![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
o ile nie zdrętwieje
![]() ![]() -------------------- BRmotoRS
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
znam inne rozwiązanie, stosowane przez niektórych w pucharowych renówkach - smok podążający za lustrem oleju
![]() -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#143
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
mega
![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#145
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
mam nadzieję, że będzie działać lepiej niż wygląda....
![]() -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
grubo, że nie boicie się odpowiedzialności za zatarty motor przez źle skonstruowaną/wykonaną miskę..
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#148
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Nic mu nie bedzie - z testow "recznych" wynika, ze co by sie nie dzialo, olej sie z niej nie wyleje. A testy byly naprawde masakrycznie ciezkie, odwzorowujace nawet najmniej realne scenariusze
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
mam nadzieję, że będzie działać lepiej niż wygląda.... ![]() Spoko, Guzior namaluje jakies kwiaty i malego, rozowego wrobelka ![]() ....wyglada lepiej niz seryjna, kiblowata miska z 2.2T ![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
koniecznie na różowo.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
.... a moje glupie pytanie ile pompa oleju przepompowuje go w ciagu sek /min jesli w ukladzie jest cisnienie 5 bar ?? z jej budowy wniskuje ze krecenie np 4 biegu od 3500rpm do konca skonczy sie brakiem oleju w dolnej komorze bo niby skad sie ma tam wziac??
-------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#152
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Ma splynac
Skoro miska ktora byla w aucie, jakos dawala rade, jesli chodzi o ta przegrode, a problemy pojawialy sie dopiero na zakretach, to nie wiem dlaczego ta, zasobniejsza w olej ma nie dac. Czy naprawde w polsce nikt nie potrafi KONKRETNIE napisac, dlaczego wg niego dane rozwiazanie ma nie dzialac poprawnie tylko robi sie podchody, ktore naprawde nie wiem co maja na celu. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Za dobre projekty robisz bez worka kasy to i jest zdziwienie...
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#154
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
podchody?? opisaliscie wrazenia z jazdy tym samochodem jakby to mialo 1.5g przeciazenia wzdluznego i conajmniej tyle samo bocznego oraz ze miska nie daje rady.
Z racji ze to RWD wniskuje ze przeciazenia pojawiaja sie na wysokich biegach. Zadalem pytanie ile oleju pompuje motor bo skoro przeciazenia sa tak mocno to nie wiem jak ma splynac ten olej do "zasobnika" ktory jest zrobiony. Ale skoro jednak moze splynac to znaczy ze moje pytanie bylo zbedne i zle zinterpretowalem wrazenia z jazdy a problem z poprzednia misla wynikal z jej slabej konstrukcji. Za dobre projekty robisz bez worka kasy to i jest zdziwienie... ![]() dobrym przykladem sa perypetie Twojej corsy z czasow silnika 2.0 16V -------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#155
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
dobrym przykladem sa perypetie Twojej corsy z czasow silnika 2.0 16V Nie mam pojęcia o czym piszesz? ![]() Po pierwsze Guzior z ekipą zajeli się nią od czasu 3.0 i lata jak należy ![]() Po drugie problemy z 2.0 były spowodowane głowicą z wadą i moją upartoscią i /lub brakiem kasy EOT -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#156
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Wojtek - najlepiej by było zrobić komore na olej z tylu silnika, aaallleeee....
nie ma tam na nia miejsca. Trzeba by bylo ciąć gródź i cofać silnik jeszcze glębiej. W swojej Nysie tak zrobie - u Hortexa wiązało by sie to z przeróbka absoltunie wszystkiego. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Jeżeli chodzi o sam zamysł zrobił dokładni tak samo...dodałbym tylko ujemne kąty przy zasobniku i większy spad z tyłu silnika
![]() czasami nie rozumiem tekstów w stylu.."jak to wygląda" ...powodzenia w projekcie ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#158
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Kiwi - z ujemnymi katami jest problem - szczegolni z tylu silnika wlasnie, bo silnik siedzi na styk nad belka, a z gory trzyma go maska i nie mozna wiele podniesc
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 February 2004 Skąd: Trójmiasto ![]() |
bedzie cos z tego gruza?
-------------------- Powered by Red Evolution
|
|
|
![]()
Post
#160
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Juz pomalu trace sily do tego sztrucla. Wyraznie broni sie przed hamownia. Wczoraj wystrilismy go na drodze na 1,6 bara, cala noc go ujezdzalem i nic, sprzeglo spinalo jak wsciekle, latalem 280 na godzine (a jeszcze w zapasie bylo jakies 1700rpm), walilem strzaly na cwiare - jednym slowem bylo malinowo. Dzisiaj juz jechalismy na hamownie do ECU Performance, zeby spiacy mógl sie skoncentrowac na laptopie, a nie na tym czy samochodem trafiam w droge, az nagle w pruszkowie wspolpracy odmowilo hmm, ciezko to nazwac - element podpierajacy dzwignie sprzęgła? Po prostu sie zgiął. Najwyrazniej trzeba przerobic na grubszy.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 21:50 |