Dobrze klejace opony na codzien i na tor |
Dobrze klejace opony na codzien i na tor |
Sat, 28 Jan 2017 - 18:39
Post
#3281
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
no w cenie 600zl za sztuke ciezko cos doradzac bo ta rozmiarowka to ceny blizej 1500zl za sztuke. wiec ta oferta co zamiesciles chyba bedzie optymalna. co prawda to stary wzor bo teraz obowiazuje taki:
http://www.pzero.com/en-gb/pzerohub i raczej polecilbym corse. no ale przy tym budzecie mozna o nowych oponach ( z rocznika 2017) zapomniec. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Wspieraj forum |
Sat, 28 Jan 2017 - 18:39
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sat, 28 Jan 2017 - 19:24
Post
#3282
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 November 2013 |
To że podałem ten link nie znaczy że nie biorę pod uwagę nowych opon... Dalej obstawiam za Ad08r.
Chciałbym aby to był rozmiar 285/35/18 o ile w danym modelu taki jest możliwy. A np. Ad08r vs jakas dobra cywilna opona to co polecasz, ew inne dobre semi. Wiem że r888 nie polecasz, a jak nowe r888 mają się do starych, tyma o mieszanke, i zachowanie jak opona jest zimna/ciepła |
|
|
Sat, 28 Jan 2017 - 20:14
Post
#3283
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Nie ze nie polecam r888 co uważam że to raczej opona do lekkich aut i tylko na suchy dzień lub wilgotny. Nie wiem czy w aucie 800 konnym wytrzymają dłużej niż miesiąc. Ja bym brał trofeo r 295/30r18. Też znikną szybko ale to topowa opona dobra i w deszczu. Zawsze potem można pogłębić o ile się da.
http://colesa.ru/news/15043 czas na mokrym torze slabszych wersji czyli trofeo bez r i sport cup + (poprzednik cup2): Continental ContiForceContact 85s Pirelli PZero Trofeo 85,7s Michelin Pilot Sport Cup + 87,3s Dunlop Sport Maxx Race 90,2s Toyo Proxes R888 102,4s hamowanie na mokrym: Continental ContiForceContact 53m Pirelli PZero Trofeo 53,4m Michelin Pilot Sport Cup + 55,2m Dunlop Sport Maxx Race 57,7m Toyo Proxes R888 72,5m A tu test tych co wkleiles pzero http://colesa.ru/news/45967 -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Sat, 28 Jan 2017 - 20:26
Post
#3284
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 November 2013 |
Szukam opony tylko na suchy!
A więc tak, samochód awd, opony tylko na suchą nawierzchnię, stosunkowo jak najwięcej bieżnika. |
|
|
Sat, 28 Jan 2017 - 20:35
Post
#3285
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Dunlop 03g 295/30r18
A052 295/35r18 Trofeo r 295/30r18 R888r 295/30r18 -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Sat, 28 Jan 2017 - 23:02
Post
#3286
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 November 2013 |
Piwo napisałem 285... Już nie przesadzaj z każdym razem z tą szerokością
Ten A052 jest lepszy od AD08R? |
|
|
Sun, 29 Jan 2017 - 05:54
Post
#3287
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
nie przesadzam z szerokoscia tylko akurat takie rozmiary sa dostepne. a052 jest polke wyzej niz ad08r (jesli chodzi o rozdzial miedzy cywilny komfortowy dobry na mokrym a torowy, twardy, bardziej na suchy tor).to nastepca a050 czyli nastepca nastepcy a048
https://www.youtube.com/watch?v=fSvBEA8ZiFk a08r widze w cenie okolo 950zl a048 juz kolo 1,5 tys. a052 1750zl sztuka. czy ja bym wybulil 7000zl zamiast niecalych 4 tys za 4 opony? pewnie nie. czy roznica w cenie pokrywa roznice w szybkosci? pewnie nie. te opony za 600zl pzero sa niewiele wolniejsze niz ad08r. a kolejna kasa zostaje. z drugiej strony jak walczy sie o kazdy KM to koszta nie maja znaczenia. kazda dodatkowa trakcja jest wiecej warta niz kazdy kon na silniku wiec pytanie po co mocny samochod jak nie mozna wykorzytsac tego przenoszac moc na asflat. najlepiej bedzie jak zapytasz sie w ods lub racingtires co maja na stanie. moze jakies uzywki w dobrych cenach maja. albo jakas promocje akurat. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Sun, 29 Jan 2017 - 09:24
Post
#3288
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 November 2013 |
PIWO kolego drogi, najpierw chce ustalić listę opon które mnie interesują a potem szukam albo mega tanich nowych, albo super lekko używanych.
Opony potrzebne będą dopiero na ok maja, więc jest czas. Jest też europa, a nie tylko rynek polski. Jeszcze raz powtarzam, samochód tylko i wyłącznie na suchą, bardzo dobrą nawierzchnie! Więc tak, mówisz że a048 jest lepsze nić AD08R, a a052 od a048, oczywiście na suchym i te opony są to UHP czy też semi? Niestety taka jest rozmowa z laikiem takim jak ja, trochę oczekuje abyś podał klka bardzo dobrych propozycji, najlepiej od yokohamy, michelin, dunlopa i pirelli. Potem trzeba się zastanowić które z tych wszystkich opon sa najlepsze, które najlepiej kleją, w ciepłe dni minimum 15 st, oraz które są najszybsze. Ehhh co ty masz ze mną Aha i opony nie mogą się zużywać w super szybkim tempie, bo jak tak ma być to wole kupić slicki deszczowe, za grosze, oczywiście używane i będą lepiej trzymać. |
|
|
Sun, 29 Jan 2017 - 10:23
Post
#3289
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
jak sliki wchodza w gre to nie ma nad czym sie zastanawiac. uzywki slikow sa za smieszne pieniadze. michelin 27/65 (68) -18 s8h i powinno byc git.:
http://michelinmotorsport.com/Tyres/Circuit/Sedan-GT/Slick tylko ze na slickach teoretycznie nie wolno jezdzic po drogach publicznych wszystkie opony ktore wymienilem wczesniej to semi. jak opona ma sie nie niszczyc szybko to musi byc z twardej mieszanki czyli nie trzymajaca na zimno. dunlop 03g jest taki. trofeo r bedzie schodzil za to w oczach. a048 ma trzy miezanki miekka srednia i twarda. w zaleznosci ktora bys zamowil taka bedziesz miec przyczepnosc na zimnym (najlepsza na miekich) i zuzycie odpowiednie (najwieksze na miekkich). a052 (tread wear 200) i ad08r(tread wear 180) nie maja wyboru mieszanki i sa raczej oponami twardawymi (slabe na zimno i dosc spore przebiegi). -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Sun, 29 Jan 2017 - 15:11
Post
#3290
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 |
Proszę o poradę. Szukam czegoś w miejsce ContiSportContact5 235/40 r18. Oponki ogólnie ok, tylko zniknęły w oczach (tread wear 280).
Autko Audi A4 B7 Quattro 350+KM 1750kg. Istotne by dawały rade na mokrym, bez stojącej wody i były przewidywalne w poślizgu. W innym autku 500+ mam supersporty i jestem mega zadowolony ale nie ma ich w powyższym rozmiarze a następca ps4s zaczyna się od 19". |
|
|
Sun, 29 Jan 2017 - 19:46
Post
#3291
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Jak sport contact 5 u ciebie dawało radę w poślizgu to force contact tym bardziej
https://www.oponylider.pl/opony-samochodowe...-40-zr18-581018 http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2012-...y-Tyre-Test.htm Jedna osoba już tu się wypowiadała w superlatywach o tej oponie. To opona z najwyzszej półki. Tworzona ja na nurburgringu a jej cena jest mega atrakcyjna w tym rozmiarze. CONTIFORCECONTACT The ContiForceContact is Continental's Streetable Track & Competition tire developed for serious driving enthusiasts looking for predictable performance to help them maximize their driving experience as they drive their cars to and from racetracks to participate in track lapping days and High Performance Driver Education (HPDE) events. Developed at the world famous Nürburgring circuit, the ContiForceContact is designed to bring together Continental's racing and passenger car tire technologies. However, like other Streetable Track & Competition tires, it is not intended to be driven on extremely wet roads with standing water where there is the risk of hydroplaning, or in near-freezing temperatures, through snow or on ice. It's also essential these tires be stored indoors at temperatures maintained above 32 degrees F.ContiForceContact tires use Continental's Black Chilli tread compound that contains special grip resins to enhance contact between the tire and the pavement on the microscopic level. This compound is molded into front/rear, size-specific asymmetric tread patterns featuring macro-block designs with sturdy lateral shoulder blocks to deliver great power transmission. The transverse grooves ensure the tire hugs the road surface to deliver enhanced dry cornering grip, precise steering and predictable handling under potential breakaway conditions, delivering consistent, fast lap times. Surface-modified silica tread compound provides enhanced grip on wet surfaces while wide circumferential central grooves and bi-directional drainage inboard grooves help evacuate water to resist hydroplaning.The tire's internal structure includes two full-width steel belts reinforced with spirally wrapped polyamide to stiffen the tread area and help prevent contact area distortion during aggressive acceleration, cornering, braking and high-speed use.ContiForceContact tires are molded with approximately 6/32" of tread depth in their grooves and are left unshaved for use on damp tracks. While the tires do not require shaving for dry track use, their durability and lap time performance will improve if shaved to approximately 4/32" deep tread to begin competitive road racing/track use in dry conditions, however this will sacrifice significant treadlife.Warning: ContiForceContact radials meet DOT requirements, however they are not recommended for driving in wet conditions where standing water is present and there is the risk of hydroplaning; drivers should drive cautiously at reduced speeds if they encounter these conditions. This is especially true of shaved or worn tires. And like other Streetable Track & Competition tires, these tires are not intended to be stored, serviced nor driven in near- or below freezing temperatures, through snow or on ice.Continental's warranty states: "The tires should not be subjected to direct and prolonged exposure to sunlight, sources of high heat and/or moisture, temperatures below 0 degrees C (32 degrees F), long term storage in tire racks, contact with solvents, lubricants, fuel and other chemical products as well as ozone emission from equipment like transformers, electric motors, etc." and therefore any tires exhibiting conditions that arise from these situations will not be covered under warranty. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Mon, 30 Jan 2017 - 00:46
Post
#3292
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 19 January 2017 Skąd: CBR |
Pytanie o znaczną zmiane szerokości w lekkim fwd.
Wstęp. Mam do tej pory same pozytywne odczucia po przejściu z fabrycznych rozmiarów na odpowiedniki o 4-5cm szersze. Jeżdże tak od kilkunastu lat w każdym swoim prywatnym samochodzie. Może takie 2 przykłady w których różnica była najbardziej odczuwalna. W punto mk1 po przejściu z 155/70r13 na 195/50r15, chyba jakieś fuldy, ale to było prawie 15 lat temu, więc nie pamiętam, zawias fabryczny, tak trzymało, że w zakręcie 90st. nie dało rady sie slizgnac tylko odrywaly sie koła po wewnętrznej. Mam jeszcze gdzieś w archiwum filmik jak jade na dwóch kołach. Ale powtarzam, zawias seria i nie mogłem już szybciej wchodzić w ten zakręt, bo wywaliłbym punto na dach. Jeździło mi sie tym wtedy dobrze mimo tego, że zamiatalem lusterkami asfalt. Drugi przykład to corsa b w której przerobilem troche rozmiarów i zużylem nieco wiecej opon. 5 lat zawias seria, kolejne 4 lata zawias beton. Fabryka 155/70r13. Było założone: RÓŻNE FELGI, ale zawsze to było 7x15 z podobnym ET -205/45r15 stare dunlopy sporty -195/45r15 tu tego troche zeszło, dunlop, wanli, yokohama, pneumant, goodyear f1, conti, falken, i jeszcze inne, nie pamiętam, 9lat tym jeździłem, co sie świeżego nawinelo to brałem -przez chwile 175/50r15 ale wkurwiony po miesiącu wyrzuciłem to na śmieci -przed sprzedażą 195/40r14 z naciągiem do lansu Najlepiej jeździło mi sie na 205 no i na 195/45r15, tu już bez jakichś większych różnic co do opon, nigdy ze stoperem nie jeździłem, ale było ok, nikt drugi raz już nie chciał ze mną wsiadac. Co mi sie podobało? Ta nerwowość, fakt, trzeba było dobrze trzymać kiere, bo ją wyrywalo z rąk, ale na suchym było dla mnie pięknie. Kontrola w szybkich łukach, wrażenie stabilności, poczucie bezpieczeństwa. Wogole nie przeszkadzało mi to, że musiałem uważać w koleinach i w deszczu. Po deszczu poprostu jeździłem normalnie. Pytanie główne. Teraz jest Peugeot 206 2.0 16v. Opony 205/40r17 i niestety brakuje mi tej nerwowości w prowadzeniu, nawet tęsknie za tym rzucaniem w koleinach i łamaniem palców. Tak wiem, jestem nienormalny No jakoś nie zauważam większej różnicy miedzy latem 205 na 17", a zimą 185 na 14", a myśle, że powinienem to odczuwać nawet mimo jakichś gownianych opon z którymi kupiłem samochód (nankang 2014r). Zawias troche niższy i twardszy niż seria, ale bez szaleństw. Wiem, że to są różne samochody, ale nie daje mi to spokoju i nasuwa mi sie takie pytanie... Czy żeby być spowrotem szczęśliwy i nie zasypiac za kierownicą dobrym posunięciem będzie przejście na 225 lub nawet ekstremalnie 235? Po torach nie latam, ale codziennie w drodze powrotnej z pracy odstresowuje sie i wściekam, a mam fajne kręte drogi z dobrym asfaltem. Mówie oczywiście o letnich oponach, na których latam od kwietnia do wrzesnia, czasami dłużej. Ma być nerwowo i stabilnie na suchym, bo sie nudze i zasypiam. Pozdrawiam Daro. -------------------- seryjny Peugeot 206 s16 (136KM) LPG
60ft 2,5 ET 16,0 Olsztyn 2017 --> --> _https://youtu.be/sxLbR_329kw |
|
|
Mon, 30 Jan 2017 - 06:05
Post
#3293
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
przeciez zansz odpowiedz na swoje pytanie...
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Mon, 30 Jan 2017 - 19:06
Post
#3294
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Tue, 31 Jan 2017 - 11:57
Post
#3295
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Super sporty całkiem nieźle jak na oponę UHP. Bridge to już chyba semi slick?
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Tue, 31 Jan 2017 - 13:09
Post
#3296
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
tak. ale pzero to zwykle uhp.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Tue, 31 Jan 2017 - 19:13
Post
#3297
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice |
Czy żeby być spowrotem szczęśliwy i nie zasypiac za kierownicą dobrym posunięciem będzie przejście na 225 lub nawet ekstremalnie 235? w 206 przy seryjnym błotniku (nawet szerokim) i przy seryjnym nadkolu nie założysz takich opon. Mnie zimówki 185/60/15 potrafią leciutko o plastikowe nadkole przytrzeć przy skręcie kół |
|
|
Tue, 31 Jan 2017 - 20:55
Post
#3298
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 19 January 2017 Skąd: CBR |
w 206 przy seryjnym błotniku (nawet szerokim) i przy seryjnym nadkolu nie założysz takich opon. Mnie zimówki 185/60/15 potrafią leciutko o plastikowe nadkole przytrzeć przy skręcie kół Hmm... 185 zimowe mam luz w środku i nie ma mowy o przycieraniu (u mnie ), a na zewnątrz jeszcze prawie 40mm luzu przód/tył. Letnie 205/40r17 wewnątrz 6-8mm luzu, a na na zewnątrz od opony do błotnika 28mm rezerwy przód/tył. Nie widze problemu Wyreguluje to odpowiednim et, do wypadów rodzinnych tego nie biore, tu przeważnie jade sam, 225 bez problemu -------------------- seryjny Peugeot 206 s16 (136KM) LPG
60ft 2,5 ET 16,0 Olsztyn 2017 --> --> _https://youtu.be/sxLbR_329kw |
|
|
Tue, 31 Jan 2017 - 21:39
Post
#3299
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice |
Hmm... 185 zimowe mam luz w środku i nie ma mowy o przycieraniu (u mnie ), a na zewnątrz jeszcze prawie 40mm luzu przód/tył. Letnie 205/40r17 wewnątrz 6-8mm luzu, a na na zewnątrz od opony do błotnika 28mm rezerwy przód/tył. Nie widze problemu Wyreguluje to odpowiednim et, do wypadów rodzinnych tego nie biore, tu przeważnie jade sam, 225 bez problemu Skręć koła i jeszcze raz sobie pomierz luz. Jak już wrzucisz 225/45/17 to pochwal się zdjęciem. poniżej setup letni seryjny z RC w zestawieniu z moim zimowym setupem na lekkich felgach z c5. |
|
|
Tue, 31 Jan 2017 - 23:02
Post
#3300
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 19 January 2017 Skąd: CBR |
Skręć koła i jeszcze raz sobie pomierz luz. Jak już wrzucisz 225/45/17 to pochwal się zdjęciem. poniżej setup letni seryjny z RC w zestawieniu z moim zimowym setupem na lekkich felgach z c5. 225/45r17 Nie, nie Nie pochwale sie zdjęciem, bo takie coś to na pewno nie wejdzie do 206, to sie zgodze z Tobą Jeśli mówie o 225 to 225/35r17, 225/40r16 lub coś zbliżone. -------------------- seryjny Peugeot 206 s16 (136KM) LPG
60ft 2,5 ET 16,0 Olsztyn 2017 --> --> _https://youtu.be/sxLbR_329kw |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 18 April 2024 - 13:47 |