![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1081
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
This post is worthless without pics.....
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1082
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Wiem. W tygodniu może polece na hamownie, chyba ze Hortex zdecyduje (na co mam mega nadziejie) dzisiaj ze leci na Borsk, to nie da rady
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1083
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
to wy macie dobrego klienta bo na nim sprawdzacie wytrzymalosc
![]() guzior ja mam pytanie , ta turbina twoja to z jaka dupa jest wydechowa? 1.15? -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#1084
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Niee, to nie tak. Silnik jest na wykonczeniu (dymi i zjada olej) wiec nie szkoda na nim testowac. O dziwo mimo dymienia i pobierania potwornych ilosci oleju silnik generuje ogromne poklady mocy i momentu obrotowego. Ogromne
![]() Dupa 0,96. Taka sama wjezdza do VR6 -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1085
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Niee, to nie tak. Silnik jest na wykonczeniu (dymi i zjada olej) wiec nie szkoda na nim testowac. O dziwo mimo dymienia i pobierania potwornych ilosci oleju silnik generuje ogromne poklady mocy i momentu obrotowego. Ogromne ![]() Dupa 0,96. Taka sama wjezdza do VR6 no tak ale szkoda by bylo dziure w bloku robic. dupa 0,96 to w sumie nie az tak duza jak na 4,2L za to w vr6 bedzie dragowo ... od kiedy to daje pelne 0,9 bara? moglbys mi zrobic lepsze fotki lochy (dla swoich edukacyjnych informacji) k64@tlen.pl -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#1086
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Niee, to nie tak. Silnik jest na wykonczeniu (dymi i zjada olej) wiec nie szkoda na nim testowac. O dziwo mimo dymienia i pobierania potwornych ilosci oleju silnik generuje ogromne poklady mocy i momentu obrotowego. Ogromne ![]() Dupa 0,96. Taka sama wjezdza do VR6 no tak ale szkoda by bylo dziure w bloku robic. dupa 0,96 to w sumie nie az tak duza jak na 4,2L za to w vr6 bedzie dragowo ... od kiedy to daje pelne 0,9 bara? moglbys mi zrobic lepsze fotki lochy (dla swoich edukacyjnych informacji) k64@tlen.pl -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#1087
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Nie testowałem od kiedy byłaby w stanie nadmychac te docelowe 0,95, bo mam płynną mape boostu. Pompuje sie powoli od 3000 z groniem i na 0,5 wstaje przy 4000. Potem mam tak mape boostu zeby od 5500 miec docelowe 0,95. Osobiscie wydaje mi sie ze napedzi sie na te 0,9 przy 4200, moze 4000. Musisz wziac poprawke na to ze mamy nieszczelny kolektor wydechowy z lewej głowicy (puszczaja V-clampy) wiec boost bylby jakies 500 nizej, jakby to uszczelnił, co tez zrobimy przy wymianie/wyjmowaniu silnika. Fotek lepszych nie mam, ale jak tylko przyleci turbo do VR6 to ci porobie dokladne foty
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1088
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Nie testowałem od kiedy byłaby w stanie nadmychac te docelowe 0,95, bo mam płynną mape boostu. Pompuje sie powoli od 3000 z groniem i na 0,5 wstaje przy 4000. Potem mam tak mape boostu zeby od 5500 miec docelowe 0,95. Osobiscie wydaje mi sie ze napedzi sie na te 0,9 przy 4200, moze 4000. Musisz wziac poprawke na to ze mamy nieszczelny kolektor wydechowy z lewej głowicy (puszczaja V-clampy) wiec boost bylby jakies 500 nizej, jakby to uszczelnił, co tez zrobimy przy wymianie/wyjmowaniu silnika. Fotek lepszych nie mam, ale jak tylko przyleci turbo do VR6 to ci porobie dokladne foty ![]() do ilu chcecie krecic vr ze taka sama wkladacie, jak tu wstaje tak pozno ... pewnie idziecie podbnie jak ja w max kreski, i w sumie dobrze ![]() sorki za ot, dziekuje za info, podziekuje za fotki ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#1089
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
8200 stale, 8500 od swieta, na zawody itp.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1090
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Że też wam się to nie nudzi. Silnik pożyje, ale ile? Porządny tuning na tym nie polega raczej żeby czekać aż coś jebnie.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#1091
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 19 June 2007 Skąd: z ulicy ![]() |
Tylko dzieki temu przynajmniej wiesz ile silnik zniesie. Wiec brawa za podejscie
![]() |
|
|
![]()
Post
#1092
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
A wiesz ile pozyje w pelni przygotowane 2,2t albo 16vT? Albo VR6 czy 2,7 BiT - nikt ci nie da gwarancji, ze pozyje tyle a tyle. Zawsze moze cos jebnac.
zreszta napisałem - silnik dymi jak pojebany, wiec jak sie zepsuje od przegiecia paly, to bedzie wiadomo ile nalezy dmuchac w nastepny. Na tym polega gromadzenie doswiadczenia. PS. Auto dzisiaj o 5.00 pojechało na zawody w borsku, tak jak było w planach. zobaczymy co pokarze na "torze" ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1093
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
tylko używane silniki są 'zużyte' w rózny sposób. Jeden nie jebnie przy barze, a drugi jebnie na 0,8..
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#1094
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Jest po jakichstam kólkach w borsku i auto podaje. Tomek jak złapie troche wolnego czasu napisze wrazenia (poza tym ktore znam juz na pamiec: "dymi, jest siwo za mna, cały zderzak tylny mam w oleju")
Kilka fotek z zawodów https://picasaweb.google.com/10900039304754...CO_6j4S91beDlgE -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1095
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 09 May 2011 ![]() |
Kurcze, sory za offtop, ale tak przeglądam ten temat swoimi laickimi oczyma(no, także studenckimi ale, co za tym idzie, głupimi i niedoświadczonymi
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#1096
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Musze powiedziec, ze Nissan spelnil moje oczekiwania. Przejechalem trase 3 razy. Nissan dymi spalonym olejem z wydechu tylko i wylacznie przy zmianie biegu i na postoju po ok 1 minucie stania na jalowym.
Co do wrazen: Jest trakcja! - jak widac, przemyslane mody i odpowiednia praca gazem dziala na torze przy mocach +600KM/+750Nm. Hamulcow nie udalo mi sie zagotowac, tarcze sie nie pokrzywily. Polosie sie nie ukrecily, caly uklad napedowy dziala. Brak wspomagania, daje sie we znaki i jest ostra silownia... Turbo wstaje juz przed 4000 obr. Nie wiem jakie doladowanie jest gdzie, bo nie bylo czasu patrzec. Podsumowujac... jestem zadowolony ![]() Poza tym, organizacja zawodow w Borsku na jak najwyzszym poziomie, wiec nie bylo czasu na nude. -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#1097
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Kliknał bym lubie to ale sie nie da.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1098
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Musze powiedziec, ze Nissan spelnil moje oczekiwania. Przejechalem trasy 3 razy. Nissan dymi spalonym olejem z wydechu tylku i wylacznie przy zmianie biegu i na postoju po ok 1 minucie stania na jalowym. Co do wrazen: Jest trakcja! - jak widac, przemyslane mody i odpowiednia praca gazem dziala na torze przy mocach +600KM/+750Nm. Hamulcow nie udalo mi sie zagotowac, tarcze sie nie pokrzywily. Polosie sie nie ukrecily, caly uklad napedowy dziala. Brak wspomagania, daje sie we znaki i jest ostra silownia... Turbo wstaje juz przed 4000 obr. Nie wiem jakie doladowanie jest gdzie, bo nie bylo czasu patrzec. Podsumowujac... jestem zadowolony ![]() Poza tym, organizacja zawodow w Borsku na jak najwyzszym poziomie, wiec nie bylo czasu na nude. Kawał chłopa jesteś to dajesz se rade . Super ,że wszystko działa ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#1099
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Brak wspomagania, daje sie we znaki i jest ostra silownia... uwazajcie ostatnio tak jezdzilem w e36 urwal sie gumowy przegub w kolumnie kierowniczej - luz ok 3/4 obrotu. Na szczescie przy zawracaniu. Nie wiem czy macie jakis element gumowy w ukladzie kierowniczym ale jesli tak to pewnie niedlug pier... Juz to poskladalem to znowu cos w maglu strzela chyba przez to... ![]() -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#1100
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 02:37 |