![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
powiedz mi co musiałeś przełożyć żeby odpalić ten silnik ? BSI przekładałeś ? BSM z komory silnika też ? Czy miałeś jakiś patent żeby odpalić go bez tych w gruncie rzeczy mało potrzebnych zabawek na seryjnym ECU ?
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 June 2004 Skąd: JAWORZNO ![]() |
Jak to we włoskiej centralnie trzeba było zrobić reset do podsawowych ustawień(wlutowanie eprom+programowanie) i smiga z seryjnym immo z Partnera 1 bez BSI
-------------------- Civic 1,6 125ps@142 Nm / 329ps@445Nm
Lepiej zrobić coś czego będziesz chwilę żałował niż żałować , że tego nie zrobiłeś ! |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 14 September 2009 ![]() |
xu10j4 wchodzi do partnera bez problemu, dysponuję dojściem do takiego swapa. Łapy pasują od wszystkich xu.
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
ten kto sie orientuje troche we francuzach wie że na łapy w pugu/cytrynie wchodzi chyba wszystko co produkują od 1984 roku do dziś. Czasem tylko trzeba delikatnie przerobić łapę od skrzyni jak jest duża skrzynie ML/MG a mały model i czasem trzeba do nowego silnika dobrać łape od starszego. Ot i cała filozofia.
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 04:19 |