![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
akurat zadna wydumka poprostu korba powiedzial ze ma w dupie i idzie pofruwac
i taki sam motor laduje dyzelek -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 20 October 2002 Skąd: Wrocław/Kalisz ![]() |
skoro komora jak w 306, to podobnie jest w citroenie ZX, a jeździ w PL taki ZX po swapie na V6: http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modu...forumpost650773
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: pomorze ![]() |
jeśli autor nie zdecyduje sie na v6 to ja bym szukal ew12j4 np z 406 lub 407.
troche wiekszy koszt, ale o wiele wiecej koni. -------------------- najwazniejsze aby nasze dzieci mialy bogatych rodzicow
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
User Dołączył: Mon, 17 October 2005 ![]() |
Sprzedam ci 2.0 hdi z mojego rozbitego berlingo miał robiony program 130 koni u Goduli ,przebieg 140 tyś całość skrzynia półosie, komp , wiązka chłodnice 3000 zł i masz po problemie .Berlingo bez problemu mi jeździło 190 km/h i rozpędzało się lepiej od golfa gti
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
rozpędzało się lepiej od golfa gti A przepraszam, której generacji? Bo z opisu to wygląda za słabo nawet na golfa I gti.. -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 December 2004 Skąd: Malbork/Gdańsk ![]() |
stawialbym na mk4 gti 2.0 115km. Albo golfa 3 1.4 ze znaczkiem GTI
-------------------- VW Arteon R-Line 2.0 TSi 2023 - his
VW Golf VIII Life 1.0 TSi 2020 - her Oba Mondstein Grau :) |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
ja mam berlingo z wystrokerowanym 1.9 Mi16 na 2.0 łączonym z 6 bieg skrzynia i jezdzi to juz w miare fajnie.
Co do taniej mocy to dwa rozwiazania...albo V6 ale tu jednak przeróbka półosi te sprawy choć komora pomiesci bez przesuwania chłodnic i dzwiek jest piekny, albo co najtansze i najlepsze to 2.0 Turbo z 406/XM/Xantia/605/806 łączony ze skrzynia od HDI z berlngo i masz niezłego zapierdalatora który samym MBC podkreca sie do 180 KM a 230 KM na seryjnej turbinie z wiekszym IC i programem nie jest niczym szczególnym. Ja się bedę przymierzac do zmiany albo na modzony 2.2 z 407 albo na motorownie z safrane biturbo bo mam i lezy ![]() a że wybrałeś najgorsza możliwą kombinacje na to forum czyli francuz i do tego kiosk ruchu to tylko tyle powiem że jak zapier... na dupie Leonowi 1.8T albo Civicowi 1.6 VTi - mina kierownika - BEZCENNA cool.gif -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 November 2009 ![]() |
ja mam Partnera 1.9D z 2.0 xu10j4r (z 406), jeździ ładnie, jeszcze parę rzeczy muszę dopracować, wiele nie trzeba przerabiać praktycznie p&p tylko czas na włożenie i pospinanie,
ps. tak jak pisał poprzednik miny kierowców na trasie bezcenne!! -------------------- Elise s2 2zzge 880kg
Miata NC 2.5 1100kg Galant 2.5V6 AWD SingleT |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Może ktoś dłubnął mechanicznie 2.0 HDI ?
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Może ktoś dłubnął mechanicznie 2.0 HDI ? witaj. a o co pytasz dokładnie ? pozdr -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 June 2004 Skąd: JAWORZNO ![]() |
Odgrzewają kotleta wspomnę tyko że wsadzenie do partnera silnika 2.0 16V o oznaczeniu RFN z 406 to droga przez mękę ale dzisiaj odpalone i dość fajnie to śmiga i myślę że to pierwszy taki swap w PL jeśli chodzi o partnera 1 (ponieważ dużo osób tylko gada i g z tego wychodzi ) Co do kosztów to zmieściłem się w 1600zł z zakupem silnika !
-------------------- Civic 1,6 125ps@142 Nm / 329ps@445Nm
Lepiej zrobić coś czego będziesz chwilę żałował niż żałować , że tego nie zrobiłeś ! |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 November 2009 ![]() |
raczej nie pierwszy:
![]() jeszcze nie poukładane pod maską...... a tak już na gotowo (niestety nie mam foto komory aktualnej) ![]() -------------------- Elise s2 2zzge 880kg
Miata NC 2.5 1100kg Galant 2.5V6 AWD SingleT |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 June 2004 Skąd: JAWORZNO ![]() |
Raczej nie wiesz co piszesz
![]() Generalnie żałowałem w pewnym momencie ,że nie wkładam tego co Ty masz obecnie pod maską. -------------------- Civic 1,6 125ps@142 Nm / 329ps@445Nm
Lepiej zrobić coś czego będziesz chwilę żałował niż żałować , że tego nie zrobiłeś ! |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
ale za to masz dużo lżejszy silnik niż Retsam i z duże lepszą krzywą momentu. Musi jezdzić przyjemnie...Oczywiście jak na taką moc i moment. A skąd brałeś silnik ?
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
raczej nie pierwszy: ![]() jeszcze nie poukładane pod maską...... a tak już na gotowo (niestety nie mam foto komory aktualnej) ![]() nie puchnie Ci silnik w ciepłe dni w korkach ? Chodzi mi o stożek nad chłodnicą, Ja również mam stożek w podobnym miejscu ale obudowałem go blachą od spodu -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 November 2009 ![]() |
Raczej nie wiesz co piszesz ![]() Generalnie żałowałem w pewnym momencie ,że nie wkładam tego co Ty masz obecnie pod maską. masz rację pomyliłem jedną literkę, ale nie oznacza to ze ludzie nie dłubią tych maszyn, co do filtra jest to stan z przed roku (i puchł), jest teraz pod maską troszkę inaczej, -------------------- Elise s2 2zzge 880kg
Miata NC 2.5 1100kg Galant 2.5V6 AWD SingleT |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Super User Dołączył: Tue, 20 February 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Kilka dni temu widziałem Twojego matowego partnera w Toruniu
![]() ![]() -------------------- 0-100 - 2.8
100-200 - 6.0 |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 June 2004 Skąd: JAWORZNO ![]() |
ale za to masz dużo lżejszy silnik niż Retsam i z duże lepszą krzywą momentu. Musi jezdzić przyjemnie...Oczywiście jak na taką moc i moment. A skąd brałeś silnik ? aledrogo normalna umowa kupna sprzedaży i gwarancja od sprzedającego elektronikę ogarnęliśmy wczoraj w 12 h wiązka w kupionym silniku była ucięta szlifierką ![]() -------------------- Civic 1,6 125ps@142 Nm / 329ps@445Nm
Lepiej zrobić coś czego będziesz chwilę żałował niż żałować , że tego nie zrobiłeś ! |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
to tak naprawde szkoda jak już robiłeś taką rzeźbę że nie wszedłeś w silnik 2.2 z 406/407. Ten jest juz bardzo przyjemnie jezdzącym silnikiem z rekordowym w swojej klasie pojemnościowej momentem.
Ale EW10J4 też musi robić robotę ;-) -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 June 2004 Skąd: JAWORZNO ![]() |
Pewnie i tak tylko nie ten przedział cenowy
![]() ![]() -------------------- Civic 1,6 125ps@142 Nm / 329ps@445Nm
Lepiej zrobić coś czego będziesz chwilę żałował niż żałować , że tego nie zrobiłeś ! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 10:07 |