Shoutbox 0 nowych PW 


56 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Nissan 200sx S13 - V8T 4.2 40v, 76mm Turbo, powered and tuned by BRmotoRS (???KM/???Nm@0,95 bar)
P@ffcio
post Sun, 31 Oct 2010 - 21:04
Post #141


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 December 2007
Skąd: Dominican Republic





o ile nie zdrętwieje wink.gif co mu się czasem zdarza wraz z napadem cmokania wink.gif


--------------------
BRmotoRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 31 Oct 2010 - 21:04
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Leo
post Mon, 01 Nov 2010 - 23:50
Post #142


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





znam inne rozwiązanie, stosowane przez niektórych w pucharowych renówkach - smok podążający za lustrem oleju smile.gif


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 06 Nov 2010 - 18:13
Post #143


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Design w komorze silnika sie zmienia - zarówno na górze:

Jak i na dole:


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Mon, 08 Nov 2010 - 01:45
Post #144


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





mega biggrin.gif


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Mon, 08 Nov 2010 - 22:32
Post #145


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Miska skonczona:









--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Mon, 08 Nov 2010 - 22:52
Post #146


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





mam nadzieję, że będzie działać lepiej niż wygląda.... ohmy.gif


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Mon, 08 Nov 2010 - 22:56
Post #147


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





grubo, że nie boicie się odpowiedzialności za zatarty motor przez źle skonstruowaną/wykonaną miskę..


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Mon, 08 Nov 2010 - 23:02
Post #148


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Nic mu nie bedzie - z testow "recznych" wynika, ze co by sie nie dzialo, olej sie z niej nie wyleje. A testy byly naprawde masakrycznie ciezkie, odwzorowujace nawet najmniej realne scenariusze


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Mon, 08 Nov 2010 - 23:23
Post #149


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





CYTAT(Leo @ Mon, 08 Nov 2010 - 22:52) *
mam nadzieję, że będzie działać lepiej niż wygląda.... ohmy.gif


Spoko, Guzior namaluje jakies kwiaty i malego, rozowego wrobelka laugh.gif

....wyglada lepiej niz seryjna, kiblowata miska z 2.2T

laugh.gif


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Mon, 08 Nov 2010 - 23:56
Post #150


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





koniecznie na różowo.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Tue, 09 Nov 2010 - 00:44
Post #151


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





.... a moje glupie pytanie ile pompa oleju przepompowuje go w ciagu sek /min jesli w ukladzie jest cisnienie 5 bar ?? z jej budowy wniskuje ze krecenie np 4 biegu od 3500rpm do konca skonczy sie brakiem oleju w dolnej komorze bo niby skad sie ma tam wziac??


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 09 Nov 2010 - 08:14
Post #152


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Ma splynac

Skoro miska ktora byla w aucie, jakos dawala rade, jesli chodzi o ta przegrode, a problemy pojawialy sie dopiero na zakretach, to nie wiem dlaczego ta, zasobniejsza w olej ma nie dac.

Czy naprawde w polsce nikt nie potrafi KONKRETNIE napisac, dlaczego wg niego dane rozwiazanie ma nie dzialac poprawnie tylko robi sie podchody, ktore naprawde nie wiem co maja na celu.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Tue, 09 Nov 2010 - 09:55
Post #153


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Za dobre projekty robisz bez worka kasy to i jest zdziwienie... smile.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Tue, 09 Nov 2010 - 10:30
Post #154


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





podchody?? opisaliscie wrazenia z jazdy tym samochodem jakby to mialo 1.5g przeciazenia wzdluznego i conajmniej tyle samo bocznego oraz ze miska nie daje rady.
Z racji ze to RWD wniskuje ze przeciazenia pojawiaja sie na wysokich biegach. Zadalem pytanie ile oleju pompuje motor bo skoro przeciazenia sa tak mocno to nie wiem jak ma splynac ten olej do "zasobnika" ktory jest zrobiony. Ale skoro jednak moze splynac to znaczy ze moje pytanie bylo zbedne i zle zinterpretowalem wrazenia z jazdy a problem z poprzednia misla wynikal z jej slabej konstrukcji.


CYTAT(specu @ Tue, 09 Nov 2010 - 09:55) *
Za dobre projekty robisz bez worka kasy to i jest zdziwienie... smile.gif


dobrym przykladem sa perypetie Twojej corsy z czasow silnika 2.0 16V


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Tue, 09 Nov 2010 - 10:38
Post #155


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





CYTAT(voj2s @ Tue, 09 Nov 2010 - 10:30) *
dobrym przykladem sa perypetie Twojej corsy z czasow silnika 2.0 16V


Nie mam pojęcia o czym piszesz? smile.gif

Po pierwsze Guzior z ekipą zajeli się nią od czasu 3.0 i lata jak należy biggrin.gif

Po drugie problemy z 2.0 były spowodowane głowicą z wadą i moją upartoscią i /lub brakiem kasy

EOT


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 09 Nov 2010 - 11:21
Post #156


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Wojtek - najlepiej by było zrobić komore na olej z tylu silnika, aaallleeee....
nie ma tam na nia miejsca. Trzeba by bylo ciąć gródź i cofać silnik jeszcze glębiej.
W swojej Nysie tak zrobie - u Hortexa wiązało by sie to z przeróbka absoltunie wszystkiego.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Tue, 09 Nov 2010 - 13:09
Post #157


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Jeżeli chodzi o sam zamysł zrobił dokładni tak samo...dodałbym tylko ujemne kąty przy zasobniku i większy spad z tyłu silnika wink.gif

czasami nie rozumiem tekstów w stylu.."jak to wygląda" ...powodzenia w projekcie wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 09 Nov 2010 - 15:48
Post #158


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Kiwi - z ujemnymi katami jest problem - szczegolni z tylu silnika wlasnie, bo silnik siedzi na styk nad belka, a z gory trzyma go maska i nie mozna wiele podniesc


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomas_M5
post Mon, 15 Nov 2010 - 22:45
Post #159


Super User
Dołączył: Tue, 10 February 2004
Skąd: Trójmiasto





bedzie cos z tego gruza?


--------------------
Powered by Red Evolution
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 20 Nov 2010 - 15:32
Post #160


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Juz pomalu trace sily do tego sztrucla. Wyraznie broni sie przed hamownia. Wczoraj wystrilismy go na drodze na 1,6 bara, cala noc go ujezdzalem i nic, sprzeglo spinalo jak wsciekle, latalem 280 na godzine (a jeszcze w zapasie bylo jakies 1700rpm), walilem strzaly na cwiare - jednym slowem bylo malinowo. Dzisiaj juz jechalismy na hamownie do ECU Performance, zeby spiacy mógl sie skoncentrowac na laptopie, a nie na tym czy samochodem trafiam w droge, az nagle w pruszkowie wspolpracy odmowilo hmm, ciezko to nazwac - element podpierajacy dzwignie sprzęgła? Po prostu sie zgiął. Najwyrazniej trzeba przerobic na grubszy.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post

56 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 21:50