Nissan 200sx S13 - V8T 4.2 40v, 76mm Turbo, powered and tuned by BRmotoRS (???KM/???Nm@0,95 bar) |
Nissan 200sx S13 - V8T 4.2 40v, 76mm Turbo, powered and tuned by BRmotoRS (???KM/???Nm@0,95 bar) |
Thu, 18 Feb 2010 - 22:20
Post
#1
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto |
Witam,
Chcialbym podzielic sie budowa mojego projektu, ktory powstaje w warsztacie TECHNOLOGIC w Gdyni. To juz drugi moj, dosc nietypowy, projekt w tej firmie - pierwszy byl Ford Sierra z silnikiem CA18DET o mocy 300KM - auto juz sprzedane, nadal jezdzi i nadal nie ma trakcji do 3 biegu.... Ale wracajac do tematu: MODEL: Nissan 200sx S13, 1994 Modyfikacje (update 05.07.2012) Silnik: Audi 4.2 V8 40v Turbo 76mm, A/R 0.96 - odpowiednik GT42. Modyfikacje głowicy: Seria Modyfikacje bloku: Seria, miska olejowa zbudowana na potrzebe projektu. Uklad smarowania: Mocal. Układ dolotowy: Robiony pod projekt, filtr gabkowy ITG. Układ wydechowy: Customowy 3". Układ wtryskowy: Wtryskiwacze 830cc, reg. cisnienia paliwa Syntec 300l/h. Elektronika: EMU. Układ chłodzenia: Przeniesiony z Audi S2, z el. wiatrakami. Układ napędowy: Getrag 6-cio biegowy z Audi S4 B6. Wal modyfikowany pod projekt, dyfer z Audi 80. Hamulce: 8 tloczkowe D2, 330x32mm na przodzie. Na tylnej osi hamulce 300ZX Biturbo. Zawieszenie: Tein SS, Reg. Camber plate'y oraz tylne tuleje Driftworks. BODY KIT: Bodykitmarket do S13. PODZIĘKOWANIA: BRmotoRS za cierpliwosc. Foty z projektu: ...wkrotce... Pozdrawiam!! -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
Wspieraj forum |
Thu, 18 Feb 2010 - 22:20
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Thu, 18 Feb 2010 - 23:09
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto |
Tak na marginesie, jeszcze 2 miesiace temu w aucie byl bardzo dobrze przygotowany CA18DET - zakuty, nowy wal, graty Tomei, ARP, Cometic... itd. itp. Niestety splynal jeden Wossner przez moja nierozwage... lekko zniechecony zdecydowalem sie na 2.2T z Audi S2:)
Tak wygladalo auto dzien przed wyjazdem z poprzednim silnikiem, katy kol nie byly wtedy ustawione... -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
Thu, 18 Feb 2010 - 23:25
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin |
No i prosze, a jednak mozna wlozyc pozadny motor do tego auta
Gratuluje naprawde ciekawego pojazdu. -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
Fri, 19 Feb 2010 - 00:09
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 12 November 2008 Skąd: Bydgoszcz |
No i prosze, a jednak mozna wlozyc pozadny motor do tego auta Gratuluje naprawde ciekawego pojazdu. Jaki skromny -------------------- Z cyklu: Keep AE86 Alive!
_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=86682 |
|
|
Fri, 19 Feb 2010 - 01:08
Post
#5
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka |
bardzo dobry pomysl... w 2,2T moment bedzie naprawde nisko, boost bedzie sie szybko pojawial na tej dmuchawce... wybor tego silnika, to bardzo dobre rozwiazanie do driftu
szkoda, ze utajniacie skrzynie biegow... z czystej ciekawosci dowiedzialbym sie, jaka skrzynia rwd podchodzi do 2,2T z ciekawisci swiata, bo fizycznie nie interesuja mnie stare kiible -------------------- BMW
m6, 135i, 550ix, 550i, x5, x6 |
|
|
Fri, 19 Feb 2010 - 01:32
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow |
skrzynia z volvo??
-------------------- ... soon
|
|
|
Fri, 19 Feb 2010 - 01:44
Post
#7
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer |
Lub VW LT. To akurat żadna tajemnica. TDI 1.9/2.5 i KR/2.2T mają te same flansze do skrzyni, więc spokojnie do tych silników można zapinać te skrzynie uzyskując RWD. Info na ten temat już się przewijało na tym forum.
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
Fri, 19 Feb 2010 - 06:45
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto |
skrzynia z volvo?? a z volvo Silnik umieszczony zostal jak najblizej grodzi i jak najnizej, dla uzyskania lepszego srodka ciezkosci. Auto jest budowane raczej z mysla o TA niz o drifcie. Bardzo jestem ciekaw jak bedzie sie prowadzic. Po wjezdzeniu sie w auto, zaczne regulowac zawieszenie wszelkimi grubszymi stabilizatorami, usztywnieniami podwozia, itd. Chcialbym ustawic auto zeby sie zachowywalo neutralnie z malutka tendencja do nadsterownosci - zobaczymy. Na koniec aerodynamika - splitter, tylny dyfuzor URAS Type GT, podwozie na plasko, skrzydlo SARD'a, pletwy przedniego zderzaka Voltex, SARD albo APR. -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
Fri, 19 Feb 2010 - 09:13
Post
#9
|
|
ProRacingTechnology Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Marki k/Warszawy |
Skrzynia z Volvo serii 700/900, zapewne M90, bo na taką wygląda i taka była też montowana w z silnikiem LT w Volvo. Czyli w skrócie Getrag.
-------------------- UNIT Racing
|
|
|
Fri, 19 Feb 2010 - 09:43
Post
#10
|
|
Generation NEXT Dołączył: Wed, 09 July 2003 Skąd: Dark side of the mOOn |
Jak jest teraz waga tego pojazdu ?, znacie rozkład mas ?
-------------------- Real cars don't power the front wheels, they lift them..
Tor Poznań 1:54 na automacie z ogranicznikiem prędkości do 180 km/h :D |
|
|
Fri, 19 Feb 2010 - 10:24
Post
#11
|
|
EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR |
w sobote jak bylem w gdyni ogladalem ten samochod w warsztacie. Naprawde bardzo fajne S13 i silnik swietny. Gratki projektu
-------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
Fri, 19 Feb 2010 - 12:18
Post
#12
|
|
Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica |
tego chyba jeszcze nie grali....
kto prowadzi projekt ? -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
Fri, 19 Feb 2010 - 13:16
Post
#13
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice |
Szaleństwo swapów w nissanach trwa, były już amerykańskie V8, teraz 2,2T projekcik fajny, sądząc po wielkości turbiny celujecie w 400+? czy grubiej? Czekamy na pierwszy wyjazd autka.
-------------------- Męczennik od elektryków :)
|
|
|
Fri, 19 Feb 2010 - 15:13
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie |
W końcu opisałeś projekt tak jak mówiłeś silnik dużo cięższy od seryjnego?
|
|
|
Fri, 19 Feb 2010 - 15:58
Post
#15
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto |
Jak jest teraz waga tego pojazdu ?, znacie rozkład mas ?
- wagowo celujemy w 1150kg w pelni gotowe do jazdy + kierowca (nie wiem na ile to bedzie mozliwe). Rozklad mas sprawdzimy po zwazeniu auta, ale nie powinno byc zle - silnik w porownaniu do CA18DET siedzi nizej i wychodzi do przodu tylko 3cm wiecej. tego chyba jeszcze nie grali.... kto prowadzi projekt ? - Michal aka "Karamba" - wlasciciel warsztatu Technologic. ...sądząc po wielkości turbiny celujecie w 400+? czy grubiej? - teraz chcemy zblizyc sie do 400KM. Narazie nie wiadomo czy wiecej ma sens, albo czy te 400KM bedzie mozna sensownie wykorzystac. Zdecydowalem sie zalozyc r888 285/30/18 na tyl - jezeli to nie da rady, to bedziemy schodzic z moca, tudziez powalczymy troche EBC. silnik dużo cięższy od seryjnego? - ok 30kg ciezszy od CA18DET. Ale duzo nadrabiamy skrzynia M90H, ktora jest sporo lzejsza od nissanowskiej. -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
Fri, 19 Feb 2010 - 20:31
Post
#16
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
Naprawde jestem pod wrazeniem. Ciekawy niecodzienny projekt, i jednostka z mojego podworka
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Sat, 20 Feb 2010 - 00:56
Post
#17
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa |
Ładnie to się ceni nowatorskie rozwiązania, było V8 z USA będzie też V8 z bawarii. Pozdrawiam naprawdę pięknie, powiało świeżością, ten projekt to coś niesłychanego, tu przysłowie Polak potrafi ma dopiero moc.
POZDRO |
|
|
Sat, 20 Feb 2010 - 11:29
Post
#18
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 09 August 2009 Skąd: Dolny Śląsk |
Wielkie gratulacje za pomysł i wykonanie.
Jak się ma sprawa ze sprzęgłem bo nigdzie na znalazłem info na ten temat??? Rozumiem że skrzynia pochodzi od 2.0 T, ile zniesie taka skrzynia? |
|
|
Sat, 20 Feb 2010 - 14:11
Post
#19
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto |
Wielowypust walka w tej skrzyni posiada 20 rowkow, co jest dosyc nietypowe. Nic innego, oprocz oryginalnych tarcz Sachs nie podchodzi. Nasza jest zmodyfikowana tak, zeby miala wlasciwosci trakcyjne tarczy S2. Mozna kupic wzmocnione zestawy sprzegla do Volvo, w ktore pojdziemy jak obecne nie da rady. Kolo zamachowe rowniez S2.
Co do wytrzymalosci M90H to zdania sa podzielone - niektorzy mowia ze 450Nm spokojnie, a inni ze +600Nm - takze rozstrzal dosyc duzy. Problemem jest 3 bieg, ktory trzeba wrzucac na pelnym wysprzegleniu i zsynchronizowaniu (tutaj M90 nie wybacza bledow) - wszelkie wbijanie na sile !bardzo! szybko konczy skrzynie (stad 1/4 mili stoi pod znakiem zapytania). Dla zwiekszenia zywotnosci skrzyni, jest zainstalowany precyzyjny short shifter B&M. W przyszlym tyg. bede mial nowe zdjecia. Pozdrawiam! -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
Sat, 20 Feb 2010 - 15:03
Post
#20
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź |
Nie pozostaje mi nic innego jak pogratulować Piękny widok 5 cyl silnika tak mocno wcisniętego w kabinę
Dlaczego nie zdecydowaliście się na skrzynie z LT ? Na tej turbinie kiedy pojawi się doładowanie?? Możesz coś więcej powiedzieć o przebudowie miski olejowej. Z zew. widać dokanania. Interesuje mnie środek tzn: czy są tam jakieś przegrody,czy może jest zasobnik ( tj miska w misce) ?? Powodzenia przy strojeniu -------------------- quattro
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 26 April 2024 - 20:49 |