Shoutbox 0 nowych PW 


56 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Nissan 200sx S13 - V8T 4.2 40v, 76mm Turbo, powered and tuned by BRmotoRS (???KM/???Nm@0,95 bar)
Hortex51
post Thu, 18 Feb 2010 - 22:20
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





Witam,

Chcialbym podzielic sie budowa mojego projektu, ktory powstaje w warsztacie TECHNOLOGIC w Gdyni. To juz drugi moj, dosc nietypowy, projekt w tej firmie - pierwszy byl Ford Sierra z silnikiem CA18DET o mocy 300KM - auto juz sprzedane, nadal jezdzi i nadal nie ma trakcji do 3 biegu....

Ale wracajac do tematu:

MODEL: Nissan 200sx S13, 1994

Modyfikacje (update 05.07.2012)

Silnik: Audi 4.2 V8 40v Turbo 76mm, A/R 0.96 - odpowiednik GT42.

Modyfikacje głowicy: Seria

Modyfikacje bloku: Seria, miska olejowa zbudowana na potrzebe projektu.

Uklad smarowania: Mocal.

Układ dolotowy: Robiony pod projekt, filtr gabkowy ITG.

Układ wydechowy: Customowy 3".

Układ wtryskowy: Wtryskiwacze 830cc, reg. cisnienia paliwa Syntec 300l/h.

Elektronika: EMU.

Układ chłodzenia: Przeniesiony z Audi S2, z el. wiatrakami.

Układ napędowy: Getrag 6-cio biegowy z Audi S4 B6. Wal modyfikowany pod projekt, dyfer z Audi 80.
Hamulce: 8 tloczkowe D2, 330x32mm na przodzie. Na tylnej osi hamulce 300ZX Biturbo.

Zawieszenie: Tein SS, Reg. Camber plate'y oraz tylne tuleje Driftworks.

BODY KIT: Bodykitmarket do S13.

PODZIĘKOWANIA: BRmotoRS za cierpliwosc.

Foty z projektu:

...wkrotce...

Pozdrawiam!!


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 18 Feb 2010 - 22:20
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Hortex51
post Thu, 18 Feb 2010 - 23:09
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





Tak na marginesie, jeszcze 2 miesiace temu w aucie byl bardzo dobrze przygotowany CA18DET - zakuty, nowy wal, graty Tomei, ARP, Cometic... itd. itp. Niestety splynal jeden Wossner przez moja nierozwage... lekko zniechecony zdecydowalem sie na 2.2T z Audi S2:)

Tak wygladalo auto dzien przed wyjazdem z poprzednim silnikiem, katy kol nie byly wtedy ustawione...


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Thu, 18 Feb 2010 - 23:25
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





No i prosze, a jednak mozna wlozyc pozadny motor do tego auta biggrin.gif
Gratuluje naprawde ciekawego pojazdu.


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZbyszekAE86
post Fri, 19 Feb 2010 - 00:09
Post #4


Frequent User
Dołączył: Wed, 12 November 2008
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT(noorec @ Thu, 18 Feb 2010 - 23:25) *
No i prosze, a jednak mozna wlozyc pozadny motor do tego auta biggrin.gif
Gratuluje naprawde ciekawego pojazdu.


Jaki skromny laugh.gif


--------------------
Z cyklu: Keep AE86 Alive!

_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=86682
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Fri, 19 Feb 2010 - 01:08
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





bardzo dobry pomysl... w 2,2T moment bedzie naprawde nisko, boost bedzie sie szybko pojawial na tej dmuchawce... wybor tego silnika, to bardzo dobre rozwiazanie do driftu smile.gif

szkoda, ze utajniacie skrzynie biegow... z czystej ciekawosci dowiedzialbym sie, jaka skrzynia rwd podchodzi do 2,2T smile.gif z ciekawisci swiata, bo fizycznie nie interesuja mnie stare kiible wink.gif


--------------------
BMW
m6, 135i, 550ix, 550i, x5, x6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Fri, 19 Feb 2010 - 01:32
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





skrzynia z volvo??


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Fri, 19 Feb 2010 - 01:44
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Lub VW LT. To akurat żadna tajemnica. TDI 1.9/2.5 i KR/2.2T mają te same flansze do skrzyni, więc spokojnie do tych silników można zapinać te skrzynie uzyskując RWD. Info na ten temat już się przewijało na tym forum.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Fri, 19 Feb 2010 - 06:45
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





CYTAT(voj2s @ Fri, 19 Feb 2010 - 01:32) *
skrzynia z volvo??


a z volvo wink.gif

Silnik umieszczony zostal jak najblizej grodzi i jak najnizej, dla uzyskania lepszego srodka ciezkosci. Auto jest budowane raczej z mysla o TA niz o drifcie.

Bardzo jestem ciekaw jak bedzie sie prowadzic.

Po wjezdzeniu sie w auto, zaczne regulowac zawieszenie wszelkimi grubszymi stabilizatorami, usztywnieniami podwozia, itd. Chcialbym ustawic auto zeby sie zachowywalo neutralnie z malutka tendencja do nadsterownosci - zobaczymy.

Na koniec aerodynamika - splitter, tylny dyfuzor URAS Type GT, podwozie na plasko, skrzydlo SARD'a, pletwy przedniego zderzaka Voltex, SARD albo APR.



--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr Red Devil
post Fri, 19 Feb 2010 - 09:13
Post #9


ProRacingTechnology
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Marki k/Warszawy





Skrzynia z Volvo serii 700/900, zapewne M90, bo na taką wygląda i taka była też montowana w z silnikiem LT w Volvo. Czyli w skrócie Getrag.


--------------------
UNIT Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LostBoy
post Fri, 19 Feb 2010 - 09:43
Post #10


Generation NEXT
Dołączył: Wed, 09 July 2003
Skąd: Dark side of the mOOn





Jak jest teraz waga tego pojazdu ?, znacie rozkład mas ?


--------------------
Real cars don't power the front wheels, they lift them..
Tor Poznań 1:54 na automacie z ogranicznikiem prędkości do 180 km/h :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Fri, 19 Feb 2010 - 10:24
Post #11


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





w sobote jak bylem w gdyni ogladalem ten samochod w warsztacie. Naprawde bardzo fajne S13 i silnik swietny. Gratki projektu


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Fri, 19 Feb 2010 - 12:18
Post #12


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





tego chyba jeszcze nie grali.... ohmy.gif
kto prowadzi projekt ?


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Fri, 19 Feb 2010 - 13:16
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Szaleństwo swapów w nissanach trwa, były już amerykańskie V8, teraz 2,2T smile.gif projekcik fajny, sądząc po wielkości turbiny celujecie w 400+? czy grubiej? Czekamy na pierwszy wyjazd autka.


--------------------
Męczennik od elektryków :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lightman
post Fri, 19 Feb 2010 - 15:13
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: łódzkie





W końcu opisałeś projekt tak jak mówiłeś wink.gif silnik dużo cięższy od seryjnego?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Fri, 19 Feb 2010 - 15:58
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





Jak jest teraz waga tego pojazdu ?, znacie rozkład mas ?

- wagowo celujemy w 1150kg w pelni gotowe do jazdy + kierowca (nie wiem na ile to bedzie mozliwe). Rozklad mas sprawdzimy po zwazeniu auta, ale nie powinno byc zle - silnik w porownaniu do CA18DET siedzi nizej i wychodzi do przodu tylko 3cm wiecej.

tego chyba jeszcze nie grali....
kto prowadzi projekt ?

- Michal aka "Karamba" - wlasciciel warsztatu Technologic.

...sądząc po wielkości turbiny celujecie w 400+? czy grubiej?

- teraz chcemy zblizyc sie do 400KM. Narazie nie wiadomo czy wiecej ma sens, albo czy te 400KM bedzie mozna sensownie wykorzystac. Zdecydowalem sie zalozyc r888 285/30/18 na tyl - jezeli to nie da rady, to bedziemy schodzic z moca, tudziez powalczymy troche EBC.

silnik dużo cięższy od seryjnego?

- ok 30kg ciezszy od CA18DET. Ale duzo nadrabiamy skrzynia M90H, ktora jest sporo lzejsza od nissanowskiej.


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 19 Feb 2010 - 20:31
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Naprawde jestem pod wrazeniem. Ciekawy niecodzienny projekt, i jednostka z mojego podworka smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Sat, 20 Feb 2010 - 00:56
Post #17


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Ładnie to się ceni nowatorskie rozwiązania, było V8 z USA będzie też V8 z bawarii. Pozdrawiam naprawdę pięknie, powiało świeżością, ten projekt to coś niesłychanego, tu przysłowie Polak potrafi ma dopiero moc.



POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Blacha
post Sat, 20 Feb 2010 - 11:29
Post #18


Frequent User
Dołączył: Sun, 09 August 2009
Skąd: Dolny Śląsk





Wielkie gratulacje za pomysł i wykonanie.

Jak się ma sprawa ze sprzęgłem bo nigdzie na znalazłem info na ten temat???
Rozumiem że skrzynia pochodzi od 2.0 T, ile zniesie taka skrzynia?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Sat, 20 Feb 2010 - 14:11
Post #19


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





Wielowypust walka w tej skrzyni posiada 20 rowkow, co jest dosyc nietypowe. Nic innego, oprocz oryginalnych tarcz Sachs nie podchodzi. Nasza jest zmodyfikowana tak, zeby miala wlasciwosci trakcyjne tarczy S2. Mozna kupic wzmocnione zestawy sprzegla do Volvo, w ktore pojdziemy jak obecne nie da rady. Kolo zamachowe rowniez S2.

Co do wytrzymalosci M90H to zdania sa podzielone - niektorzy mowia ze 450Nm spokojnie, a inni ze +600Nm - takze rozstrzal dosyc duzy. Problemem jest 3 bieg, ktory trzeba wrzucac na pelnym wysprzegleniu i zsynchronizowaniu (tutaj M90 nie wybacza bledow) - wszelkie wbijanie na sile !bardzo! szybko konczy skrzynie (stad 1/4 mili stoi pod znakiem zapytania). Dla zwiekszenia zywotnosci skrzyni, jest zainstalowany precyzyjny short shifter B&M.

W przyszlym tyg. bede mial nowe zdjecia.

Pozdrawiam!


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sat, 20 Feb 2010 - 15:03
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Nie pozostaje mi nic innego jak pogratulować wink.gif Piękny widok 5 cyl silnika tak mocno wcisniętego w kabinę cool.gif
Dlaczego nie zdecydowaliście się na skrzynie z LT ? Na tej turbinie kiedy pojawi się doładowanie??
Możesz coś więcej powiedzieć o przebudowie miski olejowej. Z zew. widać dokanania. Interesuje mnie środek tzn: czy są tam jakieś przegrody,czy może jest zasobnik ( tj miska w misce)
??

Powodzenia przy strojeniu wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

56 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 26 April 2024 - 20:49