Dobrze klejace opony na codzien i na tor |
Dobrze klejace opony na codzien i na tor |
Mon, 19 Jun 2017 - 12:11
Post
#3621
|
|
User Dołączył: Sun, 17 March 2013 Skąd: Pruszków |
Co się lepiej sprawdzi w różnych warunkach na kjs: Dmack DMT-RC 225mm czy Yokohama A048 205mm? Zna ktoś wagę opon Dmack?
|
|
|
Wspieraj forum |
Mon, 19 Jun 2017 - 12:11
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Mon, 19 Jun 2017 - 12:28
Post
#3622
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Co się lepiej sprawdzi w różnych warunkach na kjs: Dmack DMT-RC 225mm czy Yokohama A048 205mm? Zna ktoś wagę opon Dmack? Ciężka w....j, na asfalcie słabo klei. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Mon, 19 Jun 2017 - 13:08
Post
#3623
|
|
User Dołączył: Sun, 17 March 2013 Skąd: Pruszków |
|
|
|
Wed, 21 Jun 2017 - 07:32
Post
#3624
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa |
Panowie, jak się sprawują Toyo R888 w jeździe torowej? Chodzi mi o mieszankę, w jakich temperaturach ich można używać? Twardsze od R1R czy wręcz przeciwnie?
-------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
Wed, 21 Jun 2017 - 09:33
Post
#3625
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa |
Dziękuję za info
-------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
Wed, 21 Jun 2017 - 10:22
Post
#3626
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
wszystko zalezy od szerokosci opon. da sie dac taka szerokosc by opona pracowala dluzej. lepiej dac opone szeroka i miekka (np 275mm r888) niz twardsza i wezsza (np. 225mm a048H). pierwsza klei od startu i caly czas, druga potrzebuje nagrzania. obie moga zuzywac sie podobnie i miec w czasnie jazdy torowej podobna temperature.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Wed, 21 Jun 2017 - 11:01
Post
#3627
|
|
Super User Dołączył: Fri, 12 February 2010 Skąd: Warszawa |
wszystko zalezy od szerokosci opon. da sie dac taka szerokosc by opona pracowala dluzej. lepiej dac opone szeroka i miekka (np 275mm r888) niz twardsza i wezsza (np. 225mm a048H). pierwsza klei od startu i caly czas, druga potrzebuje nagrzania. obie moga zuzywac sie podobnie i miec w czasnie jazdy torowej podobna temperature. tylko szersza opona ma większą masę i opory toczenia co przekłada się na przyśpieszenia na prostych, takie 275 w r888 potrafi już skutecznie spowolnić całkiem szybkie auto -------------------- mała rzecz, a cieszy
|
|
|
Wed, 21 Jun 2017 - 12:57
Post
#3628
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
e bez przesady. ile cie zwolni? 0,2km/h? ile taka opona wygeneruje wiecej oporu? co do wagi ciezko sie nie zgodzic. szersza felga plus opona to moze byc plus pare kg na kolo.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Wed, 21 Jun 2017 - 13:06
Post
#3629
|
|
Super User Dołączył: Fri, 12 February 2010 Skąd: Warszawa |
Dodatkowe 2-3kg wirujące po najbardziej zewnętrznej części koła, spowalnia przyśpieszenie i osłabia hamowanie (+przyśpiesza przegrzewanie się hamulców), za to można nieść więcej prędkości w zakręcie, przy odpowiednim zawieszeniu, bo to które działało na wąskich oponach teraz będzie za miękkie. Przypuszczam, że 100-200 to osłabia o jakieś 1-2s (zależy od auta), dodatkowo w tylnym napędzie może popsuć rotację. Z oponami jak ze wszystkim można przedobrzyć.
-------------------- mała rzecz, a cieszy
|
|
|
Wed, 21 Jun 2017 - 14:56
Post
#3630
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Dodatkowe 2-3kg wirujące po najbardziej zewnętrznej części koła, spowalnia przyśpieszenie i osłabia hamowanie (+przyśpiesza przegrzewanie się hamulców), za to można nieść więcej prędkości w zakręcie, przy odpowiednim zawieszeniu, bo to które działało na wąskich oponach teraz będzie za miękkie. Przypuszczam, że 100-200 to osłabia o jakieś 1-2s (zależy od auta), dodatkowo w tylnym napędzie może popsuć rotację. Z oponami jak ze wszystkim można przedobrzyć. Patrząc po tym, na czym jeżdżą auta pokroju GT3 to raczej jest zysk z szerszej opony w kontekście czasów na okrążenie. Huracan GT3 lata na 325 ,a waży jakieś 1200kg. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wed, 21 Jun 2017 - 15:15
Post
#3631
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów |
bo ma pierdyliard kuni i musi mieć dobrą powierzchnię przenoszenia tego na drogę
|
|
|
Wed, 21 Jun 2017 - 15:28
Post
#3632
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
bo ma pierdyliard kuni i musi mieć dobrą powierzchnię przenoszenia tego na drogę Tylko po co wtedy 325 na przodzie ? Z mojego punktu widzenia pytanie retoryczne, bo każda opona mocniej obciążona traci współczynnik tarcia : http://2.bp.blogspot.com/-fPjgf-6ELgc/UIWW...+Slip+Angle.jpg -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wed, 21 Jun 2017 - 16:24
Post
#3633
|
|
Super User Dołączył: Fri, 12 February 2010 Skąd: Warszawa |
powstaje też problem jak zmieścić 275 w nadkolu przystosowanym do 225? dodatkowe 2cm opony to jakoś się upchnie, ale 5? można sobie zadać pytanie dlaczego GT3 nie latają na 355 i szerszych?
-------------------- mała rzecz, a cieszy
|
|
|
Wed, 21 Jun 2017 - 17:11
Post
#3634
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie |
Panowie.. auto glownie na ulice, 4x4, okolice 400-450KM.. mysle nad 225/40/18 Michelin Pilot Sport 4, warto czy moze pochylic sie nad czyms innym?
-------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
Wed, 21 Jun 2017 - 19:26
Post
#3635
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
powstaje też problem jak zmieścić 275 w nadkolu przystosowanym do 225? dodatkowe 2cm opony to jakoś się upchnie, ale 5? można sobie zadać pytanie dlaczego GT3 nie latają na 355 i szerszych? Tak na szybko sprawdzając slicki Michelina to rozmiarów 355 nie ma . -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Thu, 22 Jun 2017 - 00:43
Post
#3636
|
|
User Dołączył: Tue, 26 January 2016 Skąd: Świecie |
Panowie, macie dostęp do jakichś konkretnych danych na temat Westlake Sport RS? Przeszukałem parę stron wstecz w temacie oraz trochę w googlach, jednak nie znalazłem nic konkretnego, testów porównawczych czy coś. Jeździł ktoś na tym? Bo w sumie tania, w drifcie upalają... tylko pytanie czy jak niezła w drifcie to i niezła normalnie
-------------------- woop woop
|
|
|
Fri, 23 Jun 2017 - 19:30
Post
#3637
|
|
Super User Dołączył: Fri, 08 April 2016 |
Odnosie r888r i oporow toczenia/masy rotujacej, ja sie o tym na wlasnym przykladzie przekonalem w srode na Poznaniu! Mial byc atak na 1:50 a wyszla duuupa! Nie dosc ze mi te 275 z tylu zamulily auto (mialem wczesniej 265) to poplynely juz pod koniec pierwszej sesji! Pozniej bylo juz tylko coraz gorzej i w koncu mega wibracje przez te okleiny!
Opony ok na sprinty i male pojezdzawki jak Kielce, Lodz, Jastrzab ale tez bedzie git na Nurba! Na Poznan i prawdopodobnie Silesie, zwlaszcza w lato, kategorycznie NIE! No chyba ze ktos ma auto wazace 1000 kg! Na szczescie nie az tak duzo gumy zeszlo i jest dalej prawie 5mm. Oczyszcze je jutro i zostawiam na te wymienione wyzej tory a na Poznan i Silesie to chyba pelne twarde lub srednie slicki uzywane kupie! -------------------- www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
|
|
|
Fri, 23 Jun 2017 - 21:04
Post
#3638
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Jaki czas ostatecznie udało się pojechać?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Fri, 23 Jun 2017 - 21:56
Post
#3639
|
|
Super User Dołączył: Fri, 08 April 2016 |
1:52 juz w pierwszej sesji ale pozniej odpuscilem bo nie bylo sensu. Szkoda tych opon. Jeszcze do tego czerwona flage dostalem za wydech! lol 112 dB.
1:50 by sie dalo na innych oponach podejrzewam, np. FZ-201 albo 03g. Auto w ch..j ciezkie, srodek i seria silnik dalej. Na jesien sprobuje znowu! -------------------- www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
|
|
|
Sat, 24 Jun 2017 - 22:24
Post
#3640
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Co wy macie z tymi wydechami ? . Ostatnio na imprezie , jak honda S2000 jeździła , to się dziecko w wózku popłakało. Nie idzie usłyszeć drugiej osoby stojącej 1m obok, gdy takie auto przelatuje przy widowni.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 25 April 2024 - 13:10 |