![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#201
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Qulek, TA i street w szerokim tego slowa znaczeniu.
-------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#202
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT jaki boost przy 5000rpm a jaki przy 6600rpm?? Jak jezdzlem na 1,5-1,6 bara (hamownia pokazala 432konie i 52X NM) to staly boost (wlasnie to ~1,55bara) byl w przedzialem 5000-7000, teraz nie wiem, bo śpiący siedzial z laptopem, a jak wracałem z hamowni za sterem, bałem sie dołożyc gazu. Hortex - jednym slowem samochod ma zapier*alać zawsze i wszędzie. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#203
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Dokladnie
![]() No i patrz Guzior... jednak kolektor dolotowy cos tam dal ![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#204
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
Masakra ![]() po bułki, do kościoła i takie tam ![]() -------------------- BRmotoRS
|
|
|
![]()
Post
#205
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 03 October 2006 Skąd: Kielce ![]() |
Spoko. Myślałem że kolejny driftujący Nissan.
![]() -------------------- STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm |
|
|
![]()
Post
#206
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 16 October 2002 Skąd: wawa ![]() |
Może jakieś filmiki z przelotów na drodze....
-------------------- Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya S13 Moon Blue EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie. Hamownia 4x4 Dyno Project 2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;) |
|
|
![]()
Post
#207
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
jaki boost przy 5000rpm a jaki przy 6600rpm?? 5000rpm - 2bar, 6600rpm - 1,8bar niestety nie udało się utrzymać zamierzonego doładowania 2 bar (za miękka sprężyna waste-a) -------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
![]()
Post
#208
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: zakopane ![]() |
5000rpm - 2bar, 6600rpm - 1,8bar niestety nie udało się utrzymać zamierzonego doładowania 2 bar (za miękka sprężyna waste-a) mam tak samo z doladowaniem -------------------- Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
|
|
|
![]()
Post
#209
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Ile u Ciebie było mocy?
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#210
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: zakopane ![]() |
nie wiem , bo nam chamownie przd nosem zamkneli , zastanawiam sie czy to nie wina ori n75 ktory nie daje sobie rady przy cisnieniach powyzej 2 bary .Sprezyna od Niedzwiadka 2 bary , Inna ciekawoska to taka ze jak wrocilem do domu( 1000m nad poziom morza ) to przy trzeciej osobie w aucie momentalnie ladowanie przekraczalo 2,2 bara ( tyle ustawiony overboost) i chcialo rosnoc jak szalone , a w bielsku nic takiego sie nie dzialo .
Teraz zakladam mac'a i zobacze czy cos lepiej kontroluje boost niz n75( rs2) . A moze po prostu turbina w tym zakresie obrotow nie moze wiecej napompowac ? ![]() potrafi kto zczytac co mozna wydusic z tego holseta ? -------------------- Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
|
|
|
![]()
Post
#211
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
Jaki jest tam ster?? Ori Motronic??
|
|
|
![]()
Post
#212
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 February 2004 Skąd: Trójmiasto ![]() |
VEMS
-------------------- Powered by Red Evolution
|
|
|
![]()
Post
#213
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
5000rpm - 2bar, 6600rpm - 1,8bar niestety nie udało się utrzymać zamierzonego doładowania 2 bar (za miękka sprężyna waste-a) ja to widze raczej ze moze turbina nie daje rady, najpierw wali 2bary i czyma, a wyzej spada doladowanie - silnik generuje wiecej spalin bo to przeciez oczywiste na wyzszych obrotach i biegach wyzszych i tymbardziej powinno sie utrzymac. Choc z drugiej strony najpierw gwaltowny boost i dalej nie rosnie, WG daje rady wydajnoscia, a potem powoli spada boost bo Wg sie przymyka lekko mimo ze coraz to wiecej spalin jest - napewno nie. Az mnie bardzo dziwi to ze te turbo az tyle potrafi zniesc. swietny nM. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#214
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
a może żeliwo tez juz za małe 12cm = 0,89 A/R i blokuje spaliny na wyższych rpm ?
ile jest łopatek w kompresorze ? bo 500KM to juz raczej kres mozliwosci HX35 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#215
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
cowboy hx pompował 2,6 bara i nic mu się nie działo
![]() ![]() -------------------- BRmotoRS
|
|
|
![]()
Post
#216
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
przy 5000 rpm mógł sobie i 3 bary pompować, pytanie co sie dzieje przy 7000 rpm ?
albo juz nie wyrabia kompresor, albo juz rosnie cisnienie w kolektorze wydechowym i małe żeliwo blokuje wylot spalin... albo jedno i drugie fakt ze holsety sa podobno trudne do zabicia, ładnie wstaja no ale fizyki raczej nie oszukują ![]() link do calculatora: http://www.squirrelpf.com/turbocalc/index....mp;map_sel0=113 mapa kompresora http://www.squirrelpf.com/turbocalc/graph....;product_id=113 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#217
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Cowboy - skoro hybryda jak u Paffcia, jest w stanie utrzymac 2 bary do 7500 w 20vT u Roberta (a A/R k26 z wirnikiem holseta to okolice 0,50) to znaczy ze pelnoprawne hx35 tez jest w stanie. Kwestia zmiany actuatora, ale mamy odgorny przykaz od wlasciciela dac se siana
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#218
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
mamy odgorny przykaz od wlasciciela dac se siana ![]() bo Hortex jest rolnikiem ![]() -------------------- BRmotoRS
|
|
|
![]()
Post
#219
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
no nie wiem BRT kiedyś pisał że nie moc im nie rosła na HX35 z zeliwem 12 w silniku V6 2,5 litra powyżej zdaje sie 400KM
w koncu musi być jakiś kres tej HX35 ?!?! nie jest w stanie chyba zrobić 700KM, choć bym sobie tego zyczył bo sam mam taką z najwydajniejszym 7 łopatkowym wirnikiem kompresora ... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#220
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: zakopane ![]() |
Cowboy - skoro hybryda jak u Paffcia, jest w stanie utrzymac 2 bary do 7500 w 20vT u Roberta (a A/R k26 z wirnikiem holseta to okolice 0,50) to znaczy ze pelnoprawne hx35 tez jest w stanie. Kwestia zmiany actuatora, ale mamy odgorny przykaz od wlasciciela dac se siana ![]() obstawiasz ze originalny wg audi s2 nie jest w stanie spalin przyblokowac tylko sie unosci i upuszcza mimo sprezyny i cisnienia ? moze sprobowac jeszcze do gornego kroćca podpiac cisnienie ( mac ma taka mozliwosc) http://www.ecumaster.com/download/AEMBOOSTVALVE.PDF ja zaslepilem wg w turbinie na stale i uzywam zewnetrzego wg audi , sprezyna na maxa wkrecona . -------------------- Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 04:35 |