Shoutbox 0 nowych PW 


327 Stron V  « < 172 173 174 175 176 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dobrze klejace opony na codzien i na tor
Hudy
post Sat, 25 Mar 2017 - 13:31
Post #3461


User
Dołączył: Sun, 16 August 2015
Skąd: Warszawa





595 ss na mokrym fatalne, miałem w zeszłym sezonie.


215/40/17, FWD ~200km, głównie miasto, czasem trasa.
Rainsport 3 są ok, czy coś innego polecicie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 25 Mar 2017 - 13:31
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Andrzejsr
post Sat, 25 Mar 2017 - 14:43
Post #3462


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





+1 do zLine (w indentycznym zastosowaniu)


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hudy
post Sat, 25 Mar 2017 - 14:57
Post #3463


User
Dołączył: Sun, 16 August 2015
Skąd: Warszawa





Szybko schodzą, jak z trakcją?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Sat, 25 Mar 2017 - 17:48
Post #3464


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Nie zauważyłem jakiegoś nadmiernego zużycia, z trakcją pomiarów przyspieszeń nie robiłem, jest masa ich testów, po prostu przyzwoite - lub więcej, w dobrej cenie (przynajmniej ze 2 czy 3 lata temu) cywilne opony. Przez te 3 lata nie zauważyłem żeby jakoś drastycznie traciły właściwości/twardniały, choć pewnie trochę tak jest, ale nie jest to odczuwalne jakoś specjalnie. Fajnie, przewidywalnie, przyjemnie się prowadzi wóz na nich.


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porsz
post Sat, 25 Mar 2017 - 23:29
Post #3465


User
Dołączył: Wed, 19 November 2008
Skąd: Kraków





Mam Nokiana zLine 225/45 R17 w daily Alfie GT i jestem z nich bardzo zadowolony zarówno na suchym i mokrym. Na daily polecam. Zrobiłem nawet kiedyś takie porównanie z e93 335i na Michałach PSS w jakimiś szerokim rozmiarze na 19 cali. 3 bardzo szybkie łuki, najpierw Alfą, potem e93 i co ciekawe Alfa szybsza na każdym łuku o min. 10 km/h i o wiele stabilniejsza. Nie podaję tego jako argument, bo Alfę znam jak własną kieszeń a BMW jechałem pół godziny, poza tym e93 jest cholernie ciężkie (1800 kg)... No ale z pewnością można powiedzieć, że ten Nokian to bardzo dobra opona.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hudy
post Sun, 26 Mar 2017 - 10:05
Post #3466


User
Dołączył: Sun, 16 August 2015
Skąd: Warszawa





Namówiliście mnie prawie na te Nokiany.
Tylko, że komplet ~1700zł, a za ~1800 są Bridgestony Potenza S001, a słyszałem o nich same świetne opinie, warto czy olać je i zamówić Nokiany?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dewon8
post Sun, 26 Mar 2017 - 10:27
Post #3467


Rookie
Dołączył: Fri, 19 February 2010





panowie, a jak najlepsza opona na tor , nie semi slick tylko zwykła opona drogowa, opona do klasyka w 16".
nowe michały super sporty czy nowsze są od 17" w górę.
Za tydz zawody classic auto i semi slick nie dozwolony.
??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Sun, 26 Mar 2017 - 12:10
Post #3468


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Ty nie pytaj tu jakie najlepsze, tylko jakie oni dopuszczają. Bo kupisz, a później ktoś z organizatorów wpadnie na pomysł, że to co kupiłeś jest za dobre.


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WojtekMR
post Sun, 26 Mar 2017 - 17:36
Post #3469


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2003





j.w. która opona UHT to jeszcze nie semi wink.gif


--------------------
_http://forum.mr2cp.pl/index.php
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Sun, 26 Mar 2017 - 22:11
Post #3470


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





CYTAT(WojtekMR @ Sun, 26 Mar 2017 - 17:36) *
UHT


W spożywczym ogarniasz kapcie? biggrin.gif


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WojtekMR
post Mon, 27 Mar 2017 - 07:10
Post #3471


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2003





głodnemu mleko na myśli tongue.gif


--------------------
_http://forum.mr2cp.pl/index.php
Go to the top of the page
 
+Quote Post
scoobany111
post Mon, 27 Mar 2017 - 21:47
Post #3472


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 February 2013
Skąd: Błonie





Panowie,semi slick na TPTD w rozmiarze 245/40/18..auto Audi TTS..co polecicie do 500-550zl/szt,najlepiej nowe albo prawie nowe..Extreme? Jesli tak to ktory? Gdzies obecnie jakies super promo?wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mjecio
post Tue, 28 Mar 2017 - 22:26
Post #3473


Super User
Dołączył: Wed, 22 October 2008
Skąd: z mazowsza





Mam dylemat z oponami do auta bezsensu, czyli 300km n/a FWD 1000kg, rozmiar 215/45r16, szukam czegos co zapewni godne przyspieszenie z drugiego biegu, moje typy to:
Yokohama ad08/ad08r
Kumho ecsta xs ku36
Nankang ns2r
Ew. Federal rsr, toyo r1r?
Auto typowo wieczorowe, bez torow, i deszczow, glosnosc nie ma znaczenia, byle mialy homologacje.


--------------------
Combo C Z32SE
Astra G Opc Z20LET 505m/600nm
Kaudi A6 3.0 Tfsi
Vette C6 LS2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HubertRinkon
post Wed, 29 Mar 2017 - 07:38
Post #3474


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 September 2011
Skąd: Płock





Federala wykreśl z tych które wymieniłeś miałem kontakt z Yoko ad08 wolałbym je niż F .


--------------------
E 63 S AMG
E30 318is zbudowane na Tor ;)
E36 328 zbudowane na Tor ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Wed, 29 Mar 2017 - 11:45
Post #3475


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





spora moc jak na 215.
ja bym poszedl w r1r. masa auta niewielka . inne opony beda niedogrzane .

nie wiem jak r1r w rozmiarze 215

ale w rozmiarze 195 i 205 mialy szerokosc rzeczywistą kolejno 205 i 214 mm (podawal to nawet producent na stronie - ale juz chyba tego nie podaje bo nie widze)

nie patrzylem na 215 ale jest duza szansa ze beda realnie mialy szrokosc bieznika w okolicach 225 co przy tej mieszance , mocy auta i masie bedzie bezkonkurencyjne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SNiP3R
post Thu, 30 Mar 2017 - 22:01
Post #3476


Super User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Kępno





No Pany...
Dziś założyłem do swojej BMW X1 (Xdrive35i) nowe Michelin Pilot Sport 4S w rozmiarze 235/35/R19. W porównaniu do np. Semi-Slickow Continental ContiForceContact w drugiej BUNi, E60tce jest znacznie ciszej, dużo bardziej komfortowo. PS4S prawie niemal tak samo dobrze spisują się na suchym jak CFC, a te drugie to przecież semi. Do tego na mokrym to nie ma co porównywać, Micheliny są nawet w tym przypadku dużo lepsze np. od Continentala SportContact 6 czy Michelin PSS. Wiem, wiem... w X1ce jest 4x4, ale mimo to wiem iż są świetne! Do tego bardzo lekkie, te w moim rozmiarze ważą dokładnie 9,3kg, do tego felgi OZ Superleggera, które w moim rozmiarze 19x8,5J ważą 9,2kg, to super lekki set jak na 19tki...

Jednym słowem bardzo polecam Michelin PS4S, to świetne opony na każdą okazję.
Pozdrawiam.


--------------------
-BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map
BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD
Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragan
post Thu, 30 Mar 2017 - 22:40
Post #3477


User
Dołączył: Sun, 07 January 2007
Skąd: Wawa





Hej, mam dylemat. Robi się cieplej, więc czas pomyśleć o przejściu na letnie. Auto RWD 400km/800Nm, jazda tylko po ulicach, toru nie zobaczy na oczy. Mega zależy mi na przyczepności i trzymaniu w zakrętach Myślałem nad PS4 lub CSC5. Ma ktoś jakieś doświadczenia z tymi oponami przy takim niucie w RWD? Może jakieś inne polecacie? Wiem, że jest PS4S, ale zaczyna się od 19" więc odpada z góry.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
japanlife
post Fri, 31 Mar 2017 - 02:43
Post #3478


Rookie
Dołączył: Thu, 28 January 2010





Czesc, teraz z mojej strony pytanie czy ujezdzal ktos moze Goodyear Eagle F1 Assymmetic 3, Falken ZIEX ZE914 EcoRun, Hankook Ventus Prime 3 K125 lub Sailun Atrezzo ZSR, planuje zakup 215/45R17 i zalezy mi na tym zeby opona miala twarde boki i prowadzila sie na suchym jak najlepiej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Fri, 31 Mar 2017 - 06:25
Post #3479


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





CYTAT
i i trzymaniu w zakrętach

jak lubisz stabilnosc w lukach to na pewno nie wybierzesz opony z miekkimi bokami jakimi sa kazde uhp bo auto bedzie ci na zakretach plywac i uciekac, miec niestabilnosc na granicy przyczpenosci i ciezko bedzie wyczuc auto. wiec cs5 i ps4 mozesz skreslic.assymetric 3 tak samo. zostaja opony pseudo sportowe jak michelin pilot super sport, yokohama ad08r, avon zzs itp.
CYTAT
Goodyear Eagle F1 Assymmetic 3, Falken ZIEX ZE914 EcoRun, Hankook Ventus Prime 3 K125 lub Sailun Atrezzo ZSR

na assymetricu 3 nie jezdzilem ale przejezdzilem sporo na assymetricu 2. to opona tragiczna jesli wezmie sie boki pod uwage. bardzo miekkie i auto na granicy poslizgu niewyczuywalne i bardzo latwo bylo obrocic auto rwd przez co duzo przy tym sie nastresowalem i napocilem. przy przejsciu z nich na ad08r jak niebo do ziemi. auto stabilne, jazda na granicy przyczepnosci mega fajna przyjemna, bezstresowa. kolo -3s urwalem na samym przejsicu tylko na osi tylnej napedzanej na 2 minutach okrazeniu.
a poza tym assymetric 2 to byla cicha komfotowa opona, stabilna na mokrym. i tylko tyle nic poza tym. boki opony (i to nie krawedzie styku opony a normalnie boki gdzie sa napisy; cisnienie 2,2 bara w aucie 850kg) na torze wytraly sie dosc szybko co tylko swiadczy jak bardzo ta opona sie wykladala na lukach.
z twardych uhp to nie wiem czy cos jest takiego. warto kupowac wersje wzmocnione xl.
znam pseudo semi czyli:
avon zzs
yoko ad08r
toyo r1r
maja twarde boki ale nie sa do konca super na kaluzach na lukach (moze wlasnie dla tego ze maja twarde boki, a na mokrym wymagany jest raczej miekki bok) tak jak jakies conti sport contact 5.

tu np test z porownaniem twardosci scianek bocznych:
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2014-...r-Tyre-Test.htm


Sidewall Stiffness

The stiff sidewalled Yokohama AD08 One thing we're always being asked is "does sidewall stiffness relate to handling?" To try and answer this, we visited the warehouse at lovetyres.com and measured the sidewall stiffness of each tyre on test with a totally unscientific "squeeze test".

Expecting to find an approximate correlation between the best subjective tyres on test, and the stiffest sidewalls, the results surprised us. Here is the order of stiffness, grouped into approximate stiffness groups, and the subjective dry handling result.

Tyre in order of sidewall stiffness Subjective dry position:

Group 1 (najtwardsza scianka)
Yokohama Advan Neova AD08 1st (czas na torze)

Group 2
Vredestein Ultrac Vorti 7th
Bridgestone Potenza S001 9th
Toyo Proxes T1 Sport 6th
Hankook Ventus S1 evo2 4th
Michelin Pilot Sport 3 PS3 8th

Group 3 (najbardziej miekka scianka)
Pirelli P Zero 2nd
Continental Sport Contact 5 2nd
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 5th
Dunlop SportMaxx RT 10th
The best and worst in group are in the right places, but there's no pattern between second place and ninth! Obviously there's more at work than basic sidewall stiffness to subjective handling.

It is however worth noting, subjective handling isn't just down to the tyre - it's how the car works with the tyre, the tyre size on test, and what that particular writer values while driving. For example, we've tested various tyres in 19 inch on an E46 BMW M3, and the Bridgestone Potenza S001 is the best we've tried for pure steering feel and feedback (but not outright grip.)

Sadly, with no easy formula to subjective tyre feel, it looks like you have to look into detailed user reviews on your chosen vehicle.


moral z tego ze twardszy bok to nie zawsze lepszy czas na torze. bardzo duzo zalezy od auta, jak ma slabe amory i miekkie zawieszenie w polaczeniu z mikkimi oponami na pewno to nie zagra. a jak zawias (amory, sprezyny, stabilizatory) sa betonowe pewnie miekkie boki nie bylyby tak mocno wyczuwalne. kolejna sprawa to jakosc kierowcy. dobry kierowca robi delikatne ruchy na kierze co przy miekkich bokach nie robi wielkiej roznicy. kierowca slaby jak ja robi dosc gwaltowne ruchy na kierze i pedalach co wprowadza duzo niestabilnsoci w aucie i miekkie boki tylko pogorszaja sprawe bo auto robi sie mega niestabilnbe jak wahadlo i moze obrocic.


--------------------
930kg+320KM+RWD+LSD+RaceTCS+lotus111r abs+semislick
1/4 2013r, 180KM: 13,806s
Tor Poznań 1m48,467s, Łódź 57,517s a052 przod, vr2 r7a(hl) tyl
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gumi5
post Mon, 03 Apr 2017 - 18:43
Post #3480


User
Dołączył: Tue, 26 January 2016
Skąd: Świecie





Co polecicie do FWD 150 KM ~1200kg na przód? Zależy mi na tym żeby trzymały dłużej niż CSC5 (które skończyłem w sezon jakieś ~40kkm), opony na codzień (chociaż jazda dość agresywna smile.gif), fajnie by było jakbym nie musiał bać się deszczu. Myślałem o Rainsportach 3, znalazłem też miśki Primacy HP w używce. Budżet do 300zł/szt, rozmiar koniecznie 215/45/17, no chyba że jest jakiś kosmiczny przeskok, to do zrobienia. Patrzyłem nieco że za 5 dych więcej za gumę dałoby się kupić już coś sensownego, niestety nie mam takiej możliwości. Jakieś propozycje? smile.gif


--------------------
woop woop
Go to the top of the page
 
+Quote Post

327 Stron V  « < 172 173 174 175 176 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 28 March 2024 - 09:53