Dobrze klejace opony na codzien i na tor |
Dobrze klejace opony na codzien i na tor |
Tue, 13 Feb 2018 - 21:37
Post
#3961
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 19 November 2014 |
Masz zwykłe czy wzmacniane (XL)?
|
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 13 Feb 2018 - 21:37
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 14 Feb 2018 - 08:13
Post
#3962
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 02 April 2009 Skąd: Legionowo |
Pewnie było wiele razy, ale nie potrafię się przekopać w temacie.
AD08R do lekkiego FWD (1 tona) z lekkim tyłem. Auto robione na track daye, ale dojazd zawsze na kołach. Da się na tym powalczyć czy raczej opona bardziej na drogę? Mam duże doświadczenie z Federalem 595rsr - podoba mi się prowadzenie jednak przyczepności zawsze brakuje... Myślałem o AD08R na suche i ewentualnie drugi kpl R1R na zimne i mokre. Ma to sens w dobie full slicków? |
|
|
Wed, 14 Feb 2018 - 08:57
Post
#3963
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis |
AD08 ma duzo wiecej przyczepnosci niz RSR, zwlaszcza w lekkim aucie.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
Wed, 14 Feb 2018 - 09:46
Post
#3964
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 09 December 2016 |
Co wybrać:
Michelin Pilot Super Sport 225/40R18 92Y czy Michelin Pilot Super Sport 225/40R18 88Y Auto: RX8 1350kg 220KM - Tor Poznań 1-2 razy w roku Teoretycznie 88 do Rexa o standardowej masie wystarczają ale czy o indexie 92 nie będą lepsze w ostrych zakrętach czy wręcz przeciwnie - 92 będą cięższe, przez co zwiększy się masa nieresorowana Różnica w cenie to 150-200zł na kpl. |
|
|
Wed, 14 Feb 2018 - 09:50
Post
#3965
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Co wybrać: Michelin Pilot Super Sport 225/40R18 92Y czy Michelin Pilot Super Sport 225/40R18 88Y Auto: RX8 1350kg 220KM - Tor Poznań 1-2 razy w roku Teoretycznie 88 do Rexa o standardowej masie wystarczają ale czy o indexie 92 nie będą lepsze w ostrych zakrętach czy wręcz przeciwnie - 92 będą cięższe, przez co zwiększy się masa nieresorowana Różnica w cenie to 150-200zł na kpl. Extreme Na super sporcie nie wykorzystasz auta na torze. Been there done that. Super sport< cup2 < extreme VR2 R7 -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wed, 14 Feb 2018 - 10:13
Post
#3966
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis |
Serio Extreme VR2 jest lepszy np na Poznaniu od Cup2? Nie przegrzewa sie po paru kolkach jak np R888?
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
Wed, 14 Feb 2018 - 10:20
Post
#3967
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Jacek sam robiles porownania na lotnisku i wyszlo ci ze sport cup 2(zuzyty?) najszybszy i to po paru przejechanych kolkach. dlaczego piszesz ze vr2 szybsze skoro to nie prawda?
-------------------- 930kg+320KM+RWD+LSD+RaceTCS+lotus111r abs+semislick
1/4 2013r, 180KM: 13,806s Tor Poznań 1m48,467s, Łódź 57,517s a052 przod, vr2 r7a(hl) tyl 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s |
|
|
Wed, 14 Feb 2018 - 10:24
Post
#3968
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 09 December 2016 |
Decyzja o oponach już zapadła. Jacek, chyba nawet sam mi je polecałeś.
Poza 100-200km które robię na torze, przejeżdżam też jakieś 10 000 km rocznie po zwykłych drogach (no na letnich może połowę z tego ale to i tak w 97% opona na drogę) . Nie chcę zmieniać opon w ciągu sezonu a na Poznaniu będę zadowolony jak zejdę poniżej 2.00 Pytanie tylko jaki index nośności Michelin Pilot Super Sport 225/40R18 92Y czy Michelin Pilot Super Sport 225/40R18 88Y |
|
|
Wed, 14 Feb 2018 - 11:13
Post
#3969
|
|
User Dołączył: Sun, 12 November 2006 Skąd: Gdańsk |
Hej, przyszła pora na kupno opon letnich w rozmiarze 235/35/19. Auto w wadze 1700kg prawie 300koni i 600nm 4x4. Auto tylko do jazdy po mieście/autostradzie, ale do dosc agresywnej. Na torze tym autem latac nie bede bo od tego mam inna zabawke Do tej pory jeździłem na Dunlopach sportmaxx rt xl, ogólnie byłem zadowolony, ale teraz po głowie chodzą mi pirelli pZero. Z tego co zauważyłem to występują w kilku wariantach bieżnika mnie najbardziej interesuje starszy model ( kształt litery S na bieżniku ) lub nowszy model niby bardziej usportowiony)
Czy ktoś mógłby sie wypowiedzieć co do tych konkretnych modeli ? Za bardzo nie wiem która opona będzie lepsza czy tez może kupić kolejny komplet sportmaxxów... -------------------- Rover Coupe Turbo 302km/453Nm
|
|
|
Wed, 14 Feb 2018 - 12:09
Post
#3970
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis |
Mialem te pierwsze Pirelli na 911, zreszta byly to homologowane gumy do tego modelu. Imho to taki troche PSS, tylko gorszy na suchym a lepszy na mokrym. I sporo lepszy gdy zimno.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
Thu, 15 Feb 2018 - 17:01
Post
#3971
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Jacek sam robiles porownania na lotnisku i wyszlo ci ze sport cup 2(zuzyty?) najszybszy i to po paru przejechanych kolkach. dlaczego piszesz ze vr2 szybsze skoro to nie prawda? Na jakim lotnisku robiłem porównania? Jedyne porównanie tego samego dnia , to robiłem na Pszczółkach. I wyszło, mi, że best lapa zrobiłem 0.02s lepszego na cupie, z czym VR2 miało większe przeciążenia na zakrętach. Decyzja o oponach już zapadła. Jacek, chyba nawet sam mi je polecałeś. Poza 100-200km które robię na torze, przejeżdżam też jakieś 10 000 km rocznie po zwykłych drogach (no na letnich może połowę z tego ale to i tak w 97% opona na drogę) . Nie chcę zmieniać opon w ciągu sezonu a na Poznaniu będę zadowolony jak zejdę poniżej 2.00 Pytanie tylko jaki index nośności Michelin Pilot Super Sport 225/40R18 92Y czy Michelin Pilot Super Sport 225/40R18 88Y Nie pamiętam, jak dawno temu rozmawialiśmy, ale ja już dorosłem do tego, że nie ma dobrej opony na ulicę i na tor. Albo albo . Pilot super sport to już wiekowa konstrukcja. Ale póki co PS4S w 18" nie ma... Na ulicę bym brał coś bardziej miękkiego , niż PSS, a na tor coś twardszego -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Fri, 16 Feb 2018 - 23:00
Post
#3972
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
Szybkie putanko jeszcze jakas mega cena na dunlopy SP sportmaxx jest 419zl za 225/40/18 za dunlopy sport maxx 2 410 zl i continentale premium contact 6 po 444zl ktos cos? Ps4 jednak prawie 500zl wychodzi sztuka. Te dunlopy 2 naprawde fajna okazja.
|
|
|
Sat, 17 Feb 2018 - 10:52
Post
#3973
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
-------------------- 930kg+320KM+RWD+LSD+RaceTCS+lotus111r abs+semislick
1/4 2013r, 180KM: 13,806s Tor Poznań 1m48,467s, Łódź 57,517s a052 przod, vr2 r7a(hl) tyl 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s |
|
|
Sat, 17 Feb 2018 - 11:46
Post
#3974
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
Z tego testu wynika ze lepiej kupic tanie kumho lub hankook.. continentale contisport5 tez sa po 429zl. Ale jak kumho po 330 to ja chyba w to ide
|
|
|
Sat, 17 Feb 2018 - 17:34
Post
#3975
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2011 |
Wiem już co na mokre, ale mam jeszcze pytanie jaka opona spisała by się najlepiej na kjs gdzie nawierzchnią jest kostka brukowa, brudny asfalt? Auto rwd 320KM, rozmiar 225 r18.
|
|
|
Thu, 01 Mar 2018 - 09:29
Post
#3976
|
|
Super User Dołączył: Thu, 04 September 2008 Skąd: Łódź |
Jak bardzo szkodliwe dla opon semislick jest trzymanie ich na mrozie (na aucie) lub też jeżdzenie na nich zimą??
Kolega mnie postraszył że bardzo... jedna para stoi na dworze (na aucie) od czasu do czasu jezdzona, druga jezdzi na przedniej osi w dupowozie.. Zima do niedawna była wg mnie żadna, bo jakies -3, i pierwszy raz przyznaje olałem zmiane na zimówki... jak bardzo jestem w dupie? natomiast teraz oczywiście mamy trochę większy -'C. Ale to od paru dni. Ciekawostka, trzymały podczas jazdy zupelnie dobrze, spodziewalem sie ze bedzie gorzej... opony to Yokohama AD08R -------------------- V8
|
|
|
Thu, 01 Mar 2018 - 09:48
Post
#3977
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 10 November 2009 |
Cześć,
chciałbym poznać Waszą opinię. Auto: Civic FWD 220KM, 1250 kg, zawias i geometria seria Profil: 215/40 lub 45/17 Do czego: ok 2000 km rocznie -> 400 Kielce (tylko treningi), może Jastrząb/Łódź ; 1200 dojazdy na tor; 400 miasto Do tej pory stosowałem PZero czy RE50A ale było góra 200 toru treningowo i trochę więcej miasta. I sucho i deszcz. Poczytałem ten wątek, opinii sporo jak to na forum i część dodatkowo może już być przeterminowana. Chciałbym spróbować semi nalewkę czyli VR2 R7 lub R7/R5. Zakładam, że wtedy jadę tylko jak jest sucho i 20+. Ale... waham się czy przy takim użytkowaniu ma to sens tzn. nie czasówki, więcej jednak dojazdów na kołach, trochę miasta, tylko sucho. Czy może zostać np na ZLine (cena porównywalna z extreme) ? |
|
|
Thu, 01 Mar 2018 - 12:59
Post
#3978
|
|
User Dołączył: Thu, 04 September 2008 Skąd: Karkonosze |
ZLine A jak z trwałością zLine przy ulicznym użytkowaniu? -------------------- ...w poszukiwaniu odpowiedniego auta
|
|
|
Thu, 01 Mar 2018 - 13:23
Post
#3979
|
|
Super User Dołączył: Sun, 04 August 2013 Skąd: Kraków |
Panowie, pacjent m5 e39...
Opony 245/40 R18 przód, 275/35 R18 tył, co wybrać do jazdy stricte po ulicy, o tor raczej będzie ciężko.. Michelin Pilot Sport 4, czy Piloty Super Sporty? Plusy i minusy każdego rozwiązania? -------------------- Było: e36 323ti, e36 328iT, e46 325ti, e39 m5
Jest: e81 n54b30a |
|
|
Thu, 01 Mar 2018 - 13:29
Post
#3980
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
A jak z trwałością zLine przy ulicznym użytkowaniu? Bez zastrzeżeń. -------------------- A110S
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 28 March 2024 - 22:38 |