tak beznadziejnie jak u Bulita w EVO a u niego zdaje się siedzi chyba EBC...
Dlatego moim zdaniem warto odłożyć i zainwestować naprawdę kupę kasy i kupić APEXI AVCR, stroi się nim przebieg boostu intuicyjnie i bez laptopa i co naj istotneijsze w funkcji obrotów oaz można robić nim także korekty boostu w zależności o biegu na jakim się znajdujemy smile.gif
Np. Pierwszy bieg Boost bazowy -25%, bieg II baza - 15%, III - bara, IV i IV + 25% tongue.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mikro
post Fri, 03 Dec 2010 - 08:38
Post #273


User
Dołączył: Mon, 14 July 2008





a jak nie ACVR ro chociaz HKS EVC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krzysiek2
post Fri, 03 Dec 2010 - 09:29
Post #274


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 December 2008





hhyhyhyyy widze ze sie wszyscy znają laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 03 Dec 2010 - 09:49
Post #275


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Apexi bylo - ale sobie poszlo.
MBC tutaj nie ma - jest EBC sterowany z Vemsa, ale nastawa Wastegate-a z Holseta jest taka a nie inna, i przy w pelni otwartym EBC w okolicy narastania boostu wywala go w gore tak jak widac. Jak skrecimy waste na mniejszy boost, to pod odcinka tez jest mniej, przy zamkniety w pelni EBC.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lightman
post Fri, 03 Dec 2010 - 10:24
Post #276


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: łódzkie





A mnie ciekawi czy hamownia ma jakiś przelicznik temp. zewnętrznej bo mierzyliście przy minus 7 stopni. Ciekawe ile pokazałoby przy +25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 03 Dec 2010 - 10:35
Post #277


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(lightman @ Fri, 03 Dec 2010 - 10:24) *
A mnie ciekawi czy hamownia ma jakiś przelicznik temp. zewnętrznej bo mierzyliście przy minus 7 stopni. Ciekawe ile pokazałoby przy +25


porównaj sobie korekcje obu przebiegow hamowane w róznych temperaturach - po prawej na wykresie

kazda hamownia raczej cos takiego ma...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Fri, 03 Dec 2010 - 10:42
Post #278


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





CYTAT
Ciekawe kto nie potrafil wystroic Bullitowego Evo, skoro tez ma peak momentu a potem spada.


Pewne ten co go stroił.....Uważasz ze jak u bulita jest wystrzelony w kosmos pik momentu to auto jest poprawnie wystrojone i jego teorie ze sie nieda tego zrobić bo coś tam coś tam ? Jest taka sama kicha jak u was w nissanie.....To ze wasz 2,2T generuje tak zajebiste cyfry jest tylko i zasługą zajebistej mechaniki....Ale trzeba pamietac ze to tylko jakies 40 -50% sukcesu....bo grunt to jest dobre wystrojenie auto żeby jeździło długo i bezawaryjnie....a z takimi kreskami jak u was nie wróze mu długiej jazdy bezawari....Będzie pękać wszystko tak jak u Bullita aż w koncu dojdziecie do wniosku ze trzeba mu zmniejszyść moć bo brakuje PLN'ów na sprzęgła, skrzynie, dyfry itp. itd.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Fri, 03 Dec 2010 - 11:02
Post #279


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Miało być męsko i jest smile.gif
Na razie do wiosny tak ma być ,potem jak Hortex będzie chciał coś sie zmodzi...
Chłopaki dadzą radę
A kasa na szprzęgła ...
Nie martw sie..... wink.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Fri, 03 Dec 2010 - 11:08
Post #280


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





no dobra kasa kasą.....ale to chyba nie o to w tym chodzi zeby dowalić na maxa az cos sie urwie.....chyba ze to ma byc soft destrykcyjny który słuzy do upierdalania podzespołów silników itp.



aha zeby nie było.....nawet byłe auto nikolasa na dwóch duzych sprezarkach i na vemsie dało sie jakos wystroić zeby te kreski były łagodne tak ? I dzięki temu jego seryjny motor nie rozlecaiał się przy 600 HP.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

56 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 18:53