![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
a tak po wizycie u Master'sa ![]() 192 koniki czyli juz lepiej ;-) http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=7301 Bardzo ladny wykres do codziennego dupowoza, fajny przebieg krzywych, dlugo trzyma moment... -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#42
|
![]() |
Dobrze, to ja zapytam konkretnie, jeśl wczesniej nie widziałeś konkretów. Pokazałeś program w 2.2l dieslu na 180 km i powiedziałeś, że "niema co porównywać do VAG". Parę lat temu widzieliśmy już Civica zrobionego na 100km/1l, po programie i intercoolerze. Z naturalnej kolei rzeczy, domyślam się, że nowy i-DTEC jest lepszy od poprzednika... ale jeszcze tego nie pokazałeś. Chodzi o to, że mocno się podniecasz, a jeszcze nie ma za bardzo czym. Jesli się nie mylę, ARL VAGa, proponowany w VW chyba od 2000 roku (to już 10 lat), po programie i IC (bez IC również), tez pokaże >100km/1l. Pomijając kulturę pracy, w czym widzisz tę przepaść pomiędzy i-DTEC, a poprzednimi silnikami diesla VAG, BMW, czy Fiata??? Czytając post Master/sa okazuje się, że ten motor JUŻ daj się robić na 220+ 430+ bez zmiany ICka - więc myślę, że na przestrzeni roku jeśli znajdą się chętni to i 250 / 500 jest osiągalne ![]() Czyli okazuje się, że mimo, że to względna nowość to bardzo ładnie się robi ten motor. |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#43
|
![]() |
gucior, ale Master/s nie napisał nić o tym, że nie robił żadnych zmian technicznych.
Jest informacja, że taką moc osiągnął (brawo dla niego)... nie pisząc jak to zrobił. CYTAT że na przestrzeni roku jeśli znajdą się chętni to i 250 / 500 jest osiągalne smile.gif pewnie tak... kwestia ile trzeba zmienić i ile to ma kosztować. |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Czytając post Master/sa okazuje się, że ten motor JUŻ daj się robić na 220+ 430+ bez zmiany ICka - więc myślę, że na przestrzeni roku jeśli znajdą się chętni to i 250 / 500 jest osiągalne ![]() Czyli okazuje się, że mimo, że to względna nowość to bardzo ładnie się robi ten motor. Bo widzisz jak to jest, Japończycy podchodzą do produkcji silników trochę inaczej niż np. naród gustujący w żabach ;P Z tego co pamiętam, to projektowanie silnika diesla oraz ustawianie i testowanie lini produkcyjnej, trwało w Subaru ponad 10 lat. Zakładam się o ... o sporo sie zakładam, że w Hondzie i Toyocie jest podobnie (chociaż ta ostatnia dala strasznie ciała ze swoimi silnikami 2.2l). Nie mam na to dowodu ale Francuzi nie wiele się posuneli na przod od momentu, kiedy budowano diesle na bazie silnikow benzynowych, tylko dlatego, ze trzeba bylo taki miec (bo Niemcy mają) Bardzo ciekawy jestem jaki jest potencjał układu wtryskowego i osprzętu, nie biorąc pod uwagę IC? -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
fajny wynik normalny przyrost jak na dobry program choc szalu jakiegos nie ma jesli chodzi o konie. fanem hondy nie jestem i nie kupilbym tego samochodu ale musze przyznac ze przyrost niutona jest godny. w koncu ktos zrobil motor ktory daje rade po samym chipsie jak kiedys stary poczciwy arL
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 13 April 2006 ![]() |
Z tego co pamiętam, to projektowanie silnika diesla oraz ustawianie i testowanie lini produkcyjnej, trwało w Subaru ponad 10 lat. Zakładam się o ... o sporo sie zakładam, że w Hondzie i Toyocie jest podobnie (chociaż ta ostatnia dala strasznie ciała ze swoimi silnikami 2.2l). Możesz coś więcej o tym napisać ? Z chęcią bym poczytał (albo podrzucić jakieś linki). |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 June 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
(..) Nie mam na to dowodu ale Francuzi nie wiele się posuneli na przod od momentu, kiedy budowano diesle na bazie silnikow benzynowych, tylko dlatego, ze trzeba bylo taki miec (bo Niemcy mają)(...) Możesz rozwinąć co masz na myśli, bo chyba mijasz się z prawdą albo zatrzymałeś się w obserwacjach jakieś 5 lat temu. |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
User Dołączył: Sat, 10 January 2004 Skąd: Wawa ![]() |
Jak pojawi się na rynku 5000 egzepmplarzy tego motoru i tuner będzie modował tych silników 400 to na bank trafi się taki co i zaryzykowac będzie chciałi wtedy zobaczymy, że po programie, IC i wydechu da się zrobić np 250 km 500 nitów. I wtedy będziemy piali z zachwytu. Na teraz można powiedzieć, że jest to "obiecujący" silnik i tylko tyle. Co absolutnie nie znaczy, że zły. -------------------- Orełek
BMN++ |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Możesz coś więcej o tym napisać ? Z chęcią bym poczytał (albo podrzucić jakieś linki). czysta autopsja. Jeździłem od nowości przez 6 mies 2.2l d-cat. Zrobilem jakies 25 tys km, wizyta w serwisie dwa razy na dolanie oleju, który został zjedzony poniżej minimum. Spalanie poniżej krytyki. Moje e46 3l spala srednio max 7,5l/100km (mam lekką nogę), w Avensisie chyba raz udalo mi sie zejsc poniżej 9, przy podobnym stylu jazdy. Drugi Avensis 2.2 l 150 km, jeżdżący u nas w firmie, remont kapitalny po ok 80 tys. km. Samochod był użytkowany naprawdę z głową przez zawodowego kierowcę. Trzeci przykład, to służbowy Avensis mojego Ojca, 2.2l 150km, który jest ostatną osobą, która jest w stanie doprowadzić samochod do remontu, z własnej winy. Remont kapitalny po ok 50 tys. km. Myślę, że to wystarczy. Zagadka polega na tym, że nigdy nie spotkałem się ze słabą opinią albo problemami z silnikiem 2.0, zarówno 116, jak i 136km Możesz rozwinąć co masz na myśli, bo chyba mijasz się z prawdą albo zatrzymałeś się w obserwacjach jakieś 5 lat temu. W jednej ze spółek grupy, dla której pracowałem, postanowili się wyłamać i jeździli citroenami i peugeot'ami. W zarządzie jeździły 2x 407 2.0hdi oraz 1x C5 2.0hdi. Jedna 407 oraz C5 wymiana turbiny na gwarancji, druga 407 awaria ukladu wtryskowego Pytam zupełnie szczerze, co sie zmieniło we francuskich dieslach Przepraszam za OT -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 11 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
że na przestrzeni roku jeśli znajdą się chętni to i 250 / 500 jest osiągalne ![]() Czyli okazuje się, że mimo, że to względna nowość to bardzo ładnie się robi ten motor. Ja bym tak daleko nie wybiegal przed orkiestrę z tymi liczbami. Nie mówie że sie nie da zrobić, tylko żeby to termicznie wytrzymało. Nie wiem czy sie znajdzie ktoś odwazny...zarówno klient poświęcajac swój nowy samochód ....jak i tuner który bedzie próbował. Na chwilę obecną....to co jest na Geko wykresie i na moim jest bezpieczne i realne do codziennej jazdy. Móglbym zaryzykować powiedzmy 200-205...to wszystko...dla normalnego zjadacza chleba. Co do robienia tych Hond. Już w ubiegłym roku zmodyfikowaliśmy 4 sztuki. Niestety...klienci boją się utraty gwarancji z powodu ingerencji w komputer. Chciałbym zapewnic że jeśli się z uwaga podchodzi do roboty...nie zostawia się zadnych śladów. Zatem mozna je robic. Po kablu narazie nie ma opcji żeby zrobic ten komputer.....zatem łudzenie się że może niedługo pojawi się taka możliwość jest bez sensu. pzdr -------------------- |
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#51
|
![]() |
Ja bym tak daleko nie wybiegal przed orkiestrę z tymi liczbami. Nie mówie że sie nie da zrobić, tylko żeby to termicznie wytrzymało. Nie wiem czy sie znajdzie ktoś odwazny...zarówno klient poświęcajac swój nowy samochód ....jak i tuner który bedzie próbował. Na chwilę obecną....to co jest na Geko wykresie i na moim jest bezpieczne i realne do codziennej jazdy. Móglbym zaryzykować powiedzmy 200-205...to wszystko...dla normalnego zjadacza chleba. Co do robienia tych Hond. Już w ubiegłym roku zmodyfikowaliśmy 4 sztuki. Niestety...klienci boją się utraty gwarancji z powodu ingerencji w komputer. Chciałbym zapewnic że jeśli się z uwaga podchodzi do roboty...nie zostawia się zadnych śladów. Zatem mozna je robic. Po kablu narazie nie ma opcji żeby zrobic ten komputer.....zatem łudzenie się że może niedługo pojawi się taka możliwość jest bez sensu. pzdr Fajnie, że się Marku wypowiedziałeś - głos praktyka był tu myślę potrzebny! Napisz jeszcze tylko jedno zdanie odnośnie tego moda 220 + 430+ - czy cokolwiek oprócz programu modowałeś w aucie, by osiagnąć taki wynik bo to wprost nie wynikało z Twojego posta. Wiem, że to był mod dla Ciebie i Twojej wiedzy a nie jest oferowany klientom ale ciekaw jestem czy taki przyrost osiągnąłeś na samym programowaniu? |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 11 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
Fajnie, że się Marku wypowiedziałeś - głos praktyka był tu myślę potrzebny! Napisz jeszcze tylko jedno zdanie odnośnie tego moda 220 + 430+ - czy cokolwiek oprócz programu modowałeś w aucie, by osiagnąć taki wynik bo to wprost nie wynikało z Twojego posta. Wiem, że to był mod dla Ciebie i Twojej wiedzy a nie jest oferowany klientom ale ciekaw jestem czy taki przyrost osiągnąłeś na samym programowaniu? Tą moc osiągnełem na samym sofcie....bez modyfikacji mechanicznych. Niestety tylko doswiadczalnie na hamowni aby sprawdzić jak silnik reaguje na poszczególne zmiany w sofcie. Nie mam pojecia jakby auto spisywało się na drodze, ile paliwa by spaloło i co z trwałością całości przy pałowaniu. Temat narazie niewiadomy bo zaden z klientów nie chce ryzykowac uszkodzenia silnika w nowym samochodzie...a ja tez nie chce miec z klientami problemów z tego tytułu. Jednak to co na wykresach jest całkowicie ok. DPF wyrabia sie z regeneracja bez problemu. Całośc termicznie stabilna i nie ma żadnych zagrożeń. No chyba że kierownik nie ogarnia auta to wtedy zaraz jakies sprzęgło poleci albo dwumas ![]() pzdr -------------------- |
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#53
|
![]() |
gucior, ale Master/s nie napisał nić o tym, że nie robił żadnych zmian technicznych. Jest informacja, że taką moc osiągnął (brawo dla niego)... nie pisząc jak to zrobił. Myślę, że poniższe rozwiewa wszelkie wątpliwośći czy da się zrobić 100km/l programem Tą moc osiągnełem na samym sofcie....bez modyfikacji mechanicznych. Niestety tylko doswiadczalnie na hamowni aby sprawdzić jak silnik reaguje na poszczególne zmiany w sofcie. Nie mam pojecia jakby auto spisywało się na drodze, ile paliwa by spaloło i co z trwałością całości przy pałowaniu. Temat narazie niewiadomy bo zaden z klientów nie chce ryzykowac uszkodzenia silnika w nowym samochodzie...a ja tez nie chce miec z klientami problemów z tego tytułu. Jednak to co na wykresach jest całkowicie ok. DPF wyrabia sie z regeneracja bez problemu. Całośc termicznie stabilna i nie ma żadnych zagrożeń. No chyba że kierownik nie ogarnia auta to wtedy zaraz jakies sprzęgło poleci albo dwumas ![]() pzdr Jeśli w końcu kupię kiedyś diesla i nie będzie to nowe 3.0D od bmw a zostanę przy Hondzie to zagoszczę u Marka na chipsa! Podsumowując, okazuje się, że Japy zrobiły user & tuner friendly engine ![]() |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#54
|
![]() |
CYTAT Myślę, że poniższe rozwiewa wszelkie wątpliwośći czy da się zrobić 100km/l programem zdecydowanie się da.... ![]() ..ale jak na razie na hamowni a nie na drodze, więc imo cit za wcześnie na fanfary i dawanie naklejki "maga możliwości tuningu". Zapewne i tak niedługo znajdzie się ktoś kto zaryzykuje z takimi parametrami na drogę. Master/s........ szacun za robotę ![]() |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 June 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
W jednej ze spółek grupy, dla której pracowałem, postanowili się wyłamać i jeździli citroenami i peugeot'ami. W zarządzie jeździły 2x 407 2.0hdi oraz 1x C5 2.0hdi. Jedna 407 oraz C5 wymiana turbiny na gwarancji, druga 407 awaria ukladu wtryskowego Pytam zupełnie szczerze, co sie zmieniło we francuskich dieslach Przepraszam za OT Francuskie to nie tylko PSA ![]() A poważnie, to miałem na myśli 2.0 dci by Renault, który w mojej opinii jest bardzo dobry. Montują to chyba od 2005 lub 2006 i po jeździe próbnej Laguną III, jakieś półtora roku temu, byłem pod wrażeniem tego motoru (w porównaniu do 2.0 tdi w passacie, 2.0 d4d w avensisie i 2.0 tdci w mondeo). Fajnie pracuje, ciągnie równo prawie do końca obrotów, niewiele pali i z tego co piszą ludzie i mówią serwisanci prawie wcale się nie sypie. Także postęp w stosunku do 1.9dci jest ogromny. Również przepraszam za OT. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
User Dołączył: Wed, 05 November 2008 ![]() |
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?p=46220#46220
type s po modzie dał 215 kucy i 430niuta ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 16:58 |