Dobrze klejace opony na codzien i na tor |
Dobrze klejace opony na codzien i na tor |
gość_BitterAce12_* |
Mon, 22 May 2017 - 10:52
Post
#3561
|
|
Hej!
Co do daily rwd 350+ w rozmiarze 275/35, 285/35, 305/30 R19 na 11J? W miarę komfortowe i dobre w kazdych warunkach (chociaż osiągi ważniejsze) |
|
|
Wspieraj forum |
Mon, 22 May 2017 - 10:52
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Mon, 22 May 2017 - 11:57
Post
#3562
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 |
275/35 19" -> Pirelli P Zero.
|
|
|
Mon, 22 May 2017 - 13:21
Post
#3563
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
tylko nie wybierz starej wersji czyli
jak juz to ta z 2017 roku (wersja sportowe auta): lub ta (wersja corsa 2017): -------------------- 930kg+320KM+RWD+LSD+RaceTCS+lotus111r abs+semislick
1/4 2013r, 180KM: 13,806s Tor Poznań 1m48,467s, Łódź 57,517s a052 przod, vr2 r7a(hl) tyl 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s |
|
|
gość_BitterAce12_* |
Tue, 23 May 2017 - 10:47
Post
#3564
|
|
Wielkie dzięki, a co myslicie o goodyearach f1 assymetric 3, bo na przod w rozmiarze 245/40 tez szukam (z tym, ze w kwestii opony przód, komfort i trwałość opony jest na 1 miejscu, bo jednak one mają jeździć te 2 sezony, a nie 2-3 miesiące). Sorki, ze tyle pytań ale, jak już kupuje nówki to chce wybrać jak najlepiej
|
|
|
Tue, 23 May 2017 - 13:11
Post
#3565
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
nie mialem 3jek. mialem 2jki. szybko sie ranty boczne starly. opona bardzo miekka. boki mocno niestabilne i brak czucia uciekajacej dupy. ogolbnie trzymanie na suchym i mokrym ok, ale ja drugi raz bym tej opony nie kupil bo nie czulem wogole tego co sie dzieje z autem. moze trojka jest juz duzo bardziej stabilna opona nie wiem. podejrzewam ze nie bo to raczej deszczowka taka sama jak sport contact 5.
-------------------- 930kg+320KM+RWD+LSD+RaceTCS+lotus111r abs+semislick
1/4 2013r, 180KM: 13,806s Tor Poznań 1m48,467s, Łódź 57,517s a052 przod, vr2 r7a(hl) tyl 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s |
|
|
Thu, 25 May 2017 - 14:37
Post
#3566
|
|
Super User Dołączył: Fri, 12 February 2010 Skąd: Warszawa |
Szukam opon do 350Z, czasem jeżdżę po torach, ale niestety po ulicy też się poruszam, wiec potrzebuję niestety coś pomiędzy...
Przesiadam się z Michelin Pilot Super Sport, które są genialne na ulicę, ale na tor już trochę za słabe... nie chce R888, bo są dosyć drogie i szybko znikają, nie wiem czy by mi na sezon wystarczyły... Myślę o Federal 595 RS-RR to nowa opona, są już jakieś oponie o tym? Potrzebuję 18, szerokości 255-275 przy profilu 35-40 (z tyłu chce zachować wysoki profil, tak aby wysokości były zbliżone do serii), nie ma dużego wyboru w tych rozmiarach niestety... -------------------- mała rzecz, a cieszy
|
|
|
Thu, 25 May 2017 - 18:06
Post
#3567
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
-------------------- 930kg+320KM+RWD+LSD+RaceTCS+lotus111r abs+semislick
1/4 2013r, 180KM: 13,806s Tor Poznań 1m48,467s, Łódź 57,517s a052 przod, vr2 r7a(hl) tyl 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s |
|
|
Fri, 26 May 2017 - 17:17
Post
#3568
|
|
Super User Dołączył: Fri, 08 April 2016 |
Z twoimi felgami h8r nie masz wyboru - albo r888r albo rs-rr. That's it. Gdybym jeszcze raz te fele kupował, to bym wziąl 10 cali wszystkie cztery i wtedy masz 265/35/18 wszystkich producentów!!!
-------------------- www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
|
|
|
Fri, 26 May 2017 - 17:50
Post
#3569
|
|
Super User Dołączył: Fri, 12 February 2010 Skąd: Warszawa |
A ja bym wziął 4x 9.5, bo 10 mają słabe offsety Przecież można obuć te felgi w 4x265, miałeś 265 w zeszłym sezonie z tyłu... ja teraz chce kupić 265/35 P + 265/40 T, mam jeszcze wybór powrót do PSSów, ale są w takich cenach, że już bym wolał R888.
-------------------- mała rzecz, a cieszy
|
|
|
Sat, 27 May 2017 - 07:49
Post
#3570
|
|
Super User Dołączył: Fri, 08 April 2016 |
To bierz te Federale rs-rr - najbardziej rozsądny wybór i na mokrym nie będziesz tańczył jak na lodzie! Ja już tylko prawie na tor mam auto, więc wziąłem toyo.
A wziąłem 255 i 275 a nie 4x265 żeby zobaczyć jak mi się balans układa beż żadnych naciągów, rozciągów - dopiero po tym secie może założe FZ-201 wszystkie cztery i porównam czy np. ten naciąg z tyłu na feldze 10,5 cala nie za bardzo mi utwardza opone w porównaniu z przodem 9,5 cala. Sam jestem ciekaw jak teraz będzie - miałem auto nadsterowne a ze szperą i szersza oponą z tyłu teraz (miałem Avon ZZR 265 z tyłu), powinno być lepiej! -------------------- www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
|
|
|
Sun, 28 May 2017 - 08:34
Post
#3571
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Pytanie czy rs-rr mają już homologację drogowa bo w zeszłym roku nie miały.
I kolejy teścik Super sport Sport contact 5 Chyba Nowe podstawowe pzero Assymetric 3 http://colesa.ru/news/54058 -------------------- 930kg+320KM+RWD+LSD+RaceTCS+lotus111r abs+semislick
1/4 2013r, 180KM: 13,806s Tor Poznań 1m48,467s, Łódź 57,517s a052 przod, vr2 r7a(hl) tyl 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s |
|
|
Sun, 28 May 2017 - 10:16
Post
#3572
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa |
Conti 5 na tym samym poziomie co Super Sport po suchym ? Dziwny wynik
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
Sun, 28 May 2017 - 10:35
Post
#3573
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Conti 5 na tym samym poziomie co Super Sport po suchym ? Dziwny wynik Może to tak, że conti na pierwszym okrążeniu kleją nieźle, ale na drugim już nie ma gumy . Ja na poznaniu na Conti, gdy przesychała jezdnia robiłem czasy na poziomie 2:02 , po zmianie na kumho v70a przód i cup2 tył i wyćwiczeniu jeszcze linii poprawiłem na 1:59. Niektóre zakręty na Conti leciałem szybciej (np wyjście na prostą startową), więc może coś w tym jest. Tylko, że te conti znikają w oczach. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Sun, 28 May 2017 - 11:53
Post
#3574
|
|
User Dołączył: Wed, 08 February 2017 |
Ja wlasnie przesiadlem się z conti spc 5 na super sporty i na conti mialem lepsza trakcje przy ruszaniu.Mam mocne fwd.Ale miski sa zdecydowanie lepsze w szybkich zakretach,nie kładą sie tak.
Poprostu conti sa miekkie. |
|
|
Sun, 28 May 2017 - 12:49
Post
#3575
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Ja wlasnie przesiadlem się z conti spc 5 na super sporty i na conti mialem lepsza trakcje przy ruszaniu.Mam mocne fwd.Ale miski sa zdecydowanie lepsze w szybkich zakretach,nie kładą sie tak. Poprostu conti sa miekkie. PSS to dosc twarda guma - wymaga zgrzania. Conti sa miekkie od startu, ale szybko sie zgrzeja w zakrecie. Dlatego conti nadaja sie na tor tylko jak pada lub jest bardzo zimno. Ale na ulicy kleja super. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Sun, 28 May 2017 - 13:17
Post
#3576
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa |
Ja mam teraz Conti 5 i w ośce 280 KM nie jest różowo przy starcie. Rozważałem własnie przejście na Supersporty, również przy okazji wypadu na Poznań
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
Sun, 28 May 2017 - 13:22
Post
#3577
|
|
User Dołączył: Wed, 08 February 2017 |
No to raczej nie poprawisz nic ze startem,ale poprawisz wszystko inne
|
|
|
Sun, 28 May 2017 - 13:38
Post
#3578
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Ja mam teraz Conti 5 i w ośce 280 KM nie jest różowo przy starcie. Rozważałem własnie przejście na Supersporty, również przy okazji wypadu na Poznań Na PSS będziesz mielił 1 bieg wyżej, niż na csc5 (warunki uliczne, start spod świateł). -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Sun, 28 May 2017 - 14:08
Post
#3579
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa |
No to skoro do miasta nie będzie lepiej na SS, to kupno opon ja jeden wypad w roku na Poznań jest bez sensu.
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
Sun, 28 May 2017 - 19:49
Post
#3580
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
No to skoro do miasta nie będzie lepiej na SS, to kupno opon ja jeden wypad w roku na Poznań jest bez sensu. Też nie do końca, bo na jednym wypadzie w Poznaniu, pod warunkiem, że będzie sucho, to Conti załatwisz całkowicie. Można to porównać do opony deszczowej , którą ktoś używa na sucho. Zejdzie 10x szybciej ,niż opona z gumą przystosowaną do danej temperatury i warunków. Dla przykładu mam na aucie na codzień Extreme VR2 R7 (średnia mieszanka). Jak jadę normalnie i chce depnąć, to koła mielą. Ale wystarczy 2 okrążenia ronda (jakieś 200m ) na granicy przyczepności i ta opona już jest ciepła, miękka i klei zupełnie inaczej. To samo będzie z PSS - trzeba to lekko zgrzać (najlepiej szybko w zakręcie) i wtedy pokazuje pazur. Ale tak z doskoku na zimno to będzie kiszka. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 28 March 2024 - 21:12 |