Dobrze klejace opony na codzien i na tor |
Dobrze klejace opony na codzien i na tor |
Mon, 11 Mar 2019 - 14:10
Post
#4361
|
|
Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno |
Szukam dobrze klejących opon do corvetty, myślałem o slickach ale to przesada bo jednak samochód głównie używany na co dzień. Rozmiar 275/35r18 przód i 325/30r19 tył. Czy pilot sport cup 2 to dobry wybór? Wszyscy chwalą p zero corsa ale w tym rozmiarze nie występuje. Poleciłbym Ci Avon ZZR, ale one tylko do max R18. To może R888R, jest 275/35/18, jednak na tył tylko 305/30/19 -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
Wspieraj forum |
Mon, 11 Mar 2019 - 14:10
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Mon, 11 Mar 2019 - 15:05
Post
#4362
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2011 |
|
|
|
Mon, 11 Mar 2019 - 15:25
Post
#4363
|
|
Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno |
To bierz CUP2, tylko nie będą kleić "od zaraz" jak Toyo czy Avon, jednak to również świetna opona, do tego będzie lepsza od w/w dwójki na deszczu.
Albo bardziej cywilnie, czyli Pilot Sport 4S, posiadam ją w swoim Iksie i spisuje się bardzo dobrze, tylko że ja mam 4x4, także w tym przypadku łatwiej o trakcje, chodź myślę że i Ciebie równie dobrze powinny się spisać. -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
Mon, 11 Mar 2019 - 15:26
Post
#4364
|
|
Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno |
R888 jest dostępne 325 ale jak pisałem chcę jednak bardziej drogowe opony. R888 tak, jest dostępna w rozmiarze 325, mnie chodzi o nowszy model czyli R888R, które jest dostępne tylko w 305 -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
Tue, 12 Mar 2019 - 23:59
Post
#4365
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 08 April 2005 Skąd: Gorzów Wlkp. |
Poszukuję jakichś tanich opon na okazjonalne pojeżdżawki wokół trzepaka do FWD 130KM/900kg w 14 calach. Kiedyś profil robił, teraz jak się dorobiłem drugiego zestawu felg to już nie ma... jakieś 185/60, 185/55, 195 też wchodzi w grę, znalazłem Nankang NS-2R na allegro za około 1200, ale wolałbym coś poniżej 1000 bo nie oszukujmy się, głównie będą zbierać kurz w piwnicy.
Ktoś ma jakieś propozycje? |
|
|
Wed, 13 Mar 2019 - 07:53
Post
#4366
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2011 |
To bierz CUP2, tylko nie będą kleić "od zaraz" jak Toyo czy Avon, jednak to również świetna opona, do tego będzie lepsza od w/w dwójki na deszczu. Albo bardziej cywilnie, czyli Pilot Sport 4S, posiadam ją w swoim Iksie i spisuje się bardzo dobrze, tylko że ja mam 4x4, także w tym przypadku łatwiej o trakcje, chodź myślę że i Ciebie równie dobrze powinny się spisać. Czyli cup2 trzeba rozgrzać? To chyba jednak zdecyduję się na 4s. Dzięki za pomoc. |
|
|
Wed, 13 Mar 2019 - 08:03
Post
#4367
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
tread wear:
pilot sport 4 - 320 pilot sport 4s - 300 pilot sport cup 2 - 180 r888 - 100 avon zzr - 20 -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Wed, 13 Mar 2019 - 09:12
Post
#4368
|
|
Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno |
Czyli cup2 trzeba rozgrzać? To chyba jednak zdecyduję się na 4s. Dzięki za pomoc. 4s dopiero trzeba rozgrzać by kleiły . Zresztą każde UHP trzeba rozgrzewać, nawet większość semi potrzebuje lekkiego dogrzania by zaczęły kleić. W teorii, im niższy wskaźnik treadwear, tym miększa guma, która szybciej i lepiej klei, jednak zbyt miękkie gumy, na torze przy wyższych temperaturach będą po kilku okrążeniach się przegrzewać, dlatego np. na tor świetnie się spisują CUP2, bo są na tyle miękkie, że nie wymagają jakiegoś długiego rozgrzewania, a będą długo jechać nie przegrzewając się. -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
Wed, 13 Mar 2019 - 22:04
Post
#4369
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze |
4 i 4S bardzo fajnie i szybko łapią, CUP potrzebuje już zauważalnie wiecej czasu. R888 wychodziło też w dwóch mieszankach (GG normalna, trzeba troszę dogrzewać, drugiej nie pamiętam G.. i tę ma R1R)
|
|
|
Wed, 13 Mar 2019 - 22:33
Post
#4370
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka |
R1R mają tread wear 200. Wcześniej był 140.
-------------------- #włoszczyzna
|
|
|
Thu, 14 Mar 2019 - 20:59
Post
#4371
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2018 |
4 i 4S bardzo fajnie i szybko łapią, CUP potrzebuje już zauważalnie wiecej czasu. R888 wychodziło też w dwóch mieszankach (GG normalna, trzeba troszę dogrzewać, drugiej nie pamiętam G.. i tę ma R1R) 4s to podobno prawie to samo co PSS, jezdzilem na PSS i cup2 i szczerze nie widzialem roznicy miedzy nimi jak chodzi o grzanie. Ostatnio bylem na lodzi na cup2, rano kolo 0, potem kolo 5 stopni i cup2 trzymal tak samo szybko niemal jak pss. Wg mnie wielkiej roznicy nie ma. W czasach na lodzi jakies 1.2sek roznicy. na 4(bes s), ktore dostalemz autem tez bylem raz i tez lapie szybko, moze tyci szybciej niz PSS i cup2, ale znowu... bez dramatycznych roznic. |
|
|
Fri, 15 Mar 2019 - 05:36
Post
#4372
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
no ja mam porownanie na lezacych oponach w hangarze. to ps4s ma mieksza mieszanke niz ps4 i latwiej wbic w nia paznokcia. wiec nie wiem dlaczego mialaby wymagac wiekszego grzania. no ale nie jezdzilem na obu. tylko porownuje lezace na glebie opony.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Fri, 15 Mar 2019 - 20:31
Post
#4373
|
|
User Dołączył: Sat, 12 January 2013 |
Ja mam zgoła inne spostrzeżenia co do PSS i Cup2. PSS to w zasadzie normalna drogowa opona, która po prostu lubi jak jest +10 stopni (szczególnie na mokrym), natomiast cup2 nie istnieje w takich warunkach- Słomczyn ok 11 stopni i deszcz , na Cup2 praktycznie nie dało się jechać, na PSS prawie 3s szybciej.
Na suchym na Ułężu (a wiadomo jaki tam jest asfalt) przy +6 stopniach potrzebował dobrze ponad pół okrążenia, żeby zacząć działać właściwie. Słabe RWD 1200kg i 215/45/17 |
|
|
Sat, 16 Mar 2019 - 11:24
Post
#4374
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2018 |
no cup2 wszedzie pisza ze po mokrym nie bedzie cudownie, wiec to chyba nie jest zdziwienie. Natomiast na sucho przy +5 spkojnie kleila i byla jak pisalem szybsza od PSS (przy +10).
Uzywam racechrono z zewnetnrzym GPS, na wykresach w zakrecie CUP2 potrafi utrzymac jakies 3-5 km/h wiecej. |
|
|
Sat, 16 Mar 2019 - 11:59
Post
#4375
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Jm63 obie nowe i obie testowane w ten sam dzień w tych samych warunkach? Pytam bo np przyczepność nowej cup2( czy każdej innej opony) do dwurocznej to jak dzień do nocy zwłaszcza w zimnych warunkach. Parę razy przygrzana opona na zimno robi się plastikowa mimo że jako nową w tych samych warunkach była miękka.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Sun, 17 Mar 2019 - 15:17
Post
#4376
|
|
User Dołączył: Sat, 12 January 2013 |
Jm63 obie nowe i obie testowane w ten sam dzień w tych samych warunkach? Pytam bo np przyczepność nowej cup2( czy każdej innej opony) do dwurocznej to jak dzień do nocy zwłaszcza w zimnych warunkach. Parę razy przygrzana opona na zimno robi się plastikowa mimo że jako nową w tych samych warunkach była miękka. Obie bardzo zbliżony DOT, około roczne. PSS używane jako 'codzienne', Cup2 miały wcześniej dwie jazdy. |
|
|
Fri, 22 Mar 2019 - 18:04
Post
#4377
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Mon, 25 Mar 2019 - 09:04
Post
#4378
|
|
User Dołączył: Sat, 12 January 2013 |
Dziwne, albo Conti się tak zmieniły, albo test nie do końca prawdziwy. Do tej pory Conti nie przepadało za mokrym i zimnym, a 4S właśnie świetnie sobie tam radził. Kilka osób z właśnie Type R zmieniało fabrycznego Continentala na 4s i byli bardziej zadowoleni. Ja miałem przez chwilę na przodzie w M3 CSC6, wrzuciłem 4s i też wyraźnie lepiej, ale tu porównywałem dwuletnią oponę z nową, więc nie do końca miarodajne. To, co rzuca się w oczy to fakt, że 4s w tym samym wymiarze był wyraźnie większy o CSC6...
|
|
|
Mon, 25 Mar 2019 - 21:11
Post
#4379
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 13 June 2010 |
Szukam opon do dynamicznej jazdy na co dzień do audi a8 d2 300km quattro. Znalazłem KUMHO CRUGEN PS91 245/40 R19 za 1900zł czy do jest dobry wybór? Czy jak dołożę 600-700zł do Hankook Ventus S-1 Evo2 K-117 245/40 R19 lub Dunlop SP SPORT MAXX RT 2 odczuje różnice poruszając się dynamicznie po drogach publicznych? Czy może jest coś innego w miarę sensownego w cenie do 1900zł?
|
|
|
Wed, 27 Mar 2019 - 20:39
Post
#4380
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 14 November 2017 |
Przy quattro , takiej masie, i stosunkowo nie dużej mocy do tej masy (bez urazy oczywiście ) przede wszystkim ja bym zadbał o sztywną ściankę i odpowiednia nośność - ostatnio przerabiam temat nośności vs sztywność ścianki i np w niektórych rozmiarach nośność jest dość niska. Z mojego skromnego doświadczenia wiem już, że Dunlop RT2 ma miekką ścianke i z trakcją na starcie też szału nie było , a Yoko Advan Sport V105 bardzo sztywną i pewnie gdybym miał 4x4 to bym został przy Yoko bo auto szło jak po szynach, ale ja musze przenieść 280 KM na przednia ośkę więc szukam kompromisu . W piatek montuje Vredestein Ultrac Vorti - z tego co macałem, to wyrażnie sztywniejsza niż Dunlop, wyjdzie oczywiście na aucie jak to sie zachowuje.
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 23 April 2024 - 08:54 |