Dobrze klejace opony na codzien i na tor |
Dobrze klejace opony na codzien i na tor |
Wed, 07 Dec 2016 - 08:42
Post
#3201
|
|
User Dołączył: Wed, 19 November 2008 Skąd: Kraków |
A jak to jest z nalewkami w sensie wykorzystania własnego karkasu ? Bo zbierają mi się zjechane slicki dunlopa stopniowo, a mają fajne ścianki boczne, twarde , precyzyjne są . A kiedyś gdzieś coś mi sięobiło o uszy, że można nalewki na własnych robić ? korzystał ktoś z tego i gdzie ? Widziałem też ze 2 lata temu ogłoszenie na rajdy hoga pl o skupie zjechanych slicków (chyba do tego celu właśnie) , no ale już nie ma tego portalu i nie znajdę. Teoretycznie jest to możliwe, ale w praktyce bardzo mało prawdopodobne. Chodzi o to że porządna sportowa opona bieżnikowana powinna być robiona na 1-2 modelch karkasu, o praktycznie identycznych wymiarach i sztywności, dlatego szansa że trafisz przynajmniej rozmiarem takiego slicka w rozmiar formy jest bardzo bardzo mała, a robienie formy pod slicka albo semi-slicka jest bez sensu bo potem taki producent nie jest w stanie zebrać wystarczająco dużo karkasu, żeby utrzymać jakąś normalną dostępność opony. Co prawda różnice w wymiarach można kompensować nayebaniem dużej ilości mieszanki, ale potem nawet jeśli się nie rozleci to taka opona waży 2 tony. Podsumowując, nic z tym raczej nie zrobisz |
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 07 Dec 2016 - 08:42
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sat, 10 Dec 2016 - 20:09
Post
#3202
|
|
Super User Dołączył: Mon, 29 October 2012 |
2-3 stopnie i deszcz. Czy R888 GG ma szanse jako-tako dzialac w takich warunkach, czy lepiej zalozyc opony drogowe?
|
|
|
Sat, 10 Dec 2016 - 21:28
Post
#3203
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
to tak na styk, zależy jaki asfalt
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Sun, 11 Dec 2016 - 10:47
Post
#3204
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice |
Mamy już jakieś forumowe opinie na temat opon Nankang AR-1 w zestawieniu z r888/federalem/ad08r ?
Nie chodzi mi o tabelki, testy i porównania z sieci tylko o opinię osoby która się przesiadła na te opony z jednej z ww. |
|
|
Sun, 11 Dec 2016 - 13:41
Post
#3205
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
na torze Poznan nowa ar-1 podobniez byla 1.1s wolniejsza od uzwyanej fz201.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Sun, 11 Dec 2016 - 17:46
Post
#3206
|
|
User Dołączył: Tue, 26 August 2014 |
Przeczytalem większość tematu i dalej niewiem. Opony 205/45 R16 do fwd 125 koni 1000kg wagi. Do jazdy na codzień. Zastanawialem sie nad rainsportami. Tylko pytanie czy mi ich nie zje przy 35 stopniach na autostradzie. Chcę kupić coś do 400zł i żeby mi trochę wytrzymały bez upalania. Bo jak tu czytam, że 1 komplet na sezon przy normalnej jeździe to zdecydowanie nie na moją kieszeń.
|
|
|
Sun, 11 Dec 2016 - 20:11
Post
#3207
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 |
na torze Poznan nowa ar-1 podobniez byla 1.1s wolniejsza od uzwyanej fz201. a kto robił test? czy fz201 ma różne mieszanki? -------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
Sun, 11 Dec 2016 - 20:18
Post
#3208
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
ma różne
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Sun, 11 Dec 2016 - 20:37
Post
#3209
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów |
@flatron, pare lat temu kupilem nowe p zero nero. nie mialem porownania do wielu innych opon, ale te gumy w moim odczuciu trzymaly swietnie, auto malo kiedy sie slizgalo na nich, a scieralnosc maja bardzo dobra. maja min 20tys i nie wiem czy zeszla polowa, a jezdzily na codzien, czasem wsciekanie na miescie tory i supersprinty. jesli teraz mialbym kupic gumu do zastosowan jak opisales to wzialbym je jeszcze raz.
auto corsa b czyli 1000kg z kierowca i moc z podpisu, 195/45/16 -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
Sun, 11 Dec 2016 - 20:52
Post
#3210
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
a kto robił test? czy fz201 ma różne mieszanki? za racing tires (13 wrzesnia) "Już jutro, podczas treningu na Torze Poznań - Bartosz Palusko - Kierowca Wyścigowy będzie testował opony Nankang Ar-1 Bartosz pojedzie autem Artura Obuchowskiego, które zostało przygotowane przez specjalistów z PSS Precision Sport Service PSS Aby wyniki testu były porównywalne, zrobimy kilkanaście kółek na świetnie już wam znanej oponie - Federal Fz- 201 " niestety wynikow oficjalnie nigdy nie podano do wiadomosci. fz201 ma kilka mieszanek (soft, medium i hard). -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Sun, 11 Dec 2016 - 21:54
Post
#3211
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 |
racing tires mocno promują federala...
-------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
Mon, 12 Dec 2016 - 08:04
Post
#3212
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
no akurat tu chcieli wypromowac ar-1 ale cos nie dyglo (moze jakas awaria czy cus) dlatego nie podano wynikow. tak na prawde nic nie wiadomo jakie cisnienia, warunki na torze i rozmiarowki byly i mieszanki (fz201 ma inne rozmiarowki niz ar-1)
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Mon, 12 Dec 2016 - 20:51
Post
#3213
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 12 December 2016 |
Czołem.
Poszukuję opon w rozmiarze 195/45R16 klasy Potenza RE050A. Obecnie na nich jeżdżę i kupiłbym ponownie ale nigdzie nie ma, a Adrenalin RE002 nie robią w moim rozmiarze. Moje typy (kolejność losowa), rozważam opony wzmacniane XL (przyzwyczaiłem się), a może niepotrzebnie: - Yokohama S.Drive AS01 (średnie opinie) - Michelin Polot Sport 3 (bardzo dobre opinie w sieci) - Pirelli P Zero Nero GT (opinie bardzo mieszane) - Continental Premium lub Sport Contact (j.w) Samochód: Yaris I TS całe 105koni, jazda bardzo dynamiczna, zakręty 90* więc ma dobrze trzymać. RE050A bardzo dobrze wyczułem i wiem na ile sobie mogę pozwolić. |
|
|
Mon, 12 Dec 2016 - 20:54
Post
#3214
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
ten rozmiar umiera, mam jedno auto z podobnym i kiła i mogiła Z w/w może conti sport contact ? XL niepotrzebnie, jak lubisz twardą ściankę to runflaty raczej.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Mon, 12 Dec 2016 - 23:30
Post
#3215
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Ps3 sa spoko, troche gorsze od pss na torze. Tzn na 30s jakas 1s roznicy. Za to sa na tyle.miekkie, ze teraz mozna na nich spokojnie jezdzic. Oczywiscie omijac snieg.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Tue, 13 Dec 2016 - 00:01
Post
#3216
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 12 December 2016 |
Dzięki za odzew. Na zimę mam zimówki, a pisząc posta miałem na myśli tylko lato.
Interesuje mnie porównanie Pilotów Sport 3 / Yoko S.Drive do RE050A. Yoko S.Drive już miałem w koszyku ale finalnie zrezygnowałem z zakupu chociaż mnie coś do nich ciągnie. Piloty zbierają lepsze opinie i mają większą renomę, a może reklamę... |
|
|
Tue, 13 Dec 2016 - 16:32
Post
#3217
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów |
a tak z ciekawosci, czy 245 Ci sie w ogole zmiesci??
rozmiar wieksze niz seria to tak moznaby powiedziec norma, jak wlozysz 235 to na przod pewne by mogly byc. Nowy tyoe R czasem nie ma 235 w serii? -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
Fri, 16 Dec 2016 - 09:09
Post
#3218
|
|
User Dołączył: Wed, 19 November 2008 Skąd: Kraków |
Jeśli dalej myślisz o VR2, to max szerokość na 17cali to będzie 225, ale dopiero od wiosny
|
|
|
Sun, 18 Dec 2016 - 16:06
Post
#3219
|
|
User Dołączył: Wed, 19 November 2008 Skąd: Kraków |
VR2 w 245 na 17 cali na pewno nie będzie w sezonie 2017, z szerszych od 225 będzie jeszcze 255/35 R18, ale to już chyba lekka przesada do Clio...
|
|
|
Sun, 18 Dec 2016 - 19:01
Post
#3220
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
VR2 w 245 na 17 cali na pewno nie będzie w sezonie 2017, z szerszych od 225 będzie jeszcze 255/35 R18, ale to już chyba lekka przesada do Clio... A kiedy maja byc te 255 ? -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 18 April 2024 - 13:14 |