Shoutbox 0 nowych PW 


56 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Nissan 200sx S13 - V8T 4.2 40v, 76mm Turbo, powered and tuned by BRmotoRS (???KM/???Nm@0,95 bar)
Hortex51
post Tue, 23 Nov 2010 - 08:28
Post #201


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





Qulek, TA i street w szerokim tego slowa znaczeniu.


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 23 Nov 2010 - 08:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
guzior
post Tue, 23 Nov 2010 - 08:39
Post #202


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
jaki boost przy 5000rpm a jaki przy 6600rpm??

Jak jezdzlem na 1,5-1,6 bara (hamownia pokazala 432konie i 52X NM) to staly boost (wlasnie to ~1,55bara) byl w przedzialem 5000-7000, teraz nie wiem, bo śpiący siedzial z laptopem, a jak wracałem z hamowni za sterem, bałem sie dołożyc gazu.


Hortex - jednym slowem samochod ma zapier*alać zawsze i wszędzie.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Tue, 23 Nov 2010 - 08:53
Post #203


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





Dokladnie laugh.gif

No i patrz Guzior... jednak kolektor dolotowy cos tam dal wink.gif


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@ffcio
post Tue, 23 Nov 2010 - 09:23
Post #204


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 December 2007
Skąd: Dominican Republic





CYTAT(Qulek @ Tue, 23 Nov 2010 - 08:19) *
Masakra ohmy.gif pięknie gada. Gratuluje. A jakie jest przeznaczenie auta bo nie doczytałem ??


po bułki, do kościoła i takie tam wink.gif


--------------------
BRmotoRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Qulek
post Tue, 23 Nov 2010 - 10:53
Post #205


Forum Killer
Dołączył: Tue, 03 October 2006
Skąd: Kielce





Spoko. Myślałem że kolejny driftujący Nissan. wink.gif


--------------------
STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
macpl
post Tue, 23 Nov 2010 - 13:31
Post #206


Forum Homee
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: wawa





Może jakieś filmiki z przelotów na drodze....


--------------------
Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya
S13 Moon Blue
EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie.

Hamownia 4x4 Dyno Project

2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Śpiący
post Tue, 23 Nov 2010 - 13:36
Post #207


Super User
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT(voj2s @ Tue, 23 Nov 2010 - 01:19) *
jaki boost przy 5000rpm a jaki przy 6600rpm??



5000rpm - 2bar, 6600rpm - 1,8bar niestety nie udało się utrzymać zamierzonego doładowania 2 bar (za miękka sprężyna waste-a)


--------------------
Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
staszek 1
post Tue, 23 Nov 2010 - 14:49
Post #208


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: zakopane





CYTAT(Śpiący @ Tue, 23 Nov 2010 - 13:36) *
5000rpm - 2bar, 6600rpm - 1,8bar niestety nie udało się utrzymać zamierzonego doładowania 2 bar (za miękka sprężyna waste-a)


mam tak samo z doladowaniem


--------------------
Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 23 Nov 2010 - 14:51
Post #209


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Ile u Ciebie było mocy?


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
staszek 1
post Tue, 23 Nov 2010 - 14:59
Post #210


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: zakopane





nie wiem , bo nam chamownie przd nosem zamkneli , zastanawiam sie czy to nie wina ori n75 ktory nie daje sobie rady przy cisnieniach powyzej 2 bary .Sprezyna od Niedzwiadka 2 bary , Inna ciekawoska to taka ze jak wrocilem do domu( 1000m nad poziom morza ) to przy trzeciej osobie w aucie momentalnie ladowanie przekraczalo 2,2 bara ( tyle ustawiony overboost) i chcialo rosnoc jak szalone , a w bielsku nic takiego sie nie dzialo .
Teraz zakladam mac'a i zobacze czy cos lepiej kontroluje boost niz n75( rs2) .
A moze po prostu turbina w tym zakresie obrotow nie moze wiecej napompowac ?



potrafi kto zczytac co mozna wydusic z tego holseta ?


--------------------
Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Tue, 23 Nov 2010 - 18:54
Post #211


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





Jaki jest tam ster?? Ori Motronic??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomas_M5
post Tue, 23 Nov 2010 - 19:02
Post #212


Super User
Dołączył: Tue, 10 February 2004
Skąd: Trójmiasto





VEMS


--------------------
Powered by Red Evolution
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 23 Nov 2010 - 19:22
Post #213


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Śpiący @ Tue, 23 Nov 2010 - 13:36) *
5000rpm - 2bar, 6600rpm - 1,8bar niestety nie udało się utrzymać zamierzonego doładowania 2 bar (za miękka sprężyna waste-a)


ja to widze raczej ze moze turbina nie daje rady,

najpierw wali 2bary i czyma, a wyzej spada doladowanie - silnik generuje wiecej spalin bo to przeciez oczywiste na wyzszych obrotach i biegach wyzszych i tymbardziej powinno sie utrzymac.

Choc z drugiej strony najpierw gwaltowny boost i dalej nie rosnie, WG daje rady wydajnoscia, a potem powoli spada boost bo Wg sie przymyka lekko mimo ze coraz to wiecej spalin jest - napewno nie. Az mnie bardzo dziwi to ze te turbo az tyle potrafi zniesc.


swietny nM.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 23 Nov 2010 - 19:27
Post #214


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





a może żeliwo tez juz za małe 12cm = 0,89 A/R i blokuje spaliny na wyższych rpm ?

ile jest łopatek w kompresorze ? bo 500KM to juz raczej kres mozliwosci HX35


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@ffcio
post Tue, 23 Nov 2010 - 19:28
Post #215


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 December 2007
Skąd: Dominican Republic





cowboy hx pompował 2,6 bara i nic mu się nie działo smile.gif u mnie jest 2,1 i lata jak wściekły, jakby u Hortexa zapakować taki boost to by wypluło z 600 km biggrin.gif


--------------------
BRmotoRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 23 Nov 2010 - 19:41
Post #216


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





przy 5000 rpm mógł sobie i 3 bary pompować, pytanie co sie dzieje przy 7000 rpm ?

albo juz nie wyrabia kompresor, albo juz rosnie cisnienie w kolektorze wydechowym i małe żeliwo blokuje wylot spalin... albo jedno i drugie

fakt ze holsety sa podobno trudne do zabicia, ładnie wstaja no ale fizyki raczej nie oszukują wink.gif

link do calculatora:
http://www.squirrelpf.com/turbocalc/index....mp;map_sel0=113

mapa kompresora
http://www.squirrelpf.com/turbocalc/graph....;product_id=113


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 23 Nov 2010 - 19:46
Post #217


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Cowboy - skoro hybryda jak u Paffcia, jest w stanie utrzymac 2 bary do 7500 w 20vT u Roberta (a A/R k26 z wirnikiem holseta to okolice 0,50) to znaczy ze pelnoprawne hx35 tez jest w stanie. Kwestia zmiany actuatora, ale mamy odgorny przykaz od wlasciciela dac se siana biggrin.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@ffcio
post Tue, 23 Nov 2010 - 19:50
Post #218


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 December 2007
Skąd: Dominican Republic





CYTAT(guzior @ Tue, 23 Nov 2010 - 19:46) *
mamy odgorny przykaz od wlasciciela dac se siana biggrin.gif


bo Hortex jest rolnikiem biggrin.gif


--------------------
BRmotoRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 23 Nov 2010 - 20:01
Post #219


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





no nie wiem BRT kiedyś pisał że nie moc im nie rosła na HX35 z zeliwem 12 w silniku V6 2,5 litra powyżej zdaje sie 400KM

w koncu musi być jakiś kres tej HX35 ?!?! nie jest w stanie chyba zrobić 700KM, choć bym sobie tego zyczył bo sam mam taką z najwydajniejszym 7 łopatkowym wirnikiem kompresora ...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
staszek 1
post Tue, 23 Nov 2010 - 20:03
Post #220


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: zakopane





CYTAT(guzior @ Tue, 23 Nov 2010 - 19:46) *
Cowboy - skoro hybryda jak u Paffcia, jest w stanie utrzymac 2 bary do 7500 w 20vT u Roberta (a A/R k26 z wirnikiem holseta to okolice 0,50) to znaczy ze pelnoprawne hx35 tez jest w stanie. Kwestia zmiany actuatora, ale mamy odgorny przykaz od wlasciciela dac se siana biggrin.gif


obstawiasz ze originalny wg audi s2 nie jest w stanie spalin przyblokowac tylko sie unosci i upuszcza mimo sprezyny i cisnienia ? moze sprobowac jeszcze do gornego kroćca podpiac cisnienie ( mac ma taka mozliwosc)

http://www.ecumaster.com/download/AEMBOOSTVALVE.PDF

ja zaslepilem wg w turbinie na stale i uzywam zewnetrzego wg audi , sprezyna na maxa wkrecona .


--------------------
Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post

56 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 04:35