Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> HONDA 2.2 i-DTEC 150KM po chiptuningu w Gekocars
ctv
post Tue, 09 Feb 2010 - 11:52
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Mon, 17 March 2003
Skąd: lublin





Daje sie programowac od zeszlego roku wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 09 Feb 2010 - 11:52
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Kodem
post Tue, 09 Feb 2010 - 12:32
Post #22


User
Dołączył: Sat, 29 August 2009





Byla juz dyskusja o bratnim silniku:
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=72799

Tu jest jednak wykres, co sie chwali.

Czytajac posty, wychodzi na to, ze choc modyfikuje sie gorzej niz analogiczne silniki VAG, to jest lepszy, bo wsadzaja go do Hondy, a Hond jest mniej na ulicach. No coz, kazdy ma inna motywacje do zakupow.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maciek3
post Tue, 09 Feb 2010 - 13:02
Post #23


Rookie
Dołączył: Mon, 22 September 2008
Skąd: Lubień Kujawski





CYTAT(bezduszny @ Tue, 09 Feb 2010 - 08:38) *
Jeżeli nie jest to jakaś wiedza tajemna... to napisz mi gdzie jest ta "fantazja" tego silnika "i o co chodzi" bo nie obcowałem z tym silnikiem.
Przyznam się, że jechałem tylko w ramach "przejażdżki salonowej" i nie zauważyłem jakoś niczego powalającego.

Może mało spostrzegawczy jesteś tongue.gif Kolego silnik jest w mojej opinii fantastyczny ponieważ wykazuje podatność na mody sporo ponad 200 ps samym programem(I-CTDI) na seryjnych gratach oprócz IC to niezły wynik zgodzisz się z tym? Kultura pracy wzorowa niema co porównywać do VAG jest to bardzo fajna propozycja i alternatywa dla klekoczących disli od VW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Tue, 09 Feb 2010 - 13:09
Post #24









CYTAT
Kolego silnik jest w mojej opinii fantastyczny ponieważ wykazuje podatność na mody sporo ponad 200 ps samym programem na seryjnych gratach oprócz IC to niezły wynik zgodzisz się z tym?

nie

wykazywać w domniemaniu to wykazać i pokazać to drugie...
Podatność na mody wykazały silniki VAG'a czy Fiata... a ten silnik jak na razie tylko "przyjął program". Jak zobaczę te "...sporo ponad 200 ps samym programem..." to przyznam Ci racje

CYTAT
Kultura pracy wzorowa niema co porównywać do VAG jest to bardzo fajna propozycja i alternatywa dla klekoczących disli od VW

kwestia co kto lubi i co sie komu podoba....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maciek3
post Tue, 09 Feb 2010 - 13:25
Post #25


Rookie
Dołączył: Mon, 22 September 2008
Skąd: Lubień Kujawski





http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=794 i http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?p...ighlight=#25172
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Tue, 09 Feb 2010 - 13:47
Post #26









ciut ponad 220 KM.... to jest ta wielka podatność ?
Od 2006 roku jakoś wiele się nie zmieniło chyba....... czy może jeszcze są jakieś mocne 2.2 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maciek3
post Tue, 09 Feb 2010 - 13:59
Post #27


Rookie
Dołączył: Mon, 22 September 2008
Skąd: Lubień Kujawski





O co ci kolego właściwie chodzi z czym masz problem? Sam ze sobą ? Ponad 200 km to mało? Napisz ładnie o co ci chodzi? Opinie że silnik jest naprawde dobry to nie tylko moja opinia, ale również wielu ludzi zajmujących się tuningiem tych silników na co dzień i mających jakieś porównanie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Tue, 09 Feb 2010 - 14:24
Post #28









Miałeś pokazać jak jest fantastyczny i jaką ma podnośnic na mody... i jak na razie pokazałeś trochę ponad 220KM z 2.2 litra (w jak na razie jedynym egzemplarzu) wiec nie wiem nad czym się tak rozpływasz.
I trochę grzeczniej na przyszłość poproszę... bo to nie jest forum na onet.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
komancz
post Tue, 09 Feb 2010 - 15:34
Post #29


Super User
Dołączył: Tue, 15 July 2003
Skąd: Katowice





CYTAT(maciek3 @ Tue, 09 Feb 2010 - 13:02) *
Kultura pracy wzorowa niema co porównywać do VAG jest to bardzo fajna propozycja i alternatywa dla klekoczących disli od VW


to chyba nie miales doczynienia z boxerem dieselm z subaru smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maciek3
post Tue, 09 Feb 2010 - 17:06
Post #30


Rookie
Dołączył: Mon, 22 September 2008
Skąd: Lubień Kujawski





CYTAT(bezduszny @ Tue, 09 Feb 2010 - 14:24) *
Miałeś pokazać jak jest fantastyczny i jaką ma podnośnic na mody... i jak na razie pokazałeś trochę ponad 220KM z 2.2 litra (w jak na razie jedynym egzemplarzu) wiec nie wiem nad czym się tak rozpływasz.
I trochę grzeczniej na przyszłość poproszę... bo to nie jest forum na onet.pl

Grzeczniej? a w czymś ci uchybiłem? Jak tak to przepraszam cool.gif Ja napisałem żę Honda zrobiła dobry silnik dobry do tuningu uzyskujący dobre przyrosty.Pokazełem ten jeden konkretny przykład samochodu który robił Master's,o czym tu deliberować dla mnie jest to dobry silnik dla ciebie nie szczerze to mało mnie to obchodzi pozdr

CYTAT(komancz @ Tue, 09 Feb 2010 - 15:34) *
to chyba nie miales doczynienia z boxerem dieselm z subaru smile.gif

Ty zapewne miałeś doczynienia,osobiście nie jeżdziłem BOXER Dieslem od Subaru ale słyszałęm jak pracuje na wolnych obrotach,pracował całkiem normalnie tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Knutomaniak
post Tue, 09 Feb 2010 - 17:15
Post #31


Super User
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: Pd





CYTAT(komancz @ Tue, 09 Feb 2010 - 15:34) *
to chyba nie miales doczynienia z boxerem dieselm z subaru smile.gif


Bez przesady. Klekota jak kazdy Diesel, ale jest cichy, przyznaje. W kategoriach Dieslowych oczywiscie. Hondowski 2.2 pracuje aksamitnie, wysoko sie kreci i to chyba jedyny 4 cylindrowy Diesel, ktory z dedykowanym wydechem brzmi naprade fajnie:

http://www.youtube.com/watch?v=JousTxXPE34

http://www.youtube.com/watch?v=FFOKvZCil2A
Go to the top of the page
 
+Quote Post
komancz
post Tue, 09 Feb 2010 - 21:30
Post #32


Super User
Dołączył: Tue, 15 July 2003
Skąd: Katowice





CYTAT(Knutomaniak @ Tue, 09 Feb 2010 - 17:15) *
Bez przesady. Klekota jak kazdy Diesel, ale jest cichy, przyznaje.


cichy swoja droga, ale nie ma tych "chorych " drgan ktore sa w innych błotniakach smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Wed, 10 Feb 2010 - 08:41
Post #33


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





Dobrze, to ja zapytam konkretnie, jeśl wczesniej nie widziałeś konkretów. Pokazałeś program w 2.2l dieslu na 180 km i powiedziałeś, że "niema co porównywać do VAG". Parę lat temu widzieliśmy już Civica zrobionego na 100km/1l, po programie i intercoolerze. Z naturalnej kolei rzeczy, domyślam się, że nowy i-DTEC jest lepszy od poprzednika... ale jeszcze tego nie pokazałeś. Chodzi o to, że mocno się podniecasz, a jeszcze nie ma za bardzo czym.
Jesli się nie mylę, ARL VAGa, proponowany w VW chyba od 2000 roku (to już 10 lat), po programie i IC (bez IC również), tez pokaże >100km/1l. Pomijając kulturę pracy, w czym widzisz tę przepaść pomiędzy i-DTEC, a poprzednimi silnikami diesla VAG, BMW, czy Fiata???


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Wed, 10 Feb 2010 - 08:50
Post #34









CYTAT
Pomijając kulturę pracy, w czym widzisz tę przepaść pomiędzy i-DTEC, a poprzednimi silnikami diesla VAG, BMW, czy Fiata???

... może w tym, że nie robi się po kableku a trzeba otwierać komputer ? wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ctv
post Wed, 10 Feb 2010 - 09:33
Post #35


Forum Homee
Dołączył: Mon, 17 March 2003
Skąd: lublin





wszystkie nowe auta trzeba pruc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Wed, 10 Feb 2010 - 10:51
Post #36









CYTAT(tomp @ Wed, 10 Feb 2010 - 09:41) *
Dobrze, to ja zapytam konkretnie, jeśl wczesniej nie widziałeś konkretów. Pokazałeś program w 2.2l dieslu na 180 km i powiedziałeś, że "niema co porównywać do VAG". Parę lat temu widzieliśmy już Civica zrobionego na 100km/1l, po programie i intercoolerze. Z naturalnej kolei rzeczy, domyślam się, że nowy i-DTEC jest lepszy od poprzednika... ale jeszcze tego nie pokazałeś. Chodzi o to, że mocno się podniecasz, a jeszcze nie ma za bardzo czym.
Jesli się nie mylę, ARL VAGa, proponowany w VW chyba od 2000 roku (to już 10 lat), po programie i IC (bez IC również), tez pokaże >100km/1l. Pomijając kulturę pracy, w czym widzisz tę przepaść pomiędzy i-DTEC, a poprzednimi silnikami diesla VAG, BMW, czy Fiata???


Forum jak świat światem podzielone jest na obóz pro VAG i pro Honda niezależnie czy to benzyna czy diesel. Mimo, że mam trzy hondy w domu nie jestem jakimś wyznawcą tej marki bo ma wiele słabych stron ale obiektywnie po obcowaniu z większością aut z grupy VAG widzę zarówno ich zalety jak również wady.
Nikt nie jara się wynikiem I-DTEC a tym, i to właściwie nie jara co zadowolonych jest z możliwości ich dłubania, że daje się je programować mimo bardzo krótkiej obecności na rynku. To, że 10 letnią archaiczną konstrukcję ARL da się modować na 200+ to wynik jedynie tego, że znalazło się X chętnych do zaryzykowania i nauki nad tym silnikiem ( na ich własnych jednostach ), cena i dostępność tych motorów również sprawiła, że tunerzy się go nauczyli i lewą ręką dłubią go na 200 km+ 400+ - jak mniemam auto które przyjechało do GEKO było świeżo zakupionym autem statecznego ojca rodziny a nie zjara z bogatego domu gdzie jak się wyjebie po za grubym modzie to trudno bo stary kupi nowy - auto ustawione jest bezpiecznie i te 180 + 400+ w zupełności wystarczyły ojcu rodziny, żeby sprawnie zawozić dzieci do szkoły. Jak pojawi się na rynku 5000 egzepmplarzy tego motoru i tuner będzie modował tych silników 400 to na bank trafi się taki co i zaryzykowac będzie chciałi wtedy zobaczymy, że po programie, IC i wydechu da się zrobić np 250 km 500 nitów. Tyle, że na to potrzeba czsu i chętnych - myślę, że temat się wyczerpał bo zaczynają się osobiste wycieczki gdzie bronione jest super ARL który pamięta poprzednią epokę vs najnowsza konstrukcja przeprogramowana jak mniemam 3 bądz 4 raz w ogóle w kraju.
Pozdrawiam
t.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Wed, 10 Feb 2010 - 11:01
Post #37









CYTAT
to na bank trafi się taki co i zaryzykowac będzie chciałi wtedy zobaczymy, że po programie, IC i wydechu da się zrobić np 250 km 500 nitów.

a paliwa starczy na tyle KM ?
i druga sprawa... co na to filtr cząstek stałych ? Czy da się go ładnie usunąć nie tylko mechanicznie ale też i w programie ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Wed, 10 Feb 2010 - 11:20
Post #38


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





CYTAT(gucior @ Wed, 10 Feb 2010 - 10:51) *
Forum jak świat światem podzielone jest na obóz pro VAG i pro Honda niezależnie czy to benzyna czy diesel. Mimo, że mam trzy hondy w domu nie jestem jakimś wyznawcą tej marki bo ma wiele słabych stron ale obiektywnie po obcowaniu z większością aut z grupy VAG widzę zarówno ich zalety jak również wady.
Nikt nie jara się wynikiem I-DTEC a tym, i to właściwie nie jara co zadowolonych jest z możliwości ich dłubania, że daje się je programować mimo bardzo krótkiej obecności na rynku. To, że 10 letnią archaiczną konstrukcję ARL da się modować na 200+ to wynik jedynie tego, że znalazło się X chętnych do zaryzykowania i nauki nad tym silnikiem ( na ich własnych jednostach ), cena i dostępność tych motorów również sprawiła, że tunerzy się go nauczyli i lewą ręką dłubią go na 200 km+ 400+ - jak mniemam auto które przyjechało do GEKO było świeżo zakupionym autem statecznego ojca rodziny a nie zjara z bogatego domu gdzie jak się wyjebie po za grubym modzie to trudno bo stary kupi nowy - auto ustawione jest bezpiecznie i te 180 + 400+ w zupełności wystarczyły ojcu rodziny, żeby sprawnie zawozić dzieci do szkoły. Jak pojawi się na rynku 5000 egzepmplarzy tego motoru i tuner będzie modował tych silników 400 to na bank trafi się taki co i zaryzykowac będzie chciałi wtedy zobaczymy, że po programie, IC i wydechu da się zrobić np 250 km 500 nitów. Tyle, że na to potrzeba czsu i chętnych - myślę, że temat się wyczerpał bo zaczynają się osobiste wycieczki gdzie bronione jest super ARL który pamięta poprzednią epokę vs najnowsza konstrukcja przeprogramowana jak mniemam 3 bądz 4 raz w ogóle w kraju.
Pozdrawiam
t.


No i tym sposobem dotarliśmy do sedna, tylko szkoda, że autor tego tematu nie potrafił rzeczowo się wypowiedzieć. Miałem nadzieję, że moja przekorna wypowiedź sprowokuje go do ujęcia sprawy jak powyżej.

Dla jasności nie jestem fanatykiem VAGa. Jeśli miałbym się jarać, bez konkretnych powodów (choć znam ich sporo) jakąś marką, to jest to właśnie Honda. Natomiast nie lubię jak ktoś zaczyna "udowadniać", że coś jest super, co więcej mówić, że inne to szajs, a nie używa żadnych argumentów.

Do kompletu. Zakładam, że nowy diesel Hondy jest przynajmniej dobry (co na dzisiejszym konkurencyjnym rynku znaczyłoby bardzo dobry), tak a priori, ponieważ nigdy do tej pory nie miałem się okazji rozczarować tą marką smile.gif. To na tyle rzeczowości


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maciek3
post Wed, 10 Feb 2010 - 13:06
Post #39


Rookie
Dołączył: Mon, 22 September 2008
Skąd: Lubień Kujawski





"HONDA znowu pokazała klasę - myślę że to jeden z lepszych diesli na Polskim rynku" tak napisał autor tematu do czego się tu przyczepiać,gdzie tu pianie z zachwytu bez przesady panowie nikt tu nie wynosi Hondy na piedestały,faktem jest natomiast to że owa firma znana jest z produkcji dobrych silników benzynowych,cieszy że Diesle stosunkowa nowa propozycja marki trzyma poziom to wszystko
Go to the top of the page
 
+Quote Post
djpanczo
post Thu, 11 Feb 2010 - 11:23
Post #40


User
Dołączył: Wed, 05 November 2008





a tak po wizycie u Master'sa wink.gif

192 koniki czyli juz lepiej ;-)

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=7301
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 16:58