Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> S4 4.2 v8 - wypadające zapłony
prnit
post Thu, 11 Feb 2010 - 23:31
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





z tą stacją to dobre..potwierdzam w 100% biggrin.gif, ja mam swiece nowe, zostały zmieniony przy instalacji Nitro, musze sprawdzić dokładnie jaki błąd i który cylinder pokazują misfire. W odpowiedzi na pytanie o spalanie mi/żonie w korkach pokazuje teraz 20 ale jest to jazda na odcinku garaż-garaż 7km i spowrotem w korkach, przy normlanej jezdzie po w-wie pokazuje 16-18, na trasie 12-13 i to jest realne spalanie S4. W temacie wizyt u mechanika od pół roku nie zaliczyłem żadnej więc żle nie jest biggrin.gif (teraz czeka mnie wizyta na wymiane tylnich klocków)


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 11 Feb 2010 - 23:31
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
lagadula
post Fri, 12 Feb 2010 - 10:38
Post #22


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Mi wyszlo 24l / 100 km. Na starych swiecach, w wiekszosci mega korki w miescie, bo sniegu full, wiec lalo paliwa na jalowym jak cholera. Zobaczymy czy teraz spadnie, na nowych swieczkach. Wczoraj tankowalem.


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubik_CDTi
post Fri, 12 Feb 2010 - 17:08
Post #23


Super User
Dołączył: Fri, 18 May 2007
Skąd: Białystok





Na Twoim miejscu pomyślałbym o webasto.
Jedno,że silniczek będzie zdrowszy,a na takich odcinkach to i mniej spali bo wiadomo silnik już pod/nagrzany.
Pozdrawiam


--------------------
Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Fri, 12 Feb 2010 - 22:07
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(Kubik_CDTi @ Fri, 12 Feb 2010 - 17:08) *
Na Twoim miejscu pomyślałbym o webasto.
Jedno,że silniczek będzie zdrowszy,a na takich odcinkach to i mniej spali bo wiadomo silnik już pod/nagrzany.
Pozdrawiam


Dokładnie. W wersji dla "szkotów" webasto na ON (jest bardziej ekonomiczne bo: ON tańszy,i mniej go urządzenie potrzebuje w porównaniu z benzyną). Wada webasta na ON w silniku benzynowym to konieczność dorobienia i umieszczenia zbiorniczka pod maską.
Spotkałem się z takim patentem osobiście : 1 Jeep Grand Cherokee 5,7 V8 Hemi ( pieknie ukryty i wyspawany zbiornik 7l z alu) i w.....yy matizie 0,8 (zbiornik z bańki po płynie na spryskiwacze)


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Sat, 13 Feb 2010 - 12:14
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Zamiast webasto, kupiłem sobie... Audi A3 1.8 125 KM biggrin.gif Białe tongue.gif Nie bedę ujeżdżał eSy na co dzień bo mi żal. smile.gif


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sat, 13 Feb 2010 - 18:50
Post #26


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Jak mówisz na poważnie to kiepski wybór bo 1,8 20V N/A pali więcej od 1,8 T tongue.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Sat, 13 Feb 2010 - 18:55
Post #27


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





CYTAT(kiwi @ Sat, 13 Feb 2010 - 18:50) *
Jak mówisz na poważnie to kiepski wybór bo 1,8 20V N/A pali więcej od 1,8 T tongue.gif


Też to słyszałem, na razie jestem w fazie testów. Ale co mam zrobić jak koleżanka wyjechała na stałe i mi zostawiła wóz tongue.gif ? Pośmigam trochę i sprzedam.


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 31 July 2025 - 02:29