![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 09 August 2009 Skąd: Dolny Śląsk ![]() |
Mam nadzieje że właściciel wybaczy że zaśmiecam mu temat ale skoro wszyscy o tym mówią to chciałbym się dowiedzieć która skrzynia od LT ma taki kołnierz że pasuje do 2.2T P&P i jest najbardziej odporna na duże przeciążenia???
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
Co do wytrzymalosci M90H to zdania sa podzielone - niektorzy mowia ze 450Nm spokojnie, a inni ze +600Nm - takze rozstrzal dosyc duzy. Problemem jest 3 bieg, ktory trzeba wrzucac na pelnym wysprzegleniu i zsynchronizowaniu (tutaj M90 nie wybacza bledow) - wszelkie wbijanie na sile !bardzo! szybko konczy skrzynie (stad 1/4 mili stoi pod znakiem zapytania). Dla zwiekszenia zywotnosci skrzyni, jest zainstalowany precyzyjny short shifter B&M. W przyszlym tyg. bede mial nowe zdjecia. Pozdrawiam! Ty się martwisz o wbijanie trójki ? W skrzyniach z S2 każdy bieg wbijany na szybko powoduje szybciutkie rozwalanie mech. różnicowego, wybieraków i nie wspominając o synchronizatorach.... -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
Mam nadzieje że właściciel wybaczy że zaśmiecam mu temat ale skoro wszyscy o tym mówią to chciałbym się dowiedzieć która skrzynia od LT ma taki kołnierz że pasuje do 2.2T P&P i jest najbardziej odporna na duże przeciążenia??? każdy by chciał wiedzieć ![]() -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
W zasadzie powinna (!) podejść każda skrzynia z 2.5 TDI, bo i te bloki się swapuje do niektórych mocnych 2.2t.
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 12 February 2009 ![]() |
zawsze mi sie podobał 200sx a już dobrze zrobiony
![]() Pozdrawiam -------------------- Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T, 200KM Powered by Maptek
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 February 2004 Skąd: Trójmiasto ![]() |
ciekawe jak to bedzie jeździc
![]() -------------------- Powered by Red Evolution
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
ProRacingTechnology Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Marki k/Warszawy ![]() |
Ze skrzyniami M90 jest problem powyżej 400KM, przynajmniej w Volvo używa się ich do takiej mocy. A co do 3 biegu, to do 95 roku miały tę wadę, że podkładka między trybami podczas nieumiejętnego włożenia 3 biegu blokowała tryb i w efekcie mieliło skrzynie. Po 95 roku ten problem już nie występuje. Tą wadę z 3 biegiem też można obejść, ale trzeba rozłożyć tryby na części i przyspawać feralną podkładkę do trybu. Wtedy zagrożenie mija. Na sieci jest kilka foto instrukcji, jak to wykonać.
-------------------- UNIT Racing
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2003 Skąd: Niepolska ![]() |
LTkowe skrzynie z silnikami R6 (2.4D) siadają bez problemów. I oczywiście benzynówki także.
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
No Karamba jak zawsze zaskakuje, ciekawe co będzie następne.
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 February 2004 Skąd: Trójmiasto ![]() |
juz tam sie robi sierra z silnikiem od supry
![]() -------------------- Powered by Red Evolution
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
To już kolejna z się robiących w tej chwili w polszy.
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 22 October 2002 ![]() |
Ze skrzyniami M90 jest problem powyżej 400KM, przynajmniej w Volvo używa się ich do takiej mocy. A co do 3 biegu, to do 95 roku miały tę wadę, że podkładka między trybami podczas nieumiejętnego włożenia 3 biegu blokowała tryb i w efekcie mieliło skrzynie. Po 95 roku ten problem już nie występuje. Tą wadę z 3 biegiem też można obejść, ale trzeba rozłożyć tryby na części i przyspawać feralną podkładkę do trybu. Wtedy zagrożenie mija. Na sieci jest kilka foto instrukcji, jak to wykonać. A mógłbyś podesłać jakiegoś linka z rzeczowym info? Będę bardzo wdzięczny ![]() |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
-------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Moze troche podbije temacik:
silnik po awarii wyjechal z auta: ![]() Dostanie nowy blok bez progu (juz lezy na parowcowej), nowy wal (lezy razem z nim) kute korby i GuziorPistonsy, ktore przedstawiają sie tak: ![]() ![]() W planach skonczyc strojenie na 1,5bara i jak Tomek wyrazi chec, zaladowac 2 bary. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
User Dołączył: Wed, 23 December 2009 Skąd: Irlandia ![]() |
powodzonka chlopaki
![]() na jakie problemy natrafiliscie ze silnk wyjechal ? -------------------- Vectra B - Z22SC :) supercharged
GM Performance Division... |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 March 2006 ![]() |
na panewki trafili
![]() -------------------- Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI Fazer 600 ET 12.27 |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Przedmuchy, niedrozna odma (za ciasna) co przy wiekszym booscie poskutkowalo wydmuchaniem uszczelki spod pompy oleju i tym samym zatarcie motoru. Do tego stara pompa oleju.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
czyli norma dla starych silników 2.2T20v
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 16 July 2008 Skąd: płock ![]() |
Woow..oryginalny pomysl, moj kuzyn bedzie mial widze konkurencje
![]() On akurat zupelnie inaczej rozwiazal problem skrzyni ale zobaczymy ile wytrzyma:) W kazdym razie gratuluje projektu i super pomyslu, przy tej masie samochod po delikatnych modach z silnikiem samochod bedzie fruwal... Pozdr -------------------- E30 318
E30 325 (x3) E36 328i E39 540i (m) e36 M3 evo |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Powoli zjezdzaja do mnie nowe graty:
![]() ![]() ![]() ![]() Skladanie klockow uniemozliwa brak panewek i uszczelek wszelakiej masci, ktore ida z niemiec. Kolektor wydechowy okazal sie nielicowac z glowica w stopniu jaki widac na zdjeciach: ![]() Najprawdopodbniej przez to turbo budzilo sie tak pozno. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 21:29 |