Nissan 200sx S13 - V8T 4.2 40v, 76mm Turbo, powered and tuned by BRmotoRS (???KM/???Nm@0,95 bar) |
Nissan 200sx S13 - V8T 4.2 40v, 76mm Turbo, powered and tuned by BRmotoRS (???KM/???Nm@0,95 bar) |
Sat, 02 Oct 2010 - 23:43
Post
#61
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto |
w takim razie co sprawilo ze wybor padl na turbo z TS ? stosunek parametry/cena? Druga opcja byl Garrett GT35R z wiekszym lagiem i wyzsza cena. Przy tej konfiguracji GT35R byl przerostem formy nad trescia. Tutaj lag ma byc jak najmniejszy przy mocach grubo ponad 400KM, wiecej mocy w tym aucie mija sie z celem - stad wybor padl na HX35. -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
Wspieraj forum |
Sat, 02 Oct 2010 - 23:43
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sun, 03 Oct 2010 - 12:00
Post
#62
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz |
dzieki za odpowiedzi
-------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
Wed, 13 Oct 2010 - 01:49
Post
#63
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
Dzisiaj Nissan wreszcie doczekał sie na swoją kolej (a nie jest to łatwe, przy nawale roboty jaki mamy):
Silnik spowrotem spotkał sie ze skrzynią: I wygląd pod maską zmieniłe się z: na Po konsultacji z Tomkiem, 3 fotki Nissana troche lepszej jakosci, coby pokazac jak auto wygląda (kurz mozna wymazac sobie w photoshopie): -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Sat, 16 Oct 2010 - 15:57
Post
#64
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto |
Kolektory juz spawane, jeszcze docieranie i w sobote OGIEN
Byleby suche drogi byly... -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
Sat, 16 Oct 2010 - 16:55
Post
#65
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
Tomek - sorry za brak fotek, ale zapie*dol jest straszny, i nie mam nawet sily tych fotek robić. Jutro cos porobie, bo mam zamiar podgonic troche.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Sat, 16 Oct 2010 - 18:03
Post
#66
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto |
Spoko, w koncu turbina swoje wazy
-------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
Sun, 17 Oct 2010 - 20:56
Post
#67
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Sun, 17 Oct 2010 - 21:42
Post
#68
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto |
No, bardzo dobrze wyspawany kolektor. Jestem pod wrazeniem! Turbina zdeko wieksza niz poprzednia
Czekam na dolotowy tera. Keep up the good work! -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
Sun, 17 Oct 2010 - 23:08
Post
#69
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź |
niezła robota
-------------------- quattro
|
|
|
Mon, 18 Oct 2010 - 22:48
Post
#70
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
I ssący:
A własciwie jego połowa. Jutro dojdze druga komora, krocce podcisnien, krokowca, wtryskow itp. No i zdjecia lepszej jakosci, bo nie zabralem aparatu do pracy. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Mon, 18 Oct 2010 - 23:12
Post
#71
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto |
No ladnie ladnie. Zdjecia rzeczywiscie malo wyrazne, ale widac ze pomysl masz dobry
Ta rura sie zweza w strone piatego cylindra, czy to tylko zludzenie optyczne (2 zdjecie od lewej). Jak chcesz polaczyc ta druga komore? -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
Mon, 18 Oct 2010 - 23:15
Post
#72
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
Zludzenie. Pierwsza rura sie nie zweza.
Jak? Najpier musze z rury zwinac redukcje (co nie bedzie latwe), a potem wyciac z jednej i drugiej pasek o tej samej grubosci i pospawac. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Mon, 18 Oct 2010 - 23:22
Post
#73
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto |
topszz, to ja poczekam na nastepne zdjecia
-------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
Mon, 18 Oct 2010 - 23:29
Post
#74
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock |
Druga rura będzie się zwężać w kierunku ostatniego garnka. Musisz uważać , żeby ten kolektor nie oparł się o servo, bo wygląda na grubego Frankensztajna.
-------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
Mon, 18 Oct 2010 - 23:44
Post
#75
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
bedzie pod serwem
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Tue, 19 Oct 2010 - 14:43
Post
#76
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto |
Jako ze w nissanie nie dziala predkosciomierz, musialem kupic cos w zastepstwo. Dziasiaj przyszlo:
-------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
Tue, 19 Oct 2010 - 15:42
Post
#77
|
|
Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
fajna rzecz ten predkościomierz, szukam do siebie takiego VDO do kompletu... zaleta że w kazdej skrzyni czy kołach mozna go skalibrować... ten wspólpracuje z GPSem ?
-------------------- |
|
|
Tue, 19 Oct 2010 - 16:45
Post
#78
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto |
To jest GPS sam w sobie. Ma rowniez funkcje pomiaru czasu na 1/4, 0-100 i kilka innych.
Szczegolowe dane: http://www.speedhut.com/custom_gauge_descr..._number-826.htm -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
Tue, 19 Oct 2010 - 23:05
Post
#79
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Tue, 19 Oct 2010 - 23:28
Post
#80
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź |
Jak robisz te okrągłe zakonczenia i "trąbki" wew. kolektora??.
Wygląda jak kopia najmocniejszych kolektorów 20vTurbo -------------------- quattro
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 26 April 2024 - 21:32 |