Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> berlingo/partner z niespodzianką pod maską, swap jakiegos v6, wysokoobrotowej hondy itp
henry
post Wed, 24 Feb 2010 - 23:26
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





akurat zadna wydumka poprostu korba powiedzial ze ma w dupie i idzie pofruwac
i taki sam motor laduje dyzelek


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 24 Feb 2010 - 23:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
zork
post Thu, 04 Nov 2010 - 19:13
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Sun, 20 October 2002
Skąd: Wrocław/Kalisz





skoro komora jak w 306, to podobnie jest w citroenie ZX, a jeździ w PL taki ZX po swapie na V6: http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modu...forumpost650773
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jagus
post Thu, 04 Nov 2010 - 19:44
Post #23


Super User
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: pomorze





jeśli autor nie zdecyduje sie na v6 to ja bym szukal ew12j4 np z 406 lub 407.
troche wiekszy koszt, ale o wiele wiecej koni.


--------------------
najwazniejsze aby nasze dzieci mialy bogatych rodzicow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SMOLAN RARAŁ
post Sun, 21 Nov 2010 - 09:46
Post #24


User
Dołączył: Mon, 17 October 2005





Sprzedam ci 2.0 hdi z mojego rozbitego berlingo miał robiony program 130 koni u Goduli ,przebieg 140 tyś całość skrzynia półosie, komp , wiązka chłodnice 3000 zł i masz po problemie .Berlingo bez problemu mi jeździło 190 km/h i rozpędzało się lepiej od golfa gti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Sun, 21 Nov 2010 - 10:13
Post #25


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(SMOLAN RARAŁ @ Sun, 21 Nov 2010 - 09:46) *
rozpędzało się lepiej od golfa gti


A przepraszam, której generacji? Bo z opisu to wygląda za słabo nawet na golfa I gti..


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Reaper
post Sun, 21 Nov 2010 - 12:00
Post #26


Super User
Dołączył: Fri, 10 December 2004
Skąd: Malbork/Gdańsk





stawialbym na mk4 gti 2.0 115km. Albo golfa 3 1.4 ze znaczkiem GTI


--------------------
VW Arteon R-Line 2.0 TSi 2023 - his
VW Golf VIII Life 1.0 TSi 2020 - her
Oba Mondstein Grau :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Sun, 21 Nov 2010 - 12:29
Post #27


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



ja mam berlingo z wystrokerowanym 1.9 Mi16 na 2.0 łączonym z 6 bieg skrzynia i jezdzi to juz w miare fajnie.

Co do taniej mocy to dwa rozwiazania...albo V6 ale tu jednak przeróbka półosi te sprawy choć komora pomiesci bez przesuwania chłodnic i dzwiek jest piekny, albo co najtansze i najlepsze to 2.0 Turbo z 406/XM/Xantia/605/806 łączony ze skrzynia od HDI z berlngo i masz niezłego zapierdalatora który samym MBC podkreca sie do 180 KM a 230 KM na seryjnej turbinie z wiekszym IC i programem nie jest niczym szczególnym.

Ja się bedę przymierzac do zmiany albo na modzony 2.2 z 407 albo na motorownie z safrane biturbo bo mam i lezy wink.gif a żona narzeka że nie idzie z dołu...

a że wybrałeś najgorsza możliwą kombinacje na to forum czyli francuz i do tego kiosk ruchu to tylko tyle powiem że jak zapier... na dupie Leonowi 1.8T albo Civicowi 1.6 VTi - mina kierownika - BEZCENNA cool.gif


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anwi
post Sat, 11 Dec 2010 - 16:34
Post #28


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 November 2009





ja mam Partnera 1.9D z 2.0 xu10j4r (z 406), jeździ ładnie, jeszcze parę rzeczy muszę dopracować, wiele nie trzeba przerabiać praktycznie p&p tylko czas na włożenie i pospinanie,


ps.
tak jak pisał poprzednik miny kierowców na trasie bezcenne!!


--------------------
Elise s2 2zzge 880kg
Miata NC 2.5 1100kg
Galant 2.5V6 AWD SingleT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebomaster
post Wed, 26 Jan 2011 - 17:24
Post #29


Frequent User
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: Warszawa





Może ktoś dłubnął mechanicznie 2.0 HDI ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Wed, 26 Jan 2011 - 18:01
Post #30


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(sebomaster @ Wed, 26 Jan 2011 - 17:24) *
Może ktoś dłubnął mechanicznie 2.0 HDI ?


witaj.

a o co pytasz dokładnie ?

pozdr


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KFAS
post Sun, 02 Oct 2011 - 01:06
Post #31


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 June 2004
Skąd: JAWORZNO





Odgrzewają kotleta wspomnę tyko że wsadzenie do partnera silnika 2.0 16V o oznaczeniu RFN z 406 to droga przez mękę ale dzisiaj odpalone i dość fajnie to śmiga i myślę że to pierwszy taki swap w PL jeśli chodzi o partnera 1 (ponieważ dużo osób tylko gada i g z tego wychodzi ) Co do kosztów to zmieściłem się w 1600zł z zakupem silnika !






--------------------
Civic 1,6 125ps@142 Nm / 329ps@445Nm
Lepiej zrobić coś czego będziesz chwilę żałował niż żałować , że tego nie zrobiłeś !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anwi
post Sun, 02 Oct 2011 - 09:12
Post #32


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 November 2009





raczej nie pierwszy:

jeszcze nie poukładane pod maską......



a tak już na gotowo (niestety nie mam foto komory aktualnej)


--------------------
Elise s2 2zzge 880kg
Miata NC 2.5 1100kg
Galant 2.5V6 AWD SingleT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KFAS
post Sun, 02 Oct 2011 - 10:10
Post #33


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 June 2004
Skąd: JAWORZNO





Raczej nie wiesz co piszesz smile.gif RFN to inny (nowszy) silnik i do tego z całkowicie innymi mocowaniami /podporą półosi innymi miejscem czujnika położenia wału w stosunku do starej skrzyni biegów/elektryczną przepustnicą /2 sondami/ regulatorem ciśnienia w baku itd.
Generalnie żałowałem w pewnym momencie ,że nie wkładam tego co Ty masz obecnie pod maską.


--------------------
Civic 1,6 125ps@142 Nm / 329ps@445Nm
Lepiej zrobić coś czego będziesz chwilę żałował niż żałować , że tego nie zrobiłeś !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Sun, 02 Oct 2011 - 10:14
Post #34


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



ale za to masz dużo lżejszy silnik niż Retsam i z duże lepszą krzywą momentu. Musi jezdzić przyjemnie...Oczywiście jak na taką moc i moment. A skąd brałeś silnik ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Sun, 02 Oct 2011 - 10:16
Post #35


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(retssam @ Sun, 02 Oct 2011 - 09:12) *
raczej nie pierwszy:

jeszcze nie poukładane pod maską......



a tak już na gotowo (niestety nie mam foto komory aktualnej)


nie puchnie Ci silnik w ciepłe dni w korkach ? Chodzi mi o stożek nad chłodnicą, Ja również mam stożek w podobnym miejscu ale obudowałem go blachą od spodu


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anwi
post Sun, 02 Oct 2011 - 10:28
Post #36


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 November 2009





CYTAT(KFAS @ Sun, 02 Oct 2011 - 10:10) *
Raczej nie wiesz co piszesz smile.gif RFN to inny (nowszy) silnik i do tego z całkowicie innymi mocowaniami /podporą półosi innymi miejscem czujnika położenia wału w stosunku do starej skrzyni biegów/elektryczną przepustnicą /2 sondami/ regulatorem ciśnienia w baku itd.
Generalnie żałowałem w pewnym momencie ,że nie wkładam tego co Ty masz obecnie pod maską.





masz rację pomyliłem jedną literkę, ale nie oznacza to ze ludzie nie dłubią tych maszyn,

co do filtra jest to stan z przed roku (i puchł), jest teraz pod maską troszkę inaczej,


--------------------
Elise s2 2zzge 880kg
Miata NC 2.5 1100kg
Galant 2.5V6 AWD SingleT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VIP
post Sun, 02 Oct 2011 - 15:45
Post #37


Super User
Dołączył: Tue, 20 February 2007
Skąd: Warszawa





Kilka dni temu widziałem Twojego matowego partnera w Toruniu smile.gif Wygląda fajnie i rzuca się w oczy z daleka smile.gif


--------------------
0-100 - 2.8
100-200 - 6.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KFAS
post Sun, 02 Oct 2011 - 19:24
Post #38


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 June 2004
Skąd: JAWORZNO





CYTAT(kontrolm @ Sun, 02 Oct 2011 - 11:14) *
ale za to masz dużo lżejszy silnik niż Retsam i z duże lepszą krzywą momentu. Musi jezdzić przyjemnie...Oczywiście jak na taką moc i moment. A skąd brałeś silnik ?




aledrogo normalna umowa kupna sprzedaży i gwarancja od sprzedającego elektronikę ogarnęliśmy wczoraj w 12 h wiązka w kupionym silniku była ucięta szlifierką smile.gif ale kompletna jedynie brakuje mi pompy powietrza ale olewam to


--------------------
Civic 1,6 125ps@142 Nm / 329ps@445Nm
Lepiej zrobić coś czego będziesz chwilę żałował niż żałować , że tego nie zrobiłeś !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Sun, 02 Oct 2011 - 21:10
Post #39


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



to tak naprawde szkoda jak już robiłeś taką rzeźbę że nie wszedłeś w silnik 2.2 z 406/407. Ten jest juz bardzo przyjemnie jezdzącym silnikiem z rekordowym w swojej klasie pojemnościowej momentem.
Ale EW10J4 też musi robić robotę ;-)


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KFAS
post Sun, 02 Oct 2011 - 22:02
Post #40


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 June 2004
Skąd: JAWORZNO





Pewnie i tak tylko nie ten przedział cenowy smile.gif Ale czas pokaże zostało jeszcze do wzmocnienia berlingo którym śmigam na co dzień. Ścieżka już przetarta więc kto wie co w zimie mi do głowy wpadnie smile.gif


--------------------
Civic 1,6 125ps@142 Nm / 329ps@445Nm
Lepiej zrobić coś czego będziesz chwilę żałował niż żałować , że tego nie zrobiłeś !
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 10:07