Shoutbox 0 nowych PW 


56 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Nissan 200sx S13 - V8T 4.2 40v, 76mm Turbo, powered and tuned by BRmotoRS (???KM/???Nm@0,95 bar)
Blacha
post Sat, 20 Feb 2010 - 15:11
Post #21


Frequent User
Dołączył: Sun, 09 August 2009
Skąd: Dolny Śląsk





Mam nadzieje że właściciel wybaczy że zaśmiecam mu temat ale skoro wszyscy o tym mówią to chciałbym się dowiedzieć która skrzynia od LT ma taki kołnierz że pasuje do 2.2T P&P i jest najbardziej odporna na duże przeciążenia???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 20 Feb 2010 - 15:11
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Leo
post Sat, 20 Feb 2010 - 18:34
Post #22


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





CYTAT(Hortex51 @ Sat, 20 Feb 2010 - 14:11) *
Co do wytrzymalosci M90H to zdania sa podzielone - niektorzy mowia ze 450Nm spokojnie, a inni ze +600Nm - takze rozstrzal dosyc duzy. Problemem jest 3 bieg, ktory trzeba wrzucac na pelnym wysprzegleniu i zsynchronizowaniu (tutaj M90 nie wybacza bledow) - wszelkie wbijanie na sile !bardzo! szybko konczy skrzynie (stad 1/4 mili stoi pod znakiem zapytania). Dla zwiekszenia zywotnosci skrzyni, jest zainstalowany precyzyjny short shifter B&M.

W przyszlym tyg. bede mial nowe zdjecia.

Pozdrawiam!




Ty się martwisz o wbijanie trójki ? W skrzyniach z S2 każdy bieg wbijany na szybko powoduje szybciutkie rozwalanie mech. różnicowego, wybieraków i nie wspominając o synchronizatorach....


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Sat, 20 Feb 2010 - 18:35
Post #23


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





CYTAT(Blacha @ Sat, 20 Feb 2010 - 15:11) *
Mam nadzieje że właściciel wybaczy że zaśmiecam mu temat ale skoro wszyscy o tym mówią to chciałbym się dowiedzieć która skrzynia od LT ma taki kołnierz że pasuje do 2.2T P&P i jest najbardziej odporna na duże przeciążenia???


każdy by chciał wiedzieć wink.gif


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sat, 20 Feb 2010 - 18:59
Post #24


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





W zasadzie powinna (!) podejść każda skrzynia z 2.5 TDI, bo i te bloki się swapuje do niektórych mocnych 2.2t.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rufuz
post Sat, 20 Feb 2010 - 19:27
Post #25


Frequent User
Dołączył: Thu, 12 February 2009





zawsze mi sie podobał 200sx a już dobrze zrobiony biggrin.gif

Pozdrawiam


--------------------
Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T, 200KM Powered by Maptek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomas_M5
post Sat, 20 Feb 2010 - 23:29
Post #26


Super User
Dołączył: Tue, 10 February 2004
Skąd: Trójmiasto





ciekawe jak to bedzie jeździc biggrin.gif


--------------------
Powered by Red Evolution
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr Red Devil
post Mon, 22 Feb 2010 - 16:29
Post #27


ProRacingTechnology
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Marki k/Warszawy





Ze skrzyniami M90 jest problem powyżej 400KM, przynajmniej w Volvo używa się ich do takiej mocy. A co do 3 biegu, to do 95 roku miały tę wadę, że podkładka między trybami podczas nieumiejętnego włożenia 3 biegu blokowała tryb i w efekcie mieliło skrzynie. Po 95 roku ten problem już nie występuje. Tą wadę z 3 biegiem też można obejść, ale trzeba rozłożyć tryby na części i przyspawać feralną podkładkę do trybu. Wtedy zagrożenie mija. Na sieci jest kilka foto instrukcji, jak to wykonać.


--------------------
UNIT Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kefirsky
post Mon, 22 Feb 2010 - 23:37
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2003
Skąd: Niepolska





LTkowe skrzynie z silnikami R6 (2.4D) siadają bez problemów. I oczywiście benzynówki także.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Tue, 23 Feb 2010 - 22:44
Post #29


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





No Karamba jak zawsze zaskakuje, ciekawe co będzie następne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomas_M5
post Tue, 23 Feb 2010 - 22:50
Post #30


Super User
Dołączył: Tue, 10 February 2004
Skąd: Trójmiasto





juz tam sie robi sierra z silnikiem od supry biggrin.gif


--------------------
Powered by Red Evolution
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Tue, 23 Feb 2010 - 23:13
Post #31


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





To już kolejna z się robiących w tej chwili w polszy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Simon
post Wed, 24 Feb 2010 - 10:46
Post #32


Forum Killer
Dołączył: Tue, 22 October 2002





CYTAT(Dr Red Devil @ Mon, 22 Feb 2010 - 16:29) *
Ze skrzyniami M90 jest problem powyżej 400KM, przynajmniej w Volvo używa się ich do takiej mocy. A co do 3 biegu, to do 95 roku miały tę wadę, że podkładka między trybami podczas nieumiejętnego włożenia 3 biegu blokowała tryb i w efekcie mieliło skrzynie. Po 95 roku ten problem już nie występuje. Tą wadę z 3 biegiem też można obejść, ale trzeba rozłożyć tryby na części i przyspawać feralną podkładkę do trybu. Wtedy zagrożenie mija. Na sieci jest kilka foto instrukcji, jak to wykonać.


A mógłbyś podesłać jakiegoś linka z rzeczowym info? Będę bardzo wdzięczny cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Wed, 24 Feb 2010 - 12:47
Post #33


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





Simon, prosze bardzo...

http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=94325


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Mon, 02 Aug 2010 - 22:46
Post #34


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Moze troche podbije temacik:
silnik po awarii wyjechal z auta:

Dostanie nowy blok bez progu (juz lezy na parowcowej), nowy wal (lezy razem z nim) kute korby i GuziorPistonsy, ktore przedstawiają sie tak:


W planach skonczyc strojenie na 1,5bara i jak Tomek wyrazi chec, zaladowac 2 bary.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luki244
post Tue, 03 Aug 2010 - 00:14
Post #35


User
Dołączył: Wed, 23 December 2009
Skąd: Irlandia





powodzonka chlopaki smile.gif 3mam kciuki

na jakie problemy natrafiliscie ze silnk wyjechal ?


--------------------
Vectra B - Z22SC :) supercharged

GM Performance Division...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dred
post Tue, 03 Aug 2010 - 06:48
Post #36


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 March 2006





na panewki trafili angry.gif


--------------------
Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI
Fazer 600 ET 12.27
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 03 Aug 2010 - 08:20
Post #37


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Przedmuchy, niedrozna odma (za ciasna) co przy wiekszym booscie poskutkowalo wydmuchaniem uszczelki spod pompy oleju i tym samym zatarcie motoru. Do tego stara pompa oleju.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Tue, 03 Aug 2010 - 08:43
Post #38


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





czyli norma dla starych silników 2.2T20v


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Norbi328
post Tue, 03 Aug 2010 - 08:48
Post #39


Frequent User
Dołączył: Wed, 16 July 2008
Skąd: płock





Woow..oryginalny pomysl, moj kuzyn bedzie mial widze konkurencje smile.gif bo jego projekt baardzo podobny do twojego i juz jezdzi, mam nadzieje ze jak wroci z Egiptu to pochwali sie co sobie w garazu urzezal..
On akurat zupelnie inaczej rozwiazal problem skrzyni ale zobaczymy ile wytrzyma:)
W kazdym razie gratuluje projektu i super pomyslu, przy tej masie samochod po delikatnych modach z silnikiem samochod bedzie fruwal...
Pozdr


--------------------
E30 318
E30 325 (x3)
E36 328i
E39 540i (m)
e36 M3 evo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 17 Aug 2010 - 09:12
Post #40


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Powoli zjezdzaja do mnie nowe graty:


Skladanie klockow uniemozliwa brak panewek i uszczelek wszelakiej masci, ktore ida z niemiec.

Kolektor wydechowy okazal sie nielicowac z glowica w stopniu jaki widac na zdjeciach:

Najprawdopodbniej przez to turbo budzilo sie tak pozno.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post

56 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 21:29