Shoutbox 0 nowych PW 


327 Stron V  « < 303 304 305 306 307 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dobrze klejace opony na codzien i na tor
piwo
post Fri, 30 Sep 2022 - 12:29
Post #6081


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





to daj znac jak kleja sc7


--------------------
930kg+320KM+RWD+LSD+RaceTCS+lotus111r abs+semislick
1/4 2013r, 180KM: 13,806s
Tor Poznań 1m48,467s, Łódź 57,517s a052 przod, vr2 r7a(hl) tyl
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 30 Sep 2022 - 12:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Gofer
post Fri, 07 Oct 2022 - 09:31
Post #6082


User
Dołączył: Sat, 16 November 2002
Skąd: Wawa





Panowie, czy ta opona się prawidłowo utylizuje czy camber za srogi?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Fri, 07 Oct 2022 - 10:37
Post #6083


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





a jak glebokosci bieznika zewnatrz wewnatrz? masz inne ujecia opony? od zewnatrz np? po boku opony jest naryswany taki maly 4mm trojkacik do ktorego powinna sie scierac opona.

tu na rysunku za duzy negatyw kola bo opona nie sciera sie do wierzcholka trojkacika


--------------------
930kg+320KM+RWD+LSD+RaceTCS+lotus111r abs+semislick
1/4 2013r, 180KM: 13,806s
Tor Poznań 1m48,467s, Łódź 57,517s a052 przod, vr2 r7a(hl) tyl
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomkierz
post Fri, 07 Oct 2022 - 18:10
Post #6084


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 May 2012
Skąd: Wrocław





Panowie, czy ktoś miał styczność z oponą Federal Evoluzion F60? Pacjent - E90 M3, oś tylna i rozmiar 265/35/19. Przeznaczenie typowo weekendowe. Praktycznie nie jeżdżę tym autem w deszczu. Na przedniej osi Potenza Sport. Będę wdzięczny za jakieś opinie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Wed, 12 Oct 2022 - 13:48
Post #6085


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





raport z testu yokohamy ad09
https://trackparts.ch/Yokohama-AD09-Testbericht
zdaje sie ze racingtires juz sie szykuje do sprowadzania tych opon. opony powinny byc zdecydowanie bardziej przyczepne od ad08rs na mokrym jak i suchym.


--------------------
930kg+320KM+RWD+LSD+RaceTCS+lotus111r abs+semislick
1/4 2013r, 180KM: 13,806s
Tor Poznań 1m48,467s, Łódź 57,517s a052 przod, vr2 r7a(hl) tyl
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kaspar
post Wed, 12 Oct 2022 - 14:15
Post #6086


User
Dołączył: Thu, 09 September 2010
Skąd: Suchedniów(TSK)/Pruszków





Koledzy kiedyś szukałem opon do 300konnego Saaba i poleciliście mi ps4, takie kupiłem i jestem mega zadowolony jednak na przyszły sezon potrzebuję nowego kompletu i tu rodzi się pytanie czy brać znowu ps4 czy iść w nowsze ps5 a może coś innego co podobnie klei a ma np lepszą cenę ? Rozmiar 225/45R17.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Thu, 13 Oct 2022 - 13:30
Post #6087


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





no jak chcesz opony startujacej od zimnego to albo zostan na ps4/5 lub mozesz tez sprobowac assymetric6. jesli wolisz troche szybciej poupalac ale kosztem mokrych i zmnych warunkow to jest potenza sport dosc tania.


--------------------
930kg+320KM+RWD+LSD+RaceTCS+lotus111r abs+semislick
1/4 2013r, 180KM: 13,806s
Tor Poznań 1m48,467s, Łódź 57,517s a052 przod, vr2 r7a(hl) tyl
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!kuchar
post Thu, 13 Oct 2022 - 14:03
Post #6088


Frequent User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: PL





Potenza Sport daje rade.
Mam 235/40/18 w fwd 250km i trakcyjnie bardzo dobrze. Wcześniej Goodyear Asymetric 2 jakoś szybko zrobiły się twarde i śliskie - były kiepskie.
Może i faktycznie Potenza na zimno na co dzień nie klei jakoś super ale jak jest ciepło albo ją lekko zagrzejemy jest bdb - tak czy inaczej następnym razem spróbuje Michelin PS5 lub PS4 bez s.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kaspar
post Thu, 13 Oct 2022 - 22:34
Post #6089


User
Dołączył: Thu, 09 September 2010
Skąd: Suchedniów(TSK)/Pruszków





Zależy mi na tym żeby opona tak jak ps4 kleiła od samego początku i z racji dużej ilości tras była pewna w każdych warunkach. Teraz rodzi się pytanie czy ps5 jest lepszy od ps4 ? Czy może wybrać asymetric 6 ? Może któraś opona jest trwalsze? Ps4 jednak przy ciężkiej nodze na przodzie szybko nikną w oczach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TM5
post Wed, 02 Nov 2022 - 08:39
Post #6090


Rookie
Dołączył: Wed, 02 November 2022





Panowie, pytanie co na tor.
Auto ~1400kg RWD 300hp, camber pomiędzy -2.5 a -2, semi slick tylko na tor, bez daily (dojechać, pojezdzić, wrócić, zmienić na koła daily).

1. Która opona najszybsza na sucho pomiędzy A052 vs Direzza 03 vs Trofeo R vs AR1. Wydaje mi się, że A052, potem Direzza ale na jakim poziomie jest to różnica np na Poznaniu a na jakim na małych torach np Łódź. Orientacyjnie oczywiście.
2. Która najdłużej pożyje? Z tego co wiem np Direzzę można rotować a np Trofeo R już nie co skraca żywotność, słyszałem że A052 schodzi od samego patrzenia na nią smile.gif
-CUP2 wolniejszy, CUP2R odpada bo od 19".
-Fz201 chyba wolniejszy od powyższych
-Potenza Race nie ma za bardzo rozmiaru + mało opinii jako że dość nowa (może ktoś coś wie?)
-RE71R/RS niedostępne w PL z tego co wiem a nie będę ściągał

W skrócie: szukam najszybszej opony, nie pełnego slicka, ale z 1 warunkiem - żeby nie schodziło to w 2 TD tylko dało się na tym pojeździć chwilę dłużej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Wed, 02 Nov 2022 - 15:51
Post #6091


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





03g masz dwie mieszanki h1 twarda i r2 srednia. Glebokosc bieznika 4,8mm.
R2 schodzi wolniej niz a052. A052 schodzi na prawde szybko (5,5mm bieznika). A052 to opona super na ulice cicha dosc komfortowa spoko na deszcz ale na torze schodzi w oczach ( tak z 3 razy szybciej niz r2). W optimum temperaturowym 03g i a052 kreca czasy bardzo podobne. Wklejalem rekst artura turcu ktory rzaglowal na osiach a052 i 03g h1 w mx5 na poznaniu.

Wszystko znajdziesz tutaj.
https://m.facebook.com/graphsearch/str/artu...p;source=result
Pozniej pokopiuje.
Wnioski jakie plyna. A052 i 03g porownywalne osiagami prxy optumalnych dla nich temperaturach..gdy zimno i nie mozna dogrzac 03g h1 szybsze beda a052 a gdy a052 juz plynie 03g h1 wlasnie zaczyna swa prace.
Z jego testow wynika ze fz201 w mieszance soft ( sa trzy soft medium i hard; soft na pewno najszybsza w optimum temperaturowym) ciut wolniejsza od 03g choc z innych zrodel wiem ze fz201 soft zapewnia nawet lepsze g na zakrecie od vr2 r7a. Ar1 tez mu wyszedl ze wolniejszy od 03g. Ogolnie 03g pewniak. Bralbym r2 bo latwiej zagrzac. R2 wystepuje tylko w niskich rozmiarach. Np w popularnej 225/45r17 zdaje sie tylko twarda h1.
Jesli ma byc tanio i dobrze to na dzis bralbym fz201 soft bo sa tanie i dosc dobre lub extreme vr2 choc juz nie az tak tanie ale rownie szybkie. Jak ma byc kolko za kolkiem robione na poznaniu i koszt nie gra roli to 03g h1. Jak masz mozliwosc r2 w swoim rozmiarze to na lekkie auto lepiej r2. Trofeo r w paru testach wypadl slabo. A jest kosmicznie drogie. Podobno wyszla jakas modyfikacja trofeo r ale nie wiem teho na pewno i nie wiem jakie ods sprzedaje.

Cup2 wolne.
Cup2 w specyfikacjach n1 n2 ciut szybsze.
Cup2 r najszybsza ale schodzi szybciej od a052 cena kosmos i tylko pare rozmiarow od 19'.
Jest jeszcze avon zzr a64 srednie i a24 miekkie. Szybsze od cup2 ale ciut wolniejsze od 03g za to gleboki 7mm bieznik dosc miekkie z bieznika na ulice ale dosc betonoee na bokach.


--------------------
930kg+320KM+RWD+LSD+RaceTCS+lotus111r abs+semislick
1/4 2013r, 180KM: 13,806s
Tor Poznań 1m48,467s, Łódź 57,517s a052 przod, vr2 r7a(hl) tyl
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TM5
post Wed, 02 Nov 2022 - 21:33
Post #6092


Rookie
Dołączył: Wed, 02 November 2022





Link fb mi nie działa sad.gif
Opona r18 minimum 265. Temp... no tak od kwietnia do września sezon mniej więcej. Osiągi na ulicy bez znaczenia, byle się sotoczyć, ma być szybko na tor, liczy się albo 1 best lap albo 3 porządne muszą wejść, w zależności od imprezy wink.gif
Fz w 265 jest tylko soft, przy temp 20+ latem nie będzie zaraz pływał? Szczególnie na łodzi np. Medium dopiero 285 a to już za dużo z kolei + nawet nie wiem czy by weszło na front.
Trofeo R w 265 tańsze chyba od Dunlopa w 265 wink.gif Nowe co podobno ma być na przyszły rok to Trofeo RS, jako konkurencja Cup2r, tak słyszałem.
Także Direzza w Hard chyba...?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Thu, 03 Nov 2022 - 09:25
Post #6093


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Jak stac to 03g h1 bedzie dobrym wyborem.fz201 jest tylko tanszy na pewno nie szybszy.


--------------------
930kg+320KM+RWD+LSD+RaceTCS+lotus111r abs+semislick
1/4 2013r, 180KM: 13,806s
Tor Poznań 1m48,467s, Łódź 57,517s a052 przod, vr2 r7a(hl) tyl
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TM5
post Tue, 08 Nov 2022 - 10:30
Post #6094


Rookie
Dołączył: Wed, 02 November 2022





No czyli miała być Direzza i zostaje Direzza smile.gif
Dzięki!
Btw Trofeo RS jest jako opcja na nowym Mustangu Dark Horse.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TM5
post Tue, 08 Nov 2022 - 12:06
Post #6095


Rookie
Dołączył: Wed, 02 November 2022





A jeszcze jedno: w jakie ciśnienia celować w Direzzach na zimno/ciepło? Zacząć np z 1.9 bara na zimno? Auto ani za lekkie jakieś ani zbyt ciężkie (~1500 z kierowcą) nie jest..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Tue, 08 Nov 2022 - 20:43
Post #6096


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





zalezy od jakich temperatur znaczy na zimno. jak startujesz gdy opony maja 10 stopni to przy zaleozeniu ze skoncza sie grzac gdzies na 80 stopniach czyli wzrost o 70 stopni mozna zalozyc ze z 1,9 cisnienie wzrosnie do okolo 2,6 bara co jest raczej za wysokie. w takim przypadku wypadaloby zaczynac od okolo 1,5 bara. inaczej ebdzie keidy opony na zimno maja kolo 40 stopni wtedy cisnienie wzrosnie tylko o 0,4 bara czyli wystarczy startowac gdzies z 1,8 bara.
2,2 na cieplo to takie sartowe ustawienie a potem pirometr w dlon bo duzo zalezy od katow i szeroksoci felgi i toru tez.

te trofeo rs ciekawe
100 treadwer a w trofeo r jest 60. czyzby rs oznaczalo race-street jak w ad08rs ze jest wolniejszy od ad08r?
https://www.mustang7g.com/forums/threads/th...ir-kind.156265/


--------------------
930kg+320KM+RWD+LSD+RaceTCS+lotus111r abs+semislick
1/4 2013r, 180KM: 13,806s
Tor Poznań 1m48,467s, Łódź 57,517s a052 przod, vr2 r7a(hl) tyl
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sat, 12 Nov 2022 - 10:44
Post #6097


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Takie porownanie a052 do 03g w rozmiarze 255/40r17
https://www.drive2.ru/l/617938730023423464/
A052 251mm i 10kg
03g 262mm i 11,4kg


--------------------
930kg+320KM+RWD+LSD+RaceTCS+lotus111r abs+semislick
1/4 2013r, 180KM: 13,806s
Tor Poznań 1m48,467s, Łódź 57,517s a052 przod, vr2 r7a(hl) tyl
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Sun, 13 Nov 2022 - 00:03
Post #6098


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Dodaj, że FZ201 w tym rozmiarze waży 14kg


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nitro20
post Thu, 29 Dec 2022 - 20:08
Post #6099


User
Dołączył: Sun, 02 January 2005
Skąd: Warszawa





Dzień bobry, mam dla was zagwostkę, ciężko mi coś znaleźć więc może ktoś będzie miał jakiś pomysł, bo mi się już kończą. Do Bobra m3 g80 xdrive szukam opon do pojeżdżenia na torze (drugi komplet). Zakupiłem felgi o pół cala szersze od standardowych przod 19x10 tył 20x11. Na teraz wrzuciłem na nie zimowe opony 285/35/19 i 295/30/20 i jest super. Chciałem w tym samym rozmiarze znaleźć coś na tor na lato i tu zaczął się problem jak jest przód to nie ma tyłu tego same typu opon i na odwrót. Ori opony to 275/35/19 i 285/30/20 i chodzi też o to, że ze względu na xdrive dobrze by było zachować różnicę w wielkości chyba do 1,5% wiec np 285/295/35/20 odpada. Może ktoś będzie miał pomysł z czego to poskladać ? W ostateczności pójdę w ori rozmiar i pewnie cup2, ewentualnie jak nie cup2 to co w tym ori ? Dzięki za pomoc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Fri, 30 Dec 2022 - 05:41
Post #6100


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





a dlaczego nie chcesz dwoch roznych opon na osie? zmierz temperatury przod tyl na oponach czy sa takie same. jak nie sa a podejrzewam ze tyl grzeje sie bardziej to na tyl daj twardsze opony a na przod bardziej miekkie. ale jak cchesz te same to trofeo r isniteje i w 275/35/19 i w 285/30/20


--------------------
930kg+320KM+RWD+LSD+RaceTCS+lotus111r abs+semislick
1/4 2013r, 180KM: 13,806s
Tor Poznań 1m48,467s, Łódź 57,517s a052 przod, vr2 r7a(hl) tyl
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Go to the top of the page
 
+Quote Post

327 Stron V  « < 303 304 305 306 307 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 29 March 2024 - 13:33